Jump to content
hyundai_accent

Revizie Accent - 60.000 km

Recommended Posts

@iflorin

Daca toate piesele au fost original (filtre si placute) si uleiul a fost 5W30 sau 5W40 - pretul este unul f bun!

Share this post


Link to post

preturile au fost:

 

1) 581011GE00 SET PLACUTE FRANA FATA MOBIS- 200ron

2) 583021GA00 SET PLACUTE FRANA SPATE MOBIS- 180ron

3) 263202A001 FILTRU ULEI MOBIS- 29ron

4) 281131G100 FILTRU AER MOBIS -41ron

5) 319222B900 FILTRU COMBUSTIBIL MOBIS- 100ron

6) 971332H001 FILTRU POLEN MOBIS-70ron

7) 202 MAGNATEC 5W40 D 5L-138ron

 

Total 758Ron

Furnizor: Albatros

Share this post


Link to post

Tot mi se pare mult manopera.

E logic sa fie asa in reteaua practicanta de preturi nesimtite Hyundai.

Vb cu cineva azi ca il costase la un service particular la un Astra 250 lei de schimbat pompa de ulei si distibutia.

Iar la astia schimbul de consumabile e mai scump.

Frumos!

Share this post


Link to post

Revizia la 60, la cealalta reprezentanta, era cu tot cu piesele lor undeva la 1900 ron.

Asa am ajuns la 1000ron.

Share this post


Link to post

Mie mi se pare foarte acceptabil pretul manoperei tinand cont de operatiile implicate. Imi permit totusi sa acord o bila neagra in privinta filtrului de polen: 70 RON ?! De banii astia iti mai luai un filtru de ulei si unul de aer. In rest, foate cele bune si drumuri line.

Share this post


Link to post

Astazi am facut si eu revizia la 65k km(de fapt revizia la 60 de luni/75k km). Facuta in-house cu pachetul de revizie(ulei, aer, polen, combustibil) achizitionat de la King Campione la 215 lei inclusiv curierul si ulei Castrol Edge 5w30 achizitionat de la Ro Star Oil la 200 lei(6 litri = bidon 5 l + bidon 1 l). Mai am mai bine de jumatate de litru ramas. Pana acum am vazut ca la reviziile efectuate la reprezentanta din Cluj(am luat masina acum 8 luni la 53k km) s-a pus 10w40 Mobil Super S Turbo Diesel deci sunt curios cum se va comporta de aici inainte in special in termeni de consum.

M-am chinuit putin cu filtrul de motorina insa in final am demontat intreg ansamblu al filtrului de aer pentru un acces si o vizionare mai buna. Intreaga "revizie" a durat vreo 40 de minute de munca linistita.

Am identificat cu aceasta ocazie si un zgomot suspect care apare dimineata de la o rola din cadrul angrenajului curelei de transmisie. Se pare ca problema vine de la rulmentul rolei alternator caruia ii voi veni de hac undeva saptamana viitoare.

Share this post


Link to post

Salutare!

Accenetul meu se cam apropie de revizia de la 60000 Km, si, sincer sa fiu nu stiu cum sa procedez ca sa fie si bine si ieftin (pentru ca nu ma prea dau banii afara din casa).

Am observat ca exista un decalaj de Kilometri intre schimbul de ulei si revizia propriu-zisa (schimbul trebuie sa-l fac la 57000 Km, iar revizia este trecuta la 60000 Km). Pot sa fac shimbul de ulei in oras la mine (Tg Neamt) la un service, ca dupa aia, eventual, cand ajung la 60000 Km sa ma duc sa fac revizia?

Fostul proprietar facea reviziile in Iasi la o reprezentanta Hyundai, insa eu nu as mai bate drumul pana la Iasi. Se poate ca si reviziile sa le fac la mine in orasa la acelas service?

Ce conditii trebuie sa indeplineasca acel service ptr a putea sa-mi faca mie revizia la Accent si ce acte trebuie sa am in urma reviziei pentru a nu pierde garantia (din cate stiu eu mai am garantie la motor si la cutie, si, in plus, am vazut ca fostului proprietar i s-a schimbat coloana de directie, si este garantata si ea)???

Multumesc

Share this post


Link to post

Salutare!

 

Salut.

 

 

Accenetul meu se cam apropie de revizia de la 60000 Km, si, sincer sa fiu nu stiu cum sa procedez ca sa fie si bine si ieftin (pentru ca nu ma prea dau banii afara din casa).

 

Combinatia "bine si ieftin" este o specie rara in Romania, de obicei existand mutatii ale ei, de genul "scump si prost" sau, si mai periculoasa, "ieftin si prost". In general exista o specie care lupa cu asemenea daunatori si se numeste "repere din magazinele de specialitate", aceasta contribuind la pastrarea echilibrului intre "bun" si "ieftin".

 

 

Am observat ca exista un decalaj de Kilometri intre schimbul de ulei si revizia propriu-zisa (schimbul trebuie sa-l fac la 57000 Km, iar revizia este trecuta la 60000 Km). Pot sa fac shimbul de ulei in oras la mine (Tg Neamt) la un service, ca dupa aia, eventual, cand ajung la 60000 Km sa ma duc sa fac revizia?

 

 

Exista acest decalaj deoarece revizia trebuie facuta in functie de 2 indicatori, oricare se intampla primul, anume unul tine de numarul de kilometri, altul de timp (de obicei la 1 an este revizia obligatorie). Daca in mai putin de 1 an am facut cei 15.000 km, atunci trebuie sa ma prezint chiar daca anul nu s-a implinit; invers daca s-a implinit si inca nu am facut anul. Ideal este cazul in care acei 15.000 km sunt facuti intr-un an fix de la data ultimei revizii obligatorii, dar nu se prea intampla asta, motiv pentru care exista decalajele cu care te-ai lovit. Insa, chiar daca una din limite este atinsa, ai la dispozitie o varianta ajutatoare, cea prin care mai poti merge inca o luna sau 1000 km in plus si nu te penalizeaza nimeni. Altfel spus, poti intinde coarda la 1 an si 1 luna sau 16.000 km si garantia nu-ti este afactata.

 

Fostul proprietar facea reviziile in Iasi la o reprezentanta Hyundai, insa eu nu as mai bate drumul pana la Iasi. Se poate ca si reviziile sa le fac la mine in orasa la acelas service?

 

Revizia o poti face oriunde, chiar si la service-uri multi-marca, atata timp cat sunt acreditate RAR.

 

Ce conditii trebuie sa indeplineasca acel service ptr a putea sa-mi faca mie revizia la Accent

 

In general, ca sa iti faca o revizie nu trebuie sa indeplinesti o conditie anume inainte, ci o faci pentru a ajunge la o anume conditie dupa ce ai facut-o. Daca vrei sa pastrezi insa garantia, lucru care nu stiu sa se intample la schimbarea proprietarului, trebuie sa respecti conditiile enuntate anterior, adica sa te prezinti in intervalul admis. Nimeni nu te va da afara daca vii la revizie, e interesul lor si in special al tau, insa nu vei mai beneficia de garantie.

 

si ce acte trebuie sa am in urma reviziei pentru a nu pierde garantia (din cate stiu eu mai am garantie la motor si la cutie, si, in plus, am vazut ca fostului proprietar i s-a schimbat coloana de directie, si este garantata si ea)???

Multumesc

 

Trebuie sa ai la tine pasaportul masinii si certificatul de inmatriculare. Dupa finalizarea reviziei, o stampila va fi aplicata la finalul pasaportului care indica ca ai facut revizia cu pricina, lucru care intareste ideea de garantie.

 

Te rog insa sa verifica pasaportul de service, deoarece cel putin la varianta mea, 2006, garantia NU se acorda decat primului proprietar, indiferent ca masina are reviziile la zi facute si in service-uri autorizate chiar si Hyundai.

Share this post


Link to post

Salutare!

Accenetul meu se cam apropie de revizia de la 60000 Km, si, sincer sa fiu nu stiu cum sa procedez ca sa fie si bine si ieftin (pentru ca nu ma prea dau banii afara din casa).

Am observat ca exista un decalaj de Kilometri intre schimbul de ulei si revizia propriu-zisa (schimbul trebuie sa-l fac la 57000 Km, iar revizia este trecuta la 60000 Km). Pot sa fac shimbul de ulei in oras la mine (Tg Neamt) la un service, ca dupa aia, eventual, cand ajung la 60000 Km sa ma duc sa fac revizia?

Fostul proprietar facea reviziile in Iasi la o reprezentanta Hyundai, insa eu nu as mai bate drumul pana la Iasi. Se poate ca si reviziile sa le fac la mine in orasa la acelas service?

Ce conditii trebuie sa indeplineasca acel service ptr a putea sa-mi faca mie revizia la Accent si ce acte trebuie sa am in urma reviziei pentru a nu pierde garantia (din cate stiu eu mai am garantie la motor si la cutie, si, in plus, am vazut ca fostului proprietar i s-a schimbat coloana de directie, si este garantata si ea)???

Multumesc

Si la mine masina a fost second, cand am liuat-o vechiul proprietar avea in 1 an jumate 15.000km; reviziile (pt pastrarea garantiei) se fac fie dupa 15.000km de la ultima revizie, fie daca a trecut 1 an de la ultima revizie;

Asa ca la mine revizia de 45.000km a avut loc cand masina avea 38.000km.

 

Nu stiu daca merita sa mergi in doua locuri; la revizie intra: schimbare ulei, filtru ulei, motorina - din 2 in 2 revizii, filtru aer, polen.

Daca au trecut 15.000km de la ultima revizie (schimb ulei) - atunci tot acum trebuie facut si restul. Vezi ca poti depasi cu MAXIM 1.000km (sau 30 zile daca e partea cu 1 an) fara a pierde garantia.

 

Pt a nu pierde garantia poti sa faci revizia la orice reprezentanta Hyundai din lume; din cauza conjuncturilor una din revizii am facut-o in Ungaria, alta in Franta la reprezentante Hyundai. Ca fapt divers, in Franta nu au Accent deloc - a trebuit sa-i duc o foaie cu codurile pieselor ce trebuie schimbate, date luate de pe forum de la colegi binevoitori. Si asa am vazut numai cand am ajuns in Romania ca a uitat sa-mi schimbe polenul.

Share this post


Link to post

Salut.

 

 

 

 

Combinatia "bine si ieftin" este o specie rara in Romania, de obicei existand mutatii ale ei, de genul "scump si prost" sau, si mai periculoasa, "ieftin si prost". In general exista o specie care lupa cu asemenea daunatori si se numeste "repere din magazinele de specialitate", aceasta contribuind la pastrarea echilibrului intre "bun" si "ieftin".

 

 

 

 

 

Exista acest decalaj deoarece revizia trebuie facuta in functie de 2 indicatori, oricare se intampla primul, anume unul tine de numarul de kilometri, altul de timp (de obicei la 1 an este revizia obligatorie). Daca in mai putin de 1 an am facut cei 15.000 km, atunci trebuie sa ma prezint chiar daca anul nu s-a implinit; invers daca s-a implinit si inca nu am facut anul. Ideal este cazul in care acei 15.000 km sunt facuti intr-un an fix de la data ultimei revizii obligatorii, dar nu se prea intampla asta, motiv pentru care exista decalajele cu care te-ai lovit. Insa, chiar daca una din limite este atinsa, ai la dispozitie o varianta ajutatoare, cea prin care mai poti merge inca o luna sau 1000 km in plus si nu te penalizeaza nimeni. Altfel spus, poti intinde coarda la 1 an si 1 luna sau 16.000 km si garantia nu-ti este afactata.

 

 

 

Revizia o poti face oriunde, chiar si la service-uri multi-marca, atata timp cat sunt acreditate RAR.

 

 

 

In general, ca sa iti faca o revizie nu trebuie sa indeplinesti o conditie anume inainte, ci o faci pentru a ajunge la o anume conditie dupa ce ai facut-o. Daca vrei sa pastrezi insa garantia, lucru care nu stiu sa se intample la schimbarea proprietarului, trebuie sa respecti conditiile enuntate anterior, adica sa te prezinti in intervalul admis. Nimeni nu te va da afara daca vii la revizie, e interesul lor si in special al tau, insa nu vei mai beneficia de garantie.

 

 

 

Trebuie sa ai la tine pasaportul masinii si certificatul de inmatriculare. Dupa finalizarea reviziei, o stampila va fi aplicata la finalul pasaportului care indica ca ai facut revizia cu pricina, lucru care intareste ideea de garantie.

 

Te rog insa sa verifica pasaportul de service, deoarece cel putin la varianta mea, 2006, garantia NU se acorda decat primului proprietar, indiferent ca masina are reviziile la zi facute si in service-uri autorizate chiar si Hyundai.

Bune sfaturi si la obiect

Am sa verific dacascrie ceva pe pasaport

Mersi

 

Si la mine masina a fost second, cand am liuat-o vechiul proprietar avea in 1 an jumate 15.000km; reviziile (pt pastrarea garantiei) se fac fie dupa 15.000km de la ultima revizie, fie daca a trecut 1 an de la ultima revizie;

Asa ca la mine revizia de 45.000km a avut loc cand masina avea 38.000km.

 

Nu stiu daca merita sa mergi in doua locuri; la revizie intra: schimbare ulei, filtru ulei, motorina - din 2 in 2 revizii, filtru aer, polen.

Daca au trecut 15.000km de la ultima revizie (schimb ulei) - atunci tot acum trebuie facut si restul. Vezi ca poti depasi cu MAXIM 1.000km (sau 30 zile daca e partea cu 1 an) fara a pierde garantia.

 

Pt a nu pierde garantia poti sa faci revizia la orice reprezentanta Hyundai din lume; din cauza conjuncturilor una din revizii am facut-o in Ungaria, alta in Franta la reprezentante Hyundai. Ca fapt divers, in Franta nu au Accent deloc - a trebuit sa-i duc o foaie cu codurile pieselor ce trebuie schimbate, date luate de pe forum de la colegi binevoitori. Si asa am vazut numai cand am ajuns in Romania ca a uitat sa-mi schimbe polenul.

Mersi de sfaturi

Mi-e mai comod si mult mai usor sa merg la un service "multi-marca"

Am sa mai intreb in stanga si in dreapta daca e ok cu aceste service-uri "multi-marca" acreditate RAR, caci, chiar nu as vrea sa pierd garantia

Multumesc

Share this post


Link to post
Daca vrei sa pastrezi insa garantia, lucru care nu stiu sa se intample la schimbarea proprietarului, trebuie sa respecti conditiile enuntate anterior, adica sa te prezinti in intervalul admis.

Se pare ca am postat deodata. si la mine s-a schimbat proprietarul si mi s-a pastrat garantia, dar numai pt 3 ani de la data livrarii(motor, suspensii, etc); spun asta deoarece pt primul prorpietar DOAR la motor e garantie extinsa de 7 ani, lucru care dispare la al doilea cumparatir; adica ramane numai cu garantia de 3 ani.

 

Eu cand am sunat la HAR - mi-au spus sa merg obligatoriu la o reprezentata de-a lor, cu toate ca in lege zice ca poti merge la orice service acreditat RAR; eu pt singuranta am mers la service Hyundai.

Share this post


Link to post

Chiar daca va pare ca tin partea service-urilor Hyundai, ceea ce rar am facut, treaba cu mersul in service-urile multi-marca acreditata de RAR este valabila si perfect legala. INSA, pentru ca toate lucrurile bune au parte de un "dar", exista un aspect pe care trebuie sa il stiti, anume ca service-ul principal, sa zicem X la care aveti masina, este obligat prin lege sa puna la dispozitie (gratuit sau nu) resursele sale service-ului Y (care are in grija alt model de masina decat X) pentru ca Y sa poata face reviziile ca si cum ar fi X, chiar daca nu s-a ocupat nicioadata de masinile alea. Altfel spus, daca maine Dacia vrea sa faca reviziile Hyundai, se poate adresa service-urilor Hyundai pentru a le pune la dispozitie resurse (oameni, documentatii, utilaje, etc) astfel incat sa capete experienta si putea face revizii la Hyundai. Mai departe detalii nu stiu, adica X poate percepe anumite tarife care pot fi prohibitorii pentru service-ul Y, dar nu ii poate refuza. Ca service-ul Y nu-si va putea permite acele tarife nu este vina lui X si nu poate fi acuzat de nicio practica nelegala. Mai departe este posibil ca oamenii service-ului Y sa dea anumite atestate ca sa fie la aceleasi standarde ca X, ceea ce le-ar da dreptul sa isi puna stampila in pasaportul de service al marcii X si astfel treaba este transparenta pentru utilizatorul final, asa cum dealtfel si trebuie. Treaba reala este intre X si Y, incurajata de UE.

 

Daca memoria nu ma inseala, parca de anul trecut s-a introdus legea asta la nivel de UE, deci treaba e inca proaspata si inca nu este bine pusa la punct, in sensul ca ori nu se stie de ea, ori costurile sunt prea mari si service-urile prefera mai bine sa investeasca in imbunatatirea serviciilor actuale decat sa isi extinda piata. In schimb, acest fenomen nu este prezent pentru service-urile multi-marca care asa au fost de la inceput, gen Bosch (fara a face reclama). Ele s-au specializat oamenii inca de la inceput pe modelel noi asa ca au fost in "trend" si nu au recurs la cunostiintele altor service-uri, ceea ce in final poate ca a fost bine, facand uneori treaba mai buna decat cele specializate.

 

Recomandarea este ca daca va duceti intr-un astfel de service multi-marca, pe baza afirmatiilor anterioare, cautati macar sa fie cat de cat mai "rasarit" si la care stiti ca au mai fost si altii si n-au plecat cu masina mai rau decat au intrat cu ea.

 

PS: Niciun service, fie el si Hyundai, nu-ti va recomanda niciodata sa te duci in alta parte sau cumpara produsele de la alte magazine, chit ca sunt originale.

Share this post


Link to post

Asa este cum spune "marius.zadara".

Toate service specializate doar pe o marca de masina, trebuie in primul rand sa-si pastreze clientela.

Din punctul meu de vedere, daca ti-ai pierdut garantia, (ptr ca acum mi-e foarte clar ca eu nu mai beneficiez de garantie - masina e din 2008, deci are 4 ani-, si sunt deja al 2-lea proprietar), si daca ti-e "peste mana" sa faci anumite deplasari si eforturi numai pentru a merge la acele service-uri mono-marca, merita sa mergi la un service BUN cu baieti PRICEPUTI si SERIOSI, cu conditia sa inlocuiesti tot ce este de inlocuit cu produse originale.

In plus, zic eu, ca tarifele practicate de reprezentante sunt ceva mai piperate decat cele practicate de service-uirle multi-marca

Sa auzim numai de bine !

 

P.S. Sa nu se uite: service BUN cu baieti PRICEPUTI si SERIOSI, cu conditia sa inlocuiesti tot ce este de inlocuit cu produse originale.

Share this post


Link to post

Pentru revizia de 60000km vreau sa cumpar filtre orginale sau sa cumpar alt tip de filtre (ex: Mann) si ulei vreau sa folosesc tot acelasi tip de ulei ca la ultimele 2 revizii 5w-30 mobil 1 esp formula. Am vazut ca acest tip de ulei se foloseste la masinile care au si filtru de particule dar eu sincer nu stiu daca am filtru de particule pe accentul meu crdi din 2008. Ma poate lamuri si pe mine cineva daca am sau nu filtru de particule? ca filtrele unde am gasit oferta cu toate filtrele (filtru ulei + filtru aer + filtru polen + filtru motorina) nu spune nimic de filtru de particule.

 

Va multumesc

Share this post


Link to post

Nu are.

Filtrul de particule oricum nu se schimba, are un lichid care se completeaza cand se termina.

Share this post


Link to post

Mai exista si varianta cu regenerare termica. Intr-adevar asta se schimba in cazuri foarte rare. Dina cate am inteles face mai mult rau decat bine, in special daca se circula mult in oras.

Edited by Cristifull

Share this post


Link to post

Multumesc de raspuns. M-am lamurit acum cum este cu filtru de particule!

 

Ce filtre merita sa pun? Am gasit oferta toate filtrele originale la 200 roni, iar daca cumpar filtre mann ma duc toate la vreo 550 ron ceea ce mi se pare mult + plus uleiu 5L care costa vreo 230 ron. Daca fac un calcul mai bine fac revizia la ei la hyundai si dau 850 ron filtre, ulei si manopera.

Share this post


Link to post

Eu am cumparat piesele(ulei,filtre,placute frana fata+spate) si le-am platit doar manopera(in primavara), iar costul total a fost de aprox.1000ron.

 

http://www.albatrosauto.ro/piese-hyundai

 

uite aici:

http://www.albatrosauto.ro/produs/promotii/hyundai-accent-2007/pachet-filtre-revizie-hyundai-accent-15-diesel-2006

 

Pai daca socotim: 200piesele+ 180 uleiul+ 150 revizia= iesi in 530 ron, mult mai bine decat 850.... NU?

 

Eu la revizia de 60, tot originale le-am pus... si merge...

Edited by iflorin

Share this post


Link to post

Revizie 75.000 diesel:

 

Piese originale(filtru ulei, motorina, aer, habitaclu)-Albatrosauto- 190ron

Manopera+ulei-reprezentanta Hyundai SML ARAD- 350ron.

 

Total: 540 ron

 

Costurile la reprezentanta cu piesele lor: aprox.1100ron.

Share this post


Link to post

Pregatit de revizia 60.000km cu Accent-ul benzina 1.4 an 2006 (da, a mers putin)...

Tot acum vreau sa rezolv si refuzul ITP pt amortizorul fata scurs (de fapt unul curgea mai demult, acum a inceput si al 2lea; stiam de ele de ceva timp iar la ultimul drum de Bucuresti Brasov nu imi parea ca masina sta prea bine pe sosea in curbele stranse).

Prima interogare pt ceva preturi a fost la Multibrand Pallady unde amortizoare originale aduc cu (zic ei ca e un pret bun) 285ron. N-au parut prea dornici sa imi asterne pe hirtie/mail preturi ma i detaliate la piese sau manopera iar mie nu prea mi-a placut. Si nici de amortizoare originale nu prea am pofta. Din discutie mi-am mai notat monopera D/M amortizoarele fata 120ron.

Alte oferte mi-au trimis cu amabilitate DAB Auto si Colina, le-am atasat; le-am admirat si pare/sper sa ies mai bine cumparandu-le eu, in ciuada discount-urilor atragatoare din ofertele all-inclusive.

Cum am zis sa-mi incerc norocul pe cont propriu, am cautat si mi-au placut 2 magazine online atat ca preturi cat si ca organizare a paginilor si informatiilor (plus plata cu card si au prezenta fizica daca vrei sa ridici produsele fara cost curierat) :

Din cele 2 am ales autohut; au si service in aceiasi locatie. Am atasat si preturile cu ce am de gand sa iau de la ei. Din pacate nu am gasit referinte pe forum despre service-ul lor dar sper sa nu-mi para rau ca i-am ales.

post-9030-0-10065600-1460768253_thumb.png

post-9030-0-30819900-1460768266_thumb.png

post-9030-0-76386600-1460768281_thumb.png

Edited by roadbik

Share this post


Link to post

Sal.,

Colegii ma puteti ajuta si pe mine cu o informatie ?

Am si eu nevoie sa stiu ce fel de cheie este nevoie pentru schimbul filtrului de ulei la un Accent LC 1.5 CRDI 80 CP in 3 cilindri .

As vrea sa stiu o serie a cheii si numele marcii producatoare sau dimensiunile acesteia (laturi + diametru) ca sa stiu ce sa cumpar mai exact .

Eu am una universala - reglabila dar a fost strans atat de tare filtrul ca nu-l pot desface, si nu vreau sa trag mai tare ca sa nu stric ceva pe la el .

Astept raspunsurile voastre .

Multumesc .

Edited by Accent 2006

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...