bitza 0 Posted March 19, 2010 (edited) Am cumparat Accentul de la AAA New Kopel. Cand l-am luat (iunie 2009) avea 27 de luni si 47.000 km. Acum are 36 de luni si 50.000 km. Are revizia de 45.000 km facuta de ei. La cumparare mi-au facut cadou si o revizie gratuita pe care vreau sa o fac acum. Am luat legatura cu ei si mi-au spus ca este gratuit asa:ulei, filtru ulei, curatare filtru aer si polen, manopera. Ar mai trebui sa fac ceva in plus? Cei de la AAA mi-au spus ca sigur mai verifica cei din service-ul agreat de ei, luminile si rotile. Merci. Edited March 19, 2010 by bitza Quote Share this post Link to post
Cristifull 33 Posted March 19, 2010 Din cate stiu eu filtrul de aer si de polen nu se curata. Cel mai bine este sa le schimbi, nu sunt o avere si garantat isi fac treaba. Daca incerci sa le sufli cu aer, pentru ca asta vor face, nu vor reusi sa sufle particulele mici impregnate in hartia filtrului, deci efect zero. Quote Share this post Link to post
ady_m 0 Posted April 11, 2010 (edited) Eu, dupa ce schimbam filtrele de polen la reprezentanta, (trei ani cat a fost in garantie) nu am scapat de miros neplacut in masina cand porneam dezaburirea sau aerul conditionat (CCA 10-15 minute); dupa ce a iesit din garantie, am scos filtrele, le-am suflat cu aer de la compresor (din spate catre fata) iar apoi le-am suflat cu un spray pt instalatii de aer conditionat (in aer liber), le-am lasat sa se usuce un timp, le-am montat la loc si nu am miros neplacut nici in ziua de azi; era sa uit: am dat cu spray-ul si in instalatia de AC cu ventilatorul la maxim (viteza cea mai mare), si pe circuitul cu aer de afara si pe cel cu aer recirculat din interior, si am pulverizat si pe la capota pe acolo pe unde curge apa din condens. Dupa isprava asta m-am gandit mult daca cei din service mi-au schimbal vreodata filtrele de polen (eu am platit asa ceva, dar daca iti ia masina la "receptie" si nu sti ce fac si daca fac = zero). Sfatul meu este ca indiferent ce metoda alegi (le schimbi sau le cureti) trebuie sa fi sigur ca s-a facut totusi ceva cu acele filtre de polen, nu doar ca s-au emis facturi. Si la filtrul de ulei mi-au tras-o cei de la reprezentanta. Cand l-am schimbat eu am gasit pus de ei un filtru care era departe de cel original care l-am avut prima data si l-am gasit in portbagaj. Acum mi-am cumparat eu piese originale cu doar 250 ron (4 L ulei Mobil S ,filtru aer, filtru ulei, filtru benzina) si am platit manopera doar 45 ron pentru schimbul de ulei; un total de 300 ron (310 cu ciubuc cu tot) si am fost si de fata cand le-au schimbat. Piesele le-am comandat la "Metropolex infoserv srl" www.metropolex.roVa doresc cati mai multi km fara probleme p.s. Am curatat filtrele de polen pt. ca mi s-a parut mult sa dau 500 ron pe unele noi si sa am in continuare miros in masina.Spray-ul m-a costat 60 ron. Acum mi-e teama sa merg sa-mi "schimbe" cureaua de distributie, ca nu cumva sa decida ei ca "mai merge" si platesc factura pt propria mea curea care "mai merge" (am doar 18000 km la bord, dar 4 ani vechime). Edited April 11, 2010 by ady_m Quote Share this post Link to post
pmiulian 0 Posted April 12, 2010 Si eu am 4+ ani si 72.000 km, dar parca nu ma lasa inima sa schimb distributia inca. Voiam sa astept pana la 90.000 km. Am desfacut capacul de inspectie pentru cureaua de distributie si am vazut ca era in stare buna cureaua - putin largutza, dar fara nici o fisura sau uzura vizibila. As fi pregatit sa dau banii pe care ii cer cei de la reprezentanta, dar nu am incredere ca fac o treaba buna, ca la carte. Macar daca as fi de fata sa vad. Quote Share this post Link to post
ciprian2511 1 Posted May 12, 2010 salutare . Azi am facut si eu revizia de 60.000 la DAB AUTO. Pret 1.000 lei cu cardul de fidelitate. schimbat : ulei+ filtru ulei, filtru benzina (cel din rezervor), filtru polen, filtru aer, curea A/C Oarecum multumit de baiatul care s-a ocupat de masina la service. Quote Share this post Link to post
Nec_Accent 0 Posted May 16, 2010 Salutare D-vs, As vrea sa va intreb daca a facut cineva, de curand revizia de 60.000 la Sibiu. Poate aveti si un pret. Si daca stie cineva ce trebe schimbat la aceasta revizie? Am inteles ca este un cervice mai bun in Alba Iulia. A fost vre-o careva acolo? Multam in avans! Quote Share this post Link to post
ivascucristian 0 Posted May 29, 2010 Gata si eu revizia de 60.000 km, facuta la 53000 (am facut 4 ani deja cu masina) la Hyundai Expozitiei. Masina: Hyundai Accent 1.4/2006Cost total: 940 RONDurata: 2h si un pic (m-am prezentat la 8:45, la 11:36 eram deja acasa in drumul taberei) Piesele le-am luat eu de la King Campione, si au fost: filtru aer, filtru ulei, filtru polen, placute frana fata, placute frana spate. Toate originale. Total 555 RON.De la ei: Uleiul, un capacel de stergator, resoftare si manopera. Am beneficiat de 2 reduceri, una la manopera si una la piese, de 10 si 25% (nu mai stiu care e la care), pe baza cardului de fidelitate si a faptului ca am implinit 4 ani cu masina, 4 ani in care am facut toate reviziile la HMS. Total: 389 RONTestat: in afara de ce s-a facut 'in spate', am vazut: tester, teste frane, amortizoare, noxe, electrica (lumini, etc)Singura chestie pe care am remarcat-o e ca mi-au pus ulei 10W401VMobil. Are cineva idee ce inseamna asta si daca e bine? Eu cu partea mecanica stau mai slabut, si am mers pe mana lor la capitolul ulei, sper sa nu regret. Scor total: pozitiv. Vlad a fost cel care s-a ocupat de masina, si mi s-a parut OK. Quote Share this post Link to post
BlueKing 30 Posted May 29, 2010 (edited) Vlar Ţepeş s-a ocupat de masina, nu Vlad pur si simplu! Eu zic ca e OK (atat ca bani cat si ca timp), avand in vedere ca ai schimbat si placutele frana fata & spate! In doua saptamani ajung si eu la revizia de 60.000 km! Edited May 29, 2010 by BlueKing Quote Share this post Link to post
ivascucristian 0 Posted May 31, 2010 Asa, Tepes. Aveam un mare lapsus cu numele, de aia am pus doar Vlad si mi-era o mare lene sa cobor sa iau factura/devize de prin masina. Multa bafta cu revizia si km cat mai multi cu probleme cat mai putine Quote Share this post Link to post
BlueKing 30 Posted June 15, 2010 (edited) Revizia de 60.000 Expozitiei:Total = 809.38 lei enooooooooooooooorm Piese = 547.68Ulei motor Mobil1 5w-30 (5 litri) 302.67 leiFiltru ulei 53.28 leiFiltru motorina 190.19 leiBec pozitie 2.14 lei Manopera = 261.70 leiRevizie 60.000 km 140.20 leiTestare motor 28.04 leiTest amortizoare si frane 46.73 leiInlocuit bec pozitie DF 18.69 leiTest baterie 28.04 lei Punct(e) plus:- uleiul a fost pus la marele fix: se intampla evenimentul a treia oara in 60.000 km Puncte minus:- consider ca am fost incarcat aiurea cu manoperele subliniate: acestea nu sunt integrate in operatiunile standard la o revizie? Adica asta "Revizie 60.000 km 140.20 lei" reprezinta doar manopera pt schimbul ulei? pentru ca in rest am fost taxat separat pentru fiecare operatiune! (nu mai gasesc acum foaia aia cu operatiunile la revizii)- enorm de scump devizul in contextul in care am inlocuit eu inainte filtrele de polen si aer pt motor, iar in service am beneficiat de discount de 10 % piese si 15 % la manopera: fara acestea cat m-ar fi dus revizia? ... 3 - 4 milioane in plus???? - am adus vorba de lichidul de frana: raspunsul a fost ca doar se verifica nivelul si (eventual) se completeaza! Nu se schimba niciodata si nu se verifica dpdv calitativ, deoarece acesta nu isi pierde proprietatile in timp - s-a trecut prea usor peste doua chestiuni semnalate: * o pata cred ca de ulei pe motor in zona distributiei: s-a sters pur si simplu cu laveta apoi, ca sa se scape de insistentele mele s-a pus mastic in zona unui surub ** sambata am avut un eveniment: in mers, din zona volanului (de sub acesta) a iesit pt cateva secunde fum... s-a ridicat din umeri si nu s-a incercat catusi de putin un sens intamplarii! Solutia - data viitoare nu mai opresc de urgenta si opresc motorul, o las sa ia foc si sa arda... ca sa pot obtine o dovada elocventa ca ceva se intampla "Amortizoare" :Fata: stanga 51 % / dreapta 53 %Spate: stanga 35 % / dreapta 48 %(Pe stanga spate presiunea era 2 atm, valoarea obtinuta fiind cauzata si de aceasta presiune)Cica "trebuiesc schimbate" Cred si eu, am bucsile alea pregatite! Edited June 15, 2010 by BlueKing Quote Share this post Link to post
Muratu 29 Posted August 1, 2010 (edited) In sfarsit am reusit sa termin cu revizia de 60000Km.Costuri obligatorii:Filtre cumparate de la King Campion: Filtru ulei, filru aer, filtru motorina, filtru habitaclu Total ~250RonUlei cumparat de pe oil shop.ro : Castrol EDGI 5W30 5L (Made in Germany) Pret 224Ron + transort 18Ron = 242ronManopera Hyundai Motor Expozitiei (fara filtru habitaclu si filtru motorina) 226Ron (cu reducerea de 15% de la cardul de fidelitate)Total revizie obligatorie 718Ron Costuri suplimentare:Placute frana punte spate de la 4turbo.ro Ferodo Premier 180RonLichid de frana hq ce fierbe la 305 grade C luat tot de la 4turbo.ro 1Litru 30RonManopera schimbat placute si lichid de frana 80Ron la un service oarecare. (in reprezentanta de la 150Ron in sus) Constatari neplacute: Duscurile de frana spate tocite inegal din cauza calitatii "foarte bune" a placutelor de frana originale (made in turky)Protectia amortizorului de pe spate dreapta crapat si cazut din burduf. Constatari placute de dupa revizie: S-a redus drastic zgomotul motorului in mers si in special la ralanti.Consumul a scazut cu circa 0,5~1L la 100Km Edited August 1, 2010 by Muratu Quote Share this post Link to post
aditzu 24 Posted August 1, 2010 filtru de motorina l-ai schimbat tu? Quote Share this post Link to post
Muratu 29 Posted August 2, 2010 Da, filtrul de motorina si cel de habitaclu au fost schimbate de mine cu o zi inainte de revizie. Quote Share this post Link to post
aditzu 24 Posted August 2, 2010 .... poti da detalii despre cum se schimba cel de motorina?? Quote Share this post Link to post
marius.zadara 170 Posted August 3, 2010 Pasii sunt urmatorii: - cu o cheie tubulara de 10 scoti capacul de la motor- cu o cheie tubulara de 27 desurubezi capacul filtrului. Inutil sa iti zic sa nu fortezi, atat la desurubare cat si infiletare, capacul fiind de plastic. Tragi putin de el ca sa iasa doarece are o tija care trece prin filtrul propriu-zis, tija prevazuta cu o garnitura mica in capat si una de etansare, mai mare, inspre piulita care te ajuta sa il desurubezi.- scotand capacul filtrului, ai acces la filtru pe care il scoti cu mana Pasii de montat sunt invers si de adauga desigur inlocuirea garniturii din capat precum si cea a capacului. Daca ai nevoie de ajutor, da de stire. Quote Share this post Link to post
Muratu 29 Posted August 4, 2010 Ce ai explicat tu acolo este cum se scoate filtrul de ulei. Noi vorbeam de filtrul de motorina.Am incercat sa mai explic o data din cuvinte cum se porcedeaza dar e greu sa explici prin cuvinte. Sper sa gasesc pozele care le-am facut acum 1 an cand am schimbat prima data filtrul, sau daca nu, sa astaptati pana trece canicula ca sa fac iar poze la filtru ca acum e moarte clinica sa surubaresti la masina. Quote Share this post Link to post
marius.zadara 170 Posted August 4, 2010 Cu scuzele de rigoare, am atasat procedura de inlocuire a filtrului de motorina asa cum aceasta se prezinta in manualul de service. Daca a facut si practic cineva, propun sa deschida un topic separat in sectiunea DIY iar un super-moderator sa puna si aceasta documnetatie in acelasi loc pentru a nu-l polua pe acesta.Fuel filter - diesel.pdf Quote Share this post Link to post
Guest B-73-AML Posted September 9, 2010 am deschis eu aicidar tre sa mai descopar o chestie Quote Share this post Link to post
oriando 0 Posted September 9, 2010 Salutare, dati-mi si mie un sfat ca zilele trecute am fost la un banal schimb de ulei la service si m-am trezit cu o gramada de "bube" in urma diagnosticarii la partea mecanica (pe care m-a mancat undeva sa o cer suplimentar). Adica masinuta (Accent 2005) merge saraca bine mersi doar ca meseriasii mi-au gasit defecte bucsele de la bascula fata si spate un tampon de la motor (partial rupt) si cei mai grav asa cum banuiesc eu, ceva pierderi de ulei la caseta de directie pe care mi-au recomandat sa o schimb deasemenea.Ok, bucsele si cu tamponul + manopera ma duc undeva la vreo 600 de lei, dar ce fac cu caseta de directie? ... e asa grav? Mi-au dat un pret de vreo 1250 euro ceea ce mi se pare enorm.Mi-au zis ca varianta temporara, sa verific uleiul pentru servo si sa-l completez periodic, sincer nici nu stiam ca exista si vasul ala de ulei.Am 70k rulati pana acum, in principal in oras si a mers fara probleme. Quote Share this post Link to post
Maxirazvan 1 Posted September 10, 2010 .... poti da detalii despre cum se schimba cel de motorina?? Mai bine lasa , mergi la service ca e multa bataie de cap si trebuiesc desfacute multe pe acolo ca sa scoti filtrul.Ca timp de lucru cca 1 ora , cel mai greu e sa declipsezi furtunele de motorina(pozitii incomode si greu de ajuns) Quote Share this post Link to post
Guest B-73-AML Posted September 10, 2010 si cum ai facut sa declipsezi furtuneleam incervcat pana mi-am rupt mainile si am renuntatcare e spilul? Quote Share this post Link to post
Maxirazvan 1 Posted September 10, 2010 Nu mai stiu cum exact ca nu am facut eu treaba ci mecanicul. Da e chinu' draq oricum. Quote Share this post Link to post
Guest B-73-AML Posted September 13, 2010 stiu cum or fi facut ei socoteala?sa schimbi consumabilele cu mainile rupte sau de cauciuc Quote Share this post Link to post
marius.zadara 170 Posted September 13, 2010 O zicala din batrani spunea ca "repetita e mama invataturii". Inainte de a intra in service si sa-si arcuiasca mana, au avut timp destul de exerseze procedura, iar in timp au facut sa para o treaba usoara. Quote Share this post Link to post
Guest B-73-AML Posted September 14, 2010 pai daca nu reusesc sa desfac cum dreaq sa mai si repet Quote Share this post Link to post