Jump to content
hyundai_accent

Revizie Accent - 60.000 km

Recommended Posts

De la King auto, originale toate ( 470 ron) plus ulei Mobil Syst S 5w40, 150 ron/5l din targ Vitan.

La King s-au smecherit, pana acum o luna aveau preturi si mai bune ( 400 ron).

 

 

Salut!Sincer pretul pentru 2 oe de manopera mi se pare mare,pentru aceleasi 2 ore la elca platesti maxim 200-250 de roni!

Share this post


Link to post
De la King auto, originale toate ( 470 ron) plus ulei Mobil Syst S 5w40, 150 ron/5l din targ Vitan.

La King s-au smecherit, pana acum o luna aveau preturi si mai bune ( 400 ron).

 

nu-i nimic dacă s-au şmecherit există şi alte alternative :) vedeţi topicul cu magazine :)

Share this post


Link to post

Vin si eu cu o intrebare; nu am la indemana manualul masinii...

La 60 000 km sau 5 ani nu trebuie schimbata si distributia(cureua + rola) ?

Share this post


Link to post
Am facut ieri revizia de 60000, la Otopeni.

 

 

Unde anume la Otopeni ai facut revizia? Zi-mi te rog si mie denumirea si adresa completa. Urmeaza si la mine revizia de 60000km si nu vreau sa-i umplu de bani pe cei de la HAR. Multam!

Share this post


Link to post

La Baia Mare mi-au spus ca la 60.000 trebuie sa schimbe toate curelele in afara de cea de la distributie. Am bagat masina inainte de revizie la testul de frane si cel de amortizoare si sunt OK. In consecinta doar ulei+filtre+curele la ei costa 1.600 cu aproximatie. Cred ca aveam niste coarne mari si nas rosu si au crezut ca sunt renul Rudolf. :angry:

Share this post


Link to post

Am vb si eu la Elca, si mi-au spus baietii, cum ca m-ar costa aprox. 800 lei revizia de 60.000km la accentul diesel...Asta in cazul in care nu am nevoie de placute de frana, ceea ce e putin probabil.... :laugh:

Share this post


Link to post

Facut revizia la 60000 la Dab, cost total 1030 lei;schimbat:

ulei-5w-30 valvoline

filtru aer,polen,ulei si motorina

bec central stop frana si bec numar

'aparatoare" amortizor spate s+d (erau crapate sau sparte)

manopera :170 ron (cu card fidelitate -50 %)

Imi trebuie motoras coloana directie(nu urgent)....baterie(urgent)originala cica 600 ron..amortizoare stare buna .. :))))...

Share this post


Link to post
'aparatoare" amortizor spate s+d (erau crapate sau sparte)

La fel sunt si ale mele, crapate :hmm: . Am vazut cand am scos rotile de am trecut la cauciucuri de iarna.

Share this post


Link to post

Am facut revizia de 60.000 km la Hyundai Motor - Expozitiei - pentru Accent 1.4 benzina din 2006

 

Costul total a fost de 780 de lei, la care se adauga 200 de lei piese luate de mine (placute de frana fata, filtru de polen si filtru de ulei).

De la HAR am luat ulei motor (126 lei - Mobil 10w40), bucse bara stabilizatoare fata (80 lei) bec pozitie (3 lei) filtru aer (65 lei) - total 270 lei.

 

Manopera totala a fost de 500 de lei, din care:

 

Revizie mecanica 60.000 km - 140 lei (1,3 ore)

Revizie electrica 60.000 km - 55 lei (0,5 ore)

Verificare finala - 55 lei (0,5 lei)

Inlocuit bucse bara stabilizatoare fata - 130 lei (1,2 ore)

Inlocuit placute frana fata - 55 lei (0.5 ore)

Inlocit bec pozitie, resoftare ECU, incarcare acumulator - 60 lei (0.6 ore)

 

TOTAL AFACERE - 980 lei

 

Durata - Am ajuns la service la ora 9, masina a intrat in service la 10 si a iesit la ora 16.

Edited by Ferris

Share this post


Link to post

Resoftare ECU? In ce sens? Banuiesc despre ce e vorba, dar mai bine ne lamuresti tu.

Share this post


Link to post

E a treia resoftare (deci a patra varianta de soft) de pe masina mea.Masina fiind livrata in mai 2006 probabil ca avea "windows 95" pe ea si acum i-au bagat windows 7.

Acu vorbind serios, mi s-a spus ca s-a resoftat ECU-ul pt ca era o varianta mai veche de soft scrisa pentru tarile mai calde. M-au intrebat daca nu cumva motorul are o instabilitate in turatie la rece ceea ce eu am confirmat.

Share this post


Link to post

Incorect spus a patra varianta de soft, de fapt de 3 ori a fost aceeasi, numai rescrisa (mi s-a intamplat si mie, la diesel). Ce ti s-a pus acum este o versiune de soft nu adaptata tarilor mai "reci", ci combustibilului mai putin calitativ care dadea variatia de turatie la relanti. Ce nu inteleg si ma uimeste este faptul ca aceasta varianta facuta special pentru Romania si Bulgaria este disponibila inca de prin 2007, de atunci incepand si resoftarea, dar tu ai beneficiat de ea de-abia acum, in 2009. Nu mai conteaza, bine ca ti-au pus varianta corecta.

Share this post


Link to post

Deci in loc sa imi bage windows 98 si XP oamenii mi-au rescris windows 95 pana ieri? Dar la prima rescriere am scapat de variatiile de turatie la pornirea masinii la rece (turometrul facea vreo 2-3 ture intre 500 si 2000 de ture, dupa care se linistea).

Share this post


Link to post
Ce nu inteleg si ma uimeste este faptul ca aceasta varianta facuta special pentru Romania si Bulgaria este disponibila inca de prin 2007, de atunci incepand si resoftarea, dar tu ai beneficiat de ea de-abia acum, in 2009. Nu mai conteaza, bine ca ti-au pus varianta corecta.

In stilul caracteristic HAR+HMC e posibil sa apara si un nou soft fara ca noi sa stim. Am sa fac sapaturi ;) Sper sa nu dau de apa :D

 

P.S. Cel putin la 1.6 este o resoftare in curs, parca a scris @Cristifull de ea.

Edited by flomar

Share this post


Link to post

Au existat mai multe versiuni de soft date de coreeni pentru motorizarile 1.4 vandute in intreaga lume. Probleme au fost si la altii nu doar la noi. Insa la noi pe langa problemele soft ale motorului 1.4, mai sunt si probleme cu carburantul, iar aceasta ultima versiune de soft, eleborata chiar de o firma din Arad pentru coreeni, a fost dezvoltata doar pentru Romania si Bulgaria.

 

In cazul motorizarilor 1.4 benzina, au fost DIFERITE versiuni de soft care au dat mai multe sau mai putine rezultate. Unora li s-a schimbat versiunea de soft, fara a se bate service-ul cu pumnii in piept ca uite ce fapte bune au facut ei. De aceea foarte multi e posibil sa aiba ultima versiune fara ca ei sa stie ca care si ca cum e cu versiunea.

 

Pentru 1.6 a aparut un buletin informativ, strict pentru SUA, cum ca motoarele de pe x modele vor fi resoftate. Asta nu inseamna deloc ca motoarele vandute in Romania au nevoie de asa ceva. Sincer motorelul meu a papat benzine de la 95 la EVO si de la 95 la 99+ fara a comenta ceva, sau a stramba din nas.

Share this post


Link to post

Nu impuscati porumbelul, nu stiu de nicio resoftare, care sa fie in curs, pentru 1.6. Probabil @flomar a facut vreo confuzie, :fingerup: eu nu stiu nimic despre asta. Doamna Bandi, cand am fost odata la HAR m-a intrebat daca am ultima versiune de soft pe masina, nestiind ca am motor 1.6. Dupa aceea m-a lamurit ca resoftarea se face la motoarele 1.4 cele de 1.6 nu necesita resoftare. Poate la afirmatia asta sa se fi facut referire in postul lui @flomar. :dontknow: Si ca tot veni vorba, nu cred ca este necesar. Din iulie 2007 de cand am masina am bagat numai benzina petrom 95 si, rar, cate un plin efix 95 si nu am niciun fel de fluctuatii si porneste foarte usor.

Share this post


Link to post
Aici ne informezi. Intr-adevar din postul meu reiese ca s-ar petrece in Romania. Nu, ca sa aflam daca se petrece in Romania trebuie sa o luam pe ocolite plecand din SUA. De aceea am zis ca o sa fac cercetari. Acum bag si 1,6-le la cercetat. Edited by flomar

Share this post


Link to post

Salutare. Ma apropii de revizia de 60.000 :(( cu un accent 3 ..a mai facut cineva revizia asta? am inteles ca se schimba cam ca la cea de 30.000 ..

 

Ulei

Filtru de ulei

Filtru de polen

Filtru de aer

 

Or schimba si distributia? sau alte curele? masina e din 2007...

Lichidul de racire am inteles ca se schimba prima data la 90.000

Lichidul de frana se schimba ?

(Placutele de frana le-am schimbat recent si pe fata si pe spate )

(Amortizoarele fata schimbate la 45.000)

 

UN DEVIZ NU ARE CINEVA ? UNDE AS IESI MAI IEFTIN SA FAC REVIZIA? ca e JALE cu CRIZA ASTA...

Share this post


Link to post

Ai aici tot ce trebuie sa schimbi la fiecare revizie.

Preturile variaza foarte mult. Nu sunt sigur ca exista vre-o logica. Spre exemplu, anu trecut cand am facut revizia, 4 litrii de valvoline erau 110ron, anu asta 170 (cu aproximatie, nu ma mai uit acum pe deviz); filtru de polen, anu trecut 190ron anu asta 130ron, deci...

Cel mai ieftin cred ca iesi la DAB, mi-au scazut tva-ul si am avut 50% reducere la manopera (total reducere 220ron). Completez inainte un formular ca sa intri in programul de fidelitate :fingerup:

Lichidul de racire se schimba la 45k si 90k.

Succes!

Share this post


Link to post

Eu nu am facut revizia de 60k, deci nu am cum sa te ajut. Asa cum ti-am spus nu am gasit nici o logica la preturi, impresia mea este ca pot sa difere de la o zi la alta (ma rog, nu chiar asa).

O sa iti schimbe:

- ulei = 170ron 4 litrii;

- filtru ulei = 30lei;

- filtru aer = 55ron;

- filtru polen = 130ron;

- manopra 50% reducere = aprox. 100ron

O sa iti schimbe si filtru de combustibil(benzina), eu nu l-am schimbat si nici nu stiu cat costa.

Eu zic ca maxim 600 ron.

Aaa..si iti mai scade si tva-ul. Deci in final o sa ajungi pe la 500ron.

Antigelul daca zici ca nu l-ai schimbat si daca se gandesc ei sa il schimbe costa 60ron.

 

Preturi sunt din ianuarie 2010.

Succes.

Share this post


Link to post

Nu scade TVA-ul ci platesc ei TVA-ul la piese. ;)

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...