Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
MEDIC_REPORTING

Topic despre orice!

Recommended Posts

Share location nu avea cum sa dea pentru ca era telefon vechi, cu taste. In rest lipsa crasa de profesionalism. Necunoasterea procedurilor in caz de rapire. Militianul proaspat avansat de la tara la oras (oare cum?) nu stia nici cum sa deschida aplicatia 112. Se simte lipsa sectoristilor, care sa stie tot ce misca in parohia lor. Munca de politie nu se face doar cu nasul intr-un ecran. E posibil ca Dinca sa fi recunoscut ca le-a ucis dupa ce i-au rupt coastele cu bocancii. Eu inca mai sper sa nu fie moarta, nu exista cadavru, nu exista urme de sange, acidul are nevoie de 48 de ore sa dizolve un corp si nici incinerarea nu e plauzibila. Nici moshul nu mi se pare vreun geniu sau o fiinta rapida, precisa si organizata. Ori a aruncat-o in Olt ori a fost preluata de o retea de trafic de persoane, pentru care lucra moshul, caz in care se explica si incetineala militienilor. Pentru ca nu exista retea organizata fara protectia politiei. Au lasat timp ca fata sa fie extrasa. Daca exista o retea moshul se va sinucide convenabil in arest iar cazul va fi clasat. In alta ordine de idei, s-a aruncat in spatiul public tot ce e mai eficient d.p.d.v. psihologic. Nu ma consider o persoana usor influentabila dar pana si mie imi vine de vreo doua zile sa pun mana pe par si sa plec la Caracal. Sau la vanatoare de pedofili, ca sigur mai sunt si altii. Ca fapt divers, a disparut subit si complet campania orchestrata impotriva jandarmeriei pentru pedofilul mort la Suceava. Acum observ o pirueta subtila in mass media. Se canalizeaza usor..usor (sa nu bata la ochi) emotia astfel starnita in directia unei schimbari de guvern. A unui miting care sa depaseasca ce a fost anul trecut pe 10 august. Ignorand dorinta parintilor se dau publicitatii inregistrarile de la 112 (cu voce, nu doar stenograme) pentru un impact psihologic maxim. Nu avem ministru de interne, politia nu are sef, cu interimat la Jandarmerie. Va fi interesant. Iar companiile gen SCL Romania (filiala locala a firmei mama, Cambridge Analytica) fac bani frumosi.

Edited by Remus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mai citit pe republica încă una: de vina este etatismul, da? Etatismul ucide!

Oricine are idei puține și fixe (indiferent ca sunt bune sau proaste, important e sa fie fixe) a găsit metoda sa lege crimele din Caracal de ideea aia a lui în jurul căreia gravitează universul.

Și cum lumea s-a umplut de mici ideologi, e bătaie frate, fiecare vrea crima doar pentru el...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Copiat de undeva:

Iată de ce Alexandra nu a avut nici o șansă, absolut nici una: Mihnea-Daniel Nastase, fiul lui Adrian Nastase, a fost numit in functia de consilier onorific al vicepremierului ( AL LUI FIFOR, CEL CARE INCEARCA SA MUSAMALIZEZE CAZUL)...Fiica domnului Daea este angajata la Agentia pentru Finantarea Investitiilor Rurale....Fiica lui Florin Iordache lucreaza la Cancelaria Bancii Nationale. In trecut a lucrat la Ministerul Afacerilor Externe....Fiica domnului Tutuianu esteconsilier juridic la Primaria Capitalei....Fiul lui Dumitru Buzatu si al senatoarei PSD Gabriela Cretu, numit secretar de stat: ”Il recomanda cunoasterea limbilor straine”....Fiica senatoarei PSD Neamt Emilia Arcan, a fost numita vicepresedinte in cadrul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici cu rang de secretar de stat....Fiul domnului Tudorel Toader s-a angajat ca asistent la Universitatea Alexandru Ioan Cuza, in conditiile in care codul de etica al Universitatii interzice angajarea rudelor....Fiica lui Mircea Cosma a ajuns in Parlament, dupa ce doi deputati PSD au renutat la mandate....Fiul sefului PSD Neamt, numit secretar de stat in Ministerul Tineretului si Sportului....Fiul maiorului in rezerva Petru Winzer, numit secretar de stat in Ministerul Afacerilor Externe; Fiica maiorului in rezerva Petru Winzer este angajata la Curtea de Conturi...Fiica lui Nicolae Badalau este angajata la protocolul Aeroportului Otopeni, acolo unde ocupa functia de Director....Fiica fostului ministru PSD Constantin Nita este secretar I la Reprezentanta Romaniei la UE...Fiul adoptiv al lui Ion Iliescu: ambasador in Thailanda...Fiul fostului ministru al Muncii Mariana Campeanu, fost director in cadrul Registrului Auto Roman....Fiul premierului Viorica Dancila, Victor Florin Dancila, este consilier la Curtea de Conturi....Si sotia sa, Dancila Elena, lucreaza tot intr-o institutie de stat, la Primaria Sectorului 5 din Capitala....etc. De aici rezulta un sistem mânjit cu sângele unor copii Noi, stăm, ne plângem morții, ei, responsabili cu " siguranța și încrederea " își plimbă burțile aiurea.

 

 

Acum stiti de ce nu se face sex in aparatul de stat: deoarece toti sunt rude intre ei. Gluma e gluma dar s-a ingrosat prea mult. Ma intreb daca se va inatmpla ceva pe 10...

Edited by uko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi de unde cumparati online gadgeturi electronice?

Caut sa comand de undeva niste camere ptz de exterior, care sa fie livrate in Ro. In afara de emag ce siteuri serioase mai sunt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intra pe price.ro de exemplu si vezi ce magazine online iti sunt recomandate pentru produsul respectiv, acolo gasesti si feedback, rating etc. Eu am cumarat si de la evomag, cel.ro, melarox, ideall, badabum ... sunt ok cu conditia sa clarifici telefonic inainte de a plati daca au sau nu marfa. Altfel, toti vind in general ce nu au si apoi se intereseaza daca pot livra. fereste-te de magazine online inregistrate in tari emergente gen Bulgaria sau Ungaria care vind in Romania ... nu sunt sub jurisdictia ANPC si garantiile sunt de asemenea problematice.

Edited by dvoncu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe cel.ro au preturi bune dar nu importa pe filiera oficiala. Poti avea surprize gen sa nu existe menu in limba romana sau sa aiba incarcator pentru USA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu menu-ul in limba romana pot sa trăiesc.

Am văzut și pe eMAG și pe amazon ca unele nu vin cu încărcător deloc.... Ceea ce mi se pare aberant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La asta nu m-am gandit, eu doar vroiam sa subliniez originalitatea traducerii (cel mai probabil folosind ceva online) :) Pliantul e foarte real.

Ce interpretari i se pot da depinde de fiecare - de exemplu, am gasit vreo 2 posibile raspunsuri la intrebarea ta precum si un potential tratament pentru turbina: "... - anti-jet lag si stralucire". :drive:

 

Se mai baga careva? ;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am tot observat in ultima perioada de timp faptul ca fumul masinilor diesel este mult mai evident chiar daca turbina nu intra in rosu. Desi are sange albastru, nici a mea nu face exceptie, efectiv ramand mirat de fumul lasat in urma si evidentiat de niste faruri mai puternice - practic cred ca am generat un norisor .... Dar am vazut acest fenomen inclusiv la marci de top, nu prea mai pare doar o coincidenta sau ragetul calutilor albastri. Nu stiu cat de mult e fum si cat nu, a mea tocmai a trecut ITP-ul. Plus ca sa faca toate asa, dintr-o data? Am alimentat de la 2 furnizori diferiti si e la fel. Si de fiecare data alimentez cu motorina aditivata.

 

Suspectez ceva necurat, voi ce parere aveti?

 

PS & LE: Daca la diesel-uri e efectul asta, nici benzinarele nu par a fi mai prejos, ele parca dand dovada de lipsa de putere - de multe ori mi s-a intamplat in intersectii sa le aud motoarele in fibrilatii fara a castiga cine-stie-ce acceleratie sa iasa din situatia neplacuta. Cumva niciun combustibil clasic nu pare sa mai fie ce a fost ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motoarele dizal fac fum indiferent cu ce le alimentezi. Ca si cele pe benzina cu injectie directa dealtfel (de asta cele noi au filtru de particule si la benzinare), iar motivul e fix acelasi.

Probabil ca fenomenul la care te referi tine de faptul ca atunci cand FAP-urile au inceput sa-si dea duhul multi adepti ai masinilor bune si ieftine le-au scos pur si simplu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-ai fost atent la nuanta, mie imi pare ca fac mai mult fum decat de obicei si nu doar cand dezlantuie herghelia. Si fac cam toate, ceea ce reduce sansele ca toate filtrele de particule sa se fi defectat in acelasi timp. E doar o impresie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca scot fum nu mai au filtru pe masina sau nu au din fabrica. Fizic daca filtrul e functional, nu au cum sa scoata fum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dizalul face fum si cand nu dezlantuie herghelia, doar ca e mai diluat si mai putin vizibil.

 

Iar benzinarele cu injectie directa chiar fac uneori mai mult fum cand NU dezlantuie herghelia. In regimuri partiale cand merg cu amestec "stratifiat" & shit si injectia se face dupa compresie scot fum din acelasi motiv ca dieselul - arzi o "ceata" de micropicaturi (in loc de vapori), iar micropicaturile arse se transforma in particule (aka fum)

La blana injectia se face in timpul admisiei (cam ca la alea clasice insa se face in cilindru si nu in galerie) , urmeaza compresia si micropicaturile sunt transformate in vapori iar arderea e mai "curata".

Share this post


Link to post
Share on other sites

James, de ajutor informatiile tale, ca intotdeauna, insa mie imi "miroase" a colorant artificial in combustibil pentru a starni reactii emotionale negative. Si nu se poate sa nu ai asa ceva cand vezi ce lasi un urma, mai ca faci geloase sepiile ... Si hai ca la dizal mai inteleg - na, si subiectivismul are un cuvant de spus - dar cand mai vezi si la fratii de la alte mame acelasi fenomen, eu stiu ce sa mai zic ... Daca voi insa ziceti ca asa face toate, apoi na, eliberati sepiile :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde de calitatea combustibilului, chiar f foarte mult.

 

La Ducato am card de Agip (în Italia), am observat că dacă alimentez de la vreun distributor mai "sărăcuț", prin vreun colț uitat de lume, la accelerații puternice în 1-a și chiar a 2-a, se vede fum negru, dar f puțin, e mai evident noaptea in farurile celui din spate ; în schimb dacă alimentez cu diesel+ (are eco diesel în compoziție), care e mai scump cu 0,10euro, nu face, oricât aș încerca. Așa că la 5 plinuri de bag unul de diesel+, și motorul e fericit, catalizatorul de asemenea.

 

P.S. dacă toate mașinile ar fi la fel de fiabile ca Ducato ăsta.... "service-urile" ar da faliment, are 190.000km și nici o problema! Nimic, nimic, în afară de becuri fază scurtă și 2 rânduri de ștergătoare, 2 schimburi de plăcuțe de frână față, odată pe spate, discuri față o singură dată.

Edited by fisherman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unele guri rele zic ca nici biocarburantul nu-i la fel de bun ca cel neecologic din petrol. Gen benzina E10 e mai naspa decat aia E5. Cert e ca e mai coroziva, iar unii spun ca accelereaza si depunerile de carbon (motivul n-am reusit sa-l inteleg). Poate nici nu e la fel de volatila sau de "pulverizabila" caz in care poate emisiile de particule ar putea fi marite. Insa habar n-am cat adevar e in teoria asta. Personal merg cu benzina de 98 nu datorita cifrei octanice ci pentru ca e E5, la mine toata cea de 95 e E10 si cum am motor susceptibil cu depunerile de carbon pe supape prefer sa evit riscurile.

 

La dizal nu stiu ce sa spun, nu prea am mai urmarit ce se intampla.

Edited by james kilowatt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, dar radio santz ce zice despre el? E bun, e rau, fumega mai tare, mai putin tare? Miroase a cartofi prajiti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Despre B7 nu prea am gasit, insa despre B10 se zic urmatoarele la https://www.acea.be/publications/article/b10-diesel-fuel-vehicle-compatibility-list :

 

The use of diesel fuel containing FAME (and depending on the actual raw material used to produce FAME) is known to cause some operational problems in diesel engines, particularly in colder climates and in the winter period, even though diesel fuel is supplied in the EU member states according to climatic class chosen by the member state. Under certain colder conditions, diesel fuel containing FAME can start to form wax, which will lead to a blockage in diesel fuel supply in the vehicle fuel filter between the fuel tank and the engine fuel injectors. Vehicle and engine manufacturers have taken these operational concerns into CEN to have standards improved, but the speed of addressing these concerns has been rather slow

 

 

Hyundai: Apart from vehicles fitted with a specific ‘B10’ fuel identifier, all Hyundai models are not compatible

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu daca aici e cel mai bine de anuntat dar sincer la momentul asta nu-mi vine alt loc in minte, asa ca fara alte comentarii:

 

Fiind ieri in service, am fost anuntat de urmatoarea schimbare de tarif: daca reperul, oricare ar fi el, este adus de client, ora de manopera nu se mai taxeaza cu 90 RON, ci cu ... 200 RON. Nu dau numele service-ului, nu asta este important. Nu este service de reprezentanta, ci unul multimarca, cu acreditare RAR, deci nici vorba de unul de bloc. Situatia am gasit-o hilara atunci cand am vazut-o in poza de mai jos, dar altfel au stat lucrurile cand am aflat, eu fiind printre cei care isi aduc piesele la service in 90% din cazuri.

 

Inainte de a va arunca intr-o dezbatere fara o finalitate clara, va aduc la cunostiinta faptul ca acum 2 luni aproape cand mi-au inlocuit setul de ambreaj cu totul, acesta a costat cu 50% mai mult decat daca l-as fi luat personal de la un magazin cu piese pt Hyundai (acelasi kit Valeo, in magazin ~500 RON, in service putin peste 700). Manopera a fost extra. In apararea lor, e adevarat ca recent am beneficiat de un discount de 10% la manopera schimbului unui set de placute frana spate, cumparand de la ei setul - valoare set ~190 RON, manopera ~50 RON.

 

Ce parere aveti? E bine, nu e bine, care varianta e mai avantajoasa? Eu doar am fost rugat sa anunt si asta fac. In cazul masinii mele, merg in service strict pentru operatii pe care nu stiu sau nu vreau sa le fac personal, precum inlocuire filtru de combustibil sau lichid de frana, kit ambreaj, etc., altfel incerc sa ma descurc singur si nu datorita acestor modificari de preturi, ci pt ca imi place, cu riscurile aferente.

Screenshot_2019-09-14-20-26-34.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...