Jump to content
Flamingo

Viteza maxima i10, discutii, probleme, etc

Recommended Posts

Ieri ii pusesem gand rau. Prima chestie, hai sa ma uit dupa preturi, poate mai valoreaza ceva. Am ramas profund dezamagit: doar 3950E una din 2008 :(( Asa ca nu mi-a mai ramas decat sa ma consolez cu asta, cel putin pana iese din garantie. :rifle:

Aaaa, Flamingo, garantia e doar de 3 ani, nu de 4 cum spuneai mai sus.

Edited by bradone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu bre, eu asa stiam... sau cel putin asa (parca) scria in manualul de service... cat despre cat costa ea acum, sa fim seriosi, cu banii aia, orice om normal la cap (nu ca noi n-am fi... noi am fost creduli), si-ar lua lejer un Logan destul de bun...

Edited by Flamingo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare ... nu mai stau sincer sa citesc cele 7 pagini...dar va pot impartasi impresii proaspete referitoare la viteze maxime atinse

 

Aceasta saptamana... traseul Iasi - Hamburg (2000 km) Pe autostrada ajuns pana la 165 ( pe GPS) cu 4000 rotatii.

Consum a iesit cam un 7.5 ceva de genu zgomotos....ce sa zic...cu o saptamana inainte am facut traseul invers cu loganul...cred ca I10 e un pic mai putin zgomotos ca nu dadeam muzica la volum mare ca la logan. Trepidatii... pai prietenul nu s-a plans de probleme de condus si ar fi coborat la viteze mai sanatoase daca ceva. Constant pe distante mari in functie de trafic am mers cu 140-150 in Germania... ma asteptam sincer sa mearga ciudat...incetul...dar am facut cei 2000 km in 2 zile si 3 ore. (2 zile de la 10 la 20 zilnic). Si am prins si portiuni unde am mers cu 30-40.

Per total suntem super multumiti de performanta.

 

PS: eu am i10 cu motor de 1.2 cu herghelia de 78.

Edited by kris18a

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate 5000 de rotatii la 165';desi e motorul de 1,2 nu cred

motorul de 1,1 la 4000 de ture are cam 127km/h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am recitit ultima pagina; despre greutate: fabricantul e foarte discret, dealerul nu e interesat decat sa ne ia banii, am mai spus-o: cred ca prin Asia masina asta are greutatea aia "comerciala", dar in (m)UE se uita "lumea buna" mai mult pe la n-cap si chestiile cu securitatea (ca doar eu am cumparat Lamborghini-ul asta sa ma dau cu 300 la ora si sa fac tumbe??)au adaugat oarece ranforsari. Pai nu era coreeanul dispus sa faca economie la 200 de kile de fier? Cu alea la 4-5 cascarabete mai facea una!

Eu merg batraneste, si ma invart vara in zona 6-6,5, iarna probabil 7-7,5, dar nu am mai executat masurari in ultima vreme. Consumul mare se face cu pedala de frana (iar am mai spus-o: un cetatean povestea ca prin anii '70 conducea o Dacia 1100 (pe strazile patriei), dar era sofer de raliu prin nu mai stiu ce echipa; se duce la un mecanic si se plange ca-i "ia" in jur de 14%. Acel mecanic, fara sa-i umble la masina, (probabil cunoscand persoana), ii explica cum se conduce economic. ACEEASI masina trece la un consum de 7-8%, numai prin stil (e adevarat ca il cam depasea troleibuzul, insa stiti cum e: si cu slanina in pod si cu tigaia unsa...)

Pentru Kris: rezistenta aerodinamica creste cu puterea a 3-a a vitezei (adica rezistenta la 120km/h - viteza nu chiar asa de mare) e de 8 (opt) ori mai mare ca la 60km/h! Ati realizat un consum super, mai ales ca ati ajuns la valori MARI ale vitezei pentru aceasta masina!

 

Personal, viteza maxima nu ma prea intereseaza, insa nu pot sa nu ma minunez cat de putin se cunoaste si intelege ce inseamna vitezele mari...

 

Toate cele bune!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda, stiu... am revenit din anumite motive si sa nu va aud, ok?

 

Pe autostrada ajuns pana la 165 ( pe GPS) cu 4000 rotatii.

 

Imposibil... Iata dovada...

 

 

(pe la minutul 1:00) se vede clar ca se apropie de 5000 rmp la nici 150 km/h...

Edited by Flamingo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai, mai Flamingo, nu fi asa de dur!

 

Kris e singura cu motorul de 1,2 (pe care o stiu eu) si e posibil sa aiba si alta cutie.

Sau, dupa modesta mea parere, si mai probabil s-a strecurat vreo eroare (mie 165 km/h mi se pare neverosimil pentru o masinuta asa de inalta si cu motorul relativ mic! - chiar daca acela are ceva in plus fata de ale noastre! Am mai expus ce inseamna cresterea vitezei in termeni de aerodinamica.)

 

Pana la urma nu e Lamborghini....

 

Toate cele bune!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact...e un i10 micut cu un motor mic. Masina asta a fost gandita pentru oras, naveta pe distante mici, etc. Ce performante poate sa scoata un motor de 1.1 sau 1.2?? Iar la consum...e lema: motor mic - viteza mare- consum mare. Viteza maxima recomandata de producator este de 151km/h!

In ce priveste greutatea asta noua euro 5 are 980 kg( si 2 cai in plus) iar aia euro 4 are 1041 kg ( date furnizate de importator).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mai spus-o: La prezentare masina avea 860kg (pe fisa tehnica, la cererea mea explicita si insistenta); pe cartea de identitate avea trecut 1040 (sau poate 1041). Eu am dus-o la Remat-ul unde am predat "rabla" de dinainte si pentru 5 lei m-au lasat sa o cantaresc: cu roata de scuter, trusa medicala, triunghi si stingator si rezervorul la jumatate avea exact 950kg

Opelul unei cunostinte avea specificat in manual la "masa proprie" ca s-a inclus si un sofer de 75 de kg; la Hyundai nu e foarte clar, insa eu deduc ca tot asa e calculata si la ei masa proprie.

 

Scuze pentru off-topic!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ma iau dupa ce scrie in carte, se pare ca viteza maxima (dupa rodaj), ar fi undeva pe la 152 km / h. A apucat cineva sa termine rodajul si sa-i dea "blana" ? Si daca da, la cat a ajuns ? Este asa cum spun ei sau mai putin ?

 

Tot ref. la viteza, cum se comporta la viteze mari ? De la ce viteza incepe sa se auda zgomotul de rulare ? Sa nu-mi spuneti ca nu se aud zgomote ca nu va cred. tongue.gif Se simt trepidatii-ceva ? Aveti impresia ca nu mai stapaniti bine masina ? Stiu, o sa radeti, orice masina la viteze mari este mai greu de controlat, dar haideti sa vedem ce probleme sunt, daca sunt, desigur. wink.gif

 

Si inca un aspect foarte important intalnit mai mult la scutere...

A incercat cineva s-o duca in service sa-i scoata "limitatorul" de viteza ? Sau macar a intrebat despre asta in service ? Si daca da, ce raspuns a primit ? Observ ca pe bord este trecut 200 km / h. Totusi, eu cred ca s-ar duce lejer in 170 km / h...

 

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ati "citat" o postare mai veche de-a lui Flamingo. In ce scop?

(nu c-as fi curios, da' as vrea sa stiu si io....)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am o problema mare cu stergatoarele fata. Nu se mai misca deloc, face doar un zvac mic si atat. Stie cineva din ce cauza nu se misca, a mai intampinat cineva aceasta problema?

M-am interesat sa vad cat costa un motoras nou pentru stergatoare. SOC!!! 635 de lei cel mai ieftin motoras.

Astept un sfat de la voi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca aveti "ezitari" in a merge la service, si va bazati ca posedati o oarecare indemanare, puteti incerca sa o depanati dv.

Clenciul e ca va trebui sa demontati cate ceva pana ajungeti la mecanism/motor; faptul ca "misca" ne face sa presupunem

ca aveti o pana de contact de alimentare, (in afara de motor, parghii si excentric, mai exista un mecanism, de obicei cu

cama, care asigura revenirea "la zero" a lamelelor, chiar daca opriti din maneta stergatoarele undeva pe la mijlocul cursei;

la multe automobile mai exista si un modul electronic de temporizare, adesea plasat tot langa motoras)

 

Personal, am avut niste probleme in sensul ca nu mai mergea pompita pentru stropit; fiind iarna, nu m-am "incumetat"

sa demontez pana la ea, insa la venirea primaverii, si-a reluat, surprinzator, functionarea! Spun surprinzator deoarece

nu credeam ca ar fi caz de inghet in pompa (cum s-ar parea ca a fost, de fapt!). Folosind cu moderatie spalatorul de

gemuri, voi avea grija sa intru in iarna cu solutie suficient de concentrata; daca nu mai apar probleme, e foarte probabil

ca era intr-adevar gheata...

 

Bafta!

 

PS Atentie mare la posibile scurtcircuite! Chiar daca tensiunea de 12 volti nu e periculoasa, unele circuite, avand sectiuni

mari pot conduce intensitati periculoase din punct de vedere termic (posibile arsuri!). De asemeni, electronica mult mai

prezenta in automobilele contemporane e si mult mai sensibila; aveti grija sa nu defectati "altceva" costisitor!

Edited by Obositu'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...