Jump to content
andreyy24

Santa Fe 2.0 crdi se opreste motorul in mers

Recommended Posts

salutare!am o problema destul de delicata spun eu.a fost pe la mai multi mecanici si fiecare isi da cu parerea.as vrea sa imi spuneti si mie cam de la ce ar putea veni problema asta si anume:merg normal cu masina si deodata se opreste motorul in mers.nu tremura sa zici ca se ineaca sau ceva de genu...e cam si cum ai oprii motorul din contact.la relanti merge normal oricat l-as lasa pornit.

va multumesc!

Share this post


Link to post

Deci la diesel pot fi doar doua cauze:ori "se taie"aerul ori "se taie" motorina!Incearca sa schimbi filtrul de aer daca stii ca nu a mai fost schimbat de mult(pentru ca e suspecta functionarea la relanti unde teoretic e nevoie de mai putin aer) si apoi verifica si partea de alimentare cu motorina!Bafta!Sa ne spui si noua ce a fost daca se rezolva!

Edited by NFS
citare mesaj anterior

Share this post


Link to post

Si eu tot partea de alimentare cu motorina o suspectez. Dupa parerea mea buba ar fi la alimentarea electrica a pompei de motorina.

Share this post


Link to post

salutare!

eu zic sa verifici injectorii sau regulatorul de presiune. Si mie mi se oprea din mers mai ales cand apasam pedala de acceleratie. In cazul in care ai nevoie de injectori poti sa ma contactezi.

sa ne spui si noua de la ce a fost!

Share this post


Link to post
salutare!am o problema destul de delicata spun eu.a fost pe la mai multi mecanici si fiecare isi da cu parerea.as vrea sa imi spuneti si mie cam de la ce ar putea veni problema asta si anume:merg normal cu masina si deodata se opreste motorul in mers.nu tremura sa zici ca se ineaca sau ceva de genu...e cam si cum ai oprii motorul din contact.la relanti merge normal oricat l-as lasa pornit.

va multumesc!

 

 

 

SALUT AM SI EU UN SANTA FEE DIN 2001 SI AM ACEEASI PROBLEME CA SI TINE . AM SCHIMBAT APROAPE TOATE PIESELE CE TINE DE INJECTIE POMPA DE INALTE ,RAMPA REGULATORUL DE INALTE FILTRUL DE MOTORINA CU TOT CU CORP AM MASURAT INJECTOARELE SI TOT NU MERGE . MASINA MERGE FOARTE BINE MOTORUL NU ARE INTRERUPERI ,TRAGE BINE ARE DEMARAJ DOAR CA II MOARE MOTORUL IN TIMPUL MERSULUI .

 

TE ROG DA-MI UN RASPUNS DACA AI REUSIT SA REPARI MASINA.

 

ITI LAS ADRESA MEA DE MAIL TE ROG DACA POTI SA MA CONTACTEZI,IMI POTI TRIMITE NR. TAU DE TELEFON PE MAIL SI O SA TE CONTACTEZ EU

 

aly1479@yahoo.com

Share this post


Link to post

Buna ziua tuturor,

Am si eu aceeasi problema cu un Santa Fe din 2002, respectiv se opreste motorul din mers si se aprinde becul din bord ce indica probleme la motor.Am fost la reprezentanta la Baia Mare si pentru inceput am schimbat filtru de motorina dar problema a reaparut dupa 30 de km.Stie cineva cum s-a rezolvat problema aceasta in cazul celor doi din 2008, care din cate am citit, au schimbat cam tot ce se putea, fara succes insa.Va multumesc anticipat pentru ajutor.

Share this post


Link to post

Senzor pozitie clapeta de acceleratie... asta a fost problema unui amic cu clio dci, tot asa dupa ce i s-a schimbat 1/2 din motor.

Share this post


Link to post

La vw am avut problema asta si era de la Debitmetru (MAF).

Share this post


Link to post

problema este din sistemul de injectie dar fara o testare in service este greu de indicat locul exact , rezervorul daca nu are mizerii si obtureaza sorbul , pompa din rezervor , pompa de inalte, rampa cu regulatorul sau injectoarele , iar toate verificarile acestea nu se pot face decat in service .

Daca ai mizerie in rezervor si ai schimbat numai filtrul , fara a face curatarea si inlocuirea motorinei din rezervor , poti sa schimbi zilnic filtrele si tot degeaba .

Share this post


Link to post

Aceeasi problema am avut-o si eu.

Se oprea in mers,dar daca puneam contactul de cateva ori si stateam cateva minute mai mergea un km doi.La reprezentanta au gasit problema si era REGULATORUL DE PRESIUNE pe care l-au curatat insa mi-au zis ca in curand o sa trebuiasca inlocuit,asa s-a si intaplat,dupa 2 luni aceeasi problema.L-am schimbat si acum e totul ok.A fost 1200 ron si inca 200 schimatul+tester.

Va recomand sa luati unul nou ca sh am si eu acum :biggrin: ..take care...

In rest e super Santa fe-ul :drive:

Share this post


Link to post

Am avut aceeasi problema descrisa mai sus. Se oprea motorul in mers. La relanti mergea la infinit. Dupa multe pareri, am rezolvat astfel: Am scos un furtun de la EGR,furtunul care comanda supapa EGR, si merge fara probleme.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...