Guest euasacred Posted November 10, 2009 schimbul de ulei se face la 7500 apoi la 15000 -> 30000 -> 45000 -> 60000 si tot asa... Quote Share this post Link to post
BlueKing 30 Posted November 10, 2009 In principiu ai dreptate, ideea este ca avand acele conditii "speciale" mentionate ca si premise de la care se pleaca in recomandarea schimbului de ulei si alte consumabile (filtre...), ei oricand ar putea [macar incerca] sa invoce asta!La ulei vad ca se tine mortis, dar am vazut service-uri la care nu s-a schimbat filtrul de polen la reviziile mari, daca nu era cazul (ceea ce este normal, daca ai debit si calitate buna a aerului intrat prin sistem in habitaclu, la ce sa schimbi?) Strict pe partea tehnica nu stiu ce sa iti zic... dar probabil exista o diferenta macar intre Bucuresti si Brasov (zona din care vad ca esti tu)! Quote Share this post Link to post
Phariz 1 Posted November 10, 2009 (edited) In principiu ai dreptate, ideea este ca avand acele conditii "speciale" mentionate ca si premise de la care se pleaca in recomandarea schimbului de ulei si alte consumabile (filtre...), ei oricand ar putea [macar incerca] sa invoce asta!La ulei vad ca se tine mortis, dar am vazut service-uri la care nu s-a schimbat filtrul de polen la reviziile mari, daca nu era cazul (ceea ce este normal, daca ai debit si calitate buna a aerului intrat prin sistem in habitaclu, la ce sa schimbi?) Strict pe partea tehnica nu stiu ce sa iti zic... dar probabil exista o diferenta macar intre Bucuresti si Brasov (zona din care vad ca esti tu)! Eu am facut revizia de 15000 Km la Accent-ul meu la Casa Auto MB Contanta in luna Septembrie si sincer la filtrul de polen mi-au spus daca vreau sa-l schimb, daca nu nu. L-am schimbat ca era imbacsit. Privind revizile recomandate la mine cea de 1000 Km a fost recomnadata, nu obigatorie, cum am mai citit pe forum. Personal am sa merg la 30000, la 45000 etc. Restul ma ocup eu daca e nevoie de ulei (ma refer la reviziile intermediare, optionale). Si mai am de gand sa merg cu cu consumabilele de "acasa". In rest preturi bune, adica 890 RON si schimbat tot si verificat amortizoarele. Edited November 10, 2009 by Phariz Quote Share this post Link to post
istoica 1 Posted November 10, 2009 dar probabil exista o diferenta macar intre Bucuresti si Brasov (zona din care vad ca esti tu)!La regimul de trafic da, dar asta nu ar trebui sa fie o conditie. Ca producator de autoturisme cred ca Hyundai a pus raul inainte si atunci cand a scris pasapoartele de service si manualele de intretinere, a plecat de la premisa ca oricare dintre autoturismele pe care le-a vandut va fi folosit in conditii de trafic dificile, asa cum le descrie in manual. Dar, in cazul meu, neexistand o delimitare clara a obligativitatii unui schimb de ulei la 7500 km deduc ca Hyundai nu stie nici el daca acest schimb trebuie facut (asa cum a impus aceluiasi model in loturi anterior comercializate) sau nu trebuie (asa cum reiese din recomandarea pe care o am mentionata in pasaportul de service). Indemnuri de genul: Schimba-i uleiul la 7500 km ca asa e mai bine te fac sa crezi ca cei care iti recomanda asa ceva stiu ceva mai multe, dar, la oricare dintre intrebarile pertinente nimeni nu este capabil sa iti ofere un raspuns fara echivoc astfel incat stai sa te gandesti: ori 1.5 CRDi a fost un motor cu defecte care au fost remediate din mers de Hyundai astfel incat nici ei nu stiu daca le-au remediat cum trebuie ori tehnologia de fabricatie nu este una dintre cele mai bune conducand la necesitatea unui rodaj extins pentru motor. Nici una dintre cele doua ipoteze nu este incurajatoare. Pe de alta parte, garantia este acoperitoare pentru grupul motor in conditiile in care sunt respectate prevederile referitoare la reviziile obligatorii. Aici, daca nu ar fi fost mentionate acele recomandari, as fi fost tentat sa cred ca 1.5 CRDi este un motor fiabil, in care producatorul are mare incredere. Chiar ca nu mai inteleg nimic... Quote Share this post Link to post
Acc3nt 3 Posted November 10, 2009 Din cate stiu eu motorul D4FA - DSL1.5 este un motor nou in productia Hyundai si de aici eu deduc urmatoarele:Primele exemplare au fost cu "OBLIGATIVITATE" la 7500 ulterior observand ca este un motor fiabil au trecut schimbul de la 7500 la "RECOMANDATE" Parerea mea Quote Share this post Link to post
Stikri 3 Posted November 10, 2009 Yeah, right...si "mai ulterior", tot in urma atentiei deosebite si obeservatiei continue la care a fost supus acest model au introdus la "recomandate" si inlocuirea amortizoarelor... Acum pe bune, nu vedeti ca pana si pasapoartele astea de service au fost aiurite si ametite in toate felurile... Quote Share this post Link to post
ciaciru 0 Posted November 19, 2009 La mine in pasaport este in felul urmator (reviziile):7500- nu se specifica numarul de luni;15000- 12 luni de la livrare;30000- 24 luni de la livrare;45000- 36 luni de la livrare, si asa mai departe se mai adauga 15 mii in fiecare an. Ce sa inteleg de aici, ca indiferent de kilometri parcursi in fiecare an trebuie sa fac o revizie?Pasaport- avertisment: Depasirea intervalelor de revizie cu mai mult de 30 de zile calendaristice sau 1000 Km atrage dupa sine pierderea garantiei. In decembrie trebuie sa ma duc la 7500 sau la 15000, pentru ca implinesc 12 luni de la livrare!!! ( si am doar 5200 Km)!!! Mi se pare o politica in care anual ni se iau banii. Posesor de Accent 2008. Toate cele bune. Quote Share this post Link to post
aditzu 24 Posted November 19, 2009 ..cel mai OK ar fi sa te duci la ""12 luni""..chit ca nu ai km necesari...e vorba de care ""conditie"" intervine prima , la tine a intervenit cea de 12 luni..nu??? Quote Share this post Link to post
flomar 48 Posted November 19, 2009 (edited) Nu mi-o lua?i în nume de rău. Încă mă mai gândesc dacă să dau sau nu banii pentru ceva care este op?ional...Pai este optional. Normal ca ti se recomanda. E interesul lor pentru ca-ti ofera 7 ani garantie! Acum eu mi-am facut-o pentru ca e si interesul meu pentru un rodaj eficient. In schimb urmatoarea optionala nu am mai facut-o pentru ca... a coincis cu cea obligatorie de 2 ani, datorita kilometrilor la bord ...ori 1.5 CRDi a fost un motor cu defecte care au fost remediate din mers de Hyundai astfel incat nici ei nu stiu daca le-au remediat cum trebuie ori tehnologia de fabricatie nu este una dintre cele mai bune conducand la necesitatea unui rodaj extins pentru motor. Slab motorul, asa e! Dar eu sunt mandru de el. Se pare ca si coreenii Da pe Gugal D4FA si ai sa vezi pe cate modele Hyundai/Kia se gaseste. Iar fratele mai mare D4FB pe cate i-uri/Ceed-uri se gaseste Acum intelegi de ce eu am facut revizia optionala de 7500? Sa nu uit! In perioada asta sunt reduceri la consumabile, revizii, cel putin la Casa Auto Brasov. Poate fi si asta un argument. Edited November 19, 2009 by flomar Quote Share this post Link to post
MAYU 0 Posted March 15, 2010 salutare gata 7500 fara nici o problema in 10 luni , totul merge perfect , sa o tina tot asa, bafta multa si drum bun Quote Share this post Link to post
ciprian2511 1 Posted March 15, 2010 unde ai facut revia de 7.500 si cat te-a costat? Quote Share this post Link to post
6TTK 2 Posted April 25, 2010 Eu sunt convins ca TOATE service-urile din tara sunt banditisme...hmmm...dupa o scurta documentare pe net si nu numai, un filtru de ulei (original Hyundai) costa aprox 35-40 RON,(un filtru de motorina costa aprox 110 RON, cel de aer la fel ca cel de ulei), 5 l ulei 5W30 (sa zicem de la MOL) aprox. 130 RON, (la 7500 km este doar un schimb de ulei RECOMANDAT...nu ???) si am gasit si mecanic care schimba uleiul pt. doua beri (sa zicem 20 RON). Deci schimbul de ulei la 7500km ar trebui sa se incadreze in 200 RON. Ori...la service e minim dublu...aprox 400 RON....maini de chirurg au baietii la service, nu gluma. Quote Share this post Link to post
bnmbgmxzh 4 Posted May 8, 2010 Bine zis ! Referitor la filtrele de aer(motor) si ulei eu as recomanda siteul http://www.albatrosauto.ro/ , filtru aer=29 RON, filtru ulei= 24 RON. Quote Share this post Link to post
6TTK 2 Posted May 30, 2010 Am schimbat uleiul si filtrul ulei la 8100km, m-a costat aprox. 255 RON: 5 l ulei 120 RON, filtru original 45 RON,(le-am dus eu) o ora manopera la Casa Auto MB Constanta 90 RON. Tot mai ieftin e decat 400 RON ... Quote Share this post Link to post