Jump to content
cata73

Stiri

Recommended Posts

Hyundai Motors pregateste arma anti-Logan

(C.N.)

Cehia a incheiat discutiile cu constructorul sud-coreean Hyundai Motors in privinta realizarii de catre acesta a unei investitii de un miliard de euro. Hyundai vrea sa construiasca un punct de productie in Republica Ceha, unde vor fi realizate 300.000 de automobile. Aparitia automobilelor coreene pe piata europeana, fara taxele vamale de 30 la suta, va produce o explozie a modelelor asiatice. Practic, fara taxe vamale, un Hyundai Accent poate fi considerat arma ideala impotriva Loganului celor de la Renault. Daca acum cele doua modele au preturi apropiate, in ciuda dotarilor superioare ale Accentului, lipsa taxelor vamale isi va spune cuvântul in avantajul automobilului coreean, acesta fiind mai ieftin cu aproximativ 2.000 de euro!

 

 

 

http://www.gds.ro/Eveniment/2006-02-22#articolNr47172

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cand consideri tu Loganul un competitor....poate cu ceva fabricat pe aici,poate ARO sau Solenza dar nu cu hyundai sau altceva....hai sa fim seriosi.Nu as da pe un logan nici 4000 EURO...sincer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu era parerea mea....

era un articol de ziar.....

asa ca.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh, baietii au un avant putin cam muncitoresc, si oricum as da-o nu pot sa scot un Accent (la pretul cip + TVA) mai mic cu 2000E decit un Logan, chiar daca compar Accent 1.3 chelu (6900CIP->8200 cu TVA) cu Logan Ambition 1.6 16v (care se presupune ca ar ajunge undeva pe la 10.000 Euro)

 

Aaa, sint de acord ca la o diferenta foarte mica de bani obtin o masina muuuult mai buna si mai dotata, asta da!

Pentru ca avem deja noul Accent, se stiu si preturile, nu mai are taxe vamale (ceva imi spune ca oricum e mai ieftin sa fabrici in Turcia decit in Cehia) si totusi preturile sint peste Logan...

 

Mie imi suride foarte mult accentul 1.6 GLS (se pare ca singura motorizare care este adus in varianta GLS aici! :huh: ) si, privind in urma la politica HAR, mi-e teama ca din cauza unor vanzari mai slabe sa se opreasca sa-l mai aduca....d-aia am mult de gandit intrucit imi cam trebuie a doua masina, bietul Tico urmand sa iasa la pensie... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

acum, intreb si eu....

fabrica de la craiova fiind de vanzare, ce ar fi fost daca se hotarau sa investeasaca aici...

dar uite asa ne ocolesc pe noi investitorii...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cite stiu, acum citiva ani au vrut sa preia fabrica Dacia sa faca Accentul acolo dar nu s-au inteles cu statul roman.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai exact, prin anii 90 au vrut sa ia totul: Dacia, Oltcitul, santierul Mangalia, si parca mai era una, nu mai stiu care, numai ca statul nostru scump si drag s-a temut ca va fi monopol si a zis "ntz". Iar coreenii au aratat si ei un deget atunci si asa au aparut Cielo si Logan.

 

~~ (unhappy) End ~~

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate am inteles, anul trecut au facut o oferta pentru a cumpara fabrica Daewoo, insa............formalitati, spagi, preturi mari, asa ca s-au lasat pagubasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mare pacat ca nu stim sa ne orientam si sa putem face la noi o masina buna care sa se vanda superbine peste tot si sa fim si noi mandri ca producem masini adevarate si nu experimente(putea fi Hyundai sau Chevrolet/Daewoo).Exemplul Skoda ar fi trebuit urmat si de noi dar Dacia nu va ajunge niciodata la nivelul asta.

Am asteptat cu speranta Loganul sperand ca va fi altceva dar mai bine lasa....si dupa cum am ajuns sa-i cunosc pe alde Renault/Dacia nici nu mai sper.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Catalin, ia compara tu Loganul cu Felicia si spune si atunci ca la Dacia n-o sa se faca niciodata o masina normala. Nu compara Loganul cu Fabia, ca nu-i acelasi lucru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chestia este ca totusi VW nu a vrut sa faca din Skoda marca cea mai ieftina din Europa (sau din lume), pe cand Renaultul la asta s-a gandit cu Dacia.La Skoda in 4 ani(sau mai putini parca) a aparut Octavia, care nu era ultimul ciuruc.Renaultul dupa cum ai vazut, are in urmatorii 4-5 ani in plan tot felul de variatiuni pe aceeasi tema......Dacia Logan.Si nu cred ca vor vrea sa faca un model mai performant, pentru ca nu vor sa se concureze pe ei.Pur si simplu aveau nevoie de un inlocuitor pentru Symbol, pe care nu-l mai fabrica de anul asta parca........sau de anul viitor.Asa anuntasera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa e tatabobu,dar de ce sa nu consideram Dacia Solenta ca fiind echivalentul Feliciei de la Skoda si sa tot amane momentul in care sa faca o masina la care sa nu se considere normale,scartaiturile,vibratiile volanului si schimbatorului,cojirea vopselei de pe masini la cateva zile/luni de la cumparare,zgomote de tot felul in interior,usi de la torpedou care nu se mai inchid corect,ergonomie sub normalitate,stergatoare proaste,probleme cu directia,o multime de multe alte probleme marunte si enervante care te exaspereaza.

Pentru mine conteaza enorm sa stiu ca am baza in masina pe care o conduc si ca nu-mi voi consuma timpul si nervii cu diverse probleme.Am condus un Tico vreme de cativa ani si a pornit intotdeauna la cheie,a mers bine merci fara sa faca vreo figura doar cu reviziile facute la timp,a fost o masina foarte fiabila cu lipsurile la siguranta pe care le stim toti dar o masina foarte rezistenta desi pare firava.

Am luat Accentul de 4 luni si totul este perfect,nu am avut nici un fel de surprize neplacute,sper sa ramana tot asa.

Ce e ciudat e faptul ca Renault a anuntat Loganul de 5.000 euro pe care insa s-au razgandit si nu-l mai fac.Intre noi fie spus nici nu mai au cum pentru ca au tot ridicat preturile Loganului in euro de la lansare,plus ca mai tepuiesc,a se citi recupereaza si prin preturile de toata jena pe care le practica de exemplu la vopseaua metalizata:de la 160 euro(la lansare) la 255 euro,195 euro extindere garantie de la 1,5 la 3 ani.Asa se face ca din start peste pretul de lista al masinii se mai adauga inca 450 euro ceea ce nu-i chiar putin la o masina ce se vrea a fi ieftina.Asa se face ca la lansare modelul Ambition costa 8.000 euro iar acum costa cu aceleasi dotari 8.750.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haideti sa nu scapam un lucru din vedere: Daca venea Renault si facea la Colibasi o masina de mai mare dragul, 5 stele-ncap, frumoasa de pica, motoare ultimul racnet, ceva intre megane si laguna (cam asa vad eu octavia!), probabil romanii ar fi fost taaaare mandri!

 

Intrebarea este, ai fi cumparat-o? Citi ar fi facut-o?

 

Nu am sentimente pro Logan/Renault, dar asa mi se pare realist sa gandim!

 

Ar fi putut francezii sa vina si sa stearga din memorie oamenilor Dacia, raminea numai Renault si faceau masini pe masura. Dar au simtit ca se poate face un ban mai bun astfel, si uite ca nu au gresit! La urma urmei, doar asta e scopul, right? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zetics,nu vorbesc de vreo masina luxoasa ci doar de faptul ca s-au hotarat sa faca o masina dar fara sa se straduiasca sa o faca asa cum trebuie.Cand au venit cei de la Daewoo vreme de cativa ani masinile facute la Craiova au fost de calitate buna,acum nu mai e asa...

Exemplu:mocheta din portbagajul Loganului nu are nici o intaritura pentru a sta fixa peste roata de rezerva .Cat ar fi costat in plus sa o faca cum trebuie?Dar nu,mai bine sa se straduiasca cumparatorul sa gaseasca solutii pentru a intari acea mocheta de toata jena.Rezolvare:proprietarii au intors roata de rezerva si au pus placaj sub mocheta.

Alt exemplu:deschiderea portbagajului/rezervorului din interior care la Logan lipseste si cei mai multi cumparatori au montat dupa achizitie pentru ca nu si-au dorit sa opreasca tot timpul motorul si sa coboare din masina cand vor sa deschida portbagajul pentru altcineva.

Cireasa de pe tort:amortizoarele proaste care fac capacul portbagajului sa se deschida cu prea mult elan riscand sa sparga luneta.Rezolvarea e diversa si te si miri de unde mai inventeaza romanii atatea solutii,cea mai tare - unii si-au montat amortizor hidraulic usa bloc!

Pentru noi ca romani ar fi fost suficienta doar o masina mai buna si mai de incredere si dovezi ca le pasa de cumparatori nu doar de buzunarul lor.Nu spun ca loganul e varza,e o masina buna pentru Romania,si ofera destule la banii pe care ii platesti pentru ea, spun doar ca celor de la Renault/Dacia nu le pasa de calitatea executiei si de multumirea cumparatorilor.Si e pacat pentru ca au vandut enorm de multe in scurta perioada de la lansare.Cand am cautat masina am fost tentat sa o cumpar chiar cu toate bubele ei dar am preferat sa nu risc si sa-mi para rau mai tirziu.

Mi-as dori sa corecteze in viitor din problemele masinii si sa vina momentul in care sa ne mandrim cu ea in mod justificat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh, din cate ati vazut or sa scoata si Clio break si Clio berlina, desi au zis ca nu or sa faca asta pentru a nu face concurenta Loganului.Asa ca ce sa ne miram ca atentia scade din ce in ce mai mult.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

clio hatchback adica. :)

 

singura problema pe care-o vad la logan e faptul ca mi se pare mult prea scumpa pentru tehnologiile oarecum invechite si reducerile la sange, in privinta materialelor/"gadgeturilor" si pe alocuri calitatii, care s-au facut.

ce daca au pus doar 4 butoane pentru geamurile electrice, n-au pus placaj sau deschidere din interior etc.? sunt perfect de-acord ca nu prea e in regula la masina noua sau sa schimbi de 3 ori in 2 sapt. blocul de lumini, sa n-ai abs (1,5 dci) sau sa tii de portbagaj sa nu-l arunce inapoi, etc. pretul trebuia corelat cu toate astea!

 

pe de alta parte sunt si multe mituri legate de logan, e o masina buna per ansamblu. nu scartaie in interior, nu se impiedica motorul, intra extrem de usor in viteze (mai ales 1,5 dci). sa vedem cum va imbatrani.

 

ca tot vorbeam de vechituri am vazut la tv noul santafe. zice povestea ca pe langa noul 2,2 crdi va avea ca motorizare de top si clasicul delta 2,7 v6. chiar nu vor sa renunte la motorul asta? sau macar sa-l faca eficient! e bun, fiabil, cu un cuplu de invidiat (am avut o kia de 2 tone cu motorul asta si rupea asfaltul) dar totusi... 2,7 v6 24v si 170 cp ?! ce dracu, e diesel?

Share this post


Link to post
Share on other sites
...

e bun, fiabil, cu un cuplu de invidiat (am avut o kia de 2 tone cu motorul asta si rupea asfaltul) dar totusi... 2,7 v6 24v si 170 cp ?! ce dracu, e diesel?

 

Pai unei masini cu oarece pretentii off-road, ce-i trebe mai mult? Cuplu cat cuprinde, right? :) Avand cuplu bun, banuiesc ca si reprizele vor fi sprintare, si toate astea la un pret mai micut daca zici ca motorul asta e vechi! Parerea mea! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

are vreo 6 ani motorasul iar kia de care zic consuma enorm. iar beta-ul de 2 litri face 10 ani anul asta, de-a lungul timpului casigand ~5-7 cp. tind totusi sa cred ca asta e o trasatura generala la motoarele lor pe benzina, adica la consumurile de pe hartie mai adaugi 2 sau chiar 3 litri. :)

 

n-am zis ca nu-i un motor corect pentru santafe doar ca trebuie reactualizat un pic. la 170 cp parca altfel ar fi sunat un consum de 10% decat 12-14% cum e acum pe hartie (vezi coupe si tucson, ca la terracan v6 vad ca au renuntat romanii).

acum o fi si din cauza tendintei, probabil nu s-au mai chinuit sa conceapa un motor puternic pe benzina, concentrandu-si eforturile in dezvoltarea de dieseluri noi. sa vedem cum vor fi preturile nu ca m-ar interesa tractoarele. :)

 

din cate am observat pana acum reprizele n-au fost niciodata sprintare la hyundai ca au avut grija sa puna cutii cu trepte lungi iar motoarele mai...premium sa zicem, is destul de neelastice. trebuie tras puternic de ele ca sa se miste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche, Lexus si Hyundai, cele mai bune branduri auto in 2006

 

Ieri, 7 iunie, a fost dat publicitatii sondajul companiei americane J.D. Power and Associates, pentru anul 2006 - cu reprezentate la scara mondiala - asupra calitatii brendurilor auto. Studiul a msurat calitatea masinilor dupa 90 de zile de la achizitionare, iar subiectii au raspuns la 135 de intrebari in acest sens.

 

Industria auto germana este prima treapta a podiumului, Porsche fiind aleasa cea mai buna masia. Chiar daca Porsche a urcat nu mai putin de 31 de locuri fata de anul trecut, marele castigator al “competitiei” este Hyundai, singurul producator de serie care se afla pe podium. Locul doi este adjudecat de Lexus, un obijnuit al podiumurilor in ultimii ani.

 

Toyota s-a apropiat de primele trei locuri fiind aleasa de catre cei 63.000 de respondenti, al patrulea brand in satisfacerea asteptarilor calitative ale cumparatorului. Si pentru Toyota anul 2006 este un succes, cu un an in urma s-a clasat pe locul sapte.

 

Jaguar, brandul ce folosea calitatea ca vector in comunicare, a meritat doar lucul cinci, in opinia celor intervievati. Podiumul este incheiat de Isuzu, pe pozitia 37 si, lanterna rosie a clasamentului, Land Roverul cu pozitia 38.

 

 

 

 

J.D. Power a regandit chestionarul din acest an, introducand mai multe intrebari despre tehnologia de ultima generatie continuta de autovehicule.

 

Un top al masinilor cu cele mai putine defecte este deschis de BMW, brand ce este urmat de Chrysler, Hyundai, Lexus, Porsche and Toyota.

 

Topul complet:

 

2006 Nameplate IQS Ranking

Porsche 91

Lexus 93

Hyundai 102

Toyota 106

Jaguar 109

Honda 110

Cadillac 117

Infiniti 117

GMC 119

Acura 120

Chrysler 120

Lincoln 121

Nissan 121

Chevrolet 124

Industry Average 124

Ford 127

Mercury 129

Saturn 129

Audi 130

Dodge 132

Pontiac 133

Volvo 133

Buick 134

Mitsubishi 135

Kia 136

Mercedes-Benz 139

Scion 140

BMW 142

Subaru 146

Mazda 150

MINI 150

Jeep 153

Saab 163

Suzuki 169

HUMMER 171

Volkswagen 171

Isuzu 191

Land Rover 204

 

StiriAuto.ro, 08 iun 2006

Share this post


Link to post
Share on other sites

Producătorul local de automobile Dacia spune că ar putea amâna o investiţie de 130 de milioane de euro în creşterea capacităţii de producţie în cazul în care România va fi invadată de importuri de maşini second hand după aderare, aşa cum s-a întâmplat în Polonia.

"Planurile noastre aveau în vedere creşterea capacităţii de producţie de la 200.000 de unităţi pe an cât este în prezent, la 350.000 la începutul anului 2008. Este posibil să ne amânăm planurile sau chiar să renunţăm la ele deoarece noul proiect de Cod fiscal nu credem că va putea să stopeze avalanşa de importuri second-hand. Iar în acest caz, este posibil ca vânzările noastre de maşini să se reducă la jumătate", a declarat Francois Fourmont, directorul general al Dacia.

Proiectul de modificare a Codului fiscal, care va ajunge în această săptămână în Parlament, prevede o înlocuire a accizelor la achiziţia unei maşini cu o taxă de înmatriculare.

Spre deosebire de situaţia din prezent, taxa nu va avea legătură cu preţul autoturismului, ci cu capacitatea cilindrică şi anul de fabricaţie, fiind din acest punct de vedere favorizate mărcile mai scumpe.

Noul sistem de taxare reprezintă răspunsul autorităţilor la situaţia din Polonia, unde odată cu eliminarea restricţiilor la importurile de maşini, piaţa a fost invadată de milioane de maşini vechi aduse din vestul Europei

"Avem două exemple. Polonia, unde nu s-a instituit nicio măsură şi 1,7 milioane de maşini vechi au invadat ţara şi Ungaria, unde s-a mers pe ideea de a se proteja mediul încojurător", explică Fourmont.

Potrivit proiectului de modificare a Codului fiscal care va intra în dezbatere săptămâna aceasta, un automobil second-hand cu un motor de 1,5 litri vechi de peste zece ani, care până acum nu putea fi importat, va fi înmatriculat în România contra unei taxe de până la 1.000 de euro. În cazul maşinilor de putere mai mare (peste 2 litri) valoarea ajunge şi la 2.000 de euro. Astfel de maşini se găsesc în prezent în Germania şi la preţuri care scad sub 1.000 de euro.

"Aceste măsuri nu sunt suficiente pentru a putea stopa avalanşa de importuri de maşini vechi. În Ungaria taxele pentru importul unei maşini de peste zece ani vechime sunt de câteva ori mai mari decât sunt prevăzute în acest proiect", explică Fourmont.

În aceste condiţii, ecuaţia la care se reduce noul proiect de Cod fiscal este dacă clienţii români care vor avea la dispoziţie un buget, spre exemplu, de 6.000 de euro vor cumpăra un Logan sau un automobil vechi de peste 10 ani.

Nu doar maşinile second hand din import vor avea preţuri mai mari dacă noul proiect va intra în vigoare, ci şi maşinile produse pe piaţa locală.

Spre exemplu, un Logan nou de 1,4 litri, pentru care în prezent se plătea o acciză de 80 de euro, ar putea purta o taxă de înmatriculare de 220 de euro.

Singura categorie care pare să câştige de pe urma noului proiect este reprezentată de importurile de automobile noi de mare capacitate.

Spre exemplu, pentru un automobil nou de import cu motor pe benzină de 2 litri, care are un preţ fără taxe de 15.000-20.000 de euro valoarea accizelor ajunge în prezent la aproximativ 600-1.000 de euro. Potrivit proiectului de Cod fiscal, taxa de înmatriculare pentru acest model al putea la ajunge la mai puţin de 350 de euro.

"O altă problemă este aceea că nu se încurajează producţia de automobile Euro 4. Noi aveam de gând ca lansarea modelului Logan break din această toamnă să fie făcută doar cu motoare Euro 4, care au un volum redus al emisiilor poluante redus la jumătate faţă de cele Euro 3. Din păcate ne vedem nevoiţi să le spunem clienţilor că ar trebui să plătească cu 500-600 de euro mai mult pentru acest motor, dar beneficiul pe care îl vor primi în schimb de la reducerile de taxe să fie de o sută de euro. În aceste condiţii, ne gândim serios să lansăm Logan Break cu motoare Euro 3", a mai spus Fourmont.

Potrivit legislaţiei, producătorii români ar trebui să vândă pe piaţa locală de la 1 ianuarie doar modele cu motoare Euro 4. "Şi ceilalţi producători din Polonia, Cehia şi Ungaria au primit derogări, astfe că am putea să producem Logan cu motoare Euro 3 până la sfârşitul anului 2007", a mai spus Fourmont.

ionut.bonoiu@zf.ro

 

Sursa: ZF

Share this post


Link to post
Share on other sites

motor euro IV , 65cp , ultima generatie .....

e ca si cum ne arata o pisica moarta "uite ce patiti si cati someri vor fi"

Logan Break se va vinde si inca bine ... dar berlineza rasufla greu : ori s-au saturat romanii de ea ori ......

E clar ca trebuie protejati pentru ca fac masini noi mai sigure si mai putin poluante decat altele facute acum 10 ani " . Nu ca ar lucra ei foarte bine dar cei cu masini SH aduse de afara nu stiu daca acorda o atentie deosebita masini pe partea de siguranta (frane , directie etc.). Acum 5 ani imi cumparam 5 Debica noi pentru Oltcit alaturi la un BMW 535 se montau 4 mandreturi de SH , lucru observat si de muncitori.

 

Loganul are o mare calitate cand e pusa in circulatie: e noua !

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca pun 65cp pe breakul ala urias...mare prostie. in alta ordine de idei masina e ideala pt micii comercianti si familii la plimbare

Share this post


Link to post
Share on other sites

"GM se mentine, Hyundai creste

Marti, 13.06.2006

 

Topul mondial al constructorilor este inca dominat de General Motors. In timp ce Toyota pregateste asaltul final, Hyundai creste treptat, ajungand acum pe locul al saselea.

de Mircea Mester

 

 

 

Automotive News a publicat cel mai recent top mondial al constructorilor. General Motors continua sa conduca, desi Toyota se apropie vertiginos si in scurt timp va prelua conducerea. De fapt, singura schimbare majora fata de topul precedent este urcarea Grupului Hyundai (care include si Kia Motors) pe locul al saselea, depasindu-i astfel pe japonezii de la Nissan.

 

Hyundai Motor Company a inregistrat un salt de 11.6 procente in 2005, ajungand acum la 3.715.096 unitati vandute pe plan mondial. Este cel mai mare procent de crestere inregistrat in top pentru constructorii care depasesc granita milionului de exemplare vandute. Aceasta crestere se datoreaza in principal exploziei din China, India si Rusia si mai putin in Europa si Statele Unite.

 

Locul al saselea este una dintre “statiile” Grupului coreean, avand in vedere faptul ca, din 1999 incoace, Hyundai i-a depasit in top, pe rand, pe Fiat, Honda, PSA (Peugeot/Citroen), Nissan si Renault. In cat timp sa ne asteptam la o rocada Daimler Chrysler – Hyundai?

 

Iata primele zece pozitii ale clasamentului mondial al constructorilor. Cifrele reprezinta vanzarile la nivel global:

 

1. General Motors..................................8.381.805

2. Toyota Motor Co................................8.120.000

3. Ford Motor Co....................................6.208.700

4. Volkswagen AG.................................5.242.793

5. DaimlerChrysler AG..........................4.854.700

6. Hyundai-Kia Group............................3.715.095

7. Nissan Motor Co................................3.597.748

8. PSA/Peugeot-Citroen SA.................3.390.000

9. Honda Motor Co.................................3.365.000

10. Renault SA........................................2.533.428

"""

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt pe val si bravo lor!

Pacat ca la noi importatorul este atat de ingust la minte si nu stie sa puna la punct un sistem mai flexibil mai aproape de clienti,cu service mai ieftin si de calitate,cu informatii mai complete si corecte.

As vedea si la noi Hyundai pe primele 3 locuri daca ar sti sa faca vanzare si nu ar astepta ca doar clientul sa vina spre ei ci ar pasi ei in intampinarea clientilor.

Sper ca de la anul o data cu scaderea asteptata a taxelor vamale de la 30% la 10% sa-i ajute sa ofere servicii si preturi mai bune la masini,piese,accesorii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer ma indoiesc, in romania cand vad managerii ca merg vanzarile bine incep sa scada calitatea (asa ca sa vada cum evolueaza piata).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...