Jump to content
turbo trabannt

Viteza Maxima Accent

Recommended Posts

Nu merge peste 200, kiar daca mai ai pedala, nu urca peste, testat de mine de 2 ori, singur in masina, fara bagaje, rezervor 50%, noapte singur pe autostrada, deci ma puneam in pericol doar pe mine si masina mea;)

 

:drive: safe si take care of Ur self, U R expected at home in one piece

Share this post


Link to post

Nu va mai omoratzi atat masinile ca mai mult de 205(aproximez eu) km/h , nu fuge , la vale ia 210 atat.

 

Pe GPS nu cunosc ca nu am testat.

 

Am testat-o eu in fel si chip si mai mult nu a luat , fiind singur in masina ca altfel cum trec de 130 sare cucoana cu goarna pe urechea mea de zici ca am 300 la ora. :=))

 

Vorbesc de CRDI.

 

Putine masini de serie trec de 220 , unele chiar de "firma" nici acolo nu ajung.

 

Nu va mai aventurati sa mergeti cu viteza pentru ca 1 la mana nu e buna(provoaca multe dintre accidente) , 2 cu cat ajungi mai repede la destinatie? cu 20-25 de minute?

 

Pentru a testa cat fuge masina ? Am ajuns la concluzia ca asta e o prostie , ca oricum nu vom merge cu 200 constant niciodata , si atunci ........?

Share this post


Link to post

Lasati si nr. de inmatriculare, pentru baietii de la rutiera si pentru cei de la service (garantia!) =))

Share this post


Link to post

@doduta

 

Daca ii pui vasle si 4 perechi de pedale o sa prinzi chiar 220 fix. Si sa ai si vant la pupa:))

Edited by RobyBoy

Share this post


Link to post

Am prins si eu 215km/ora la o vale...

Edited by Aztec
Citat inutil...

Share this post


Link to post

Eu prefer sa nu ma laud la acest topic. In schimb pentru cei care au telefon destept, cu GPS incorporat sau atasabil, si cu sistem operational S60 sau Windows Mobile recomand instalarea programului Racechrono, de pe urmatorul site (free): http://www.racechrono.com/ . Se pot masura acceleratii 0-100 km/h, 0-60 mph, 1000 m, 1 mila, etc., sunt unele teste predefinite dar si utilizatorul poate defini pentru intervale de viteza si distanta. Deasemenea se pot masura timpi pe circuite (prin definirea punctelor de start/stop; are si varianta pentru laptop/PC, in cazul in care se conecteaza un GPS la acestea. Eu in general folosesc telefonul pe post de sistem de navigatie, are avantajul ca instalezi ce program vrei.

Eu aproximez la crdi 1.5 urmatoarele: daca in a 5-a la 2000 rpm prinde 92-95 km/h, la limita de rosu, adica 4500 rpm trebuie sa prinda 207-214; daca cineva reuseste sa urce pana la 5000 rpm, si masina nu se dezintegreaza probabil va avea 235 km/h...adica ceasul nu va mai avea gradatii suficiente. Pentru cei care au spirit de testare:nu uitati de caracteristicile anvelopelor.

Edited by 6TTK

Share this post


Link to post

Daca incepem sa recomandam astfel de practici doar ca sa vedem ce poate (si mai ales, ce nu poate) masina avand la baza doar aproximarile unui soft, cred ca avem o problema. Vorba unui coleg de liceu, probabil ca acel soft aplica regula de "3 simpla cu 10 necunoscute", ceea ce in practica s-ar putea sa va dea peste cap la propriu.

 

Mai mult ca sigur acel program nu ia in calcul apasarea aerodinamica care este una la 90km/h, alta la 200km/h, ca sa nu mai zic de configuratia drumului, priceperea soferului si in special faptul ca Accent-ul NU este o masina de curse - si sincer sa fiu, nici Coupe-ul nu-l vad depasind 220 km/h, asa cu indulgenta, iar aici vorbim de 230 km/h la Accent.

 

Daca vreti sa incercati astfel de senzatii, faceti-ne un bine si alegeti un drum laturalnic, deloc circulat.

Iar voua faceti-va un bine inainte de a va urca in masina si aruncati cheile.

Share this post


Link to post

Nu cred ca exista sofer care sa nu incerce macar o data cat prinde masina. Asa ca e important sa fie facut in siguranta testul.

 

O solutie - autobahn. Sau ceva asemnator :D

 

Alta solutie e drumul laturalnic. Insa nu ajuta doar sa fie necirculat, ca vorba aia, pisica neagra, ceasu' rau si se gaseste si atunci sa apara cineva. Asa ca si mai sigur e ca pe drumul necirculat sa fie "comisari de traseu". Un amic-doi, eventual cu walkie-talkie la capetele drumului care sa anunte daca e sau nu liber chiar si acolo unde nu se vede, mai ales ca pentru test de viteza maxima trebuie destul de mult loc.

 

Si trebuie verificata panta, altfel in cadere libera toate masinile trec de 250km/h :D

Share this post


Link to post

In Germania am mers si eu cu 180km/h si simteam ca mai poate ( motorul ), dar tare mi-e frica ca masina asta la 200km/h isi ia zborul. Deja la 180km/h simteam ca suspensia este la limita si nu mai face fata fortelor care au aparut, o simteam imprecisa si nu mi-a dat increderea necesara de a depasi pragul celor 180km/h. Viteza a fost indicata de vitezometru, probabil ca in realitate eram undeva in jur de 170km/h.

Share this post


Link to post

Eu recunosc ca le-am testat pe toate. Si am incercat sa o fac riguros, cu log GPS ca sa elimin posibile erori date de panta.

 

La fosta Nubira 2L pe GPL m-am apropiat de 200, insa nu am reusit sa trec peste in linie dreapta. Am atins 196 pe GPS, iar in carte e data la 195.

 

LA Getz inainte de resoftare am prins 177 (in carte e dat 173) si dupa resoftare 191 (din pacate nu mai am captura de GPS ci doar o poza facuta de un amic in timpul testului). Log-ul GPS era in PDA-ul pe care mi l-au furat cand mi l-au spart :( Interesant si faptul ca Getzul cand a fost pus pe dyno avea aproape 92CP, nu 88 ca in carte...

 

La Skoda inca nu am atins viteza maxima intr-un test valabil. Am atins 240 pe GPS, insa a fost in panta. In linie dreapta nu am inca un test valabil, insa cred ca e in jur de 235-240. Din pacate nici pe autobahn nu prea mai ai unde sa o alergi, e plin de santiere, de camioane, etc plus ca trebuie o zona fara panta suficient de lunga...

post-2378-127758703925_thumb.jpg

post-2378-127758704479_thumb.jpg

post-2378-127758705615_thumb.jpeg

post-2378-127758707016_thumb.jpeg

post-2378-127758708609_thumb.jpeg

Edited by james kilowatt

Share this post


Link to post

Sunt intru-totul de acord cu marius.zadara . Sa nu ma inteleaga nimeni gresit: eu am recomandat un soft, nu si teste de viteza si acceleratie; acestea au fost facute de fabricanti si omologatori. Pe mine ma mira valorile intalnite aici, deoarece la Accent-ul meu viteza maxima de constructie este de 176 km/h. Sunt convins ca nu numai sistemul motopropulsor impune o asemenea limita. Eu am prins din greseala cu al meu 162 km/h (GPS), din greseala zic, pentru ca mi s-a ingreunat piciorul pe acceleratie; pana la aceasta viteza n-am observat reducerea stabilitatii. Eu descurajez orice vitezomanie si teste pe drumuri publice, acestea nefiind piste de incercare la fel cum Hyundai Accent nu este Bugatti Veyron 16.4 sau SSC Ultimate Aero TT.

Edited by 6TTK

Share this post


Link to post

Pentru testele de acceleratie sau timpi de circuit se poate folosi si ChronoGPS, e gratuit si merge binisor.

http://www.chronogps.com/

 

Draciile astea de programe ar merge bine cu GPS-uri la 5Hz, insa din pacate nu stiu vre-un PDA sau smartphone care sa vina cu asa ceva. Pe GPS-uri normale mai dau si erori la testele de acceleratie, de obicei sunt ceva mai "optimiste" decat realitatea.

Share this post


Link to post

Daca e la vale, why not :D

E benzinar dupa turometru. Ce motoare mai sunt disponibile pe alte continente in afara de 1.4 si 1.6 aspirate?

Share this post


Link to post

Trebuie sa recunosc ca niciodata nu am fost curios ca sa vad ce viteza maxima as putea prinde cu Accentu' si nu stiam de ce ?

Pana astazi cand am gasit sigla Hyundai de mai jos:

post-269-0-13170700-1498220112_thumb.jpg

 

Explicatia e simpla: sigla plina de formule matematice se afla pe grila din fata salii motoarelor. Subsemnatul se afla la o oarecare distanta in spatele ei, dupa cum reiese de aici:

post-269-0-12138700-1498220570_thumb.jpg

Cum matematica nu a fost punctul meu forte nu aveam niciun interes sa o ajung din urma ;))

 

 

P.S. Sursa inspiratiei :)

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...