Dannyboy 14 Posted April 22 I-am achizitionat fiicei mele un i10 din 2008. Conform istoricului are 51.000 km in bord. Fie datorita varstei, fie ,,inteligentei" fostului proprietar, masina are niste mici belele care fie le-am vazut in momentul achizitiei, fie se dezvaluie in timp. Asa s-a facut ca a trebuit sa umblu la roata spate. La desfacere un prezon s-a rupt. Bineinteles, a fost nevoie sa comand si prezon si piulita. Norocul a fost ca existau pe stoc. Asa ca din momentul in care am ajuns la masina si pana am pus-o inapoi ,,pe roate" lucrarea a durat 20 de minute. Eu zic ca nu-i rau... 1 Quote Share this post Link to post
marius.zadara 170 Posted April 29 Din 2008 si pana in zilele noastre, ma intreb cate gropi/denivelari o fi indurat acel prezon ... Si stim ca la noi denivelarile sunt mai mult cratere. Daca mai pui si "ajutorul" celor de la vulcanizare, ai reteta perfecta pentru ce ai patit tu, iar noi nu suntem prea departe. Apropo, sper ca ai folosit cheia dinamometrica si oleaca de vaselina, sa iti usurezi munca viitoare Sa o pastrati sanatosi si sa va bucurati de ea! Quote Share this post Link to post
Dannyboy 14 Posted April 30 Multumesc frumos de gand bun! Fi-mea exploateaza masina, deci ea e ,,responsabila". Cheie dinamometrica folosesc doar la strangerea chiuloaselor. In peste 30 de ani de soferie si la cate modele de masini mi-au trecut prin mana am cam invatat ce inseamna sa strang o janta. Quote Share this post Link to post