Gabriel.m 0 Posted December 19, 2021 Salutare tuturor, Din Noiembrie 2018 am achizitionat un Hyundai Tucson 1.6crdi din reprezentanta DAB Auto. Incepand cu Ianuarie 2019 am inceput sa am probleme cu masina si cam aceasta ar fi o lista completa: 16.01.2019 - Inlocuire Bujii incandescente si modul bujii -mentionate(verbal) ca defect de fabricatie la momentul reviziei 26.11.2019 - Inlocuire kit ambreiaj,furca si rulment presiune - Defect mentionat ca stiut de catre producator.Verbal mi-a fost confirmat ca dupa schimbarea acestui ambreiaj nu v-or mai fi probleme. 31.01.2020 - Inlocuire Injector cilindru 2 07.07.2020 - Inlocuire injector AdBlue 06.04.2021 - Inlocuire pinioane in cutia de viteze + alte componente din cutia de viteze 29.10.2021 - inlocuirea injectoarelor(toate 4) 13.12.2021 - Masina nu a mai pornit si a fost luata si dusa la service pe platforma. Mi s-a confirmat ca injector cilindru 1 este defect. Dupa cateva zile am revenit mi s-a comunicat ca a fost inlocuit injectorul, a fost scoasa masina pentru teste si a picat si injector cilindru 4. Am fost intrebat de unde pun motorina, am confirmat ca in majoritatea situatiilor alimentez din Petrom si ultima comunicare telefonica a fost ca s-a trimis motorina din rezervor pentru a fi analizata. Dupa prima problema legata de bujii, am dus masina in reprezentanta NeoMotors, si din acel moment toate service-urile anuale plus problemele mentionate au fost facute/"reparate" de catre NeoMotors. M-am adresat deja Hyundai AUto Romania, dupa fiecare defect, cerand inlocuirea masinii, o varianta de inlocuire/buy-back, sau orice optiune, insa raspunsurile au fost mereu standard. Mi s-au dat "citate" din garantie, ca isi cer scuze s.a.m.d, insa nu am primit nici un raspuns concret sau vreun ajutor. Din punctul meu de vedere consider ca masina are defectiuni de fabricatie, ce nu cred ca v-or fi recunoscute vreodata de producator, insa efectiv m-am saturat sa pierd timp,nervi si bani prin service-uri. Pana in momentul de fata defectele mentionate mi-au fost reparate pe garantie, dar pana la urma nu asta este scopul, intrucat disconfortul creat si fiabilitatea/calitatea masinii nu sunt conforme. Efectiv nu pot sa plec la drum fara stres ca poate pica oricand. Am 1000 de intrebari, dar m-ar interesa ce parere aveti de aceasta situatie? S-a mai lovit cineva de atatea defectiuni? Pot fi considerate "normale", adica sunt doar "cosumabile"? M-am adresat momentan ANPC sa vad ce raspuns primesc, am luat legatura si cu un avocat si astept sa fie verificata documentatia. Ma puteti ajuta cu alte sugestii? Multumesc pentru ajutor Quote Share this post Link to post
cipelantra 132 Posted December 19, 2021 Nu mă pricep la diesel, dar e posibil să fie o problemă la pompa de motorină, dacă îți aruncă pilitură în injectoare, poți să schimbi 100 de injectoare, tot așa o să facă. Quote Share this post Link to post
ulysse 47 Posted December 19, 2021 Eu la o mașină anterioară am avut multiple probleme. Până nu am inceput sa fac sesizari la organe competente nu am avut câștig de cauză. Într-un final mi s-a schimbat motorul și calculatorul de injecție. - Sesizare la ANPC. - sesizare la RAR pentru neconformitati la omologarea de tip. - chemare la mediator. Mi-a fost schimbata jumătate de mașina ; au găsit și probleme pe care nu le-am sesizat eu. Cu stimă. Quote Share this post Link to post
Gabriel.m 0 Posted December 19, 2021 (edited) Multumesc pentru raspunsuri! @ulysse situatia in care ai fost, se aseamana cu defectinile pe care le-am avut si eu pana acum, sau sunt total diferite? In legatura cu sesizarea catre RAR, se face doar in anumite conditii sau imi poti da cateva detalii? Cei de la ANPC te-au ajutat cu ceva? Legat de mediator, am cerut pe mail sa discut cu cineva personal, insa nu mi-au dat nici un raspuns cei de la Hyundai Auto Romania. Momentan doar pe mail, cica nu se poate discuta personal, poate doar sa merg in sediu sa ma agit pe acolo, sa ma bage cineva in seama :( Multumesc Edited December 19, 2021 by Gabriel.m Quote Share this post Link to post
ovi 2 Posted January 17 Salut! Da... Eu am avut și am cam aceleași probleme... Tocmai ce am lăsat-o în service cu Check urea System plus un far plin de apă... Voi face și eu o plângere la ANPC. Dacă ai ceva noutăți, hai să ne auzim și ne sfătuim, poate chiar facem corp comun. On 12/19/2021 at 11:28 AM, Gabriel.m said: Salutare tuturor, Din Noiembrie 2018 am achizitionat un Hyundai Tucson 1.6crdi din reprezentanta DAB Auto. Incepand cu Ianuarie 2019 am inceput sa am probleme cu masina si cam aceasta ar fi o lista completa: 16.01.2019 - Inlocuire Bujii incandescente si modul bujii -mentionate(verbal) ca defect de fabricatie la momentul reviziei 26.11.2019 - Inlocuire kit ambreiaj,furca si rulment presiune - Defect mentionat ca stiut de catre producator.Verbal mi-a fost confirmat ca dupa schimbarea acestui ambreiaj nu v-or mai fi probleme. 31.01.2020 - Inlocuire Injector cilindru 2 07.07.2020 - Inlocuire injector AdBlue 06.04.2021 - Inlocuire pinioane in cutia de viteze + alte componente din cutia de viteze 29.10.2021 - inlocuirea injectoarelor(toate 4) 13.12.2021 - Masina nu a mai pornit si a fost luata si dusa la service pe platforma. Mi s-a confirmat ca injector cilindru 1 este defect. Dupa cateva zile am revenit mi s-a comunicat ca a fost inlocuit injectorul, a fost scoasa masina pentru teste si a picat si injector cilindru 4. Am fost intrebat de unde pun motorina, am confirmat ca in majoritatea situatiilor alimentez din Petrom si ultima comunicare telefonica a fost ca s-a trimis motorina din rezervor pentru a fi analizata. Dupa prima problema legata de bujii, am dus masina in reprezentanta NeoMotors, si din acel moment toate service-urile anuale plus problemele mentionate au fost facute/"reparate" de catre NeoMotors. M-am adresat deja Hyundai AUto Romania, dupa fiecare defect, cerand inlocuirea masinii, o varianta de inlocuire/buy-back, sau orice optiune, insa raspunsurile au fost mereu standard. Mi s-au dat "citate" din garantie, ca isi cer scuze s.a.m.d, insa nu am primit nici un raspuns concret sau vreun ajutor. Din punctul meu de vedere consider ca masina are defectiuni de fabricatie, ce nu cred ca v-or fi recunoscute vreodata de producator, insa efectiv m-am saturat sa pierd timp,nervi si bani prin service-uri. Pana in momentul de fata defectele mentionate mi-au fost reparate pe garantie, dar pana la urma nu asta este scopul, intrucat disconfortul creat si fiabilitatea/calitatea masinii nu sunt conforme. Efectiv nu pot sa plec la drum fara stres ca poate pica oricand. Am 1000 de intrebari, dar m-ar interesa ce parere aveti de aceasta situatie? S-a mai lovit cineva de atatea defectiuni? Pot fi considerate "normale", adica sunt doar "cosumabile"? M-am adresat momentan ANPC sa vad ce raspuns primesc, am luat legatura si cu un avocat si astept sa fie verificata documentatia. Ma puteti ajuta cu alte sugestii? Multumesc pentru ajutor Salut! Da... Eu am avut și am cam aceleași probleme... Tocmai ce am lăsat-o în service cu Check urea System plus un far plin de apă... Voi face și eu o plângere la ANPC. Dacă ai ceva noutăți, hai să ne auzim și ne sfătuim, poate chiar facem corp comun. Quote Share this post Link to post
Gabriel.m 0 Posted January 17 (edited) Salutare @ovi Intre timp am urmat sfaturile celorlalti: -am facut desizare la anpc la care inca astept raspuns, termenul ar fi finalul acestei luni -am dat mail catre directorul hyundai si se pare ca a ajuns mailul deoarece NeoMotors mi-a comunicat ca au primit aceasta reclamatie de la hyundai auto romania Saptamana trecuta mi s-a comunicat ca in analiza de motorina s-a gasit pilitura fina metalica si urmeaza a se schimba injectoare, rampa injectoare, pompa de inalta, filtru motorina, trasee combustibil plus demontare si curatare rezervor. Mi s-a dat termen maxim 29 ianuarie sa primesc masina pentru ca asteapta dupa piese. Le-am mai reclamat si pornirea grea la temperaruri scazute si trepidatii motor, care nu stiu daca sunt/pot fi cauzate de piesele ce se vor inlocui insa mi s-a comunicat ca se va verifica dupa inlocuirea celor mentionate. In unul din mailuri hyundai romania mi-a confirmat ca urmeaza a se prelungi si garantia cu perioada in care masina a stat in service(sper sa calculeze toate perioadele) Momentan astept, insa o sa revin cu un update daca mai apare ceva. Multumesc Edited January 17 by Gabriel.m Quote Share this post Link to post
ulysse 47 Posted January 17 Salut @Gabriel.m incepe sa se miște ceva. Pilitură fina in motorină??? Vor sugera sa schimbi statia de unde alimentezi. Cere o "copie" după acel buletin de analiză. Posibil să îl folosești la discuții cu producătorul combustibilului...sau transportatorului. Sau...vor da din colț în colț, că de fapt nu există buletin de analiză. Absolut TOT ce se schimbă sa fie trecut în pașaportul de service. Cu stima Quote Share this post Link to post
akon 26 Posted January 17 Nu stiu daca ajuta sau nu informatia dar cand am facut revizia I20-ului la service-ul Kia , erau 2 persoane cu Sportage 1.6d cu motoare picate. Tot asa incercau sa gaseasca o cale pt a rezolva problemele. Quote Share this post Link to post
cipelantra 132 Posted January 19 (edited) Deci, am nimerit-o cu pilitura! Edited January 19 by cipelantra Quote Share this post Link to post