Jump to content
Krulox

Santa Fe PlugIn Hybrid 2021

Recommended Posts

2 hours ago, dvoncu said:

Poti sa postezi un filmulet? Multumesc.

Nu a apucat să filmeze, 

A oprit, a așteptat 3 minute și a repornit. A pornit și display'ul central, a continuat sa piuie 30 de secunde. 

Nu a ajuns la Reprezentanță încă :(

 

Încercăm să 'pândim', mi'a făcut și mie așa odată, dar eu întrat in meniuri și am găsit ca are o opțiune de 'turn off display'... Cumva cred ca se activează chestia aia. 

 

Dar piuitul de avertizare nu înțeleg de la ce ar fi... 

Poate diagnoza la Reprezentanță sa ne spună. 

 

Va țin la curent orice ar fi! 

Share this post


Link to post

Are un pinhole de reset si dupa reset, o perioada nu mai face. Reprezentanta nu are alta solutie decit update, daca exista.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post

Mi-3 mi s-a intamplat acum in Grecia sa observ o luminozitate scazuta la display si cand intram intr-un tunel si se aprindeau automat luminile se stingea display-ul fara sa se reaprinda la iesire. Dupa oprit masina si repornit comportamentul disparea.

Share this post


Link to post

Eroare de soft, clar. La pornirea automata a luminilor (in tunel), display-ul trebuie sa intre in night mode, insa dupa ce luminile se sting, el intra din nou pe day-mode - luminile fiind puse pe auto. Cel putin, la I40 asa facea - pe night mode navigatia avea fondul negru, pe day mode avea fondul alb. Pe CD/Radio/Aux nu am observat sa fie vreo diferenta la ecranul central, insa la ceasuri da, lumina de fond se modifica.

@Krulox Si pe mine m-a batut gandul la HEV sau PHEV de la Hyundai (nu s-a putut), apoi de la Kia (pret nesimtit de mare si discount-uri in bataie de joc), insa, sincer, nu am avut incredere ca un motor de 1,6 turbo benzina poate sa impinga asa cum trebuie o hardughie de 1900/2200 kg, atunci cand ramai fara baterie. Si sa incarce si bateria... In plus, venind de pe cateva diesel-uri, am oroare sa vad consum peste 6-7% in bord :))) M-am reorientat rapid spre un 2,0 HDI pe o masina de 1600 kg. Nu zic faptul ca am facut cea mai buna alegere, insa asta a fost alegerea mea. A, si m-a costat si cu vreo 10.000 euro mai putin (pret lista mai mic + discount + tichet rabla + sper bonus rabla clasic), in conditiile in care, in afara de trapa aia pacatoasa, am pus absolut tot pe ea.

Numai bine si alegeri inspirate!

Edited by nats
  • Like 1

Share this post


Link to post

Asa fac toate masinile din lume, light dimming. Aparent Hyundai o face mai extrem :)

  • Sad 1

Share this post


Link to post

...paradoxal, la modelele noi. Alta chestie care m-a impins sa nu fac alegerea din grupul Hyundai/Kia: m-am fript de 2 ori cu modele new-entry (Opel Vectra C 2002 si Hyundai I40 2012), de-abia acum mi-a venit mintea la cap si am ales un model facelift.

Share this post


Link to post

Ehhh uite un aspect bun la PHeV 

 

Am venit de la Munte cu ea pe mod Sport, nu am mai oprit sa încarcăm bateria :)

 

Am plecat cu 10% baterie de la Munte și am ajuns acasă cu 87% încărcată :)

 

Mers binișor, 140-160 :)

 

Asta ma încântă, dar uite exact prostii de astea mici sunt deranjante, am observat ca seara uneori nu face dimming Bordul și te chiorâște :(

 

 

Share this post


Link to post

Si cat a consumat in modul Sport? Nu l-am incercat inca. Eu merg in Smart si variaza intre 6 si 12

Share this post


Link to post
56 minutes ago, Carturaru said:

Si cat a consumat in modul Sport? Nu l-am incercat inca. Eu merg in Smart si variaza intre 6 si 12

Cam 11 - 12 

E gourmand când e pe sport, dar se simte OK are ținută bună, plus ca încarcă bateria mai repede ca la stație :))) 

Suspensia rigidă o ajută... 

 

Doar sa nu iei gropi ca iar înjuri :))) 

Share this post


Link to post
On 9/7/2021 at 6:59 PM, Krulox said:

Cam 11 - 12 

E gourmand când e pe sport, dar se simte OK are ținută bună, plus ca încarcă bateria mai repede ca la stație :))) 

Suspensia rigidă o ajută... 

 

Doar sa nu iei gropi ca iar înjuri :))) 

Și cu asta... Am pus capac aventurii cu Santa Fe... 

 

Mizerie!!! 

 

 

IMG-20210912-WA0015.jpg

Share this post


Link to post

Tocmai m-am intors din Grecia, 1.600 km dus-intors, masina s-a comportat impecabil. Cel mai enervant este rezervorul prea mic

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
23 minutes ago, Carturaru said:

Tocmai m-am intors din Grecia, 1.600 km dus-intors, masina s-a comportat impecabil. Cel mai enervant este rezervorul prea mic

Bravo! 

Felicitări! 

E clar ca am eu ghinion cu mașina asta :(

Share this post


Link to post

Domnilor, masina este de noua generatie. Prea noua. Foarte noua. Facelift-ul este sfant!!! Si va spune asta un om care s-a ars cu 2 masini modele noi. De-abia la a 3-a mi-a venit si mie mintea la cap si am ales facelift....

Share this post


Link to post
On 9/7/2021 at 2:45 AM, Krulox said:

Masina nu a fost încărcată, dar autonomia a scăzut instant de la 32 la 10 km... 

 

Nu am pretenția de 'Power' sau 'sport' permanent... Înțeleg conceptul de Eco Friendly, le înțeleg motivul de existență... 

Ce ma face sa imi doresc a o vinde este fix faptul ca simt ce țeapă am luat :(

 

Ce imi doream și mi s'a spus ca există, nu există de fapt, nu există in România... 

Hyundai România este o glumă proastă și Hyundai in general face tot felul de promisiuni și 'texte' de zici ca vor cuceri Lumea cu ale lor mașini... Dar nu sunt in stare nici sa dea niște presuri cum trebuie sau sa livreze ce scrie prin broșuri. 

Imi este și frică sa ma uit la cât de repede se vor deprecia... 

Nu găsesc multe opinii 'pozitive' pe alte forumuri... A fost vândută ca fiind un 'Premium' dar tot Hyundai rămâne! 

Scumpă cioacă am luat...  Dar totuși sper sa 'redresez' cu un X5 din 2020... Care culmea va fi mai ieftin ca Santa Fe! 

Mie mi se pare scaderea normala considerand capacitatea bateriei. Eu la electrica am 64kW si daca pornesc AC-ul imi scade si mie autonomia instant. daca la 80% baterie cu Ac-ul si electricele oprite am autonomie cam 470km, cum pornesc AC-ul autonomia scade instant la 450km.

Din ce stiu eu bateria de la Santa Fe e 13-14kW, aproape ca nu conteaza. E nu vad o problema acolo.

In ceea ce priveste un X5 din 2020 mi se pare o alegere proasta in zilele noastre. Din multe puncte de vedere, dar e doar parerea mea.

Share this post


Link to post
1 hour ago, Cristist50 said:

Mie mi se pare scaderea normala considerand capacitatea bateriei. Eu la electrica am 64kW si daca pornesc AC-ul imi scade si mie autonomia instant. daca la 80% baterie cu Ac-ul si electricele oprite am autonomie cam 470km, cum pornesc AC-ul autonomia scade instant la 450km.

Din ce stiu eu bateria de la Santa Fe e 13-14kW, aproape ca nu conteaza. E nu vad o problema acolo.

In ceea ce priveste un X5 din 2020 mi se pare o alegere proasta in zilele noastre. Din multe puncte de vedere, dar e doar parerea mea.

Salut :)

 

Referitor la Santa Fe, și autonomia... 

Ei au exagerat grav și au mințit prin omisiune in legătură cu multe aspecte... 

'Fizica is a bitch' as trece peste minciuna autonomiei in modul EV, sunt destui factori ce influențează autonomia. 

Problema majoră vine in urma faptului ca acest PHeV nu își are rostul... 

Bateria mică = consum sporit de benzină, autonomie scăzută (400km - deja sunt mașini full electrice ce depășesc acest prag și o fac in conditii de confort deplin. 

Și eu cred ca BMW nu ar fi cea mai fericită alegere, dar o fac din 2 motive

1. Își păstrează valoarea mai bine 

2. Oferă un confort reciproc valorii atribuite. 

 

Hyundai Santa Fe PHeV 2021 este o mare dezamăgire pentru mine, iar pe alte forumuri se simte același lucru din opiniile altora. Hyundai nu plănuiește sa facă îmbunătățiri prea curând in schimb se 'aruncă' in alte piețe/proiecte iar noi cei ce am contribuit financiar sunt desconsiderati total. 

Produsul lor este doar PR și atât... 

 

Părerea mea :)

Share this post


Link to post

'Case in point' cum se zice in franceză :

Mers special in modul EV și bateria nu mai ține încărcarea și scade dramatic autonomia. 

 

AC oprit. 

 

Sper sa fie defectă, ca tot sunt și alte defecte dar tare imi e ca 'așa merge ea dom' le" o sa aud de la Reprezentanța :)

IMG-20210917-WA0003.jpg

Share this post


Link to post

Nu stiu cum este la Santa Fe insa pot "demonstra" ca e vai de mama ei si Kona. Daca bag piciorul in ea pret de doua minute, autonomia scade ingrijorataor. Pana in octombrie nu sunt acasa sa iti arat, insa iti pot trimite poze cu incarcare 80% care arata 480km autonomie si tot 80% cu doar 200km autonomie.

Cel mai bun exemplu al meu a fost Campulung Brasov - am plecat cu 450km autonomie si am ajuns la Brasov cu aceeasi autonomie fara sa incarc. Din ce am citit mai sus, vad ca nu menajezi masina, consumul in mod electric pe bateria de 13-14kW este normal la un mers mai agitat.

Oricum, pana acum a inteles tot forumul: Santa Fe PHEV este naspa si nu e pentru tine. Succes cu noul BMW :fingerup:

Edited by Cristist50

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...