Jump to content
ulysse

Elantra 2021

Recommended Posts

Posted (edited)

Integrale sau integrate. Nu le puteai schimba?

Edited by alexutorres

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Din ce știu, acum un an era un client cu un Santa Fe la revizie, căruia îi cedase un far. Mașina ieșise din garanție și farul nu mai funcționa. Mai nasol era faptul că nu trecuse ITP ul și omul credea că se poate înlocui doar ledul, de fapt cred că problema era la droser, dacă îmi aduc aminte bine. Nota de plată a fost 1400 de euro, și, din câte spunea omul, nu se poate repara la modelul lui. Acum, poate  că au mai găsit "băieții" soluții de remediere, dar e bine de știut. 

Edited by cipelantra

Share this post


Link to post
1 hour ago, dvoncu said:

Integrale adica fata-spate pe toate luminile. Nu se puteau schimba dar exista solutii de reparare.

Baga niște soluții de reparare.  Te rog.

Share this post


Link to post
Posted (edited)

La seria 5 mi-a murit 'faza scurta' la un stop cu led, era capsat, pur și simplu nu aveai ce sa repari, a trebuit să-l schimb cu totul.

Erau ceva soluții de reparație ce implicau decupaj cu freza in partea din spate etc...nu merita.

Farurile se pot repara mai ușor.

@vflorin te-ai umplut de engleza pe la 'e-lantra'. Cred că îți funcționează autocorecție pe italiană. Ciao!

 

Edited by akon

Share this post


Link to post
11 hours ago, akon said:

La seria 5 mi-a murit 'faza scurta' la un stop cu led, era capsat, pur și simplu nu aveai ce sa repari, a trebuit să-l schimb cu totul.

Erau ceva soluții de reparație ce implicau decupaj cu freza in partea din spate etc...nu merita.

Farurile se pot repara mai ușor.

@vflorin te-ai umplut de engleza pe la 'e-lantra'. Cred că îți funcționează autocorecție pe italiană. Ciao!

 

In viata nu-i important ce crezi ca stii, ci ceea ce stii cu adevarat, tie iti lipseste autocorectia in romana.

Share this post


Link to post
On 6/5/2021 at 5:07 PM, dvoncu said:

Ideea e ca un far cu led tine intre 15 mii si 18 mii de ore de functionare si exista inclusiv solutii de reparare. Eu am avut masina cu leduri integrale, timp de 5 ani nu am avut nicio problema. Deci nu e un motiv de a nu cumpara, cel putin in opinia mea.

Desigur, si marmota invelea ciocolata.

S-au ars si la mine leduri si de la masina si de la moto si de la becurile philips sau osram. Si asta nu dupa 15000 de ore ci mult mai devreme. Cel putin la Osram, am schimbat pe acelasi bon nu mai putin de 8 becuri, toate arse, toate cu led, nici unul nu a prins 1.5 ani de folosinta.

 

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Legat de noua generație de Elantra... Cei interesați găsiți un review auto bine documentat și pertinent în "interpretarea" lui Vlad Micșunescu, aici:

https://youtu.be/LXPKF1ocQyQ

 

Edited by Torque

Share this post


Link to post
Posted (edited)

@Torque am deschis discuția pentru impresiile proprietarilor de Elantra 2021. Nu yt.

Așteptăm să ne povestească. Sa se laude. Sa fie nemulțumiți. Sa vina cu idei pentru îmbunătățiri. Nu doar câteva poze pe fb și gata.

Așa cum am făcut și noi la rândul nostru.

Pentru asta există forumul.

Edited by ulysse

Share this post


Link to post

Din păcate, norma de Elantra 2021 pe anul acesta s-a cam terminat. Din cauza noxelor, Hyundai poate aduce un număr limitat de vehicule de acest gen. Credeam că au  trecut vremurile în care cumpăram pe cartelă, iată că m-am înșelat! 

Share this post


Link to post
Posted (edited)
5 hours ago, ulysse said:

@Torque am deschis discuția pentru impresiile proprietarilor de Elantra 2021. Nu yt.

Așteptăm să ne povestească. Sa se laude. Sa fie nemulțumiți. Sa vina cu idei pentru îmbunătățiri. Nu doar câteva poze pe fb și gata.

Așa cum am făcut și noi la rândul nostru.

Pentru asta există forumul.

Până în prezent, în topicul tău cam toată lumea zburdă cu nonșalanță pe drumuri prăfuite de țară. Două sau trei păreri anemice despre design, apoi despre basculante și leduri. Absolut nimic concret despre Elantra 2021. Și nu s-a mai ofuscat nimeni! Chiar nu înțeleg cu ce te deranjează faptul că am postat un link către un review, în care se discută la modul profesionist și serios despre noua mașină... Forumul "există" pentru a oferi informațiile.

Succes!

 

Edited by Torque

Share this post


Link to post

Nu mă deranjează  absolut  deloc acel link. Îmi pare rău că ai înțeles greșit. 

Nici măcar pe fb nu se discută, doar câteva poze și like.

Cu stima 

Share this post


Link to post
On 6/5/2021 at 7:04 PM, cipelantra said:

7000 de RON un far cu led. Când se arde, ăla e...

Un bec halogen e vreo 50 ron, unul bun, cu hologramă.

Evident, diferența de vizibilitate este mare, pentru cine merge 50% din timp noaptea, poate merită banii, dar pentru mers ocazional, eu nu văd rostul. După 5 ani de garanție, două faruri dintr-astea sunt mai scumpe decât un motor.

Cel pentru Elantra 2016 este "doar" 3600 RON :)

Share this post


Link to post

Are Elantra 2016 LED? Sau confunzi cu daylight pe led care este cu totul altceva.

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Am primit mașina, pana la urma automata iVT. Fiery Red. Highway. Interior gri-bej. După foarte multe peripeții, nervi, încurcături, etc., nu am avut de ales și am plătit diferența de la manuala la automata.

Am făcut doar 50 km, deci deocamdată doar despre prima impresie pot sa ma exprim: conform asteptarilor, doar cutia a depășit așteptările deși ma rog sa nu am probleme cu aceasta vreodată…

Sunt multe de spus, review-urile nu au acoperit toată plaja de dotări, specificații, finisaje, plusuri, minusuri. 
Mai ieftină la interior decât cea din 2015 pe care o dețin dar excelenta la dotări. Le-am probat pe toate și se comporta excelent.

Nu sunt încă obișnuit cu automata dar ma voi obișnui cu trecerea timpului. Oricum e mașina pentru doamna mea, eu voi rămâne conservator cu cea din 2015.

Deocamdata atât. Voi reveni cu ceva poze. A fost vreme urâta și nu am avut când sa le fac.

Edited by Gozmin

Share this post


Link to post
11 hours ago, Gozmin said:

Am primit mașina, pana la urma automata iVT. Fiery Red. Highway. Interior gri-bej. După foarte multe peripeții, nervi, încurcături, etc., nu am avut de ales și am plătit diferența de la manuala la automata.

Am făcut doar 50 km, deci deocamdată doar despre prima impresie pot sa ma exprim: conform asteptarilor, doar cutia a depășit așteptările deși ma rog sa nu am probleme cu aceasta vreodată…

Sunt multe de spus, review-urile nu au acoperit toată plaja de dotări, specificații, finisaje, plusuri, minusuri. 
Mai ieftină la interior decât cea din 2015 pe care o dețin dar excelenta la dotări. Le-am probat pe toate și se comporta excelent.

Nu sunt încă obișnuit cu automata dar ma voi obișnui cu trecerea timpului. Oricum e mașina pentru doamna mea, eu voi rămâne conservator cu cea din 2015.

Deocamdata atât. Voi reveni cu ceva poze. A fost vreme urâta și nu am avut când sa le fac.

S-o stapanesti sanatos !  Referitor la cutie, daca vei schimba uleiul si filtrul la 50-60.000 km, sau la mai putini km daca cartea tecnica prevede altfel,

 nu cred ca o sa ai probleme. Depinde de tine !

Share this post


Link to post

Mda. Cartea tehnica prevede “fără întreținere”.

Share this post


Link to post
2 hours ago, Gozmin said:

Mda. Cartea tehnica prevede “fără întreținere”.

"Fara intretinere" este doar in perioada de garantie, dupa, o repari pe banii tai. Chiar crezi ca uleiul din cutie poate rezista sute de mii de km, sau zeci de ani,

chiar cu putini km ? Nu cred ca este asa de costisitor ca din cand in cand sa inlocuiesti uleiul si filtrul unei cutii automate de viteze. Oricum dupa un timp,

incepe sa nu mai schimbe corect vitezele si te va obliga sa-i faci intretinerea, dar risti sa fie prea tarziu, asa ca, e  mai bine s-o faci preventiv la 50-60 mii km.

 

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Aceasta cutie are o singura viteza :) și nu se repara☹️

Este un iVT (CVT) pe lanț. Nu are roti dințate, nu are viteze in care sa intre. Dar intr-adevăr, am mai citit prin diverse locuri ca ar fi bine înlocuit uleiul. Din nefericire un litru de ulei este cca 70-80 euro și are numai 7 litri de ulei :).

Asta e, nu prea am avut de ales. Pandemia a cam stricat planurile multora in lume. Nimic nu mai este sigur. Nr de mașini este limitat, culorile la fel, precum și echipările. Asta cel puțin pentru RO.

M-am bucurat ca am prins ultima mașina roșie cu interior gri-bej.

 

Edited by Gozmin

Share this post


Link to post

Cutie automata fara intretinere? Poate ptr ca este ''altfel'' de cutie automata. Cutiile automate functioneaza la temperaturi mult mai mari decat cele manuale. Daca la manuala din cauza temperaturilor de lucru scazute poti uita de schimbul de ulei, la cele automate este obligatoriu sa o faci! Unei + filtru, nu doar ulei! 

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Am primit si eu luni Elantra Exclusive :) , am facut putini kilometri, doar ~100 prin oras, luni am sa plec in concediu si revin cu un review la drum lung.

Pana acum eu sunt super multumit de masina am sa insir cateva puncte forte de care mi-am dat asa seama in astea 3-4 zile:

-motorul nu se aude absolut deloc in interior decat cand o calci si sare la 3500+ turatii si nici atunci foarte invaziv. Motorul in exterior abia se aude, compresorul de AC nu se aude cand este pornit, la vechiul fiesta 2008 luat de nou trezesti vecinii.

-ajungi relativ repede la viteze de 70-80km/h , inca nu stiu cum se simte la drum lung, dar venind de la 75 caluti :) care nu se miscau la plecarea de pe loc cu AC eu sunt momentan multumit, stiu ca poate voi veniti de la dieseluri turbo cu 300nm si aveti alte pretentii.

-antifonarea foarte buna, in oras nu te deranjeaza nimic, motorul nu se aude, doar rotile putin in functie de asfalt se aud sau nu. Am scos-o si putin pe centura si i-am dat 130km/h la viteza aceasta se aude doar vantul suierand cam ca la un seria 3 din 2008 la ~150km/h , eu sunt foarte multumit.

- volanul este foarte sharp si responsive, se simte aproape ca la fiesta( pe care il ador) desi este electric

-suspensia destul de silentioasa si amortizeaza bine prin oras, pe curbe se simte marimea si greutatea masinii dar se comporta pot spune destul de sportiv.

-consumul in oras dupa acesti ~100km plus iesirea aceea pe centura este de 7%(am avut si 6.8%) cu ac pornit, sunt din Craiova deci nu va asteptati sa scoateti la fel in Bucuresti. Cu fiesta aveam ~12% in oras cu AC 10/11% fara iar in afara 5.5 la 100/110km/h

-display-urile sunt foarte bune au o rezolutie foarte mare, nu se vad pixelii nici cand te apropii foarte mult, meniurile/ceasurie au animatii la un framerate foarte mare si raspund rapid

-AC destul de silentios pe primele 3 trepte(1/2 nu se aude nimic)

-interiorul este bine facut si foarte bine inghegat desi nu are materiale premium, bordul este moale, manerele usilor din fata si unde rezemi genunchiul este moale, cotiera moale iar celalte plastice care sunt tari au un aspect placut/premium si sunt foarte bine inchegate desi nu sunt moi.

- in interior este extraordinar de mult spatiu, eu la 1,82m am loc in spatele meu cu sucifient spatiu la genunchi :) cam de 4 degete poate mai bine.

- scaunele sunt foarte confortabile si au sustinere buna, materialul este placut iar pozitia la volan este una foarte sportiva, stai cu fundul lipit de asfalt (am 1,82m).

- cutia CVT simuleaza foarte bine treptele si este foarte lina la plecari de pe loc si schimbari de viteza :) , stiu ca este un CVT dar venind de la o manual mi se pare foarte placuta

-farurile LED sunt senzationale noaptea, nu m-as putea intoarce la halogen.

Contra momentan:

- sistemul de sunet cel cu 4difuzoare+2 tweetere nu mi se pare wow, poate mai bunicel cel de la sony de pe fiesta.

- mi se pare ca pleaca greut de pe loc, ce-i drept momentan am plecat doar apasand 15-20% pe pedala pentru a nu tura motorul peste 3500-4000 ture pana termin rodajul.

 

 

Edited by davidzor

Share this post


Link to post

S-o stapanesti sanatos. Verifica presiune in pneuri. Eu aveam 3.4 bar cand am plecat din magazin. Ce culoare?

Share this post


Link to post
8 minutes ago, alexutorres said:

S-o stapanesti sanatos. Verifica presiune in pneuri. Eu aveam 3.4 bar cand am plecat din magazin. Ce culoare?

Multumesc frumos!!
Am 2.4 pe toate rotile, o sa ma uit sa vad care este presiunea recomandata, la fiesta mereu am bagat 2 fata 1.8 spate fix cum scria pe stalp.

Culoarea este Phantom Black :) e superba, din poze nu m-a impresionat mi s-a parut chiar urata, dar cand am vazut-o in fata mea m-am indragostit, e foarte eleganta si brutala dar nu se mai vad toate formele ascutite din design, e putin mai potolita :) .

Share this post


Link to post

2.3 ar trebui sa ai

  • Like 1

Share this post


Link to post

Rotile reci. Calde la cum afost săptămâna trecuta ajunge si 2.6.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...