Jump to content
Obositu'

Probleme tehnice grave

Recommended Posts

Posted (edited)

Titlul e poate cam dramatic, insa nu pot pune la "probleme usoare"

o defectiune care imobilizeaza masina (si care , eventual cere

remorcare/transport pe platforma).

Sa trec la obiect:

In urma cu 4-5 saptamani, ma pricopsesc cu urmatorul defect:

urc in masina parcata cu jumatate de ora inainte, invart cheia

si constat ca demarorul nu se (mai) invarte....

Avand peste 125000km rulati in principal in oras (multe porniri)

si nefiind umblat niciodata la demaror, ma gandesc la uzura/blocare

carbuni electromotor...  Dupa un pic de sport (impins), beneficiind si

de un pic de panta a strazii, am pornit-o prin metoda "inversa"

(adica antrenarea motorului cu vehicolul in miscare). Bineinteles ca

dupa urmatoarea parcare a pornit, dar am dus-o la un mecanic care

i-a demontat demarorul buclucas, si i-a curatat canalele periilor

(si ale colectorului). Rezolvat.

In ultimele 1-2 luni, mi-a mai facut urmatoarea "figura": la punerea

contactului, nu apare martorul "cu cheita" (semnalul de fuctionare

al imobilizatorului); daca se roteste cheia, demarorul invarte, dar

motorul nu porneste. Se repune contactul, de cateva ori, si dupa 

una pana la cinci incercari se aprinde martorul si se poate porni.

Simptomul nu aparea decat din cand in cand, pana duminica,

cand, la repetarea cred de 20 de ori, nu a mai aparut acel martor....

Am plecat cu alt vehicol, dar dupa-amiaza a functionat fara alte

probleme (si luni, marti si azi!). Masina are (ieri), impliniti 128000km

si 11,66 ani, si ma astept sa mai apara aceasta problema.

Poate cineva sa-mi indice o solutie, alta decat reprezentanta

marcii (unde am facut "reviziile" pe garantie si unde sunt

mecanici slabi si preturi mari)???    Sunt din Iasi.

Multumesc!!!

 

PS Am pomenit de chestiunea cu demarorul deoarece

ma gandeam ca e posibil sa fi generat vreun cod de eroare

cu legatura cu imobilizatorul. Daca e posibil, as renunta

la acel imobilizator, masina nu cred ca prezinta interes

in sensul de a fi furata....

Edited by Obositu'

Share this post


Link to post

 Poate fi cipul cheii sau un cablu de masă slab. 

Share this post


Link to post

... sau antena imobizatorului.

Share this post


Link to post

M-am gandit si eu la cip-ul cheii si am adus cealalta cheie;

la fel. Ideea cu problema de contact o avui si eu, insa partea

fixa a cablajului "sta" bine (atat la capitolul ancorare cat si

la capitolul oxidare. Singura problema electrica am avut-o

la cablajul spre hayon, la partea mobila care nu a avut suficienta

flexibilitate (probabil la frig) si unele cabluri s-au....rupt!!

Nu am pentru portiere decat difuzoarele pentru radio/CD player

(in fata), dar pana acum par ok (functioneaza)(nu are macarale

de geam si/sau orientare retrovizoare exterioare/incalzire ).

Antena imobilizatorului e cel mai probabil o bucla, e fixa si

daca s-ar intrerupe ceva e destul de putin probabil ca ar mai

"misca" (si-ar mai reveni).

Probleme la recunoasterea cheii am auzit la un Reno kangoo,

dar acolo era clar din cheie (s-a confectionat o alta cheie) si

informatia fiind prin intermediar, nu e foarte clar daca nu era

de fapt problema cu telecomanda incuierii.... Altfel, nu am mai

auzit sa aiba cineva aceasta problema (poate si numarul

persoanelor pe care le cunosc e relativ redus...).

Multumesc pentru opinii, dar oare as putea gasi undeva pe cineva

echipat cu sculele si informatiile necesare pentru o diagnoza

electronica, altii decat "reprezentanta" ?? 

 

Share this post


Link to post

Kingauto service.

Share this post


Link to post

Hmm.. In prima postare am mentionat ca sunt din Iasi....

 

Share this post


Link to post

Scuze, am omis. Poate incerci la Bacău, am auzit că ar avea un service bun.

Share this post


Link to post
Posted (edited)

1-la Bacau Tiriac nu recomand, am scris aici de multe ori despre. Dar oricum, daca mergi aici, as vrea un feedback. Bafta

2- la imobilizator nu poti renunta, asa este sistemul proiectat, cipul din cheie + imo sunt recunoscute de calculator. Long story short: Un truc aplicat la o masina a mea mai veche (pierdusem o cheie prin avioane si aveam nevoie de doua) a fost scos cipul din cheie si - scos antena din jurul contactului ( e un tor) - pus cip-ul in torul ala, ambalezi totul ca banda izolatoare si il pui in carcasa volanului si gata. Asta daca defectiunea nu este altundeva....

PS: Cip, spune-mi te rog, unde este service-ul ala din Bc?

Edited by ida01ro

Share this post


Link to post

Despre reprezentanța  din Bacău știam ca sunt buni, alții, nu cunosc. 

Share this post


Link to post

Am fost cam ocupat cu altele si nici defectul nu s-a mai manifestat (decat destul de rar).

Mai caut informatii, poate gasesc ceva mai aproape.

Multumesc pentru sugestii; cand gasesc ceva, va informez si pe voi!

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...