Skipsos1975 0 Posted December 8, 2020 Stimați colegi, de circa 3 luni ma confrunt cu probleme la tucsonul meu 2.0 crdi 2007 103kw. Manifestări am așa: -pornește foarte greu la rece(exista momente cand pornește la sfert dar foarte rar...bujii incandescente ok, releu , instalație ok..) -dupa pornirea la rece scoate mult fum alb(Nu scade nivelul antigelului, fumul miroase a motorină nearsa...intuiesc o injecție foarte bogata in carburant) -cat timp motorul scoate fum alb nu se accelerează deloc(circa 2-3minute uneori si mai mult) -dupa ce motorul se încălzește puțin, se accelereaza, însă pina in 2000 de ture are un lag pronunțat (se simte foarte rău la accelerarea din viteza 1 spre 2, apoi e mai bine...dupa ce ajunge la 2000 de ture , rupe asfaltul de bine ce trage) -uneori apare eroare de presiune scăzută turbo(probabil din cauza lag-ului), rămâne chek engine aprins si apare limitarea la 3000 de ture Turbina schimbată, furtunase vacum schimbate, injectoare ok...dpf anulat fizic si din soft...Mașina a început din senin să facă aceste mofturi (bănuiesc ceva electric , senzor) Va mulțumesc anticipat Quote Share this post Link to post
dvoncu 378 Posted December 8, 2020 (edited) EGR blocat deschis, controller de presiune turbo crapat, campionat de dat cu parerea. Primul suspect si cel mai ieftin de remediat, saibele de la injectoare. Edited December 8, 2020 by dvoncu Quote Share this post Link to post
Iulix_73 14 Posted December 8, 2020 Salut! Atâta timp cât mașina intra în "Limp mode" consider că sunt probleme de soft (posibilă resoftare eronată). Nivelul de ulei cum este? Quote Share this post Link to post
Skipsos1975 0 Posted December 9, 2020 Si inainte si dupa resetare aceași problema(inițial am crezut ca nu este anulat din soft dpf-ul si asta e cauza problemelor constatând că fizic era eliminat dpf-ul...resoftat apoi cu anulare din soft a dpf si rezultatul a fost același)Nivelul uleiului este ok, motorul are compresie bună! Quote Share this post Link to post
Skipsos1975 0 Posted December 9, 2020 (edited) O sa incep cu saibele de foc ale injectoarelor si continui cu verificarea egr . Nu găsesc explicația logică a faptului că nu se accelerează deloc cât e rece si ca are exces de motorină nearsa care produce acel fum alb de zici ca e locomotivă pe aburi! Edited December 9, 2020 by Skipsos1975 Quote Share this post Link to post
dvoncu 378 Posted December 9, 2020 EGR trebuia anulat daca ai facut DPF off Quote Share this post Link to post
Skipsos1975 0 Posted March 1 (edited) Revin ...problemele tehnice au fost rezolvate (dupa cum au si spus unii dintre dumneavoastra, de vina a fost egr-ul, s-a efectuat anularea acestuia) Masina functioneaza f bine, insa am ramas cu check engine aprins cu toate ca a fost anulat egr-ul atat fizic cat si din soft(asa sustine cel ce a facut resoftarea cu anularea dpf-ului si a egr-ului) Edited March 1 by Skipsos1975 Quote Share this post Link to post