Jump to content
Skipsos1975

Fum alb, pornire foarte greoaie, nu se accelerează

Recommended Posts

Stimați colegi, de circa 3 luni ma  confrunt cu probleme la tucsonul meu 2.0 crdi 2007 103kw. Manifestări  am așa:

-pornește foarte greu la rece(exista momente cand pornește la sfert dar foarte rar...bujii incandescente ok, releu , instalație ok..)

-dupa pornirea la rece scoate mult fum alb(Nu scade nivelul antigelului, fumul miroase a motorină nearsa...intuiesc o injecție foarte bogata in carburant)

-cat timp motorul scoate fum alb nu se accelerează deloc(circa 2-3minute uneori si mai mult)

-dupa ce motorul se încălzește puțin, se accelereaza, însă pina in 2000 de ture are un lag pronunțat (se simte foarte rău la accelerarea din viteza 1 spre 2, apoi e mai bine...dupa ce ajunge la 2000 de ture , rupe asfaltul de bine ce trage)

-uneori apare eroare de presiune scăzută turbo(probabil din cauza lag-ului), rămâne chek engine aprins si apare limitarea la 3000 de ture 

Turbina schimbată, furtunase vacum schimbate, injectoare ok...dpf anulat fizic si din soft...Mașina a început din senin să facă aceste mofturi (bănuiesc ceva electric , senzor)

Va mulțumesc anticipat 

Share this post


Link to post

EGR blocat deschis, controller de presiune turbo crapat, campionat de dat cu parerea.

Primul suspect si cel mai ieftin de remediat, saibele de la injectoare.

Edited by dvoncu

Share this post


Link to post

Salut! Atâta timp cât mașina intra în "Limp mode" consider că sunt probleme de soft (posibilă resoftare eronată). Nivelul de ulei cum este? 

Share this post


Link to post

Si inainte si dupa resetare aceași problema(inițial am crezut  ca nu este anulat din soft dpf-ul si asta e cauza problemelor constatând că fizic era eliminat dpf-ul...resoftat apoi cu anulare din soft a dpf si rezultatul a fost același)Nivelul uleiului este ok, motorul are compresie bună!

Share this post


Link to post

O sa incep cu saibele de foc ale injectoarelor si continui cu verificarea egr . Nu găsesc explicația logică a faptului că nu se accelerează deloc cât e rece si ca are exces de motorină  nearsa care produce acel fum alb  de zici ca e locomotivă pe aburi!

Edited by Skipsos1975

Share this post


Link to post

EGR trebuia anulat daca ai facut DPF off

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Revin ...problemele tehnice au fost rezolvate (dupa cum au si spus unii dintre dumneavoastra, de vina a fost egr-ul, s-a efectuat anularea acestuia) Masina functioneaza f bine, insa am ramas cu check engine aprins cu toate ca a fost anulat egr-ul atat fizic cat si din soft(asa sustine cel ce a facut resoftarea cu anularea dpf-ului si a egr-ului) 

Edited by Skipsos1975

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...