nats 57 Posted October 17, 2020 E clar ca pana acum ati facut cel putin o revizie. Ne spuneti si noua ce, cum, unde si cat a fost halatul? Eventual, atasati un deviz. Quote Share this post Link to post
mav 4 Posted November 25, 2020 Salut, Incep eu - tocmai ce am facut revizia de 1 an la 18k km: - filtre: ulei, aer, combustibil (optional l-am schimbat si pe ala), polen - ulei 5w-30 7L - lichid frana 0.5L - manopera 1.141 RON cu TVA. cu un discount de 10% la factura. 1 Quote Share this post Link to post
nats 57 Posted November 25, 2020 (edited) Pai nu e rau deloc, avand in vedere ca pe mine, cu I40, ma capsau mereu cu 1000 lei. Eu am pus ulei Shell la bidon de 1 litru. Ca o sugestie, poate ar trebui sa schimbi filtrele de aer si polen mai des. La mine, la 8000 km deja sunt negre. Intre revizii le poti schimba singur linistit, probabil se schimba la fel de usor si la SF ca la I40. Iti vor multumi debitmetrul, turbina, aeroterma si, mai ales, plamanii. Numai bine! Edited November 25, 2020 by nats Quote Share this post Link to post
mav 4 Posted November 26, 2020 (edited) 14 hours ago, nats said: Pai nu e rau deloc, avand in vedere ca pe mine, cu I40, ma capsau mereu cu 1000 lei. Eu am pus ulei Shell la bidon de 1 litru. Ca o sugestie, poate ar trebui sa schimbi filtrele de aer si polen mai des. La mine, la 8000 km deja sunt negre. Intre revizii le poti schimba singur linistit, probabil se schimba la fel de usor si la SF ca la I40. Iti vor multumi debitmetrul, turbina, aeroterma si, mai ales, plamanii. Numai bine! Multumesc pentru sugestie - am sa fiu mai atent la filtre sa vad cum se murdaresc - cel de aer era destul de murdar. Filtrul de motorina a fost cel mai scump, fiind si optional la 1 an insa m-am gandit ca la 300 RON merita schimbat pana la urma. Discutia a fost interesanta cu receptionerul de la revizie - mi-a spus "domnule l-as schimba ca motorina stiti ca la noi e mai proasta ca toate sunt proaste la noi" - haios. Nu i-am spus ca am alimentat doar cu efixs cifra cetanica 55 fara biocarburant in ea (teoretic). Deci filtrul de motorina a fost o treime din factura care era optional - altfel factura era undeva la 750 RON - absolut decent si ieftin totul OEM la dealer Hyundai. Jumatate cat plateam o revizie la Volvo XC60. Insa am si un minus - i-am intrebat daca fac update si la navigatie daca e cazul - au spus ca da. Nu au facut - eu am actualizat hartile cu ce am gasit aici la colegi - inclusiv cu BlueLink care nu il avem si ma asteptam sa imi puna versiunea oficiala - poate aceeasi - insa fara BlueLink. Vedem la urmatorul update de harti. Edited November 26, 2020 by mav Quote Share this post Link to post
nats 57 Posted November 26, 2020 Filtrul de motorina tine, sa stii. Motorina noastra nu mai este atat de proasta, daca pui din statii recunoscute. La aer si polen este altceva. Nu ai facut rau ca l-ai schimbat, oricum, pe viitor te poti duce cu filtrul tau, chiar daca masina este in garantie. La cei aproape 20.000 km pe care ii faci anual e ok. Eu il schimb la revizii si fac 15-16000 km anual, insa am mai bagat cate un concediu prin Turcia si motorina lor euro nu este cea mai stralucita. Versiunile la navigatii sunt vechi, mai repede gasesti actualizari noi pe net. Si eu am actualizat de la colegii de forum si merge brici (am I40 cu navigatie din fabrica). Quote Share this post Link to post
florin1979 1 Posted December 19, 2020 Buna ziua , cele 3 revizii oferite gratuit in rețeaua Tiriac Auto , includ schimbul de ulei și filtre ? Multumesc! Quote Share this post Link to post
nats 57 Posted December 29, 2020 (edited) Da, conform specificatiilor producatorului. Deci, nu se schimba toate filtrele la fiecare revizie, ci in functie de ce recomanda Hyundai Europe. Edited December 29, 2020 by nats Quote Share this post Link to post
ida01ro 37 Posted February 8 (edited) Revizie 2 Kona: place: Tiriac Auto Bacau cost ( astronomic, parerea mea!) : 904 ron. ulei: helix ultra 0W30 + altele.. Incompetenta: MAXIMA !! fiind patit de la alte revizii la acelasi furnizor de servicii, prima miscare a fost sa verific nivelul uleiului. Rezultat: nici nu se putea citi , pt ca depasise bucata aia de plastic, era pe sarma undeva! Chemam mecanicu', ii ofer si o laveta curata sa stearga joja, apoi : El: hmmh..mda e mai mult , unele (adicatelea ele sunt de vina, is nestatornice, deh !) vor 3.8l altele vor 4.0 l de ulei. Eu: pai ce facem ? (am probleme cu cartile, pt ca le citesc: motor de 1.0l , in carte scrie clar 3.6l !) El: (fara inspiratie, dar imi da laveta inapoi) hmmm...hamm Fata de la receptie: Dorele, du' de ia masina si scoate uleiu' ! (am uitat sa va spun, in Moldova -probabil si in alte parti - femeile iau deciziiile !) El: se executa imediat ! Fata de la receptie: aduce masina (bombane pe Dorel - tot e bine, zic eu in gand !)si prezinta scuze, aveti 0.2 l (Dorel o vrajise cu - 0.2l!) ulei in bidon, in punga din portbagaj. Eu: pffffffffff, am platit 4 l de ulei ..si 904 Ron + ce drec' prostii or mai fi facut pe acolo....ce pana mea ! Bafta la toti si ATENTIE la service, e pe banii si marfa voastra si incompetenta lor !! PS: SCUZE pentru poluare topic Santa FE, rog un moderator sa mute postarea in alt topic "revizii kona" de ex. Edited February 8 by ida01ro postat gresit in alt topic Quote Share this post Link to post