Patrick1977 11 Posted September 14, 2021 (edited) On 9/9/2021 at 10:11 AM, shubleru said: Salutare, Tocmai m-am intors din Grecia (Thassos). Consum Bucuresti -> Makaza: 6.9%, iar la intoarcere Makaza -> Bucuresti: 6.8%. Am mers in mod Eco cu cruise control activ si doar cateva depasiri pe Sport. Makaza - Thassos - Makaza plus plimbari la plaja timp de 10 zile, am avut consum de 9% (am uitat sa fac poza la consum ). Spor! Ai avut consumul acesta pentru ca nu ai incarcat bateria (probabil nu ai avut unde). Eu am ajuns la 4015km si un consum mediu de 5L/100km. Ultimul trip include 2 incarcari ale bateriei si mers pe automatic mode (in oras, daca nu bruschezi, merge numai electric). Deci, 461km cu 50 km autostrada, 30 km oras si restul drum national, consum 4,9L/100km. Stil condus normal (cu familia in masina), nu sportiv. Astept vremea rece sa vedem cum se comporta. Edited September 14, 2021 by Patrick1977 Quote Share this post Link to post
stefanuut 0 Posted September 17, 2021 Salutare! Sunt interesat de achiziția unui tucson plug în, dar am observat ca mașina nu este însoțită de cablu type 2 - type 2 pentru încărcarea la stațiile publice. Care este lungimea cablului potrivita tuturor situațiilor? 5m sunt suficienți de fiecare data sau ați simțit nevoia de mai mult? Mulțumesc! Quote Share this post Link to post
danchitu86 14 Posted September 22, 2021 Cateva intrebari despre Tucson 2021 plug-in: 1. Care este autonomia in mod electric? Si in ce conditii (autostada, oras, DN, urcare, etc)? 2. Ati calculat in mod electric cam cat costa 100km parcursi? (incarcare in curte) 3. In cat timp se incarca la o priza 220? 4. Spatiul de sub portbagaj permite o roata de rezerva mica? 5. Unde sunt depozitate bateriile (unde au loc cei 13.8kWh)? Bancheta spate e similara celor non plug in? 6. Pretul cu rabla e cu doar 700E mai mare decat Premium hybrid. Cei care au luat hybrid, de ce nu ati luat plug in? (trebuie sa fie un motiv ) Eu am comandat in 11 martie un Premium mild si ma cam rod regretele Iar avand in vedere contextul in care nu se stie nimic de mild-uri, analizam varianta sa o iau de la capat Am ales atunci mild cu argumentul ca voi merge 90% extraurban, iar diferenta de ~4000E nu se justifica. Multumesc mult! Quote Share this post Link to post
tibi03 0 Posted September 22, 2021 (edited) @danchitu86 tu astepti din martie dupa masina si nu ai un estimat? poate cineva va rog sa spuna pentru varianta style+ ce versiune de radio are (cel de 8") incerc sa caut un manual cu meniul si daca se pot face updateuri fara sa mergi la reprezentanta ca la cele cu navigatie. Edited September 22, 2021 by tibi03 Quote Share this post Link to post
danchitu86 14 Posted September 22, 2021 da sigur ca am: iunie, apoi iunie-iulie, august-septembrie. Luna e inca in curs :))) De vreo 3 luni nu s-au mai livrat DCT-uri din ce am constatat. Quote Share this post Link to post
tibi03 0 Posted September 22, 2021 din ce am vazut cam sunt fabricate in octombrie-noiembrie ... poate asta e termenul (chiar si a mea i30 din 2010 e in octombrie ) Quote Share this post Link to post
Patrick1977 11 Posted September 23, 2021 On 9/22/2021 at 9:40 AM, danchitu86 said: Cateva intrebari despre Tucson 2021 plug-in: Salut, Incerc sa-ti raspund in functie de ce stiu eu pana acum conducand vara un plug-in: 1. Autonomie electric 50-59 km: oras, DN. 2. Pentru 100 km aproximez un cost de 20 lei daca iti incarci casnic, pe banii tai si nu poti sa incarci gratis la statii puse de primariile locale. Eu am norocul sa pot incarca inca gratis la statia primariei. 3. La priza casnica se incarca cu 1,2kW/h in 12 ore, daca nu-ti cumperi o statie de 7,4kW/h si vei incarca in 2 ore (aprox 1500lei costa statia) 4. Roata de rezerva sub portbagaj nu incape. Acolo sunt spatii de pus cablu , kit pana si kitul legislativ. 5. Nu stiu. 6. Eu am luat plug-in avand in vedere: modul de utilizare a masinii (merg foarte putin pe autostrada), posibilitatea de a incarca gratis si ajutorul de la stat , ecobonus de 20.000 lei, respectiv 7500 lei tichet rabla. 1 Quote Share this post Link to post
Rave494 0 Posted September 24, 2021 Salut. Cat este garda la sol la un plug-in? Parca am citit pe undeva ca ar fi mai mica decat la full hibrid din cauza bateriilor. Nu neaparat de la greutate, ci de la volum si locatia lor, fiind puse sub scaunele din fata. Quote Share this post Link to post
Highwayman 3 Posted September 26, 2021 On 9/22/2021 at 9:40 AM, danchitu86 said: Eu am comandat in 11 martie un Premium mild si ma cam rod regretele Iar avand in vedere contextul in care nu se stie nimic de mild-uri, analizam varianta sa o iau de la capat Am ales atunci mild cu argumentul ca voi merge 90% extraurban, iar diferenta de ~4000E nu se justifica. Tiriac are 2 M-Hybrid Premium pe stoc, nu iti este mai simplu sa iei una dintre acestea? Eu astept un Style+ M-Hybrid cu termen de livrare septembrie-octombrie, agentul de vanzari mi-a spus ca realist termenul e noiembrie. As vrea sa iau o roata de rezerva ingusta, stiti de unde as putea cumpara un kit nou mai ieftin? In reprezentanta este aproximativ 1300 de lei. Quote Share this post Link to post
Cosmin Oprea 0 Posted September 27, 2021 Am dat si eu comanda de un Tucson 2021 mild hibrid din august, momentan s-a amanat cu o luna. Are cineva noutati de cand ar ajunge urmatorul lot ? Eu am dat comanda in Timisoara Quote Share this post Link to post
Shafu 4 Posted October 5, 2021 Tucson Phev vine cu un cablu de incarcare domestic in echipare sau trebuie cumparat separat. Daca ati cumparat, de unde? Quote Share this post Link to post
Patrick1977 11 Posted October 5, 2021 3 minutes ago, Shafu said: Tucson Phev vine cu un cablu de incarcare domestic in echipare sau trebuie cumparat separat. Daca ati cumparat, de unde? Salut, Masina vine cu un incarcator casnic cu stecher pt priza casnica si conector Type2 pentru masina. Masina se incarca de la 15% la 100% in aproximativ 12 ore, incarcand cu 1,2 kW/h la priza normala/casnica. La o statie publica masina se incarca cu 7,4kW/h si incarcarea de la 15% la 100% dureaza aproximativ 2 ore. Pentru aceasta trebuie sa cumperi un cablu de alimentare Type2-Type2. Eu am cumparat de pe site-ul din imagine si am luat si geanta transport care este utila. http://masini-electrice.ro 1 Quote Share this post Link to post
MariusA 0 Posted October 8, 2021 On 2/27/2021 at 10:12 AM, Melman said: Salut, Eu am luat varianta Hybrid deoarece o mare parte din timp voi conduce in oras. Daca mergi mai mult pe autostrada, nu se justifica diferenta. Am facut un test de consum pe Bucuresti-Ploiesti (DN 1), in care am mers cu viteza legala in spatele unui prieten cu un Renault Fluence 1.5 dci, si am obtinut un consum final cu 1.4 l/100 km mai mare ( 6.5 l la Tucson fata de 5.1 l la Renault). Daca o folosesti pe drumuri nationale si in oras, atunci se justifica din punctul meu de vedere, deoarece iti asigura si o suficienta rezerva de putere in depasiri. Salut. Poti sa ne oferi un update referitor la consum? Ma interesează mai mult partea de mers oras. Am vazut ca ai scris intr-o postare anterioara ca acesta variaza intre 5 si 10%. Mulțumesc. Quote Share this post Link to post
Shafu 4 Posted October 12, 2021 (edited) Salut tutror! Ma sacaie chestia asta cu limita de incarcare prin franare regenerativa. "Studiind" problema pe youtube am inteles urmatoarele: - bateria din portbagaj (cea cu invelis de otel, nu bateria de 12 v) este bateria pentru partea de hibrid. Aceeasi baterie exista la modelul hibrid al Tucsonului. Am zis eu, logic, ca bateria din portbagajul modelului Plug-in are aceasi functie. De aici si incarcarea prin franarea regemerativa este limitata ...la 10% din capacitate la modelul Plug-in. - bateria pentru plug-in este asezata sub bancheta spate. Intrebarea mea este, pentru cine cunoaste: incarcarea prin franare regenerativa da un fel de curent (ca vs cc) si incarcarea plug-in se face prin tip de curent electric opus, compozitia bateriilor plug-in, fata de hibrid, e diferita? As vrea sa inteleg motivul pentru care incarcarea prin franare regenerativa nu este accesibila si zonei de stocare a bateriilor plug-in, asta daca teoria mea privind bateriile este corecta. Edited October 12, 2021 by Shafu Quote Share this post Link to post
Shafu 4 Posted October 12, 2021 (edited) Nu am citit nicăieri, momentan nici nu am unde. Un dealer mi-a transmis asta, ma gândesc ca o fi având el o acoperire. @dvoncu, de curiozitate, ce model Hyundai deții? Edited October 12, 2021 by Shafu Quote Share this post Link to post
Shafu 4 Posted October 12, 2021 (edited) Am citit forumul Santa Fe PHEV si nu am găsit nicăieri minunile de care scrii. Mai mult, pari un lup în blană de oaie, nu ai Hyundai dar ai de comentat pe orice model de Hyundai. Cred ca te-ar prinde mai bine politica sau analist. Deci, colegi de forum, dacă are cineva informații, că de comentarii ..... avem susnumitul. Edited October 12, 2021 by Shafu Quote Share this post Link to post
Shafu 4 Posted October 12, 2021 5 hours ago, dvoncu said: Unde scrie ca incarcarea prin frinare e limitata la 10%? Ca in sectiunea Santa Fe cu acelasi sistem PHEV avem colegi care de la Sinaia la Bucuresti incarca bateria de la 0 la 100%? Folclor! Argumente, manual, ești angajat Hyundai și poți da o opinie avizată!?! Formul îl poți părăsi tu, eu sunt la al treilea Hyundai, autoturism nou. Dacă ai o opinie avizată, spune. Pentru aspecte de socializare și alte contre există facebook. Quote Share this post Link to post
Shafu 4 Posted October 12, 2021 Te-o fi luat la mișto după ce i-ai spus ce sunt 51.000 de euro pentru tine. On 8/30/2021 at 11:00 AM, dvoncu said: Imi cer scuze daca par prea direct, dar pare inca un caz de cumparator de Hyundai care crede ca daca pentru el 50k euro sunt bani multi, a cumparat un Rolls Royce ... Nu, nu e RR si nu e nici macar un vehicul premium, e un varf de gama de la un constructor asiatic generalist, mai scumput datorita tehnologiilor si cu finisaje si optiuni foarte bune in gama asta de pret. Quote Share this post Link to post
Cosmin Oprea 0 Posted October 18, 2021 Salutare, Mai are cineva ceva noutati despre Mild Hybrid, cam ce dead line-uri mai avem ? Quote Share this post Link to post
Highwayman 3 Posted October 18, 2021 Mie agentul de vanzari mi-a spus ca au discutat cu fabrica si ca pana la sfarsitul lui octombrie se vor fabrica 75 bucati destinate tarii noastre, iar in primele doua saptamani din noiembrie inca vreo 30 bucati. Pe la ce dealeri vor ajunge nu se stie. Convorbirea a fost telefonica si sper ca am inteles bine. 1 Quote Share this post Link to post
tibi03 0 Posted October 19, 2021 @Highwayman daca sunt toate mild hybrid poate acopera toate comenzile deja in asteptare Am gasit un fimulet legat de o problema la baia de ulei Ati avut ceva probleme cu garnitura pana acum? Quote Share this post Link to post
Cosmin Oprea 0 Posted October 19, 2021 10 hours ago, Highwayman said: Mie agentul de vanzari mi-a spus ca au discutat cu fabrica si ca pana la sfarsitul lui octombrie se vor fabrica 75 bucati destinate tarii noastre, iar in primele doua saptamani din noiembrie inca vreo 30 bucati. Pe la ce dealeri vor ajunge nu se stie. Convorbirea a fost telefonica si sper ca am inteles bine. Tare ! ar fi super sa reusim sa punem mana pe masina prin noiembrie. Dupa ce apare seria in sistem cat ar mai dura sa se livreze la dealer ? Quote Share this post Link to post
Highwayman 3 Posted October 19, 2021 (edited) 7 hours ago, tibi03 said: @Highwayman daca sunt toate mild hybrid poate acopera toate comenzile deja in asteptare Banuiesc ca mild hybrid sunt toate, din cate stiu doar cu acestea au fost probeme la livrare in ultima perioada pentru ca sunt singurele cu cutie DCT si acestea (cutiile) nu erau primite de la producator. Edited October 19, 2021 by Highwayman 1 Quote Share this post Link to post
Shafu 4 Posted October 22, 2021 De la dealar am auzit si eu ca era criza de cutii 7DCT. Quote Share this post Link to post