Jump to content

Recommended Posts

On 2/21/2021 at 8:55 PM, nradu said:

O întrebare pentru posesorii de Luxury: cat de performante sunt farurile LED?

Oscilez între noul Tucson 2021 Luxury, Skoda Karoq Scout (dezavantaj ca nu e decât diesel pt 4x4 si nu vreau diesel, dar are faruri LED mai bune si optiuni oarecum similare) si VW Tiguan 2020 Elegance cu 2.0TSI de 245cp (dezavantaj pret cam 5k peste Tucson, dar cu multe opțiuni peste, inclusiv LED Matrix care sunt geniale)

Mersi!

Farurile sunt sub Matrix, dar peste ce ofera noul Rav 4, unde pe faza scurta lumina este focalizata, iar mai departe iti da o senzatie ciudata de bezna totala. Mie mi-a fost foarte greu sa merg pe un drum virajat cu Rav 4 deoarece trebuia sa fiu foarte atent la marcajele drumului din aceasta cauza.

Cat despre noul Tiguan cu dotari mai multe la 5k de euro peste, eu nu sunt prea sigur. Poate 15k de euro peste. Am studiat toate ofertele, iar un Tiguan cu aceleasi dotari iesea in jur de 50k eur. 

Share this post


Link to post

Poate nu sunt reglate cum trebuie farurile de la RAV 4. Nu ma prind din poze daca au sau nu lupa. Am LED cu lupa statice (au doar reglaj automat al inclinatiei / distantei de luminare) pe VW Golf si "bat" fix acolo unde trebuie. Zona de intuneric este in afara campului vizual. Rav-ul are reglare automata a inaltimii farurilor?

Tiguan Elegance 2.0TDI DSG 4Mot cu aproape tot pe el (mai putin trapa si piele) este acum in configurator un pic peste 40K. 50K ajunge un R care e totusi alta clasa.

Share this post


Link to post
On 2/27/2021 at 11:07 PM, nradu said:

Poate nu sunt reglate cum trebuie farurile de la RAV 4. Nu ma prind din poze daca au sau nu lupa. Am LED cu lupa statice (au doar reglaj automat al inclinatiei / distantei de luminare) pe VW Golf si "bat" fix acolo unde trebuie. Zona de intuneric este in afara campului vizual. Rav-ul are reglare automata a inaltimii farurilor?

Tiguan Elegance 2.0TDI DSG 4Mot cu aproape tot pe el (mai putin trapa si piele) este acum in configurator un pic peste 40K. 50K ajunge un R care e totusi alta clasa.

Nu sunt sigur ca era o problema de reglaj al farurilor la Rav 4. Am avut un Rav 4 nou la test drive timp de 2 zile. Mie nu mi-au placut farurile si aceeasi problema am avut-o la noul X-Trail.

Cand ma refeream la diferenta de pret fata de Tiguan, am luat in calcul tot varianta hybrid, unde cu dotari aproape similare (nu-mi aduc aminte sa fi vazut scaune ventilate) sarea de 46000 eur, in timp ce eu am cumparat Tucson Luxury Hybrid cu 36000 eur. Poate ca am exagerat putin cu 15000 eur diferenta, dar un 10000 eur tot raman.

Share this post


Link to post
29 minutes ago, Melman said:

Nu sunt sigur ca era o problema de reglaj al farurilor la Rav 4. Am avut un Rav 4 nou la test drive timp de 2 zile. Mie nu mi-au placut farurile si aceeasi problema am avut-o la noul X-Trail.

Cand ma refeream la diferenta de pret fata de Tiguan, am luat in calcul tot varianta hybrid, unde cu dotari aproape similare (nu-mi aduc aminte sa fi vazut scaune ventilate) sarea de 46000 eur, in timp ce eu am cumparat Tucson Luxury Hybrid cu 36000 eur. Poate ca am exagerat putin cu 15000 eur diferenta, dar un 10000 eur tot raman.

Ok, inteleg acum, ai dreptate.

Ai dreptate cu hibrid-ul, nici nu m-am uitat la asa ceva la Tiguan, pentru ca nemtii nu sunt renumiti pentru hibride. Exista un model, dar e doar 2x4. Fac multe drumuri in afara orasului si deocamdata consumul motoarelor clasice ICE e mai bun decat cel al hibridului in conditiile astea (inclusiv emisiile si poluarea e mai mica daca consumul e mai mic si ambele variante folosesc benzina - sper sa nu spun prostii, ma scuzati daca aberez).

Share this post


Link to post

Cred ca depinde de hibrid si in special de conditiile in care faci testul, pentru ca una este inafara localitatii pe autostrada, si alta infara localitatii pentru 1-2h dupa care iar intri in localitate. Adica si ritmul este important, nu doar ce conduci. Altfel, daca producatorul acelui atelaj hibrid a fost destul de inteligent incat sa programeze la fel de inteligent alternanta ICE-electric, nu cred ca va fi mai economic decat doar un ICE "chior". 

Share this post


Link to post

am facut o foto la acumulator L-ion varianta 1.6 m-hybrid

20210313_140558.jpg

Share this post


Link to post

Pacat de roata de rezerva ca nu mai poti pune una mica... :(

Cred ca singura sansa e sa stai cu ea direct in portbagaj cand pleci la un drum lung. Eu nu m-as risca sa ma duc pana in Grecia doar cu kit de pana..

  • Like 1

Share this post


Link to post

asa m-am gandit si eu , am sa iau bari transversale pe plafoniera masinii si am sa pun o rezerva acolo:drive:

  • Haha 1

Share this post


Link to post

rezolvata problema senzorului la reprezentanta, cost 535 lei. a fost rupt de "meseriasul" de la vulcanizare.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...