Jump to content

Recommended Posts

Pacat de roata de rezerva ca nu mai poti pune una mica... :(

Cred ca singura sansa e sa stai cu ea direct in portbagaj cand pleci la un drum lung. Eu nu m-as risca sa ma duc pana in Grecia doar cu kit de pana..

  • Like 1

Share this post


Link to post

asa m-am gandit si eu , am sa iau bari transversale pe plafoniera masinii si am sa pun o rezerva acolo:drive:

  • Haha 1

Share this post


Link to post
On 9/5/2020 at 11:47 PM, New York said:

În curând noul Tucson (din acest subforum) va deveni vechiul Tucson odată cu aparitia noului Tucson (2021 - NX4) :biggrin:. Lansarea oficială va avea loc pe 15 septembrie 2020.
Sursa.

 

568592l.jpg

358149l.jpg

3295606l.jpg

De ce nu spuneti cumparatorilor si problemele majore ale acestui model. Dupa fiecare 1000 km parcursi in oras trebuie sa mergeti in service si sa achitati 150 Ron pentru resetarea martorilor din bordul masinii? Acest lucru nu este acoperit de garantie. Cei de la DAB auto percep taxa pentru curatarea filtrului de particule care nu se face automat asa cum scrie in cartea masinii. Dupa 2700 km parcursi cu acest model ma declar profund dezamagit de achizitia facuta.

  • Confused 1

Share this post


Link to post

rezolvata problema senzorului la reprezentanta, cost 535 lei. a fost rupt de "meseriasul" de la vulcanizare.

Share this post


Link to post

Buna seara

eu am un M hibrid 180 cp dupa 3.300 km am un consum se 10.6. Conduc in oras si autoatrada . Dupa un drum de national de 300 km am avut consum7.9. Am avut si un Tucson 2019 motorina 180cp si consum dupa 30.000 km 9.7 . Mentionez ca nu conduc la consum. Pana acum sunt foarte multumit se masina

  • Like 1

Share this post


Link to post
On 4/13/2021 at 6:35 PM, bogdan matei said:

De ce nu spuneti cumparatorilor si problemele majore ale acestui model. Dupa fiecare 1000 km parcursi in oras trebuie sa mergeti in service si sa achitati 150 Ron pentru resetarea martorilor din bordul masinii? Acest lucru nu este acoperit de garantie. Cei de la DAB auto percep taxa pentru curatarea filtrului de particule care nu se face automat asa cum scrie in cartea masinii. Dupa 2700 km parcursi cu acest model ma declar profund dezamagit de achizitia facuta.

Ce motorizare ai, Bogdan Matei?

 A mai patit cineva asa? Care ar fi motivele, mersul exclusiv in oras?

Stie cineva sa ne dea mai multe detalii despre aceste probleme?

Share this post


Link to post
On 4/13/2021 at 6:35 PM, bogdan matei said:

De ce nu spuneti cumparatorilor si problemele majore ale acestui model. Dupa fiecare 1000 km parcursi in oras trebuie sa mergeti in service si sa achitati 150 Ron pentru resetarea martorilor din bordul masinii? Acest lucru nu este acoperit de garantie. Cei de la DAB auto percep taxa pentru curatarea filtrului de particule care nu se face automat asa cum scrie in cartea masinii. Dupa 2700 km parcursi cu acest model ma declar profund dezamagit de achizitia facuta.

Ai parcurs 2700km de vise cu modelul ala, iti curata naiba GPF dupa 1000km =)) 

Share this post


Link to post

dupa cum se observa si in imaginea atasata , am parcurs 4000km pe DN si in oras iar consumul este de 9.7 l/100 km. nu am avut probleme cu masina in afara de un senzor montat pe roata care a fost stricat de "meseriasul" de la vulcanizare.

539735252_WhatsAppImage2021-07-08at14_46_51.thumb.jpeg.3f65254f0f1068313e1dc8409c127259.jpeg

  • Confused 1

Share this post


Link to post

Daca i-ai parcurs cu turatii de 1500 rpm si ai consum 9,7 l/100, sa vezi cand vei merge omeneste, cu 2000-3000 rpm. Vezi ca si benzina are GPF. Drumuri bune!

Share this post


Link to post

Salut,

 

Am urmarit acest topic, urmeaza sa fac un test drive cu un Tucson full hybrid in vederea achizitionarii (mi se pare interesanta combinatia si puterea pe care o ofera masina ) insa am o intrebare : uleiul si turbina aia sufera daca ii dai talpa si apoi franezi, sau iei picioru din gaz sau intri pe o straduta mergi incet si motorul termic se opreste pentru ca turbina nu se mai raceste corespunzator (probabil stiti ca la un motor turbo trebuie avut grija cu oprirea dupa ce i-ai dat cox sau talpa grea la rece ) va fi afectata in timp, atat si uleiul, deci aveti idee daca exista vreun ansamblu separat (electric) care sa raceasca turbo ?  

In general hibridele au motoare mai mari dar aspirate. Ma intreb daca 1.6 TGDI de pe tucson e gandit special sa reziste sau dupa 5 ani... adios. De asemenea, am studiat manual utilizatorului si se precizeaza interval de schimb ulei pentru mers in conditii grele (se enumera mai multe conditii acolo, praf, drumuri sub 8km etc.) la 7500 km ceea ce s-ar preta la motorul montat pe modelul hybrid pt ca va primi multe porniri si opriri, schimbul normal de ulei fiind la 15k km (se pare ca hyundai nu a intrat in clubul producatorilor care isi bat joc de motoare cu schimb la 30k). 

Share this post


Link to post

Salutare, am si eu o intrebare pt posesorii de Plug in hybrid.Masina cand ati achizitionat o a venit cu cablu de incarcare?Daca da imi puteti spune ce tip

Share this post


Link to post
Posted (edited)
9 hours ago, berbeculos said:

Salutare, am si eu o intrebare pt posesorii de Plug in hybrid.Masina cand ati achizitionat o a venit cu cablu de incarcare?Daca da imi puteti spune ce tip

Salut,

Masina vine cu un incarcator casnic cu stecher pt priza casnica si conector Type2 pentru masina. Masina se incarca de la 15% la 100% in aproximativ 12 ore, incarcand cu 1,2 kW/h la priza normala/casnica.

La o statie publica masina se incarca cu 7,4kW/h si incarcarea de la 15% la 100% dureaza aproximativ 2 ore.

Momentan am facut numai 422km prin oras si in afara orasului pe distante scurte (max 30km) si bordul arata ca in imaginile atasate. Am incarcat bateria 100% de 5 ori, o data casnic si de 4 ori public. Autonomia pur electrica afisata este de 55km si pot spune ca este reala.

IMG-20210729-WA0003.jpg

IMG-20210729-WA0002.jpg

Edited by Patrick1977

Share this post


Link to post
Posted (edited)
On 7/30/2021 at 7:00 AM, Patrick1977 said:

 

IMG-20210729-WA0003.jpg

IMG-20210729-WA0002.jpg

Ești idealul șoferului de mașină hibrid.Să o porți sănătos și să te bucuri de ea.

Nu am mai condus hibrid, dar sper să învăț. Partea cu consumul ține și de modul de condus. Hibridul este cu totul altceva.

În fine, îmi poate spune cineva care este distanța/timpul la o încărcare completa a acumulatorilor din mers la Tucson HEV/PHEV?

Edited by Shafu

Share this post


Link to post
On 8/23/2021 at 5:25 PM, Shafu said:

Ești idealul șoferului de mașină hibrid.Să o porți sănătos și să te bucuri de ea.

Nu am mai condus hibrid, dar sper să învăț. Partea cu consumul ține și de modul de condus. Hibridul este cu totul altceva.

În fine, îmi poate spune cineva care este distanța/timpul la o încărcare completa a acumulatorilor din mers la Tucson HEV/PHEV?

Consumul oricarei masini este legat de modul in care este folosita dar si de stilul de condus al soferului. Imaginile cu consumul de 3,6 le-am pus dupa 400km cand nu am fost plecat cu masina pe distante lungi (mai mari de 100km). De asemenea, detin un hibrid Plug-in, nu doar un hibrid. Adica, daca incarc bateria la statia de incarcare inainte sa se descarce, consumul este zero. Dar nu poti sa stai de incarcat bateria zilnic.

Cu privire la intrebarea ta, am observat ca masina mea nu incarca bateria in mers decat cat are nevoie (fluctueaza in intervalul 8%-20%). Motorul electric participa la propulsie tot timpul, deci ce energie recupereaza in mers o refoloseste si evident o consuma si tot asa...

La PHEV incarcarea bateriei 100% se face numai la priza casnica/statii incarcare.

Atasez bordul dupa 2990 km , dupa diverse drumuri: urcat/coborat la munte, autostrazi, nationale, prin orase,etc... precum si mers destul de mult fara a incarca bateria la statii de incarcare. Evident consumul mediu a crescut la 5,3L/100km.

Screenshot_20210825-181454_Gallery.jpg

Share this post


Link to post
On 7/10/2021 at 9:26 PM, nats said:

Daca i-ai parcurs cu turatii de 1500 rpm si ai consum 9,7 l/100, sa vezi cand vei merge omeneste, cu 2000-3000 rpm. Vezi ca si benzina are GPF. Drumuri bune!

Dupa 99km pe autostrada, mers legal 130-140km/h, cu Tucson PHEV cu bateria descarcata(adica sub 15%), in mod HEV, consumul afisat: 8,2

Screenshot_20210825-183620_Gallery.jpg

Share this post


Link to post

O intrebare. Bara de jos care afiseaza consumul (4.6l/100km) pe care consum il arata? Ca eu vad ca masina era oprita cand a fost facuta poza.

Share this post


Link to post
2 minutes ago, mi20r said:

O intrebare. Bara de jos care afiseaza consumul (4.6l/100km) pe care consum il arata? Ca eu vad ca masina era oprita cand a fost facuta poza.

Consumul mediu la.momentul acela 1400km era 4,6l. Pana la 2990 km a crescut la 5,3l. Da, masina era oprita cand am facut poza. Nu este consum instant.

Share this post


Link to post

Sper ca am inteles bine, ce este afisat in centru este de cand a pornit masina si ce este jos este ceva de genul Trip A. Corect?

Afiseaza si instantul sau doar se misca acea liniuta verticala stanga-drepta in bara de jos in timpul ce rulaza masina?

Share this post


Link to post

salut, are cineva o estimare de pret service pentru m hybrid 180cp, ma intereseaza pentru primele revizii sa imi fac o idee de costuri de intretinere.

  multumesc.

Share this post


Link to post
On 8/25/2021 at 11:59 PM, mi20r said:

Sper ca am inteles bine, ce este afisat in centru este de cand a pornit masina si ce este jos este ceva de genul Trip A. Corect?

Afiseaza si instantul sau doar se misca acea liniuta verticala stanga-drepta in bara de jos in timpul ce rulaza masina?

Da, 《Drive information 》afiseaza informatii contorizate de cand a pornit motorul. 《Since refuelling 》afiseaza informatii contorizate de la ultima alimentare.

Instantul este reprezentat grafic prin miscarea stanga-dreapta pe liniuta din partea de jos a ecranului.

Consumul mediu general (gen Trip A, dar nu are conceptia de trip) este cifra 4,6L/100km din dreapta liniutei de consum instant. Eu nu am resetat acest consum de cand am luat masina. Am avut 5,5 iar acum am 5,3L/100km dupa ce am mers numai electric prin oras cu 2 "plinuri" de baterie (aproximativ 110km).  Sunt curios ce se intampla la iarna pe minus multe grade. Banuiesc ca trebuie sa incalzeasca motorul termic si nu stiu cat mai putem folosi modul electric (consum zero benzina).

Vorbim de varianta Tucson Hybride PLUG-IN.

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
On 7/8/2021 at 2:51 PM, cdn77 said:

dupa cum se observa si in imaginea atasata , am parcurs 4000km pe DN si in oras iar consumul este de 9.7 l/100 km. nu am avut probleme cu masina in afara de un senzor montat pe roata care a fost stricat de "meseriasul" de la vulcanizare.

539735252_WhatsAppImage2021-07-08at14_46_51.thumb.jpeg.3f65254f0f1068313e1dc8409c127259.jpeg

In ce mod de condus ai facut poza? Eu am ecranul asa in Snow mode...

Share this post


Link to post
On 2/21/2021 at 8:55 PM, nradu said:

O întrebare pentru posesorii de Luxury: cat de performante sunt farurile LED?

Nu înțeleg de ce la o masina atat de tehnologizata, cu sistemul mega compex si futurist de lumini de zi au lasat faza scurta/lunga pe reflector, fara lupa, fara sistem de auto reglare a inaltimii si fara stropitor. Asta înseamnă ca puterea e mica, sub 2000 lumeni parca, iar lumina nu e concentrata, nu e uniforma si nu poate fi controlată de mașină în funcție de condițiile de pe drum.

Oscilez între noul Tucson 2021 Luxury, Skoda Karoq Scout (dezavantaj ca nu e decât diesel pt 4x4 si nu vreau diesel, dar are faruri LED mai bune si optiuni oarecum similare) si VW Tiguan 2020 Elegance cu 2.0TSI de 245cp (dezavantaj pret cam 5k peste Tucson, dar cu multe opțiuni peste, inclusiv LED Matrix care sunt geniale).

Daca spuneți ca totusi farurile LED de la Tucson sunt ok chiar si fara lupa, incep sa ma gândesc mult mai serios la el. Fac multe drumuri in afara orașului noaptea si sunt miop, deci farurile sunt extrem de importante pt mine.

Mersi!

Buna ziua, ma numesc Viorel,

Am de o luna si jumatate un tucson 1.6 t-gdi 2wd, 6mt, style. Sunt relativ multumit de masina, am facut 4800 km pana in prezent. Singurul lucru care ma nemultumeste la modelul asta sunt farurile (faza lunga) ... Am avut pana acum 10-12 masini diferite ca marca, dar nici macar Dacia papuc nu avea asa faza lunga proasta cum are Tucsonul meu. O sa schimb becurile cu unele cu led cu lupa...mi s-a zis ca alea ar fi mai OK... poate careva care s-a mai lovit de neajunsul asta, a gasit o solutie mai buna !?

Multumesc anticipat !

 

 

Share this post


Link to post

Salutare,

Tocmai m-am intors din Grecia (Thassos). Consum Bucuresti -> Makaza: 6.9%, iar la intoarcere Makaza -> Bucuresti: 6.8%.

Am mers in mod Eco cu cruise control activ si doar cateva depasiri pe Sport. 

Makaza - Thassos - Makaza plus plimbari la plaja timp de 10 zile, am avut consum de 9% (am uitat sa fac poza la consum :doh:).

Spor!

20210822_110221_HDR.jpg

20210902_184249.jpg

Share this post


Link to post

La consumurile astea, nu era mai ieftin CRDI-ul? 

Share this post


Link to post
On 8/26/2021 at 8:57 AM, tibi03 said:

salut, are cineva o estimare de pret service pentru m hybrid 180cp, ma intereseaza pentru primele revizii sa imi fac o idee de costuri de intretinere.

  multumesc.

Nu cred ca a facut cineva revizia pana acum. Eu sper sa am reviziile gratuite 2 ani pentru ca asa este oferta de la Tiriac Leasing. Oricum reviziile scumpe sunt dupa 2 ani , haha.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...