Jump to content

Recommended Posts

Seara buna la toata lumea.
Azi (fix de ziua mea!) mi-am adus acasă noul meu Tucson Luxury Hybrid, sunt in al 9-lea cer!
O ora am stat in ea sa o butonez prin meniuri, dar "îmbătat" fiind de mașina am uitat sa testez si android auto.
Întrebarea mea scurta si la obiect este - trebuie cablu sau merge doar prin Bluetooth android auto? Intreb pentru ca mâine pleacă soția din dotare la munca cu mașina (test drive, zice ea!) si nu am timp sa o "butonez".

Share this post


Link to post

Ceva impresii despre Tucsonul nou de la useri care au facut deja cateva mii de km?

Tot am amanat sa-mi iau masina dar cam este timpul sa o fac, asadar as avea pe lista Tucson Style si Octavia 1.5tsi. La Tucson ma cam da inapoi faza cu calitatea fabricatiei, am avut atat nemtesti cat si coreene si cam stiu de ce cele germane costa mai mult, plus ca efectiv nu am nevoie de un SUV dar imi place in schimb cum arata. Nici Octavia nu exceleaza absolut deloc la plastice dar parca totusi sta mai bine.

Aveti voi alte idei pe la ~22k euro berlina/liftback/SUV? Nu ma intereseaza masini spre finalul de serie si nici motoare in 3cyl.

Edited by akon

Share this post


Link to post

4wd chiar nu-mi trebuie, ma uit la SUV doar din prisma faptului ca nu mai gasesc sedan uri care sa-mi placa. Kuga nu mi-a placut e un focus cocotat si asamblare sub orice critica.

Jeep e prea 'exclusivist' pt mine.

Mi-ai dat o idee buna cu CX30 , nu-l luasem in calcul, trebuie sa le fac o vizita sa vad cum sta cu spatiul. Am mers recent cu un Cx3 si avea spatiul aprox din I20, sper sa fie diferit asta.

Tucson Style manual 2wd este pe la 21500 cu metalizat iar Octavia Ambition 1.5 150 cu ceva optionale extra ~ 19k, vorbesc de preturi cu rabla. Preturi negociate, bineinteles.

 

Share this post


Link to post
On 12/21/2020 at 12:43 PM, mav said:

Din ce vad eu pe specificatii, motorul are 250Nm - nu stiu cat de fasneata ar fi o masina de 1500 kg cu motor pe benzina de 250Nm. Motorul electric mai adauga maxim 100Nm si 200 kg, si asta pe distante foarte scurte - depasire sau acceleratie. 

Eu unul personal, as fi preferat un motor diesel 2L de vreo 350 - 400 Nm pe masina asta - si atunci era fasneata si consum mic. 

Poate Tucson PHEV va fi o varianta aici - daca vine cu bateria de 9 KWh ca si Ioniq - 60 km autonomie full electric, tot e ceva - macar greutatea suplimentara a bateriilor si a motorului electric sa aduca niste avantaje cuantificabile si concrete. 

Eu am Tucsonul anterior, cu motor de 1.6 T-Gdi, 7 DCT, si iti pot spune ca e fasneata. In fapt e chiar mai fasneata decat sora cu motor diesel de 180 cp, atat ca specificatii pe hartie (acceleratie 0-100 km/h) cat si la felul in care se simte in trafic.

Edited by Remus
  • Like 1

Share this post


Link to post
On 12/10/2020 at 1:02 AM, mi20r said:

Am vazut astazi ca la PHEV ar sta cam asa treaba. 265CP combinat, 350NM cuplu. 50km electrici, probabil la viteze de oras. Baterie de 13.8 kWh si motor electric de 90CP. Incarcare la maxim 7.2 kW, ceea ce ar insemna ca bagi curent de 50km daca ai de unde in 2 ore. Sau o noapte pentru cei care il baga in priza de acasa. Oare are si roata de rezerva? Se lauda cu portbagaj de 550 litri. M-as hazarda sa spun ca nu.

Incepe era in care te dai cu SUV-ul in oras cu consum de 2l/100km. Bine, pentru cine are bani ca habar nu am cat va costa magaoaia, in conditiile in care hibridul este 36k si Outlander este pe la 38k. Si imi va trebui loc de parcare lat. Vecinul din dreapta si-a luat Sante Fe si vecina din stanga are BMW, asa ca trebuie sa ma mut ca sa imi iau asa ceva.

Roata de rezerva nu are. Legat de locul de parcare cred ca e musai sa-ti iei nivel de echipare Luxury, ca sa o bagi si sa o scoti din parcare din telecomanda :)

Share this post


Link to post

Nici nu ma gandesc la altceva in afara de Luxury. As da banii in plus doar ca sa vad reactia vecinilor :biggrin: Insa nu ma incanta acoperisul panoramic (sunt multi porumbei in zona).

Share this post


Link to post
On 08.01.2021 at 4:25 PM, Melman said:

  Salut! Am achizitionat un Tucson Luxury Hybrid 230 CP acum 1 luna ........

  Ca si consum orientativ:

-oras: 5.4 -10.2 l/100km

- extraurban: Cel mai putin am scos pe Ploiesti-Bucuresti 5.3 l/100 km fara sa depasesc viteza legala. Pe autostrada la 140 km/h am scos in jur de 11

Consumul de 11 pe autostrada la 140 km/h cred ca se justifica. 

Intrebarea mea este daca un M-hybrid cu 180cp cutie 7DCT ar putea avea un consum mai mare pe autostrada la 140km/h.

Diferenta de pret intre M-hybrid si Hybrid, echipare premium este de aprox 3500 EUR inclusiv TVA. La un rulaj de 12-15mii de km pe an cat fac eu, cu banii acestia cumpar benzina aproximativ 4 ani. 

Deci, merita dotarea hybrid daca nu poti beneficia de bonus rabla ?

Share this post


Link to post

Totuși 11 la 140 e cam mult. Aia e media sau s-a întâmplat odată, pe o porțiune în urcare, tornada etc? 

Mhibridul ar trebui sa consume mai puțin, nu mai mult pe autostrada fiind mai ușor. Însă mai mult în oraș. 

  • Like 1

Share this post


Link to post

Cand eram prin showroom a venit un nene la mine sa-mi zica: ''baiete ai grija daca vrei sa iei ca, consumul dat de ei nu are legatura cu realitatea, eu am cam 14% in oras si 11% in exterior''.

Mi-a spus ca nu merge la consum insa tot mi se pare mult, mild 180 avea. Eu personal am scos'o de pe lista chiar daca imi placea cum arata.

BTW, am facut un test de ~1h cu Karoq 1.5tsi 150 DSG si sincer mi s-a parut cel putin la fel de vioi ca si Tucson de 230, poate doar mi s-a parut, habar n-am, nici macar n-am verificat cifrele oficiale, probabil ca e mai usor.

Share this post


Link to post

Eu zic ca hibridul o sa consume sensibil mai putin pe judetene decat mild-ul. Deja sunt raportate consumuri de 6-7 mixt cu hibridul.

Diferenta in oras mild fata de versiunea anterioara nu cred ca o sa fie mai mult de 0,5l/100 km. De parca ar mai conta la 13-14.

Pe autostrada, la maxim 140km/h, previziunea mea este ca o sa consume mai putin cu cel putin 1 litru, mai ales in sud unde nu prea sunt dealuri de urcat.

Am gasit poza asta pe alt forum. Sa inteleg ca hibridul are locas in care sa inghesui o roata de rezerva slim daca renunti la acele compartimente de sub placa din porbagaj? Cei din reprezentanta habar nu au de treaba asta.

post-133406-0-04482600-1613225824_thumb.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
On 2/12/2021 at 1:13 PM, dvoncu said:

Uita-te si la Xceed si la Karoq/Ateca 2wd, poate chiar Kodiaq 2wd daca echiparea Ambition te multumeste. Dupa mine la Skoda, Style ar fi un minimum dar evident depinde de buget.

Style + ceva optionale extra am luat pana la urma. Ma batea gandul la un RS la un mom dat dar totusi cred nu e cazul sa fac prima rata la venerabila varsta de 31.:biggrin:

Multumesc pt sfaturi!

Share this post


Link to post

Are dreptate dvoncu... Cand iti cumperi o masina, la noi e o vorba: ”Bucurii doar două ai. Când o iei si când o dai!” :biggrin:

Edited by Skynet91

Share this post


Link to post

Astazi am condus versiunea de 24.395 € - 1.6 l, 150 CP, 4 WD, 6 MT, benzina, Style.

Am mers pe judetean, autostrada si in oras, accelereaza decent insa nu este pentru crosetat. Tinand cont ca vanzatorul a spus ca plateste amenda am depasit absolut tot.

+ Plus

Nu mi-a murit motorul niciodata :)

M-am acomodat lejer la volan si nu dau cu piciorul in coltul suportului de display.

Suspensia imi place enorm si masina este stabila si la 170.

Franele impecabile.

Antifonarea este mult peste Ioniq-ul din dotare.

Butoanele pentru controlul temperaturii ambientale nu sunt de tip touch (precum restul).

- Minus

Dupa 125km/h auzeam un suierat cu urechea stanga, in partea din spate a usii soferului, care nu a crescut in intensitate chiar daca am crescut viteza. Nu stiu daca este faimosul suierat de oglinzi sau ceva nu calca bine la cheder.

Nu am sesizat nici o diferenta de dinamica intre condusul in modurile Eco, Normal si Sport.

Consumul afisat in bord cand am luat masina (de mers dimineata de acasa pana la reprezentanta) - 22l/100km.

Neutru

Consumul cu care am revenit din test drive - 10.7l/100km. Tinand cont ca i-am cam dat-o pe autostrada si el tot sugera treapta 6 iar eu eram in 4 cred ca e decent. Cred ca se poate scoate lejer sub 9% la 140 pe autostrada.

Zgomotul motorului cand este turat nu este deranjant insa este neutru, nu impresioneaza cu absolut nimic. Nu te baga in scaun pe accelerare.

 

Mi-a fost promis la sfarsitul lui aprilie un test drive mai extins cu PHEV-ul.

  • Like 1

Share this post


Link to post

PHEV e altceva, 265 cp, 350 Nm, 7.6 sec de la 0-100 km/h. Mie imi vine in Mai (am gasit client la Tucsonul actual, am avut noroc ca e pe benzina)

 

 

Edited by Remus
  • Like 1

Share this post


Link to post

Parca 8.6 secunde este la PHEV insa irelevant, pentru ca Hyundai da acele cifre pentru atunci cand bateria este descarcata. Se pare ca din testele facute de utilizatori HEV-ul cu bateria incarcata scoate sub 8 secunde 0-100.

Eu, desi ma mananca tare si am rezolvat tehnic posibilitatea de incarcare acasa (am 3 variante), am zis ca pana nu il conduc sau nu vad ceva review-uri pe tema lui, nu ma bag. Deja sunt ceva raportari cu zgomote ciudate la noul Tucson la partea de suspensie spate si din experienta curenta cu "reprezentantele" din zona am o retinere sa cheltui atatia bani cu o masina care sa ma lege de mersul la meseriasii de acolo, pentru ca au "tableta minune" de diagnoza. Pentru ca la banii aia eu ma astept ca masina sa mearga impecabil cel putin in perioada de garantie si nu doar sa mearga.

Share this post


Link to post

Da, 8.6 e in fisa tehnica, dar am vazut pe youtube teste si baietii scot lejer 7.6, banuiesc ca ai dreptate referitor la testele oficiale facute cu bateria descarcata. Legat de bataile de pe dreapta spate,  din inregistrari mie imi pare zgomot de articulatie. Sau de telescop scurs. Ma intreb daca nu are vreo legatura cu suspensia activa prezenta pe unele piete. E posibil sa nu fi facut corect adaptarea la varianta fara suspensie activa care se vinde la noi. Sper sa rezolve in urmatoarele luni.

Edited by Remus

Share this post


Link to post

O întrebare pentru posesorii de Luxury: cat de performante sunt farurile LED?

Nu înțeleg de ce la o masina atat de tehnologizata, cu sistemul mega compex si futurist de lumini de zi au lasat faza scurta/lunga pe reflector, fara lupa, fara sistem de auto reglare a inaltimii si fara stropitor. Asta înseamnă ca puterea e mica, sub 2000 lumeni parca, iar lumina nu e concentrata, nu e uniforma si nu poate fi controlată de mașină în funcție de condițiile de pe drum.

Oscilez între noul Tucson 2021 Luxury, Skoda Karoq Scout (dezavantaj ca nu e decât diesel pt 4x4 si nu vreau diesel, dar are faruri LED mai bune si optiuni oarecum similare) si VW Tiguan 2020 Elegance cu 2.0TSI de 245cp (dezavantaj pret cam 5k peste Tucson, dar cu multe opțiuni peste, inclusiv LED Matrix care sunt geniale).

Daca spuneți ca totusi farurile LED de la Tucson sunt ok chiar si fara lupa, incep sa ma gândesc mult mai serios la el. Fac multe drumuri in afara orașului noaptea si sunt miop, deci farurile sunt extrem de importante pt mine.

Mersi!

Share this post


Link to post
On 2/12/2021 at 7:20 PM, Patrick1977 said:

Consumul de 11 pe autostrada la 140 km/h cred ca se justifica. 

Intrebarea mea este daca un M-hybrid cu 180cp cutie 7DCT ar putea avea un consum mai mare pe autostrada la 140km/h.

Diferenta de pret intre M-hybrid si Hybrid, echipare premium este de aprox 3500 EUR inclusiv TVA. La un rulaj de 12-15mii de km pe an cat fac eu, cu banii acestia cumpar benzina aproximativ 4 ani. 

Deci, merita dotarea hybrid daca nu poti beneficia de bonus rabla ?

Salut,

Eu am luat varianta Hybrid deoarece o mare parte din timp voi conduce in oras. Daca mergi mai mult pe autostrada, nu se justifica diferenta.  Am facut un test de consum pe Bucuresti-Ploiesti (DN 1), in care am mers cu viteza legala in spatele unui prieten cu un Renault Fluence 1.5 dci, si am obtinut un consum final cu 1.4 l/100 km mai mare ( 6.5 l la Tucson fata de 5.1 l la Renault). Daca o folosesti pe drumuri nationale si in oras, atunci se justifica din punctul meu de vedere, deoarece iti asigura si o suficienta rezerva de putere in depasiri.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
On 2/13/2021 at 11:51 PM, james kilowatt said:

Totuși 11 la 140 e cam mult. Aia e media sau s-a întâmplat odată, pe o porțiune în urcare, tornada etc? 

Mhibridul ar trebui sa consume mai puțin, nu mai mult pe autostrada fiind mai ușor. Însă mai mult în oraș. 

Am profitat de un nou drum pe autostrada si am resetat computer-ul de bord la inceputul traseului.

Pe 50 de km am scos o medie de 10l/ 100 km in conditii normale, la o viteza de 140 km/h. Probabil ca un M Hybrid ar scoate ceva mai putin, dar diferenta nu ar fii mare.

Ca idee, am un prienten care detine vechiul Tucson 1.6 T Gdi, si are o medie combinata de 10/l 100km. Eu dupa 6000 km, am 8.4l/ 100 km ( aprox. 75% fiind facuti pe drumuri nationale).

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
On 2/21/2021 at 8:55 PM, nradu said:

O întrebare pentru posesorii de Luxury: cat de performante sunt farurile LED?

Oscilez între noul Tucson 2021 Luxury, Skoda Karoq Scout (dezavantaj ca nu e decât diesel pt 4x4 si nu vreau diesel, dar are faruri LED mai bune si optiuni oarecum similare) si VW Tiguan 2020 Elegance cu 2.0TSI de 245cp (dezavantaj pret cam 5k peste Tucson, dar cu multe opțiuni peste, inclusiv LED Matrix care sunt geniale)

Mersi!

Farurile sunt sub Matrix, dar peste ce ofera noul Rav 4, unde pe faza scurta lumina este focalizata, iar mai departe iti da o senzatie ciudata de bezna totala. Mie mi-a fost foarte greu sa merg pe un drum virajat cu Rav 4 deoarece trebuia sa fiu foarte atent la marcajele drumului din aceasta cauza.

Cat despre noul Tiguan cu dotari mai multe la 5k de euro peste, eu nu sunt prea sigur. Poate 15k de euro peste. Am studiat toate ofertele, iar un Tiguan cu aceleasi dotari iesea in jur de 50k eur. 

Share this post


Link to post

Poate nu sunt reglate cum trebuie farurile de la RAV 4. Nu ma prind din poze daca au sau nu lupa. Am LED cu lupa statice (au doar reglaj automat al inclinatiei / distantei de luminare) pe VW Golf si "bat" fix acolo unde trebuie. Zona de intuneric este in afara campului vizual. Rav-ul are reglare automata a inaltimii farurilor?

Tiguan Elegance 2.0TDI DSG 4Mot cu aproape tot pe el (mai putin trapa si piele) este acum in configurator un pic peste 40K. 50K ajunge un R care e totusi alta clasa.

Share this post


Link to post
On 2/27/2021 at 11:07 PM, nradu said:

Poate nu sunt reglate cum trebuie farurile de la RAV 4. Nu ma prind din poze daca au sau nu lupa. Am LED cu lupa statice (au doar reglaj automat al inclinatiei / distantei de luminare) pe VW Golf si "bat" fix acolo unde trebuie. Zona de intuneric este in afara campului vizual. Rav-ul are reglare automata a inaltimii farurilor?

Tiguan Elegance 2.0TDI DSG 4Mot cu aproape tot pe el (mai putin trapa si piele) este acum in configurator un pic peste 40K. 50K ajunge un R care e totusi alta clasa.

Nu sunt sigur ca era o problema de reglaj al farurilor la Rav 4. Am avut un Rav 4 nou la test drive timp de 2 zile. Mie nu mi-au placut farurile si aceeasi problema am avut-o la noul X-Trail.

Cand ma refeream la diferenta de pret fata de Tiguan, am luat in calcul tot varianta hybrid, unde cu dotari aproape similare (nu-mi aduc aminte sa fi vazut scaune ventilate) sarea de 46000 eur, in timp ce eu am cumparat Tucson Luxury Hybrid cu 36000 eur. Poate ca am exagerat putin cu 15000 eur diferenta, dar un 10000 eur tot raman.

Share this post


Link to post
29 minutes ago, Melman said:

Nu sunt sigur ca era o problema de reglaj al farurilor la Rav 4. Am avut un Rav 4 nou la test drive timp de 2 zile. Mie nu mi-au placut farurile si aceeasi problema am avut-o la noul X-Trail.

Cand ma refeream la diferenta de pret fata de Tiguan, am luat in calcul tot varianta hybrid, unde cu dotari aproape similare (nu-mi aduc aminte sa fi vazut scaune ventilate) sarea de 46000 eur, in timp ce eu am cumparat Tucson Luxury Hybrid cu 36000 eur. Poate ca am exagerat putin cu 15000 eur diferenta, dar un 10000 eur tot raman.

Ok, inteleg acum, ai dreptate.

Ai dreptate cu hibrid-ul, nici nu m-am uitat la asa ceva la Tiguan, pentru ca nemtii nu sunt renumiti pentru hibride. Exista un model, dar e doar 2x4. Fac multe drumuri in afara orasului si deocamdata consumul motoarelor clasice ICE e mai bun decat cel al hibridului in conditiile astea (inclusiv emisiile si poluarea e mai mica daca consumul e mai mic si ambele variante folosesc benzina - sper sa nu spun prostii, ma scuzati daca aberez).

Share this post


Link to post

Cred ca depinde de hibrid si in special de conditiile in care faci testul, pentru ca una este inafara localitatii pe autostrada, si alta infara localitatii pentru 1-2h dupa care iar intri in localitate. Adica si ritmul este important, nu doar ce conduci. Altfel, daca producatorul acelui atelaj hibrid a fost destul de inteligent incat sa programeze la fel de inteligent alternanta ICE-electric, nu cred ca va fi mai economic decat doar un ICE "chior". 

Share this post


Link to post

am facut o foto la acumulator L-ion varianta 1.6 m-hybrid

20210313_140558.jpg

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...