Jump to content

Recommended Posts

Am vazut astazi ca la PHEV ar sta cam asa treaba. 265CP combinat, 350NM cuplu. 50km electrici, probabil la viteze de oras. Baterie de 13.8 kWh si motor electric de 90CP. Incarcare la maxim 7.2 kW, ceea ce ar insemna ca bagi curent de 50km daca ai de unde in 2 ore. Sau o noapte pentru cei care il baga in priza de acasa. Oare are si roata de rezerva? Se lauda cu portbagaj de 550 litri. M-as hazarda sa spun ca nu.

Incepe era in care te dai cu SUV-ul in oras cu consum de 2l/100km. Bine, pentru cine are bani ca habar nu am cat va costa magaoaia, in conditiile in care hibridul este 36k si Outlander este pe la 38k. Si imi va trebui loc de parcare lat. Vecinul din dreapta si-a luat Sante Fe si vecina din stanga are BMW, asa ca trebuie sa ma mut ca sa imi iau asa ceva.

Share this post


Link to post

Acum am citit si eu de el - asa mai vii de acasa - la o incarcare de 3KWh la 220 iti ia cam 4 ore sa il incarci full de la aproape zero - vii acasa si il incarci o data la 2 zile sau zilnic. Avantajul sa il incarci zilnic este ca il poti pre-conditiona vara / iarna - pleci cu ea rece sau incalzita / dezapezita, dupa anotimp. 

Daca ai 0.6 RON / kWh acasa la 220V, as zice ca te costa 16.5  RON / 100km: 0.6 x 13.8 x 2 (autonomie 50 km, deci pentru 100 km x 2) = 16.5 RON - echivalentul la 3 litri de combustibil fosil. Tot e bine. 

Ce nu mi se pare OK este pretul intr-adevar - cred ca Hyundai incearca sa mearga intr-o marja de pret care nu va corespunde perceptiei marcii vs. bani. 

Imi aduc aminte de SantaFe 2019 - pret 50k EUR cu TVA - nu s-a prea vandut. Au scazut pretul la 41k EUR cu TVA ca venea SantaFe 2020/21 - 10 bucati in Romania s-au vandut in 30 de zile. 

Daca Tucson hibrid - M- sau full costa undeva la 40K EUR (nu stiu cum face fata motorasul acela de 1.6 benzina fata ca eu nu l-as lua), atunci un PHEV ar tinde catre 50K EUR (din ce stiu eu un calcul statistic este undeva la 500 EUR / kWh baterie electric, care duce undeva la 7.000 EUR). 

SantaFe hibrid - nici pe asta nu l-as lua cu motorasul de 1.6 benzina pe post de motor care sa mute 2,3 tone costa 53K EUR // SantaFe "fosil" motorina 52K EUR. 

Deci nu stiu cand mai reprezinta o alternativa viabila - offtopic cred ca raman cu SantaFe-ul meu din 2019. 

 

Share this post


Link to post

Sunt teste pe net facute de un nene coreean, cica se misca bine. Dati un ochi.

Deja perceptia in ceea ce priveste capacitatea motorului raportata la performanta nu mai este aceeasi cu cea de acum 10 ani.

Share this post


Link to post

Din ce vad eu pe specificatii, motorul are 250Nm - nu stiu cat de fasneata ar fi o masina de 1500 kg cu motor pe benzina de 250Nm. Motorul electric mai adauga maxim 100Nm si 200 kg, si asta pe distante foarte scurte - depasire sau acceleratie. 

Eu unul personal, as fi preferat un motor diesel 2L de vreo 350 - 400 Nm pe masina asta - si atunci era fasneata si consum mic. 

Poate Tucson PHEV va fi o varianta aici - daca vine cu bateria de 9 KWh ca si Ioniq - 60 km autonomie full electric, tot e ceva - macar greutatea suplimentara a bateriilor si a motorului electric sa aduca niste avantaje cuantificabile si concrete. 

Share this post


Link to post

Phev - ul are sens doar la drumuri scurte zilnice, gen mers la birou. Însă în situația asta n-are sens ditamai suv-ul. 

Phev-urile exploatează foarte bine găurile din testarea standard pentru stabilirea consumului / emisiei de co2.  Și sunt interesante pentru constructor care poate raporta scăderea emisiilor flotei însă e o scădere doar pe hârtie. 

În Suedia au făcut studii și spun ca în realitate emisiile co2 sunt de minim 4 mai mari decât cele teoretice. Iar Suedia e tara cu curent "curat". 

"Electrificarea" phev creste consumul pe autostrada cu de la 1 la 4l/100km fata de modelul termic din care e derivat, conform unei metodologii de testare certificata iso... 

După mine decât un suv phev care costa 40-50k e mai eco o berlina premium de 30-40k + dacia spring 100% electrica pentru birou :D

Edited by james kilowatt

Share this post


Link to post

Astazi am  vazut noul Tucson la reprezentanta ce pot sa spun asa la o prima vedere :

la plusuri 

- un progres mare pentru Hyundai 

- multa tehnologie multe sisteme de asistenta

- un interior placut , spatios materiale medii ca si calitate asamblarea pare solida

- pozitie la volan buna scaune confortabile loc suficient si pentru cei de pe bancheta spate

- portbagaj mare peste 600 de litri

- pare interesanta varianta full hybrida cu AT 6 trepte ( dupa anul nou merg sa fac un drive test  ) au una pentru drive test la Timisoara

- arata bine din punctul meu de vedere 

- cotiera fata foarte confortabila si incapatoare

- spatiul de incarcare al telefonului este generos incap si telefoane mai mari

 

la minusuri

- cam multisor plastic la interior inclusiv bordul partea superioara are material plastic destul de dur 

- la usile din fata panourile  zona de depozitare  apa etc nu sunt capitonate ce pui in usa va zornai

- la fel usile din spate si aicia spatiul de depozitare este ridicol  maxim o sticla de 250 ml

- pasajele de roti in portbagaj nu sunt capitonate sursa de zgomot si usor de zgariat cand pui bagaje

- pretul destul de ridicat

- comenzile cutiei de viteza pot fi usor atinse atunci cand ai mana sprijinita pe cotiera

Parere personala nu se merita decat variantele de echipare Premium si Luxury la celelante variante de echipare lipsesc multe dotari inclusiv bordul este total diferit mult mai saracacios . La motorizare din ce am citit in brosurile primite as opta pentru varianta full hybrid cutie AT 6 trepte 4X4 230 cp cuplu 350 Nm singura pe care o vad eu sa care caroseria asta fara sa se chinuie . O sa revin dupa ce fac drive testul in ianuarie cu pareri despre comportamentul acestui motor .

Share this post


Link to post

Varianta de echipare depinde de nevoile fiecaruia , mie din contra, mi se pare ca n-ar merita decat varianta Comfort(19000e) sau Style(21000) pt ca aici il vad ca avand concurenta doar din partea Dusterului. Plasticele sunt la fel atat la alea ieftine cat si la cele scumpe si la peste 35k m-as uita la alte marci, cu mai multa experienta in sisteme electrice.

Share this post


Link to post

Corect fiecare are evaluarea lui am si scris ca este o parere personala . Pentru mine echiparile Style si Confort au dotari mai slabe decat ce am pe masina actuala cu o vechime de 7 ani . Plasticul este probabil acelas dar confortul nu se compara diferenta mare intre echiparea Confort si  Premium sa zicem .Marca cu mai mare experienta in modele full hybrid este Toyota . Am fost la reprezentanta Toyota si am condus noul Rav 4 .Parere personala Toyota la sisteme multimedia parca este prin anii 2000 pretul este mai mare ca la un Hyundai Tucson iar cutia CVT este moartea pasiunii . Tucson pentru mine este peste RAV 4 .

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Astazi am facut test drive cu acest nou model de Tucson . Varianta de motorizare a fost 1.6 T-gdi full hybrid 230 cp 350 Nm 4X4  cutie de viteza 6 automata echipare Luxury 

Plusuri :

- tinuta de drum a masini , confortul la rulare

- foarte silentioasa bine isonorizata

- frane foarte bune

- trecerea de la modul hybrid la cel termic  imperceptibil doar daca stai cu nasul in ceasurile de bord vezi lucrul asta

- demaraj foarte bun mai ales in modul sport nu simti diferenta fata de un diesel pur si simplu te impinge in scaun

- consumul il consider foarte bun 9,5 % in conditiile in care am facut testul extraurban cu cateva talpe in podea . Un diesel similar ca putere, cuplu pe o masina tot de 1,7 tone chinuit la fel nu cred ca scotea mai putin, poate o jumatate de litru un 9%  . In oras sunt convins ca nu trece de 6-6,5 % si pe nationale daca mergi regulamentar tot consum de 6- 6,5 % poti scoate iar pe autostrada zic nu stiu la 130 km / h constant cred ca intre 8 si 9 %

- pare o masina  bine asamblata nu am sesizat zgomote la interior , rulare si nici de la vant pana la 130 km/h

- este primul Hyundai in care urc si simt calitatea apropiata de masinile premium mai este de lucru dar sunt pe drumul cel bun

- capacitatea portbagajului 611 l

- sistemul hybrid 

- sistemul infotaiment la nivel de an 2021

- cotiera foarte buna si spatioasa

 

Minusuri :   am prins ziua ploioasa la test dar ma bucur asa am vazut cateva minusuri

- Camera marsarier se murdareste imediat este prost plasata dupa un drum pe ploaie devine cam inutila nu vezi prin ea mare lucru

- la fel si sitemul de oglinzi retrovizoare care se proiecteaza in plansa de bord 

- hayonul se deschide cam putin eu am 1.84 si dai cu capul in el daca nu te apleci  

- Unghiul la care se deschide hayonul nu este bun pur si simplu iti picura pe tine toti stropii plin de noroi de pe hayon atunci cand il deschizi si umbli in portbagaj

- Hayonul la baza lui nu are nici o garnitura si  plin de apa cu noroi plus in laterale la baza lui are doua gauri prin care clar intra apa in interiorul hayonului  eu o vad ca o sursa de rugina in timp

- la fel si fetele de usa nu acopera perfect partea interioara a caroseriei am gasit urme de noroi risc de a te murdari cand urci in masina

- scaunul soferului dat la maxim in jos pentru mine este tot prea inalt 

- sistemul de iluminare ambientala este doar pe partea din fata panourile de usi din spate nu aceata iluminare ambientala

 

Am sa mai astept sa vad daca aduc si alte variante de motorizari ,echipari . In alte tari exista  la vanzare 1.6 T-gdi  fuul hybrid cu tractiune doar fara, diesel 1.6 Crdi  136 cp cu mild hybrid si 7 DCT ramane de vazut , oricum nu este de luat o masina imediat cum apare pe piata ii las pe altii pe post de cobai . Eu am fost in 2014 la Skoda 

Ce am scris este doar parerea mea personala de  nespecialist auto 

O zi buna va doresc !

Poate merge deschis un topic separat pentru modelul asta multumesc !

 

Edited by teodoreanu
  • Thanks 1

Share this post


Link to post

haionul se poate seta cat sa se deschida, posibil sa nu fie la ultima nivel de deschidere, vezi pe youtube

  • Like 1

Share this post


Link to post

Posibil nu am verificat sper sa fie asta cauza ca altfel este un minus mare . Nu este o placere sa se scurga apa cu noroi pe tine cand ai treaba la portbagaj .

Share this post


Link to post

  Salut! Am achizitionat un Tucson Luxury Hybrid 230 CP acum 1 luna si am depasit deja 2000 km. Pot sa spun ca masina este foarte confortabila si bine insonorizata, iar motorul livreaza suficienta putere. 
  Legat de consum, acesta variaza foarte mult in oras, in functie de distanta, incarcarea bateriei si de temperatura. Cand au fost peste 10 grade C, am observat ca motorul electric intra mult mai repede. La temperaturi mici, nu am putut sa trec de 20 km/h in modul electric. Cand a fost mai cald, am trecut chiar si de 40km/h. Odata viteza stabilizata, trece din nou pe electric. La drum lung, masina trece pe electric chiar si la 100 km/h.

  Ca si consum orientativ:

-oras: 5.4 -10.2 l/100km

- extraurban: Cel mai putin am scos pe Ploiesti-Bucuresti 5.3 l/100 km fara sa depasesc viteza legala. Pe autostrada la 140 km/h am scos in jur de 11 l/100 km.

Consumul mediu pe 2000 km din care aproape 80% facuti in exterior este de 8.4 l/100 km.

Daca mai aveti alte intrebari si pot sa va ajut, o voi face cu placere.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Felicitari pentru achizitie sa te bucuri de masina . Este o masina frumoass care pare bine facuta . Consumurile sunt bune mai putin cel de pe autostrada cam multisor 11 % . Intrebare haionul cat de mare are deschiderea si daca ai patit pe timp ploios atunci cand ai umblat la portbagaj  sa se scurga apa de pe haion pe tine ? 

Edited by teodoreanu

Share this post


Link to post
9 hours ago, Melman said:

  Salut! Am achizitionat un Tucson Luxury Hybrid 230 CP acum 1 luna 

Felicitări pentru achiziție. Fiind primul proprietar aici pe forum, poate s-ar merita un jurnal în secțiunea MyCar. Cu bune și rele. Ce versiune de echipare este? Am văzut în poze pe Facebook ca ar exista culoare alburie pe bord și consola centrală? Asa sunt toate sau este în funcție de echipare? 

Și eu sper la un test drive extins  săptămâna viitoare. Dar și mai mult aștept prețul PHEV-ului.

 

Faza cu hayonul am pățit-o la un T-Roc. Soția obișnuită sa tragă de el pana se închide a tras și de unul cu acționare electrică. Și apoi se deschidea pana unde l-a tras ea. S-a rezolvat cu o împingere pana la deschiderea maximă posibilă, a memorat poziția. 

Share this post


Link to post
14 hours ago, teodoreanu said:

Felicitari pentru achizitie sa te bucuri de masina . Este o masina frumoass care pare bine facuta . Consumurile sunt bune mai putin cel de pe autostrada cam multisor 11 % . Intrebare haionul cat de mare are deschiderea si daca ai patit pe timp ploios atunci cand ai umblat la portbagaj  sa se scurga apa de pe haion pe tine ? 

  Multumesc mult! Nu am probleme cu haionul. Eu am 1.87 si nu ma deranjeaza. Are 3 pozitii in care poti sa-l reglezi din sistem. Daca il tii la ultima pozitie, nu se scurge apa. Sunt multe lucruri care se pot seta, inclusiv de cate ori sa semnalizeze la atingerea manetei de semnalizare. De 3, 5 sau 8 ori.
  Am mai vazut pe forum discutia despre pasajele rotilor acoperite cu plastic care ar putea produce zgomot. Dar am fost uimit sa vad ca nu sunt asa cum ma asteptam. Chiar nu sunt zgomotoase. Per total masina este foarte bine construita si insonorizata. 
 Pe autostrada sa stii ca asta este o problema a masinilor hibrid. La viteza constanta, este folosita si bateria pentru scaderea consumului, dupa care motorul trebuie sa incarce bateria. Nu am inteles cum au gandit aici. Anul trecut am testat Rav 4 pe autostrada si am avut consum in jur de 12%. 

Share this post


Link to post
9 hours ago, mi20r said:

Felicitări pentru achiziție. Fiind primul proprietar aici pe forum, poate s-ar merita un jurnal în secțiunea MyCar. Cu bune și rele. Ce versiune de echipare este? Am văzut în poze pe Facebook ca ar exista culoare alburie pe bord și consola centrală? Asa sunt toate sau este în funcție de echipare? 

Și eu sper la un test drive extins  săptămâna viitoare. Dar și mai mult aștept prețul PHEV-ului.

 

Faza cu hayonul am pățit-o la un T-Roc. Soția obișnuită sa tragă de el pana se închide a tras și de unul cu acționare electrică. Și apoi se deschidea pana unde l-a tras ea. S-a rezolvat cu o împingere pana la deschiderea maximă posibilă, a memorat poziția. 

Salut! Eu am variante Luxury. Se poate alege si interior pe alb cum ai spus sau negru. Doar ca avand copii mici, nu mi s-a parut foarte intelept sa aleg aceasta culoare. Cred ca de la versiune Style poti sa alegi culorile.

Share this post


Link to post

Mie imi era frica sa nu vina numai pe alb :)

Revin cu intrebari ca nu le-am gasit prin specificatiile de pe site:

- are "Electronic Controlled Suspension (ECS)"? In UK este inclus in pachetul " Hybrid Tech Pack for 1.6 TGDi Hybrid only Includes : Electronic Control Suspension (ECS), Around View Monitor (AVM), Blind Spot View Monitor (BVM), Remote Smart Park Assist (RSPA)". Celelalte 3 optiuni le-am vazut in configuratia de pe site-ul din Romania, insa asta cu suspensia adaptiva nu.

- are Navigation Based Smart Cruise Control (adica sa coreleze SCC cu navigatia, astfel incat sa incetineasca automat la apropierea unei intersectii)?

- locul central spate (cotiera) se rabateaza individual? Ca sa bagi schiurile, de exemplu.

- padelele de pe volan schimba viteza sau intensitatea franarii regenerative in modul standard?

- exista posibilitatea de achizitie optionala a unei roti de rezerva de tip space saver? Chiar daca nu exista locas efectiv in care sa o tii pemanent.

- in CIV apar si alte dimensiuni de roti decat cele pe 19"?

 

Share this post


Link to post
On 1/9/2021 at 11:53 PM, mi20r said:

Mie imi era frica sa nu vina numai pe alb :)

Revin cu intrebari ca nu le-am gasit prin specificatiile de pe site:

- are "Electronic Controlled Suspension (ECS)"? In UK este inclus in pachetul " Hybrid Tech Pack for 1.6 TGDi Hybrid only Includes : Electronic Control Suspension (ECS), Around View Monitor (AVM), Blind Spot View Monitor (BVM), Remote Smart Park Assist (RSPA)". Celelalte 3 optiuni le-am vazut in configuratia de pe site-ul din Romania, insa asta cu suspensia adaptiva nu.

- are Navigation Based Smart Cruise Control (adica sa coreleze SCC cu navigatia, astfel incat sa incetineasca automat la apropierea unei intersectii)?

- locul central spate (cotiera) se rabateaza individual? Ca sa bagi schiurile, de exemplu.

- padelele de pe volan schimba viteza sau intensitatea franarii regenerative in modul standard?

- exista posibilitatea de achizitie optionala a unei roti de rezerva de tip space saver? Chiar daca nu exista locas efectiv in care sa o tii pemanent.

- in CIV apar si alte dimensiuni de roti decat cele pe 19"?

 

Salut!

Nu are suspensie controlata electronic, dar este foarte bine reglata si sta foarte bine pe drum. Nu se simte rigida, dar nici moale.

Am incercat sa pun pe pilot automat folosind si navigatia, dar nu se coreleaza. Nu incetineste cand te apropii de intersectii.

Bancheta este 40-20-40 deci se rabateaza doar partea centrala cu cotiera.

Padelele sunt pentru schimbarea manuala a treptelor de viteza. Poti sa alegi din setari daca masina sa intre in coasting sau sa regenereze mai mult cand iei piciorul de pe acceleratie.

Despre roata de rezerva nu stiu. Sub podea are o cutie compartimentata care nu cred ca se scoate.

Pe carte vine cu jante de 17,18 sau 19”.

  • Thanks 2

Share this post


Link to post
On 1/5/2021 at 5:47 PM, teodoreanu said:

 

Plusuri :

- tinuta de drum a masini , confortul la rulare

- foarte silentioasa bine isonorizata

- demaraj foarte bun mai ales in modul sport nu simti diferenta fata de un diesel pur si simplu te impinge in scaun

- consumul il consider foarte bun 9,5 % in conditiile in care am facut testul extraurban cu cateva talpe in podea . Un diesel similar ca putere, cuplu pe o masina tot de 1,7 tone chinuit la fel nu cred ca scotea mai putin, poate o jumatate de litru un 9%  . In oras sunt convins ca nu trece de 6-6,5 % si pe nationale daca mergi regulamentar tot consum de 6- 6,5 % poti scoate iar pe autostrada zic nu stiu la 130 km / h constant cred ca intre 8 si 9 %-

pare o masina  bine asamblata nu am sesizat zgomote la interior , rulare si nici de la vant pana la 130 km/h

- este primul Hyundai in care urc si simt calitatea apropiata de masinile premium mai este de lucru dar sunt pe drumul cel bun

- scaunul soferului dat la maxim in jos pentru mine este tot prea inalt 

 

 

Salut, din plictiseala cand am asteptat sa mestereasca la I20, am condus si eu Tucsonul, probabil fix aceeasi masina ca si tine.

Mie mi s-a parut cam nefiresc suieratul vantului in ea, poate asa este si la altele din clasa, habar nu am. La Tiguan parca totusi n-am sesizat chestia asta. Este posibil ca jantele pe 19 sa aiba un cuvant de spus aici.

Consumul meu pe 14km parcursi a fost asemanator cu cel prezentat de tine

Sa nu exageram totusi cu Premium, plasticul din ea este totusi de masina de buget in schimb este ok finisata.

Partea cu inaltimea scaunului am observat-o si eu, tot cautam cum sa-l dau mai jos, credeam ca ceva nu fac eu bine. Ciudat este ca la versiunile alea fara  musama/ reglaje electrice nu am simtit acest inconvenient.

Per total mi se pare un pachet bun la acel pret, la mine cel putin este pe short list.

Edited by akon

Share this post


Link to post

Au aparut pretul si specificatii pentru PHEV. 36.645 € Luxury, probabil prin Rabla Plus.

Rezervor de doar 42 de litri.

Astazi m-am urcat si eu in noul Tucson, dar nu in cel cu reglaje electrice ale scaunului. Cu scaunul la maxim in jos tot ating cu genunchiul coltul "suportului" din mijloc.

Nu am reusit test drive cu hibridul inca.

Share this post


Link to post

Ieftin. La mine cea mai ieftina versiune e 44ke, cea mai scumpa 50ke.

 

Share this post


Link to post

42.245 € este fara programul Rabla in varianta Luxury si 39.865 € fara programul Rabla varianta Premium.

Din cate am vazut pana acum singurul lucru care lipseste la Luxury fata de modelele vestice este suspensia adaptiva.

Pe langa rezervorul minuscul (daca ar fi sa ne axam pe un consum de 10% in regim de 130km/h) faci maxim 500km cu un plin de benzina si electroni. Este mai lenta cu 0.3 secunde de la 0-100km/h fata de HEV, insa acest lucru il consider irelevant, are 162kg in plus fata de HEV insa capacitatea bateriei ar trebui sa asiste mai mult la reducerea consumului extern, cel putin in regim de judetene.

Portbagajul este mai mic cu 58 de litri si nu are in specificatii "Sarcina pe carligul de remorcare/echipamente optionale". Poate tracta remorca de 750 fara dispozitiv de franare.

La "anvelope optionale" nu apare nimic deci probabil esti restrictionat deocamdata la cele de 19". Roata de rezerva nu exista ceea ce pentru mine se contrazice cu denumirea de "SUV".

Am vazut insa pe un Santa Fe aflat in showroom o roata de rezerva slim, insa nu stiu daca face fata greutatii. Ar trebui vazut pe stalpul masinii daca scrie ceva, cand vor apare prin reprezentante (cel mai devreme incepand cu martie 2021).

Albul "Polar White" - ala fain care e de fapt Ceramic White in vest (asa cum am pe Ioniq) costa in plus 167 €. Deci si albul costa.

Plasticul de pe usile din spate chiar mi-a dat impresia de OK. Are alta textura, m-am prins ca este plastic normal doar dupa ce l-am ciocanit. Plasticul din torpedou insa il vezi ca este din ala simplu de Logan. Spatiul de depozitare in cotiera este mai mic decat la Octavia, ca exemplu. Insa este utilizabil.

Mie in principiu imi place masina. Singurul lucru care imi displace la prima tangenta cu modelul (inainte sa il conduc efectiv) este faptul ca dau cu genunchiul in suportul ecranului tactil.

Share this post


Link to post

Bateria suplimentara nu ajuta la reducerea consumului pe autostrada, dimpotriva, il creste. In Automobile Magazine au testat mai multe modele PHEV, conform unui protocol certificat (ISO 9001, nu e vorba de wltp sau ciclul standardizat ci doar de teste in conditii contorlate, cu aparate omologate samd) si TOATE PHEV-urile au un consum sporit cu de la 1 la 4L fata de modelul termic echivalent. 1L minim in mod "normal", 4L (sau mai mult) in cazul in care se si incarca bateria.   Practic balastul suplimentar pe care il cara anuleaza toate avantajele unor recuperari de energie, care pe autostrada sunt infime. 

DS7 phev (SUV awd)  de exemplu a iesit cel mai ciufulit 10.7L/100km pe autostrada, iar Kia Ceed SW PHEV cel mai bine (6.8 pe autostrada).

Parerea mea este ca trebuie analizat foarte bine tipul de trafic in care va fi utilizat inainte de achizitie, altfel risca sa dea cu virgula. Mergi zilnic cateva zeci de km -> phev sau chiar full electric.  Mergi doar in weekend la drum lung -> termic sau cel mult hybrid simplu. 

Mai mult, tinand cont de scoruri, ma intreb daca nu merita luate in calcul doua masini. Pentru frecusul zilnic una electrica low cost, pentru vacante una termica axata catre confort si eficienta la drum lung.  De exemplu din curtea skoda daca compari pretul la Superb PHEV cu cel termic, aproape ca iti raman si bani de un smart sau citigo electrica, sau poate o viitoare dacia spring.  La mine sunt 10k€ intre PHEV si 1.5TSI DSG  la acelasi nivel de echipare, iar pe autostrada versiunea TSI e cu cel putin 1L mai economica, are portbagaj mai mare, etc.  Pe firma iei PHEV ca ai avantaje fiscale, deduci 100%, conteaza mai putin cat consuma ca si asta deduci iar diferenta de pret dintr-o data a scazut la jumate. Insa pe persoana fizica te mai gandesti... 

Edited by james kilowatt
  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post

O analiza buna, @james kilowatt. Iti urmaresc postarile si pe alte forumuri si mereu au fost bine documentate. Good for you, mate!

Share this post


Link to post

salut dragilor! vin si eu cu o intrebare.

am luat in decembrie acest model in varianta style m-hibrid automata . acum 3 zile in urma unui drum bucuresti-brasov, pe autostrada s-a aprins senzorul de monitorizare a presiunii din anvelope. am oprit  la un petrom si am verificat presiunea ce parea corecta si mi-am vazut de drum. am mai mers 100km dar senzorul nu s-a stins. azi am incercat iarasi si am umflat la 3,5 apoi am scazut la 1,5 si am revenit iar la 2,4 dar tot nu se stinge. am mai facut vre-o 10km poate poate. nu gasesc in meniu nici in manual cum se reseteaza presiunea sau poate o fi defect un senzor din roti. 

tucson 2021.png

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...