New York 15 Posted September 5, 2020 (edited) În curând noul Tucson (din acest subforum) va deveni vechiul Tucson odată cu aparitia noului Tucson (2021 - NX4) . Lansarea oficială va avea loc pe 15 septembrie 2020.Sursa. Edited September 5, 2020 by New York Quote Share this post Link to post
nats 62 Posted September 6, 2020 Parerea mea este ca arata bestial. Cred ca o sa rupa la vanzari, mai ales ca romanului i s-a deschis apetitul la hibride. Quote Share this post Link to post
New York 15 Posted September 9, 2020 Teste și iar teste cu noua generație. https://www.hyundai.news/eu/model-news/all-new-hyundai-tucson-finishes-intensive-testing-quality-assurance/ Quote Share this post Link to post
Cristist50 185 Posted September 10, 2020 N-au testat pe unde trebuie. Parerea mea Quote Share this post Link to post
New York 15 Posted September 15, 2020 Și a venit oficial: https://www.hyundai.news/eu/press-kits/the-all-new-hyundai-tucson-a-smart-tech-hero-with-a-standout-design/ Quote Share this post Link to post
mav 9 Posted September 15, 2020 Foarte frumos - intr-adevar - vine si cu tehnologii noi, actualizate fata de SantaFe. Insa ce nu vad in specificatii este plug-in hibrid-ul (PHEV), care ar merita extra banutii in opinia mea pentru o baterie electrica de vreo 10-15 KWh care sa te tina 50 km in oras full electric. Sa vedem si preturile, cand or fi - pana atunci foarte frumos. Quote Share this post Link to post
marius.zadara 170 Posted September 15, 2020 Eu sincer nu inteleg combinatia de linii drepte la exterior si curbate la interior. Nu se leaga, nu e un tot unitar, nu e zen na. La fel si volanul ala, ca nuca-n perete. Quote Share this post Link to post
nats 62 Posted September 15, 2020 Total de acord. Portierele sunt hidoase. Fata si interiorul deosebite. Spatele banal. Quote Share this post Link to post
nirox 25 Posted September 29, 2020 Preturi: NOUL TUCSON 1 6T-GDi 150CP 2WD 6MT Comfort: 24800 cu TVA, oferta acu 22.200 NOUL TUCSON 1 6T-GDi 150CP 2WD 6MT Style: 26000, promotie 24000 NOUL TUCSON 1 6T-GDi 150CP 4WD 6MT Style: 28000, promotie 26000 NOUL TUCSON 1 6T-GDi 180CP M-Hybrid 4WD 7DCT Luxury: 38000, promotie 36000 NOUL TUCSON 1 6T-GDi 180CP M-Hybrid 4WD 7DCT Premium: 36000, promotie 33500 NOUL TUCSON 1 6T-GDi 180CP M-Hybrid 4WD 7DCT Style: 31000, promotie 28000 NOUL TUCSON 1.6T-GDi 230CP Hybrid 4WD 6AT Luxury: 42000, promotie 39000 NOUL TUCSON 1.6T-GDi 230CP Hybrid 4WD 6AT Premium: 39000, promotie 37000 NOUL TUCSON 1.6T-GDi 230CP Hybrid 4WD 6AT Style: 35000, promotie 32000 Quote Share this post Link to post
nats 62 Posted September 29, 2020 No diesel? Care ar fi explicatia diferentei de pret intre M-Hybrid si Hybrid, de 3000 de euro (la Luxury)? In ciuda faptului ca Hybrid vine cu 6AT si Mild cu 7DCT, care e e considerata o cutie superioara? Quote Share this post Link to post
grigsound 2 Posted September 29, 2020 22 minutes ago, nats said: No diesel? Care ar fi explicatia diferentei de pret intre M-Hybrid si Hybrid, de 3000 de euro (la Luxury)? In ciuda faptului ca Hybrid vine cu 6AT si Mild cu 7DCT, care e e considerata o cutie superioara? Sistemul hibrid. La mild e doar un surogat, care dă doar un boost la accelerare motorului, la hibridul full e un motor electric separat, cu care poti merge și independent de motorul termic. Asta așa, pe scurt. 1 Quote Share this post Link to post
gpo93 1 Posted September 29, 2020 Dpdv fiabilitate 6AT, dpdv performanțe 7DCT Quote Share this post Link to post
james kilowatt 584 Posted September 29, 2020 La fosta generație de golf gte bateria aia era 8000e. 3000 e chiar destul de puțin. Quote Share this post Link to post
mi20r 88 Posted September 29, 2020 Hibridul este clasic nu plugin. 350NM cuplu, 8,3s 0-100km/h. Probabil de asta au pus AT în loc de DCT. No na hibrid. Quote Share this post Link to post
james kilowatt 584 Posted September 29, 2020 (edited) No, doar estimări după ureche. Diferența cu totul era mai mare de atât - cam 12ke-fata de versiunea termica din care era derivat, deci cifra nu-i absurda. Gte-ul la promoție era cam 38k (mai scump decât gti, mai ieftin decât R), 1.5tsi (1.4 nu mai era în oferta în ultima perioada) + dsg cam 26k. Bine acum la gen 8 au mai rezolvat, 1.5tsi chior l-au dus la 35k cu promo cu tot :D. Dacă păstrau gte-ul si diferența arunci gte-ul ar fi ieșit mai scump decât tesla 3...însă au renunțat ca scos seria id. LE Dacă-i hibrid clasic arunci e alta treaba, bateria e mult mai ieftina. Edited September 29, 2020 by james kilowatt Quote Share this post Link to post
marius.zadara 170 Posted October 2, 2020 On 9/29/2020 at 10:07 PM, james kilowatt said: bateria aia era 8000e Clar suntem pe drumul cel bun. Nu va vindem o masina, ci o baterie bagata intr-o chestie cu niste alte chestii ... A, si desigur, si mai treceti pe la noi curand. Asa ceva ... Quote Share this post Link to post
New York 15 Posted November 25, 2020 (edited) Atunci cand comanzi de pe AliExpress Edited November 25, 2020 by New York Quote Share this post Link to post
nats 62 Posted November 25, 2020 Pentru cine vrea sa il vada pe viu, e expus la Tiriac Parcului. Arata bine, intr-adevar, dar se vede ca e facut in Europa, fata de fratele mai mare Santa Fe (care este expus langa). Dar si banii sunt altii... Quote Share this post Link to post
mi20r 88 Posted November 25, 2020 Eu sunt chiar curios de cat consuma HEV-ul in oras. Pe bune, in Romania din afara Bucurestiului, nu pe auzite. La performante sta bine. Iar daca PHEV-ul in varianta romaneasca full (fara piele si fara acoperis panoramic, daca va fi posibil) se va apropia de pretul HEV-ului ca la Ioniq... tare cred ca fac o aroganta. Peste vreo 1-2 ani, asa, nu acum. Quote Share this post Link to post
mav 9 Posted November 26, 2020 Am vazut si eu noul Tucson - este impresionant intr-adevar - bravo Hyundai. Insa l-as lua doar in varianta PHEV - sa am macar 30-50 km full electric acolo de naveta zilnica. Quote Share this post Link to post
Moise 62 Posted December 8, 2020 Salut Ieri am avut ocazia sa vad pe viu modelul nou si sunt cateva lucruri care par neterminate, ca sa zic asa. Prima observatie e legata de grila frontala - din ce am inteles nici la Luxury nu este cromata, si nush ce material negru lucios. Afisajul de bord (fostele ceasuri mecanica) este acum un ecran complet - pare ciudat asezat. poate ca se vede fain cand conduci, dar din exterior parea ciudat. Modelele cu cutie manuala -layout-ul este total ciudat in acea zona comparativ nu cel cu cutie automata, unde exista fluiditate. Repet, parere strict personala. Quote Share this post Link to post
mi20r 88 Posted December 9, 2020 Am vazut astazi ca la PHEV ar sta cam asa treaba. 265CP combinat, 350NM cuplu. 50km electrici, probabil la viteze de oras. Baterie de 13.8 kWh si motor electric de 90CP. Incarcare la maxim 7.2 kW, ceea ce ar insemna ca bagi curent de 50km daca ai de unde in 2 ore. Sau o noapte pentru cei care il baga in priza de acasa. Oare are si roata de rezerva? Se lauda cu portbagaj de 550 litri. M-as hazarda sa spun ca nu. Incepe era in care te dai cu SUV-ul in oras cu consum de 2l/100km. Bine, pentru cine are bani ca habar nu am cat va costa magaoaia, in conditiile in care hibridul este 36k si Outlander este pe la 38k. Si imi va trebui loc de parcare lat. Vecinul din dreapta si-a luat Sante Fe si vecina din stanga are BMW, asa ca trebuie sa ma mut ca sa imi iau asa ceva. Quote Share this post Link to post
mav 9 Posted December 10, 2020 Acum am citit si eu de el - asa mai vii de acasa - la o incarcare de 3KWh la 220 iti ia cam 4 ore sa il incarci full de la aproape zero - vii acasa si il incarci o data la 2 zile sau zilnic. Avantajul sa il incarci zilnic este ca il poti pre-conditiona vara / iarna - pleci cu ea rece sau incalzita / dezapezita, dupa anotimp. Daca ai 0.6 RON / kWh acasa la 220V, as zice ca te costa 16.5 RON / 100km: 0.6 x 13.8 x 2 (autonomie 50 km, deci pentru 100 km x 2) = 16.5 RON - echivalentul la 3 litri de combustibil fosil. Tot e bine. Ce nu mi se pare OK este pretul intr-adevar - cred ca Hyundai incearca sa mearga intr-o marja de pret care nu va corespunde perceptiei marcii vs. bani. Imi aduc aminte de SantaFe 2019 - pret 50k EUR cu TVA - nu s-a prea vandut. Au scazut pretul la 41k EUR cu TVA ca venea SantaFe 2020/21 - 10 bucati in Romania s-au vandut in 30 de zile. Daca Tucson hibrid - M- sau full costa undeva la 40K EUR (nu stiu cum face fata motorasul acela de 1.6 benzina fata ca eu nu l-as lua), atunci un PHEV ar tinde catre 50K EUR (din ce stiu eu un calcul statistic este undeva la 500 EUR / kWh baterie electric, care duce undeva la 7.000 EUR). SantaFe hibrid - nici pe asta nu l-as lua cu motorasul de 1.6 benzina pe post de motor care sa mute 2,3 tone costa 53K EUR // SantaFe "fosil" motorina 52K EUR. Deci nu stiu cand mai reprezinta o alternativa viabila - offtopic cred ca raman cu SantaFe-ul meu din 2019. Quote Share this post Link to post
Cristist50 185 Posted December 19, 2020 Sunt teste pe net facute de un nene coreean, cica se misca bine. Dati un ochi. Deja perceptia in ceea ce priveste capacitatea motorului raportata la performanta nu mai este aceeasi cu cea de acum 10 ani. Quote Share this post Link to post