Jump to content
Sign in to follow this  
Ana.P

Porneste greu la cald

Recommended Posts

Salut! Sunt posesoare unui hyundai i30 din anul 2012. Prima posesoare, masina este pe benzina. De ceva vreme motorul porneste greu la cald. La prima cheie de dimineata e ok, apoi porneste greu, mai ales daca e cald afara. Se intampla si cand se raceste afara, dar mai rar. A fost in service si recent (in Timisoara) si la Szeged, nu isi dau seama care e problema. Daca aveti ceva sugestii as aprecia. Mersi!

Share this post


Link to post

De o săptămână mă confrunt aproximativ cu aceeași problemă , doar că la mine face doar când se încălzește motorul ....la una din zece porniri. La rece pornește normal....am curățat senzori, schimbat bujii... suspectez sonda de temperatură lichid răcire , ați mai rezolvat ceva ??? Mulțumesc !

Share this post


Link to post

nu va bateti capu, problema asta e veche de 15 ani si nimeni nu i-a gasit solutia...

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Buna ziua. Pare intr-adevar o situatie incredibila si fara o solutie, daaarrr....

Eu am un i30 din 2008, 1,6 benzina. Si eu am aceasta problema din cand in cand. In special cand opresc motorul la putin timp dupa pornire (motorul rece cand inca merge pe soc) si incerc sa il pornesc din nou la putin timp dupa oprire. Dar, cu ceva timp in urma, am dat peste o poveste hilara, curioasa, dar adevarata.

https://auto.economictimes.indiatimes.com/news/passenger-vehicle/cars/this-car-of-general-motors-doesnt-allow-people-to-eat-only-vanilla-ice-cream/61130692

Si ma gandesc ca s-ar putea sa fie acelasi lucru ca si in poveste. Ce credeti?

Edited by mihaigherasim

Share this post


Link to post

nu prea cred, la motoarele noastre ar trebui sa isi revina la al 2-lea ciclu motor... deci sa porneasca doar ca umpic mai greu ca de obicei...

Share this post


Link to post

Cu siguranță motoarele de acum sunt mai evoluate decât cele de atunci. Dar, eu am observat că atunci când mi se întâmplă, dacă mai aștept vreo 30 de secunde după ce dau prima dată la automat și nu vrea să pornească, a doua oară merge, dar exact cum spui tu, puțin mai greu. Poate că mergând cu motorul turat (din cauza șocului automat) pe distanță scurtă chiar nu există suficient timp să se evapore toată ”extrabenzina” băgată în motor și atunci ... se îneacă puțin. Nu zic că asta e problema. Dar, la mine am observat acest comportament. Așa că, Ana.P și FlorisADF, urmăriți și voi fenomenul și vedeți dacă se aseamănă cu ce am zis. :biggrin:

Share this post


Link to post
Posted (edited)

La primul automobil cu injectie de benzina am patit-o si eu.

Era o injectie Motronic "degenerata" la mono-injector (Dacia

Nova a avut motorul clasic Sierra, la care s-a instalat un

"inlocuitor de carburator").  Masina avea mai mult de 10 ani,

motorul peste 90000km parcursi si incepuse sa faca exact

asta: dupa oprirea motorului, pornirea imediata sau la cateva

minute era greoaie; incercand cu pedala de acceleratie deschisa

la maxim (manevra clasica pentru dez-inecare la carburator),

motorul pornea. Pornea si la utilizarea demarorului nu 3-5 secunde

ci 10-15 secunde. Injectorul nu mai etansa si dupa oprire, ramanand

prersiune in spatele lui, mai picura benzina, care in pana la jumatate

de ora cat dura sa se evapore, producea inecarea cu exces de benzina.

(Sistemul nu poate regla fin injectia cat sonda/sondele lambda nu ajung

la temperatura de lucru, asa incat la pornire regleaza mai grosier amestecul)

Zic si eu. 

Edited by Obositu'

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...