Jump to content
marius117

Achizitie Hyundai i30 2020

Recommended Posts

 

@diana_90

Am luat pana la urma i30 - 1,5 l, 110 CP, DPi, 5DR, benzina, Highway. Dealerii nu stiau prea multe despre MildHybrid si nu se stia sigur o data de livrare si nu am vrut batai de cap.

Nu gasisem pe nicaieri nicio masina pentru test drive si am luat-o asa. E ok masina. Nu prea am fortat-o pentru ca abia am terminat rodajul de 1000km. Nu am apucat sa merg foarte mult cu ea.

Nu ma pricep la review-uri :biggrin:.

Mai am o Kia Ceed 3 1.4 T-gdi 140CP si se simte diferenta de putere + cuplul la turatii mici. i30-ul trebuie turat putin ca sa prinda viata dar nu e rau deloc motorul. 

Imi mai trebuia o masina pentru ca Ceed-ul era mai mereu arestat de catre sotie...

 

Acum eu am ramas cu Ceed-ul iar cu i30-ul merge mai mult sotia dar si socra-miu. E bataie mare pe el :))

Edited by marius117

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa.l stapanesti sanatos si sa ne tii la curent cu exploatarea lui!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Imi pare rau ca nu am intrat pe aici de mult. Personal as fi preferat   i30, 1,5 l, T-GDi, 160 CP, M-Hybrid, 48V, 5DR, HIGHWAY cuplu aproape dublu, diferenta mare demaraj-viteza, consum mai mic, confort psihologic mai mare. Si .... cam 2500 spre 3000 E in plus, e adevarat. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu-ți țâțâie curu' într-o depășire! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca s-a referit ca hybridul e de viitor...

Cuplul si caii putere sunt cu ambele motoare in functiune, simultan, dar nu stiu cat te tine in forja electricul.... Ca daca e bateria goala, tot motorul termic duce greul. Atat ca este turbo. Dar benzinar turbo, nu diesel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Despre ce motor electric vorbesti @nats?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Despre ala de la mild hybrid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Motorul electric" de la mild hybrid nu poate propulsa masina independent de cel termic. Asa ca nu vad cum poate fi "forjat". 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, dar cuplul sau, care e acelasi la orice turatie se adauga la cuplul motorului, iar functionarea sa e independenta de starea bateriei. Si de aici forja sau boost.

Edited by dvoncu

Share this post


Link to post
Share on other sites

...probabil ai vrut sa spui ca "functionarea sa e dependenta de starea bateriei" .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, am vrut sa spun fix ce am spus. Cind nu mai e baterie, nu se taie alimentarea cu curent, bateria nu scade niciodata sub 20%.

Edited by dvoncu

Share this post


Link to post
Share on other sites

never say never ! Dar tu poti spune... Chiar pe forum-ul asta , cred, cineva ramasese fara baterie.

Edited by ida01ro

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, ida01ro said:

never say never ! Dar tu poti spune... Chiar pe forum-ul asta , cred, cineva ramasese fara baterie.

Ma simt cu musca pe caciula :biggrin: A ramane fara baterie la un hibrid insemna ca respectivul pachet de baterii ajunge la un prag sub care nu este lasat sa scada.

5 hours ago, dvoncu said:

Cind nu mai e baterie, nu se taie alimentarea cu curent, bateria nu scade niciodata sub 20%.

Mie nu imi face click afirmatia de mai sus decat daca sistemul Mild Hybrid implementat genereaza exact sau mai mult curent decat cel consumat. Ceea ce duce deja la un perpetuum mobile in care eu nu cred.

Iar daca ne bazam pe sistemul clasic, nu cel combinat cu SuperCharger Electric - cel cu Mild Hybrid Start Generator - acesta din urma poate functiona la un moment dat fie ca motor electric care asista termicul fie ca generator (nu ambele in acelasi timp).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am un mild hibrid la o treime din cel de la hyundai (capacitatea bateriei și putere motor electric). De încărcat se încarcă fie de la motor (însă doar cât sa nu scadă sub o valoare) fie din decelerari.  De descarcat se descarca mai rar antrenând rotile, cel mai des alimentând consumatorii. 

Însă n-aș paria pe el pentru cine știe ce *boost" de performanta. Rolul lui de e o unul eco. Băgați un ochi pe zeperfs, tucson 2.0 dizal cu mhibrid și-o fura de la benzinar ul de 177cp deși conform teoriei ar trebui sa mature pe jos cu el. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...