marius.zadara 141 Posted October 5, 2020 Pai si ce facem, cumparam de-acum numa' full ca sa ne "simtem" bine? "Esclus" asa ceva, au dat-o-n bara cu design-ul ... parerea mea. Tare mi-e insa ca si la mecanica o sa fie tot pe principiul inlocuirii "full" ... Quote Share this post Link to post
cipelantra 120 Posted October 5, 2020 @akon Iti doresc sa o stapanesti sanatos, sa nu ai nicio problema cu ea si te asteptam cu interes la un Jurnal de Bord! Toate cele bune! Quote Share this post Link to post
akon 1 Posted October 6, 2020 @cipelantra Merci frumos dar nu este mașina mea, probabil pe la sfârșitul lunii să apară. Am găsit poze pe mobile.de și am zis că poate ajuta pe careva deoarece tot ce găsești este cu mașini în echipari de top. Quote Share this post Link to post
fisman 8 Posted December 5, 2020 Hello. De ieri sunt si eu propritar de noul I20.. 1,2 84 CP, Confort+, Tomato Red...Masina luata alternativa la I10 dorit dar care urma sa fie livrat abia prin februarie 2021.. Pe scurt, masina imi place. Bine, eu o sa o conduc doar prin concedii (daca plecam cu ea), la spalatorie si la revizii.. Bordul este "avion" pe langa Accentul meu..Lane assist, Start&Stop, radio cu BT si DAB, comenzi audio&altele pe volan, pilot automat, etc..teoretic am radio cu 4 boxe dar in equalizer nu pot selecta decat sunet staga/dreapta sau centru..Asta inseamna ca am doar 2 boxe (si alea in fata)..Oricum, n-am aprofundat problema, inca. Masina a venit cu jenti de tabla R15 si anvelope de vara Michelin Primacy 185/15.. acum caut anvelope de iarna . Aveti ceva recomadari (nu vreau "avioane" de gen Conti/Michelin, etc foarte scumpe), avand in vedere ca masina va circula 90% din timp in oras? Am renuntat (deocamdata) la ideea anvelopelor all season ..Mai vad cand o sa trebuiasca schimbate astea de vara Si alea de iarna.. Ce nu-mi place (adica n-am descoperit eu daca se poate face) daca poti dezactiva Lane Assist si Start&Stop definitiv, nu la fiecare plecare/pornire motor. Astept sa-mi vina cartea de identitate si covorasele dedicate (cadou de la dealer ). Pana atunci probabil ca voi pune niste covorase ieftine din supermarket. Am primit roata de rezerva de dimensiuni reduse (nu kit de pana). Masina face fata atat la mers prin oras (unde se misca natural) dar si la extraurban (dar mai cu rabdare, nu e cea mai fasneata). Una peste alta, o masina reusita (parerea mea dupa 2 zile de condus noul I20). 1 Quote Share this post Link to post
dragmar 3 Posted December 5, 2020 Felicitări fisman! Să ai drumuri bune și fără evenimente. Quote Share this post Link to post
fhyundai 2 Posted December 5, 2020 Care a fost pretul final? Cu rabla, banuiesc, nu? Cauciucuri de iarna; hankook, nexen, kuhmo, barum, debica, kleber, bf goodrich, semperit, fulda, falken. Evita chinezariile, Quote Share this post Link to post
james kilowatt 566 Posted December 6, 2020 @fisman S-o stăpânești sănătos! Nu ziceai ca rămâne c3? Ce te-a făcut sa schimbi alegerea? Quote Share this post Link to post
cipelantra 120 Posted December 6, 2020 (edited) Am făcut eu DT cu c3 și nu mi-a plăcut. Mașină firavă, preț bun, dotări bune, dar când l-am luat la bani mărunți pe dealer, recomandat de un prieten, deci corect cumva, a recunoscut că au probleme cu calitatea fabricației: Volanul stă strâmb, mașina merge drept. La rece, la cald își revine. Problemă inexplicabilă. Planetarele sunt proaste. Au avut cazuri când au cedat sub 20.000 de km și nici cele înlocuite nu au fost mai grozave. Amortizoarele cedează (curg) destul de repede. Păcat, mașina e confortabilă. Bobinele de injecție sunt boala lor. După ce că motorul e în 3 cilindri, mai întrerupe unul și merge în doi. Adică se echilibrează natural. Garanția de 4 ani sau 120.000 de km nu acoperă trenul de rulare integral. În fine, atâta dai, atâta face. Edited December 6, 2020 by cipelantra Quote Share this post Link to post
fisman 8 Posted December 9, 2020 (edited) Hello. Multumesc pentru urari. La fel va doresc si vouă. Scuze de raspunsuri cu intarziere. Pe rand: - preț final, dupa reducerea cu Rabla (6500 + 1000 lei ecobonus> a fost 10070 euro; - am renuntat la C3 deoarece oferta era doar la culoare alba sau verzuliu, din care niciuna n-a fost agreată de doamna mea - am "incaltat-o" de iarnă cu Falken HS si cevade care vorbea lumea de bine si le-am gasit si la preț bun la Emag (186 lei)..Clasa B la franare pe umed, sper sa faca față la traficul de iarnă prin oraș. Cam atat deocamdată.. Edited December 9, 2020 by fisman Quote Share this post Link to post
fisman 8 Posted December 10, 2020 15 hours ago, fisman said: Hello. Multumesc pentru urari. La fel va doresc si vouă. Scuze de raspunsuri cu intarziere. Pe rand: - preț final, dupa reducerea cu Rabla (6500 + 1000 lei ecobonus> a fost 10070 euro; - am renuntat la C3 deoarece oferta era doar la culoare alba sau verzuliu, din care niciuna n-a fost agreată de doamna mea - am "incaltat-o" de iarnă cu Falken HS si cevade care vorbea lumea de bine si le-am gasit si la preț bun la Emag (186 lei)..Clasa B la franare pe umed, sper sa faca față la traficul de iarnă prin oraș. Cam atat deocamdată.. Quote Share this post Link to post
ida01ro 36 Posted December 10, 2020 WOW , da' ce ros'! Chestia este ca ii sta foarte bine, nici nu iti vine sa mergi cu ea ca se murdareste Sa te bucuri de ea multi km ! Quote Share this post Link to post
fisman 8 Posted December 10, 2020 (edited) Mulțam fain. Duamna a ales coloarea, ca pt. ea am luat-o, in principal.. Edited December 10, 2020 by fisman Quote Share this post Link to post
ida01ro 36 Posted December 11, 2020 Aham...pai cheltuielile cu masina o sa ti se para mici fata de ce urmeaza: pantofi, geanta , blana, accesorii...etc. Quote Share this post Link to post
akon 1 Posted December 20, 2020 (edited) On 12/5/2020 at 12:44 PM, fisman said: Ce nu-mi place (adica n-am descoperit eu daca se poate face) daca poti dezactiva Lane Assist si Start&Stop definitiv, nu la fiecare plecare/pornire motor. Eu tot dezactivam start/stop dupa fiecare pornire din obisnuinta si mai nou observ ca nu se mai opreste motorul deloc, imi apare doar semnul in bord la relanti. Ceva cred ca nu este totusi ok. Presuri am primit odata cu masina. Inafara ca intr-o dimineata n-a prea vrut sa pornesca( a luat-o la a3a cheie din spusele proprietarei) tot ok pana acum. In primii 1000km a dat de 3 ori eroare la presiune roti, dupa ce am pus opincile de iarna n am mai avut probleme. BTW sa nu luati ca mine Rosava ucrainiene ca fac un zgomot infernal, macar au venit cu DOT4420 si par ok la aderenta. Consum mediu, fix 6.0l/100 pe 3200km. Nu am primit inca nici un act la masina si deja sunt 2 luni, incepe sa ma enerveze dealerul pt ca nu sunt sigur daca o pot inmatricula in timp util pana sa expire nr rosii. Edited December 20, 2020 by akon Quote Share this post Link to post
fisman 8 Posted December 31, 2020 Cică RAR-ul ar fi de vina pentru întârzierea cărții de identitate a mașinii.. Cel puțin asa mi-a zis dealer-ul meu.. Quote Share this post Link to post
fisman 8 Posted January 15 Cartea mea a venit pe 3 ian 2021..dupa o luna. Am înscris-o online la SPIT CTA. Aștept înmatricularea (programare la Sf lunii ianuarie). Apropo: pana ridic noile numere și talon, pot circula cu numerele roșii și autorizația de circulație (valabile încă 2 luni), da? Am primit și covorasele dedicate (cadó de la dealer). Alte probleme n-am avut pana acum. Quote Share this post Link to post
dvoncu 373 Posted January 15 Trebuie prelungita autorizatia, se poate pina la 90 de zile. Quote Share this post Link to post
fisman 8 Posted January 15 22 minutes ago, dvoncu said: Trebuie prelungita autorizatia, se poate pina la 90 de zile. Pai și asta e valabila 3 luni.. Quote Share this post Link to post
dvoncu 373 Posted January 15 Atunci esti ok, normal se da pe 30 de zile. Quote Share this post Link to post
akon 1 Posted January 18 Eu nu m am mai grăbit cu înmatricularea, cu toate că mi a expirat autorizația provizorie, atât timp cât ai RCA valabil poți circula încă 90 de zile de la ieșirea din starea de alertă, in care încă suntem ( legea 55/2020). O să o înscriu mai spre primăvară. Quote Share this post Link to post
fisman 8 Posted February 3 Hello. Am găsit (sh) o cotiera de "I20 2016-2020"..o fi buna și pt I20-ul nostru? S-o fi schimbat configurația scaunelor fata (consola, distanta, etc)? Știe cineva? Quote Share this post Link to post
fisman 8 Posted February 7 Hello. Din nou eu. Săptămâna trecută am scos-o pe Frumușica (don't ask, mașina duamnei ) la drum lung, Constanța - Predeal și retur. Nu merge rău pentru o mașină de oraș. Pana pe la 80 km/h accelerează bine.. Mai sus, trebuie sa ai răbdare.. În schimb, Cruise control-ul face toți banii. Mai mult de jumătate de drum picioarele mele s-au odihnit. Din păcate, la întoarcere mi s-a declanșat de 3 ori senzorul de ture pressure. Inclusiv după ce verificasem și egalizasem presiunile în roti. Consumul (mediu)la diferite viteze: 4,5 la viteze pana la 110 km/h, 5,9 după A3 și A2 (125 km/h pe Cruise control). Nu știu ce sa zic cu tyre pressure ala, de ce se tot aprinde.. Quote Share this post Link to post
cipelantra 120 Posted February 7 E clar, l-au setat să se aprindă sub 2,5 bari, mai nou cică așa se merge "eco". Am mai auzit... Quote Share this post Link to post
fisman 8 Posted February 7 6 hours ago, cipelantra said: E clar, l-au setat să se aprindă sub 2,5 bari, mai nou cică așa se merge "eco". Am mai auzit... Adica se aprinde dacă presiunea este sub 2,5 bari sau peste? Când s-a aprins prima data aveam 2,5 bari (dar băgați în decembrie, când am pus caucioacele de iarna). După ce mi s-a aprins senzorul de doua ori (odată pe centura Ploieștiului și odată la plecarea din primul OMV de pe A2 spre Cta) la Petrom (oprirea următoare) am verificat presiunea și am băgat peste tot 2,4 bari. După 60 km s-a aprins iar senzorul și am mers cu el asa pana acasă, unde l-am resetat din nou. Sa vedem cât o ține. Pe eticheta de pe prag scrie 2,35 bari pe față și 2,15 pe spate, pentru roți pe 185x65x15 și aprox 3 persoane cu bagaje (cum aveam eu).. Quote Share this post Link to post