Jump to content
Sign in to follow this  
nats

Santa Fe facelift 2020

Recommended Posts

Posted (edited)

Versiuni, motorizari si preturi disponibile in toamna 2020:

https://m.automarket.ro/stiri/primele-imagini-cu-hyundai-santa-fe-facelift-design-imbunatatit-platforma-noua-si-versiune-plug-in-hybrid-98319.html

Poate acum renunta si Hyundai la becurile de la semnalizarile spate, cu atat mai mult cu cat un plug-in hybrid cred ca se va duce spre 50000 euro.... Urata chestie!

Edited by nats

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Va fi interesant de vazut preturile - nu cred ca vor mai fi aceleasi preturi de promotie - cred ca vor veni cu pret intreg de 50K+ EUR in Europa. Care tot ar putea fi un pret bun comparativ cu alte modele. 

Personal, versiunea plug-in hibrid ca ar fi singura alternativa reala la o utilizare mixta oras - afara, datorita celor 50 km autonomie electric. Daca pretul cu subventie de la stat va merita. 

Deoarece sunt nou cu Hyundai, sa inteleg ca motorul diesel si transmisia sunt total noi sau aceleasi re-denumite? Atat am si eu pe SantaFe actualmente - 200 CP /440 Nm si 8 trepte automata. 

Edited by mav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul e o evolutie iar cutia e noua (dublu ambreiaj cu 8 trepte in loc de automata cu convertizor cu 8 trepte).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Cred ca e aceeasi, cu convertizor, dar au gresit astia. Spun asta pentru ca si cea 8AT cu convertizor este tot noua, facuta inhouse de Hyundai-Kia. Si, dupa cate stiu eu, au apucat sa o puna doar pe generatia trecuta de Kia Sorento.

LE Da, si Kia a anuntat tot 8DCT, dar care schimba ca una cu convertizor :))). Deci, 8 DCT sa fie.

Edited by nats

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

8AT se pune inclusiv pe Tucson facelift si respectiv Sportage.

image.png.e71a70dd4bc64be408e7bcd0f8cb1a6e.png

Edited by dvoncu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onorata Instanta, recunosc si regret fapta. Asa este. Mea cupla! :oops:

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/2/2020 at 9:56 AM, dvoncu said:

Motorul e o evolutie iar cutia e noua (dublu ambreiaj cu 8 trepte in loc de automata cu convertizor cu 8 trepte).

Deci motorul ar putea primi un update soft la revizie, iar cutia cu dublu ambreiaj ar putea favoriza o schimbare mai lina a treptelor de viteza - eu am observat ca si cutia actuala (pe care o am eu 8AT cu convertizor) schimba destul de bine - insa avantajul la convertizor vine la schimbare rapida in turatii mari - modul sport - aici cred ca este mai avantajoasa decat cea de ce. 

In fine va fi frumos sa o vedem si sa o incercam. Desi pretul va fi definitoriu si nu cred ca va fi mic. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa au facut si cu generatia actuala. L-au adus la peste 48000 si de un an e la 42400. In mod cert PHEV-ul va bate spre 50000, poate si peste. La inceput, ca dupa-aia isi revine Tiriac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...