basti77 57 Posted March 11, 2020 Sa vina vedem preturi si poate facem un buy back Quote Share this post Link to post
cipelantra 120 Posted March 11, 2020 Nu cred ca va mai veni... cel putin in Romania. Quote Share this post Link to post
Aurel1988 36 Posted March 11, 2020 Și eu eram sceptic că va mai veni. Totuși acum am speranțe că va veni...pentru că au scos i40-ul... Quote Share this post Link to post
basti77 57 Posted March 11, 2020 Și vine la preț de i40, +20k euro. Quote Share this post Link to post
cipelantra 120 Posted March 11, 2020 Daca nu au varianta hibrid/electric pentru Elantra, nu cred ca va mai veni. Deja UE penalizeaza noxele la nivel de flota... nu cred ca le convine sa plateasca 100 mil amenda. Parerea mea! Quote Share this post Link to post
Aurel1988 36 Posted March 12, 2020 Pun un 1.0 T-GDI și gata. Sau noul motor 1.5 de pe următorul i30 (detalii in atașament) 20200226_i30_Technical_Data_preliminary_Update.pdf Quote Share this post Link to post
Skynet91 28 Posted March 21, 2020 Salut! Oameni buni... A aparut new Elantra. Ma asteptam sa vad multe comment-uri, pareri pro si contra. Si cand colo... o mare tacere. Asta inseamna doua lucruri. Ca am ramas fara cuvinte ... Adica WOW! Ce masina! Sau, cel mai probabil, o reactie de genul: Hmmm, e ceva de ea, dar parca lipseste ceva. Acum serios, ma risc si o sa spun parerea mea. Daca tot stau pe acasa. Am fost destul de curios, mai ales dupa teaser-ul ala in care nu aratau mare lucru. Un lateral care promitea si cam atat. Dupa ce am vazut-o live si m-am uitat la zeci de poze, parerea mea e ca... hmmm - se putea mai bine. In pofida a ce au spus multi comentatori ca "vai de mine, ce masina!". Are note de trecere la toate, pana ajungi la spate. Mie mi se pare incredibil de urat. Un comentator spunea ca designerul masinii a fost genial. Eu zic ca a fost pana la spate. Acolo cred ca s-a imbatat. Multe linii, coturi, zigzaguri, chestii care nu transmit nimic. Vorba unui prieten, cand i-am aratat-o: parca e un cur de femeie vădană. Interiorul pare ok. Comentariul unuia care a fost la prezentare: parca e un cockpit de avion. OK prietene, seful ala de la BMW venit la Hyundai stie de ce. BMW asa le face de mult. Iar masca aia imensa e in trend tot la BMW. Uitati-va la seria 7. E ditamai. Iar motorizarile - de rasu-plansu. Nimic nou, tot alea vechi. E bagat ceva pe acolo de un hibrid, dar bateria aia e doar asa, de ochii soacrei. Am asteptat fff curios si ma gandeam ca o sa fie ceva care o sa te faca sa vrei o schimbare. Probabil as fi facut-o. Dar daca arata asa... nu cred. Stiti cum se spune. Gustul nu se discuta. Daca nu mi-a placut mie, nu inseamna ca altuia nu o sa i se para masina vietii lui. De-asta suntem diferiti. Quote Share this post Link to post
cipelantra 120 Posted March 21, 2020 (edited) Mie unul nu.mi place. Volanul ala parca a fost desenat de unul care avea diaree, tinichigii o sa injure formele cubiste ale usilor, iar spatele... daca nu se deschide portbagajul ca la Octavia, nu stiu ce poti incarca acolo, poate niste posete. Sa speram insa ca o sa arate mai bine in realitate, decat in poze. Edited March 21, 2020 by cipelantra Quote Share this post Link to post
ulysse 20 Posted March 21, 2020 Parca e din "Transformers". Cel puțin spatele... Quote Share this post Link to post
dvoncu 378 Posted March 21, 2020 Intotdeauna Hyundai a balansat intre designuri banale si socante. Am urit designul primul Tucson cind l-am vazut prima data si l-am iubit dupa ce l-am cumparat in 2008. Si acum imi pare rau dupa el. Quote Share this post Link to post
Gelu89 0 Posted March 22, 2020 21 hours ago, dvoncu said: Intotdeauna Hyundai a balansat intre designuri banale si socante. Am urit designul primul Tucson cind l-am vazut prima data si l-am iubit dupa ce l-am cumparat in 2008. Si acum imi pare rau dupa el. Salut grup, azi am schimbat garnitura capac culbutorii la hyundai tucson 2.0 benzina 2wd din 2007 si am observat lantul de la axa cu came largit sau sa imi pare mie, este ceva normal sau trebuie schimbat, Quote Share this post Link to post
Chevy 96 Posted March 23, 2020 (edited) Opriti clipul la secunda 2, mie imi pare ca aduce la partea din spate cu un model de mercedes ( nu stiu care ca nu sunt fan si habar nu am ce modele au). La 1.15 insa, din lateral, ma duce cu gandul la i30 fastback. Interiorul este orientat spre sofer atat de mult de parca doar el are voie sa foloseasca vreun buton. Mie imi place cum arata, ceea ce nu pot spune despre modelul actual! Poate sunt subiectiv avand model 2018 insa am scris asta de mult timp, modelul 2019-2020 mi se pare un mic pas inapoi fata de 2018. Nu cred ca o vor aduce in Europa cu motorul de 2 litri, pana acum strategia lor a fost sa se situeze sub Honda ca si pret, cu motorul de 2 litri nu stiu cat de jos vor fi. Camera aia de pe spate va fi tot timpul murdara , daca la 2018-2020 cand ploua mai ai sanse sa vezi ceva in ea, la 2021 va fi imposibil sa vezi ceva. Scaunele arata super bine. Nu stiu daca nu confund, daca intr-un clip cu noua Elantra am vazut o faza, masina iti arata pe bord ca ai masina in lateral si reduce singura viteza cand vrei sa schimbi banda. Mi se pare foarte misti optiunea asta! Daca nu mai aveam 2 ani leasing la a mea si cu Covid-ul asta cand nu stii cand se va termina, eu 1 as fi luat-o pe asta! E genul meu de masina, forma apropiata de clasicul sedan, ceea ce despre Honda ( o alta masina care imi place ) nu pot spune. Nu prea ma dau in vant dupa banda aia led care uneste stopurile spate. Daca i-ar pune pe fata si niste lumini led in loc de clasicele halogene, ar fi misto! Edited March 23, 2020 by Chevy Quote Share this post Link to post
Skynet91 28 Posted March 23, 2020 Exact ce spuneam. Important e sa-ti placa tie, pt ca tu te plimbi cu ea. Ce zic ceilalti e fix părerea lor, care nu prea conteaza. Decat daca vor sa-si ia una. Quote Share this post Link to post
ida01ro 37 Posted March 26, 2020 S-au cam spart in figuri, la propriu. Interesant unde se va monta placa de inmatriculare fata, pt ca pe centru este antena radar ! Quote Share this post Link to post
Aurel1988 36 Posted June 22, 2020 Elantra nu se mai comercializează în România (poate chiar în Europa): Quote Share this post Link to post
ida01ro 37 Posted June 22, 2020 (edited) oare de ce ....lua fata lui Ioniq ? Vad ca si "noul I30 " este un face lift, dar nu prea reusit, dupa mine. Si aici s-au cam spart in figuri... care de care mai ascutite. Au scazut puterea motorului la I30 clasic, ca sa impinga clientii catre M hybrid. In rest, cam aceleasi caracteristici de echipare, nici acum nu are ACC, etc... Edited June 22, 2020 by ida01ro Quote Share this post Link to post
yozo 18 Posted June 22, 2020 (edited) da. dar la 17.000 euro un hybrid destul de bine echipat se merita, plus ca am vazut ca au cutie manuala pe hybrid, daca elentra vine echipata la fel sincer cred ca o sa ma bag 100% Edited June 22, 2020 by yozo Quote Share this post Link to post
cipelantra 120 Posted June 22, 2020 Ala nu e hybrid pur, daca are cutie manuala. E mild hybrid, adica o baterie de 48V care preia consumatorii electrici din sarcina motorului (alternatorului). Ceva imi spune ca, in scurt timp, mildhybridul va fi scos din lista privilegiatilor care parcheaza gratis in Bucuresti. Quote Share this post Link to post
ida01ro 37 Posted June 22, 2020 (edited) @yozo: pai tocmai asta era discutia, elantra nu mai este oferita, deci..nu stiu unde ai sa te bagi ! DA, mild-ul e un truc pentru a scadea cumva noxele (si a mai pune o baterie + alte angarale pe masina ). Interesanta mi se pare si comparatia fiselor tehnice de la Fastback-ul meu ( 1,4 TGDI) cu cel 1,5TGDI : 1.4 TGDI (2018) 1.5 TGDI (2020) Putere (CP/ rpm) 140 / 6000 160/ 5.500 Cuplu Maxim (Nm/ rpm) 242/1500÷3200 253/ 1.500 - 3.500 Viteza maxima (km/ h) 208 210 Acceleratie 0 - 100 km/ h (s) 9.2 9.3 Greutate (kg) 1330 1376 Consum oficial* NEDC (l/ 100 km)/ CO2 (g km) * - urban 6.9/160 5,7-6,2/ 131-141 - extraurban 5.1/118 4,2-5,0/ 95-114 - mediu 5.7/134 4,7-5,4/ 108-124 si uite asa, ce iau pe pere dau pe mere In prezentarea masinii, nu stiu ce insemna "transmisia manuala inteligenta (iMT)" ? Ar fi bun un conducator auto cu IQ ridicat.... bafta Edited June 22, 2020 by ida01ro Quote Share this post Link to post
dvoncu 378 Posted June 22, 2020 Cutie mai lunga la cea noua - performante dinamice pe-acolo cu consum si deci cu codoi mai mic. Quote Share this post Link to post
cipelantra 120 Posted June 22, 2020 1.5 TGDi - 160 Cp, 253 Nm, 210 km/h viteza maxima si suta o atinge mai greu decat 1.4 TGDi, 9.3 fata de 9.2. Probabil ca e din cauza multpreinteligentei cutii de viteze. Ha ha! Quote Share this post Link to post
basti77 57 Posted June 23, 2020 13 hours ago, cipelantra said: 1.5 TGDi - 160 Cp, 253 Nm, 210 km/h viteza maxima si suta o atinge mai greu decat 1.4 TGDi, 9.3 fata de 9.2. Probabil ca e din cauza multpreinteligentei cutii de viteze. Ha ha! Si ceva greutate in plus. Quote Share this post Link to post