Jump to content
FlorisADF

RACORD FLEXIBIL I30 II benzină

Recommended Posts

Salutare! Am căutat pe forum dar nu am găsit nimic, poate s-a discutat anterior. La ultima revizie făcută de mine, am constatat că acea plasă a racordului flexibil de evacuare gaze, în partea dinspre motor este desprinsă pe toată suprafața circulară a racordului, partea din spate este ok. Racordul în sine pare să fie în regulă, am verificat, l-am mișcat, nu scăpă gaze, nu este ars. S-a mai confruntat cineva cu așa ceva? Este o problemă dacă acea plasă stă așa desprinsă? Mașina este 1.4 benzină. Sau dacă cineva l-a înlocuit rog detalii, dimensiuni, producător ... Mulțumesc .   

Edited by FlorisADF

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca vorbesti de piesa din imagine. Eu am schimbat-o pentru ca se sparsese elementul elastic din interior - cost aprox 300 ron la Kia Ceed. Daca spui ca nu pierde gaze pe acolo nu ai nici un motiv sa o inlocuiesti, dar cred ca trebuie sa te pregatesti pt o piesa noua...

Bafta

racord flexibil CEED 1,4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc pentru răspuns. Da, am avut doar impresia că nu este ars...prea tare dar azi m-am băgat sub mașină și cu o oglindă am observat și partea dinspre spatele mașinii și partea de jos era ok iar sus plasa ruptă și racordul în sine avea pe vreo 4 spire, cât am putut vedea ciupituri, mici spărturi și zona înnegrită, deci viață lungă nu mai are. Am hotărât să-l schimb, doar că piesa care mi-ai arătat-o la mine, la I30 II costă ..... 1300 lei așa că am vorbit și voi schimba strict racordul cu sudură în argon. Cert este, am vorbit azi la service , în momentul ruperii acelui înveliș exterior viață lungă nu mai are.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1- cel mai simplu  - pentru a vedea daca racordul mai este etans - este sa incerci sa obturezi evacuarea , in spatele masinii, cu motorul pornit ...si urmareste daca apare un zgomot specific..fasait, etc. Chiar sa fara manevra asta, cand conduci, in special la acceleratie, auzi altfel zgomotul motorului in cabina.  Xcum, eu am mers destul cu racordul fisurat, pt ca fie ca nu am gasit fie nu am avut timp, etc.

2- ref la pret - nu trebuie sa cauti neaparat piese " originale" ; sunt f scumpe si nu prea merita!

Bafta

Edited by ida01ro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am verificat prin metoda menționată , nu pare să sufle foarte tare, se aude o ușoară fâsâială și parcă acum și-a schimbat puțin zgomotul la turatii de 3000. M-am programat marți ptr schimbarea racordului sudură în argon, piesa în sine nu o găsesc decât pe original și doar în afară. Ideea este că plasa este ruptă aproape de tot am prins-o cu un colier ptr că vibra. Revin cu detalii după înlocuire.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am revenit cu problema racordului flexibil, azi am rezolvat-o , nu eu, un tip foarte bun în ceea ce face în Constanța. Atașez foto cum era și cum este acum:

IMG-20191126-WA0002.jpg

IMG-20191126-WA0004.jpg

IMG-20191126-WA0001.jpg

IMG-20191126-WA0003.jpg

IMG-20191126-WA0000.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...