Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
raduit

Curea transmisie

Recommended Posts

Stie cineva la cati ani sau km se schimba cureaua de transmisie la i40 ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Era mult mai simplu sa te uiți în "plan revizie" decât sa deschizi topic nou. Zic și eu :)

 

Sent from my phone.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La scutere cureaua de transmisie se schimba intre 5 si 15000km :D

Insa sigur au bagat transmisia pe curea si la hyundaiuri? :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai da... Cureaua de accesorii.. În planul de revizie spune ca se verifica prima oara La 90k km. Aia de la dealer au zis ca se verifica la fiecare revizie (adică la fiecare 30k km) și dacă se considera, se schimba....

Primul rand din tabelul asta. Nu știu cum sa uploadez poza la calitate normala. Tapatalk o face mai de proasta calitate. b740e62b7300aa8335c444249d0f24ed.jpgdc59a4e62a67b9e34345f78b4ae6e9ec.gif

 

Sent from my phone.

Ia sa vedem daca din gchrome merge mai bine.

post-67276-0-02297500-1565741158_thumb.jpg

Edited by bumbul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faci confuzie intre curea de traansmisie (accesorii) si lantul/cureaua de distributie.

Prima si prima data se verifica jocul in fulii si intinzatorul. Apoi se verifica cureaua, care e mai usor de schimbat decat o fulie de compresor AC, sa zicem.

Daca se rupe cureaua nu e mare smecherie, doar creste temperatura la apa si e pericol de piscare garnitura de chiulasa. Eu, personal, am mers 20km cu fulia de la vibrochen rupta, pana la primul service, dar opream cand trecea apa de 100 de grade. La cureaua de distributie, insa, de cele mai multe ori se lasa cu tije indoite si chiar cu motor kaput.

Edited by nats

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am aceasta fisa de revizii. Ms bumbul . Cartea mea e in germana si unii termeni is mai greu de tradus.

 

Are cineva o fisa de revizii la 1.6 GDI ? (vad ca bujiile la diesel nu se schimba pana in 240k km. la benzina din ce stiu se schimba de cateva ori pana la 240k )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manualul îl poți downloada gratuit de pe site-ul hyundai România. Pana atunci, uite câteva capturi de ecran din manual. La 60 și 120k km se schimba (nichel) , la 150k km (iridium), apoi la 180 (nichel) s.a.m.d.

 

Atenție la numărul paginii, posibil sa nu fie în ordine. Sper sa fie clare pozele... 82e62eb817e6afa611ae0bbc5dbafd3f.jpge1be62cf257262807d7ac237119c6b26.jpg6211ba2341e223115fed74d045a38c66.jpg4b5e7a6acf89e394314ffe1fc994aabd.jpgfa96e26ac23931de7f0d58e141bda157.jpg3c93472126fc250232d3fde0ac93cd0b.jpg75e7473e2b447bbf718612733b0aaecb.jpghttp://cloud.tapatalk.com/s/5d544ea2ae7f9/manual%20i40.pdf

 

Sent from my phone.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ms de manual, bujiile care vin din fabrica pe masina o fi iridium ?

Edited by raduit

Share this post


Link to post
Share on other sites

revin ... din fabrica la I40 1.6 GDI vine cu bujii iridium

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mai schimbat vre.un coleg cureaua de accesorii pana acum? La cati km și cu ce cod de piesa / producător?

 

Sent from my phone.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, am 200.000 km, am verificat-o acum cand am umblat la ambreiaj si e ok. Sper ca si fuliile sun ok :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am remarcat un fâșâit cu motorul la relanti. E ritmic si vine din partea stanga a moorului, din zona accesoriilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am schimbat-o acum la 107k. Nu părea prea fericita cea veche. Am înlocuit-o cu una de origine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici unul, doar ca la Renault 1.9 dCi o schimbam la 90k, iar la Chevrolet 1.6mpi, la 60k. Asta pe i40 nu aveam de gând sa o tin 200 de mii. 

Costa 60 lei cureaua și 2 beri manopera. Dacă pocnește cureaua, nota de plata este.... Doamne ferește de asa ceva. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am achimbat astazi cureaua (57 lei) 25212-2A310, rola ghidaj fara caneluri (65 lei) 25287-2A010 si rola ghidaj cu caneluri (55 lei) 25287-2A000, toate Hyundai Genuine Parts.

La demontare, s-a observat ca jocul cel mai mare era in rola de la... intinzator. Intinzator care costa 510 lei pe original si 380 lei pe producator INA.

E drept, mecanicii mi-au spus din prima sa o iau si pe asta, insa rola de schimb face doar QWP, care e praf. Baietii din service au masurat rola de ghidaj (cea fara caneluri) si au vazut ca are aceleasi cote cu rola de la intinzator. Asa ca am dat fuga la King repede si am mai luat inca o rola (65 lei), si astfel am schimbat si rola de la intinzator.

La King mi-au spus ca nu este prevazut reper rola intinzator.

Acum e mai liniste in masina, nu mai fasaie cureaua si s-au mai diminuat si vibratiile la cald, dar nu de tot.

Manopera 130 lei pe factura plus 30 lei atentia la baieti, la un service de cartier. Operatia trecuta in pasaportul service.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este bine de stiut ca poti inlocui rola de pe intinzator, cu rola de ghidaj. Cati km ai spus ca ai? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cam devreme sa zornaie rola de pe intinzator. nu-i asa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...