Hedone 2 Posted June 27, 2019 Nu mica mi-a fost mirarea cand am intrat pe forum si nu am vazut nici o recenzie despre acest model. Asa exotic sa fie?Despre cum am ajuns la acest model ar fi multe de spus. Versiunea scurta ar fi:- utilizator Honda de peste 10 ani (Accord si CR-V)- donat CR-V sotiei la schimb cu Renault Grand Scenic 1.6 Diesel- descoperit inventie numita filtru de particule si nevoit sa schimb filtrul- descoperit ca masinile diesel trebuie sa iasa afara din oras, ai, n-ai treaba, precum cateii...filtrul de particule a incercat de peste 10 ori sa se regenereze dar la drumurile mele de 10-15 km a dat chix.- gasit total intamplator pe un forum discutii despre masini PHEV.-Vazut pe youtube Ioniq PHEV. ..mi-a placut masina iar autonomia ei electrica de peste 50 km imi venea manusa.Am multe drumuri prin oras, am priza acasa si priza la depozit...deci pot sa trag spre 100 km autonomie electrica pe zi daca o incarc si la munca.-Mers la Hyundai Brasov sa o cumpar cu vise ca in 3-4 luni poate ajunge.-Agentul de la Hyndai destul de pesimist: ca sunt multe comenzi pe Norvegia si Suedia (zicea ceva de 2500 buc comenzi ferme numai in Norvegia) asa ca in Romanica mai incolo. Cat de incolo? Poate la anul...-Dar pot macar sa o vad? Avem o Hybrida care trebuie ridicata zilele astea.-Vazut, placut directia acasa si intrat pe Mobile.deGasit masina veche de 1 an la 30.000 km langa Munchen cu 20500 plus TVA. (una noua era pe la 28.000 euro)Sunat, rezervat, luat bilet de avion, achizitionat pe firma venit in goana acasa.Cam asta a fost itinerariul.Ca prime impresii:Feelingul este ca atunci cand am trecut de la Nokia cu butoane la primul smartphone (era un HTC)Faptul ca pleaca de pe loc in liniste totala te face sa te simti mai Zen, mai relaxat.Faptul ca imi arata dupa 1300 km consum mediu de 0.3l/100 km ma face sa zambesc.Nu am probleme cu banii, stiu ca nu in economia asta stateam dar tot iti da o placere sa vezi ca nu mai bagi fum in trafic si mergi aproape moca.In Brasov am ginit o parcare subterana in centru cu prize (8 bucati)…de acum acolo e locul meu de parcare cand stau 2-3 ore prin oras cu kinderii.Sa iau iaurt de la Auchan? Dar nu mai bine ma opresc la Kaufland? De ce PHEV si nu Electrica? Nu imi place sa traiesc senzatia de range anxiety. Mai am de facut drumuri prin tara si vreau sa le fac relaxat.Nu vreau sa merg cu 80 la ora pe autostrada ca sa mai castig 10 km. De felul meu merg repede, unde imi permite drumul chiar si cu 150 -160 km la ora. Pentru mine timpul inseamna bani. Daca merg cu 80-100 adorm... nu e de mine mersul piticului, poate la pensie.Asa ca la jucaria asta, daca de la 60km autonomia scade la 35km pentru ca trag de ea nu ma deranjeaza…faptul ca nu a pornit motorul e un castig pentru mine si pentru copiii mei.Oricum pe centura Brasovului de la 160km am coborat la 120-130 km/ora ca sa nu porneasca motorul pe benzina.Consumul mi se pare fabulos si la drum lung.Din Viena la Brasov 5.3 l/100km in conditiille in care bateria era spre zero si mers intins cu 150-160 km/ora pe autostrada. Se pare ca are o aerodinamicitate buna.Alte castiguri remarcate de sotia: abia astept sa ma trimita undeva: piata, gradinita copiii etc ca sa am un motiv sa o conduc.Ma gandesc serios si la niste concedii sa lasam CRV-ul acasa si sa mergem cu Ionica.Bateria are 8.9 kw, se incarca in 3 ore si 15 min acasa daca e aproape goala; la Kaufland in 2 ore jumate.Incarcarea e limitata la 3.7 kwO incarc de fiecare data unde am timp si loc (90% din cazuri job si acasa) chiar daca sunt la 80% cu bateria. Nu se stie cand am nevoie de mai multe drumuri si mai bine ma prinde cu ea full.Cam atat deocamdata.Daca aveti curiozitati o sa incerc sa raspund. 2 Quote Share this post Link to post
mi20r 88 Posted June 27, 2019 Felicitări și la cât mai mulți kilometri fără incidente!Da, este un model exotic pentru România, la fel ca și cu varianta full electric, pentru că este cam imposibil să achiziționezi așa ceva prin HAR, te lovești exact de experiența pe care ai avut-o deja la reprezentanță.Aici pe forum suntem doar 2 posesori de Ioniq hybrid clasic din câte știu eu. Quote Share this post Link to post
Remus 47 Posted June 28, 2019 S-o conduci sanatos si fara evenimente. Textul asta cu comenzile pentru Norvegia il invata toti dealerii. Eu am vrut sa-mi iau Kona electric prima data dar nu s-a putut. Am ajuns la hybrid. Senzatia de Zen e nepretuita. Quote Share this post Link to post
james kilowatt 584 Posted June 28, 2019 S-o alergi sanatos! E o masina interesanta. Exista o tentativa de review aici:http://www.hyundaiclub.ro/forum/index.php?showtopic=12914&p=213742 Quote Share this post Link to post
cipelantra 132 Posted June 28, 2019 (edited) Foarte faina masinuta! N.ai dat mult pe ea, sa te tii sanatos cu dansa! Edited June 28, 2019 by cipelantra Quote Share this post Link to post
Cristist50 185 Posted June 28, 2019 V-am mai scris eu p'aci pe undeva ca nu au baterii si se produc foarte putine comparativ cu cererea. Dar cine sa citeasca ... Quote Share this post Link to post
Remus 47 Posted June 28, 2019 V-am mai scris eu p'aci pe undeva ca nu au baterii si se produc foarte putine comparativ cu cererea. Dar cine sa citeasca ...Am citit nenea. Da’ noi ce vina avem? Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post
Cristist50 185 Posted June 28, 2019 Se plange lumea de experientele de la reprezentante. Cu siguranta ca vor sa vanda masini de 30k euro, nu au de unde sa le ia din pacate. Quote Share this post Link to post
james kilowatt 584 Posted June 28, 2019 De vina e mafia petrolului. Pentru ca tine închisă într-un beci super bateria aia făcută din mâl și pet-uri reciclate! Quote Share this post Link to post
Cristist50 185 Posted June 29, 2019 (edited) Confirm, fac parte dintre mafioti. Tot legat de baterii, LiFePO4, 2.4kW, 1900 euro ... Pai cum sa dai inainte cu preturile astea?? Edited June 29, 2019 by Cristist50 Quote Share this post Link to post
fisherman 56 Posted June 29, 2019 € 637,46 | 12V 150AH Lifepo4 Batterie Waterproof BMS 4S 12.8V for Golf Carts ATV Solar Storage Motorhomes Boats Inverter + 10A Chargerhttps://s.click.aliexpress.com/e/9YSieYg Sau 2 din astea Quote Share this post Link to post
Cristist50 185 Posted June 29, 2019 (edited) Am o problema cu aliexpressul si chestii de genul asta ca bateriile care pot da foc la casa Un telefon, o husa, un far, mai merg. Dar nu m-as baga la cele de mai sus. Edit: Hai ca facuram praf si topicul asta. Mai are curaj sa cumpere careva electrice (si deschide si topic)? Edited June 29, 2019 by Cristist50 Quote Share this post Link to post
Nick Ioniq 0 Posted June 4, 2020 Salut, am văzut ca ai menționat de copii. Legat de acest subiect, cum te descurci cu spațiul relativ mic al portbagajului (341l). Ai fost în concediu cu ea? Ai încercat sa montezi bare transversale și portbagaj? Quote Share this post Link to post
Alx2378 0 Posted January 18, 2021 Salutare Ceva posesori noi? Am luat de curand Ioniq-ul meu si sunt multumit de el. Din pacate cred ca ai lipseste o functie la modurile de consum, in afara de cele 3 (EV, HEV si AUTO) poate ar fi fost buna si functia de incarcare... Am pacalit-o cumva mergand pe treapta sport si daca nu esti la deal incarca bateria. Dar am observat ca la orice accelerare sau ori de cate ori este nevoie chiar cand mergi pe HEV ajuta si motorul electric. Quote Share this post Link to post
james kilowatt 584 Posted January 19, 2021 Masinile PHEV care au functie de incarcare fac sa explodeze consumul pe benzina (intre 1 si 4L/100km suplimentar). De ex la Superb PHEV functia incarcare face sa sara consumul pe autostrada de la 7-8 la 10-11. In afara de cazul in care destinatia e intr-o zona accesibila doar masinilor electrice, nu ai nevoie de ea, incarcarea cu benzina nu e rentabila. Quote Share this post Link to post
Alx2378 0 Posted January 19, 2021 Chiar si asa ar trebui sa fie o optiune asta.... Poate nu incarcare rapida sa traga de motorul termic foarte mult dar putin cate putin, cum am spus oricum electricul intra in functiune de fiecare data cand este nevoie. @james kilowatt Flandra sau Valonia? Quote Share this post Link to post
Aurel1988 39 Posted April 3 Salutare. Vreau să cumpăr și eu un Ioniq Electric dar am citit că ar avea gardă la sol destul de mica? Sunt posesori care pot confirma acest lucru? Ați avut ceva probleme cu mașina în acest sens? Cică ar avea 140mm gardă la sol. Parcă e cam puțin pentru drumurile noastre. Quote Share this post Link to post
Aurel1988 39 Posted May 9 (edited) Chiar nimeni nu mai e pe forumul ăsta? Edited May 9 by Aurel1988 Quote Share this post Link to post
Skynet91 30 Posted May 9 Mai este Aurele... dar ce sa-ti raspund? Ca nu am Ioniq... Eu sunt suparat ca mi-a intrat o toantă in ușa stanga față. Singură, intr-o parcare cam de 15 masini. Ferită de evenimente, credeam eu. A dat cu spatele până m-a nimerit... Deci... nu esti singur... Quote Share this post Link to post
Aurel1988 39 Posted May 10 Pai mă refeream că nimeni... proprietari de Ioniq. P.S. Sorry pentru daună. Și eu am primit o lovitură pe ușă spate pe vremea când aveam Elantra. Problema a fost că nu știu cine a fost șoferul sau șoferița. Nu a lăsat niciun bilet...nimic. Quote Share this post Link to post
mircea george 2 Posted May 10 Salut, proprietar de Ioniq HEV din 2018. Pot spune ca garda e absolut normala, medie - borduri si gropi abordate cu grija dar fara probleme in majoritatea situatiilor urbane. Quote Share this post Link to post
Aurel1988 39 Posted May 10 Mersi, problema e că la EV e ieșită un pic bateria în jos, mai mult decât nivelul pragului. Asta era îngrijorarea mea. Quote Share this post Link to post
mi20r 88 Posted May 10 Exista o solutie la garda la sol "joasa". Se numeste Kona. Cu plusuri si minusuri fata de Ioniq... Quote Share this post Link to post
Aurel1988 39 Posted May 11 (edited) Am deja o Kona(a soției) cu motor termic. Ioniq mi se pare o alegere mai buna pentru mine. Mai mare, confort mai bun și mai bine echipată. O sa incerc sa nu fac "off-road" cu Ioniq. Edited May 11 by Aurel1988 Quote Share this post Link to post
Aurel1988 39 Posted May 11 (edited) @mi20r Ești mulțumit de Ioniq? Edited May 11 by Aurel1988 Quote Share this post Link to post