Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

Recommended Posts

Salutare.

De ceva vreme: cateva saptamani masina mea a inceput sa aiba ceva probleme:

- pornire "in 3 pistoane" pentru cateva secunde

-niste "batai" in motor tot pentru cateva secunde...

- rareori fum albastrui (maxim 2-3 secunde)

- crescut consumul in bord....

Am fost la service si mi-au zis ca injectoarele sunt uzate unul avand o compensare mare (cu valoare peste 2 si alte 2 cu valori de 1.5)

Am verificat pe net si un injector nou este 1800lei.

Am intrebat la service de reparatii injectoare si costa aprox 400lei per injector adica 1600lei in total

Intrebarea mea este:

credeti ca se merita reparatia acestora sau sa fac un efort si sa schimb injectoarele cu altele noi?

Alte idee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca se pot repara, cele reparate profesional sunt la fel ca si cele noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de info!

Nu am avut timp de reparatii deoarece sunt blocat cu un proiect si am mers cu masina asa.

Am pus motorina de la OMV (Maxx Motion) si am pus solutie de curatat injectoare de la STP...

Problema nu se mai manifesta momentan.

A disparut fumul si tremuratul motorului la pornire.

Dupa ce ma voi elibera....incerc o reparare a injectoarelor.

Cineva din Constanta poate sa imi recomande un service de injectoare bun?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna dimineata.

Am fost zilele trecute la http://www.reparatii-injectoare-constanta.ro/ pentru a repara injectoarele si domnul de acolo mi-a zis ca nu e cazul sa le repar.

Problema mea se rezuma la curatire a sistemului de alimentare.

A bypass-at rezervorul si a pus un aparat ce livra pe rampa de injectoare un fluid de curatire.

Am stat cu motorul pornit la relanti timp de 20 de minute si apoi inca 20 de minute la 3k RPM.

Dupa ce a reconectat la loc totul, am facut 60km de autostrata, tot pe la 2500-3000RPM.

Acum motorul porneste ca nou.

Echipamentul este de la wynn's si seamana cu cel din link: https://www.youtube.com/watch?v=mWn9B8N-YUw

Nu vreau sa fac reclama. Daca nu e fair, rog admini sa imi stearga postarea.

 

 

 

PS: sunt curios sa pun din nou testerul sa vad cum apar acum.

Edited by DjHammer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu update.

Minunea a tinut o saptamana, pana la urmatoarea alimentare. Acum face exact ca inainte.

Deja ma gandesc la niste injectoare noi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cele noi sunt prea scumpe. Reconditioneaza profesional si vor fi ca noi la un sfert de pret.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dvoncu,

imi poti recomanda unde sa ma duc la recondiționat in Constanta sau București?

Mersi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am fost la https://www.expressdiesel.ro/ pentru refacerea pompei de mare presiune la Tucson si am fost foarte multumit (reprezentanta cerea 44 de bulioane sa o inlocuiasca, baietii au reconditionat-o cu 800 inclusiv montat-demontat de pe masina). Cred ca Santa are tot injectoare Bosch, ei sunt service autorizat. Altii, Google it.

Pe astia https://www.reconditionariinjectoare.ro/ ii stiu de pe alt forum, nu am auzit sa se plinga lumea de ei si au preturi mai mici. Dar sunt la Buzau :)

Edited by dvoncu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce problema s-a mai agravat putin in sensul ca si la relanti cu motorul cald nu mai mergea rotund, am fost la reprezentanta in Constanta si mi-au zis ca injectoarele 2 si 3 sunt cu probleme si ca trebuie schimbate si ca ar fi mai bine sa iau toate noi 4..., m-am dus la dezmembrari si am luat 2 injectoare SH si le-am pus.

Am schimbat si seibile de cupru ca le aveam si acum masina merge ca noua.

A disparut toate simtomele de mai sus: motor tremurat la pornire, fum albastru cu miros de ars...

Multumesc de sfaturi si drumuri bune sa aveti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine au gasit un injector care pe retur da o cantitate mai mare parca, nu ma tin bine minte, dar oricum nu e ca celalalte. Considerati ca ar putea fi o problema asta, iar daca da, s-ar putea corecta altfel decat prin inlocuire (un injector Bosch original costa aproximativ 1500 ron). Multumesc.

 

PS: Scoate fum in limite normale pt un diesel si merge rotund.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se reconditioneaza si trebuie facuta, costa vreo 600 de lei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...