Jump to content
Sign in to follow this  
mihaigherasim

Martor "Check engine" aprins

Recommended Posts

Buna ziua tuturor,

 

Azi dimineata m-am lovit de o alta problema cu masina (Hyundai i30, 1.6 benzina, 122cp, din 2008). Martorul Check engine sta aprins sau clipeste incontinuu. Motorul trage foarte greu, parca ar merge in 3 pistoane, si se ambaleaza foarte greu si incet. Plus ca vibreaza foarte tare mai ales la accelerare. Dar, ralantiul pare sa fie ok. Nu se vad fluctuatii de turatie pe turometru, dar se simte ca nu merge ok. Ce credeti ca este problema si ce ma sfatuiti sa fac. Daca a mai patit careva asa ceva, care a fost problema si cum ati rezolvat-o? Va multumesc.

Share this post


Link to post

Du-te la un service sa vezi ce erori ai stocate in ECU. Altfel facem concurs national de ghicit pe forum ...

Share this post


Link to post

Salut,

 

Am facut deja programare la un test. Va voi tine la curent cu ce imi spun cei de la reprezentanta.

Share this post


Link to post

Stii cum e ... poate fi o fisa de bujie care nu e bine infipta sau care scapa curent la masa ...sau nu.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Salut tuturor.

Am fost la test. Rezultatul: o bobina de inductie defecta. Am comandat alta. Maine o schimb.

Vedem ce urmeaza! :)

Edited by mihaigherasim
  • Like 1

Share this post


Link to post

Salut tuturor,

 

Am schimbt bobina respectiva in servisul reprezentantei. Pret total (verificare, piesa, manopera): 250 lei. Motorul pare sa mearga bine. De acum inainte vedem ce-o sa mai fie!

Share this post


Link to post

Cât a fost doar bobina?

Și un cod eventual

Edited by fisherman

Share this post


Link to post

Mulțumesc frumos

Share this post


Link to post

Am aceeasi simtome, motor 1.4 hyundai i30 2010. Partea nasoala e ca m-a prins in concediu la 800 km de casa. Ma gandesc ca fiecare bujie are o bobina. Ce sanse am sa fie doar un contact imperfect?

Share this post


Link to post

Aceeasi simptoma poate fi cauzata de:

- contact imperfect

- bobina busita

- injector busit

-probleme compresie pe piston

 

deci 25% sanse sa fie doar contact

Share this post


Link to post

La ce service ai fost? Si masina mea face la fel. Plus ca de vreo 2-3 sapt imi face si figuri la pornire, dar azi s-a aprins martorul de check engine si nu mai functioneaza turometrul. Aveti ceva recomandari de service-uri in Bucuresti, preferabil zona Colentina?

Share this post


Link to post
On 5/22/2019 at 11:23 AM, mihaigherasim said:

Buna ziua tuturor,

 

Azi dimineata m-am lovit de o alta problema cu masina (Hyundai i30, 1.6 benzina, 122cp, din 2008). Martorul Check engine sta aprins sau clipeste incontinuu. Motorul trage foarte greu, parca ar merge in 3 pistoane, si se ambaleaza foarte greu si incet. Plus ca vibreaza foarte tare mai ales la accelerare. Dar, ralantiul pare sa fie ok. Nu se vad fluctuatii de turatie pe turometru, dar se simte ca nu merge ok. Ce credeti ca este problema si ce ma sfatuiti sa fac. Daca a mai patit careva asa ceva, care a fost problema si cum ati rezolvat-o? Va multumesc.

... la mine a fost lipsa scanteie cilindrul 3 -  ECU defect

Share this post


Link to post
On 8/25/2019 at 3:35 PM, ion73 said:

Am aceeasi simtome, motor 1.4 hyundai i30 2010. Partea nasoala e ca m-a prins in concediu la 800 km de casa. Ma gandesc ca fiecare bujie are o bobina. Ce sanse am sa fie doar un contact imperfect?

Defectul a fost cauzat de ECU. Asta a fost cauza lipsei de scanteie cilindru 3.

Share this post


Link to post
On 6/3/2020 at 6:03 PM, ion73 said:

... la mine a fost lipsa scanteie cilindrul 3 -  ECU defect

Buna seara,

Multumesc de raspuns. La mine a fost o bobina de inductie defecta. Am si scris asta mai sus.

Share this post


Link to post

Am fost si eu la DAB auto Bucuresti, cu aceeasi problema, ori incompetenta electricianului tanar, ori foame de bani.

Dupa tester, mi-a spus ca bujiile sunt de vina, mi-a schimbat cele 4 bujii la pretul de 5 ori mai mare decat daca le cumparam si le schimbam eu. Am zis nu conteaza cel putin astia au tester si nu stau eu pe bajbaite sa schimb diferite componente.

Dupa ce am plecat de acolo, problema nu s-a rezolvat, acuma tre sa ma duc iar, unde normal o sa-mi zica sa schimb si cele 4 bobine de inductie. Ca doar nu o sa mi schimbe doar 1, ca altfel imi spunea de la bun inceput unde e problema.

Nush de ce cred ca suna a reclamatie la OPC....

Share this post


Link to post
On 10/5/2020 at 11:03 AM, adetcc said:

Am fost si eu la DAB auto Bucuresti, cu aceeasi problema, ori incompetenta electricianului tanar, ori foame de bani.

Dupa tester, mi-a spus ca bujiile sunt de vina, mi-a schimbat cele 4 bujii la pretul de 5 ori mai mare decat daca le cumparam si le schimbam eu. Am zis nu conteaza cel putin astia au tester si nu stau eu pe bajbaite sa schimb diferite componente.

Dupa ce am plecat de acolo, problema nu s-a rezolvat, acuma tre sa ma duc iar, unde normal o sa-mi zica sa schimb si cele 4 bobine de inductie. Ca doar nu o sa mi schimbe doar 1, ca altfel imi spunea de la bun inceput unde e problema.

Nush de ce cred ca suna a reclamatie la OPC....

La a 2a vizita am schimbat si 2 bobine de inductie. Momentan e ok.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...