Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
Sign in to follow this  
mihaigherasim

Martor "Check engine" aprins

Recommended Posts

Buna ziua tuturor,

 

Azi dimineata m-am lovit de o alta problema cu masina (Hyundai i30, 1.6 benzina, 122cp, din 2008). Martorul Check engine sta aprins sau clipeste incontinuu. Motorul trage foarte greu, parca ar merge in 3 pistoane, si se ambaleaza foarte greu si incet. Plus ca vibreaza foarte tare mai ales la accelerare. Dar, ralantiul pare sa fie ok. Nu se vad fluctuatii de turatie pe turometru, dar se simte ca nu merge ok. Ce credeti ca este problema si ce ma sfatuiti sa fac. Daca a mai patit careva asa ceva, care a fost problema si cum ati rezolvat-o? Va multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Du-te la un service sa vezi ce erori ai stocate in ECU. Altfel facem concurs national de ghicit pe forum ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Am facut deja programare la un test. Va voi tine la curent cu ce imi spun cei de la reprezentanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stii cum e ... poate fi o fisa de bujie care nu e bine infipta sau care scapa curent la masa ...sau nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut tuturor.

Am fost la test. Rezultatul: o bobina de inductie defecta. Am comandat alta. Maine o schimb.

Vedem ce urmeaza! :)

Edited by mihaigherasim
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut tuturor,

 

Am schimbt bobina respectiva in servisul reprezentantei. Pret total (verificare, piesa, manopera): 250 lei. Motorul pare sa mearga bine. De acum inainte vedem ce-o sa mai fie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cât a fost doar bobina?

Și un cod eventual

Edited by fisherman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am aceeasi simtome, motor 1.4 hyundai i30 2010. Partea nasoala e ca m-a prins in concediu la 800 km de casa. Ma gandesc ca fiecare bujie are o bobina. Ce sanse am sa fie doar un contact imperfect?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceeasi simptoma poate fi cauzata de:

- contact imperfect

- bobina busita

- injector busit

-probleme compresie pe piston

 

deci 25% sanse sa fie doar contact

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...