adimihai198613 1 Posted March 7, 2019 Salutare, De cateva saptamani ma.confrunt cu 2 probleme: 1. La anumite parcari cu spatele si unde sunt nevoit sa virez maxim sunt momente cand masina parca se blocheaza....sau parca o tine ceva blocata dupa care scapa si iar face si tot asa pana cand incep sa indrep volanul. Mai nou acum face si la virajele care se executa cu fata de pe loc. 2. Problema la pornire dimineata.- baterie noua - la sub 5 gr incepe calvarul : dau la.automat cam de vreo 3 ori si dupa porneste.- dupa pornire la rece : putin fum. Dupa nu mai scoate.- si azi m-am confruntat cu alta :( Plec cu treapta 1 , 2700 ture , schimb treapta 2 , urc spre 2500 - 2700 mai brusc si simt un soc care imi da impresia ca parca nu functioneaza corect 4x4. Poate cineva sa dea ceva sfaturi la.cele de mai sus ? MultumescAm omis sa precizez Este vorba despre un santa fe din 2006 4x4 Quote Share this post Link to post
dvoncu 367 Posted March 7, 2019 1. Verifica cuplajul central, daca se blocheaza asa face2. Verifica si schimba bujiile incandescente Quote Share this post Link to post
adimihai198613 1 Posted March 7, 2019 Multumesc Maine sau zilele urmatoare ma.ocup de cele 2 Dar despre partea cu virajul strans ai idee ceva ? Quote Share this post Link to post
dvoncu 367 Posted March 7, 2019 Daca masina este blocata in 4x4, vireaza greu si cu fata si cu spatele. Quote Share this post Link to post
adimihai198613 1 Posted March 8, 2019 Salutare, Problema cu pornirea am rezolvat-o prin inlocuirea electromotorului. Porneste la "secunda" Acum mai ramane problema cu cuplajul pe saptamana viitoare V-am salutat Quote Share this post Link to post
BogdanRaul 0 Posted March 13, 2019 Salutare, De cateva saptamani ma.confrunt cu 2 probleme: 1. La anumite parcari cu spatele si unde sunt nevoit sa virez maxim sunt momente cand masina parca se blocheaza....sau parca o tine ceva blocata dupa care scapa si iar face si tot asa pana cand incep sa indrep volanul. Mai nou acum face si la virajele care se executa cu fata de pe loc. Salut,O problema similara o am si eu. Indiferent ca merg inainte sau in marsalier si am rotile virate aproape maxim, din cand in cand se poticneste usor, e ca si cum s-ar incaleca niste dinti intr-un angrenaj. Cred ca problema este in pinionul diferential din cutia de viteze sau la axul intermediar spre planetara dreapta. Acum doua luni am schimbat planetara dreapta cu una noua si timp de doua-trei saptamani au disparut simptomele. Dar cand credeam ca am scapat, au aparut din nou si se manifesta din ce in ce mai des. Cand masina ruleaza in linie dreapta nu am nici cea mai mica problema indiferent de modul in care o accelerez.Daca ii dai de cap poate imi spui unde ai gasit problema. Eu am o Santa Fe din 2008 4x4 cutie manuala. Quote Share this post Link to post
adimihai198613 1 Posted March 13, 2019 Salutare, Inca nu am avut timp sa ma ocup zilele astea dar cu siguranta voi afla si o sa povestesc aici cum am rezolvat problema. Poate se mai confrunta si altcineva cu asta si pot fi de ajutor Salutare Quote Share this post Link to post
adimihai198613 1 Posted March 21, 2019 Salutare, Revin cu update pt problemele semnalate mai sus.Am rezolvat si problema cu virajele. Problema a fost rezolvata prin inlocuirea grupului de pe spate cu tot cu cuplaj electromagnetic, ulei transmisie Castrol. Grupul a fost second de pe un santa fe de 2010. Va urez o seara frumoasa! Quote Share this post Link to post
kingkofy 0 Posted June 21, 2019 Salut,O problema similara o am si eu. Indiferent ca merg inainte sau in marsalier si am rotile virate aproape maxim, din cand in cand se poticneste usor, e ca si cum s-ar incaleca niste dinti intr-un angrenaj. Cred ca problema este in pinionul diferential din cutia de viteze sau la axul intermediar spre planetara dreapta. Acum doua luni am schimbat planetara dreapta cu una noua si timp de doua-trei saptamani au disparut simptomele. Dar cand credeam ca am scapat, au aparut din nou si se manifesta din ce in ce mai des. Cand masina ruleaza in linie dreapta nu am nici cea mai mica problema indiferent de modul in care o accelerez.Daca ii dai de cap poate imi spui unde ai gasit problema. Eu am o Santa Fe din 2008 4x4 cutie manuala.Vreo veste colegul? Cam aceleași probleme le am si eu pe un 2013 2.2 4wd... Quote Share this post Link to post
adimihai198613 1 Posted December 10, 2019 Salutare tuturor, Asa cum va spuneam acum ceva timp dețin de aproape 1 an un santa fe 2006 4x4. Ma confrunt din nou cu o problema. Poate a mai întâlnit-o cineva. La accelerari mai rapide ( urcare in turatii ) se aude un fluierat,șuierat foarte puternic. Daca accelereze ușor nu face nimic nu se aude nimic. Acest sunet de ceva timp face din ce in ce mai des. Aveti idee, s-a mai întâlnit cineva cu acest defect? Multumesc Quote Share this post Link to post
BogdanRaul 0 Posted January 5, 2020 La multi ani tuturor! Eu am o problema asemanatoare. Se manifesta in felul urmator. Pornesc motorul si dupa ce il las sa se incalzeaca putin, in momentul in care o accelerez spre 1500-1800 de turatii, incepe sa se auda un zgomot ascutit/ suierat /frecare metal pe metal din zona turbinei. Zgomotul se atenueaza si dispare dupa ce rulez cateva sute de metrii, dar cred ca are legatura cu cresterea temperaturii motorului. Primele zgomote au aparut in iarna trecuta, dar le-am ignorat si s-au accentuat in toamna cand s-a racit afara. Acum 3 saptamani am reconditionat turbina pentru ca am crezut ca ea este sursa, dar m-am inselat. In momentul asta dupa multe cautari pe youtube, sunt sigur 99% ca zgomotul este provocat de o scapare de gaze la galeria de evacuare. Se rupe unul din prezoanele de fixare a galeriei pe blocul motor, garnitura dintre galerie si bloc este metalica si se comporta ca o muzicuta. Odata cu incalzirea motorului se dilata galeria si zgomotul se atenueaza. Eu nu am mai avut timp sa verific daca intradevar am vreun prezon rupt. Dar turbina era in parametrii si inainte de reconditionare. Quote Share this post Link to post
BogdanRaul 0 Posted February 28, 2020 Am rezolvat problema cu scartaitul/ suierat. La service am descoperit ca un surub de la galeria de evacuare situat in zona egr-ului, era partial desurubat si aveam o pierdere de gaze evacuare. Quote Share this post Link to post