__Sly__ 29 Posted July 11, 2019 @Liviu VL vezi ca la ET gasesti niste calculatoare pe net, nu poti sa iei chiar orice. Uite aici un exemplu: https://www.wheel-size.com/calc/ Quote Share this post Link to post
SSD 1 Posted July 11, 2019 Eu am luat Anzio Polar Silver cu ET50, nu mai retin exact restul datelor...am intrebat de unde le am achizitionat si se potrivesc perfect. Quote Share this post Link to post
MDP 10 Posted September 25, 2019 Bun găsit tuturor ! Astăzi am reușit și eu într-un final , să îmi fac revizia de ,, 15 mii ,, . Trecînd peste faptul că ,, tovarășele ,, de la reprezentanță au fost interesate de persoana mea doar la achiziția mașinii , iar revizia a trebuit să o fac cu oarecare tensiune , căci nu eram programat nici în august ( cînd am luat fizic mașina , nici în septembrie cînd am primit actele ) , vă aduc la cunoștință că revizia a costat 774, 97 lei . Defalcat asta înseamnă DOUĂ ore manopera ( care de fapt a fost mai puțin de una , eu stînd tot timpul lîngă mecanic ) , preț 219,80 lei , filtru polen 127,91 lei , filtru aer 88,74 lei , ulei Shell Ultra 5w 30 la 44,37 lei / l , filtru ulei 28,24 lei și cireașa de pe colivă soluție curățat motor ( după revizie s-a suflat motorul de praf , s-a pulverizat o soluție , s-a suflat din nou și s-a luat suma de 9,08 lei . La toate acestea cu tva inclus rezultă după cum am spus 774,97 lei . E mult , e puțin , aștept părerile dv. P.S. Aș fi interesat de un cîrlig . La Tulcea Hyundai mi-a cerut vreo 2650 lei , iar Kia 1700 . Domniile voastre cu cît ați găsit ?Mulțumesc anticipat ! Quote Share this post Link to post
Reactor2015 68 Posted December 7, 2019 La ce reprezentață ai făcut revizia de ai plătit atât de mult? Vezi că cei de la AutoUniversal Galați sunt destul de ok. Sper că nu la ei Quote Share this post Link to post
MDP 10 Posted December 7, 2019 Vă salut . Nu , nu la GL ci la TL am făcut revizia . Este unica ,, reprezentanță din oraș ( județ ) , deci își permit să pună cît vor . Partea ,, frumoasă ,, este că în urmă cu cca. 2 săptămîni am avut ,, norocul ,, ca un moș tîmpit care se uita ,, după avioane ,, să intre în mine în trafic . De atunci tot aștept bara spate ( spoilerul ) care nu prea vine . Cît privește revizia , a trebuit să merg la ei , să fac scandal și abia apoi să-mi facă revizia . Mașina mea nu prea figura în documentele lor , de parcă o luasem din Cehia , nu din reprezentanța lor . Și să mă calmeze , cucoana de la vînzări îmi spune să stau liniștit , că așa voi avea o garanție ,, mai lungă ,, ! Quote Share this post Link to post
Fitacu 0 Posted May 5, 2020 Salutare! Sunt nou pe grup, acest forum m-a convins sa cumpar masina si va multmesc pentru comentariile voastre, mi-au fost de ajutor. Totodata as dori sa-mi scriu si impresia despre masina dupa un an de folosinta. Desi am masina de serviciu pe care o folosesc zilnic, dar e mai veche, am decis sa cumpar aceasta masina (Tucson, Style, 1.6 GDI Man) mai mult pentru timpul liber. Asadar, dupa un an masina are doar 6000 km, cateva drumuri la munte si la tara, restul prin Bucuresti. In principiu sunt multumit: design frumos, foarte spatioasa, suficient de confortabila, climatronicul merge impecabil, android auto functioneaza, dar cateodata se mai deconecteaza, presupun ca e de la cablul usb care nu e original, silentioasa la viteze de oras, consumul pt mine e acceptabil (9% mixt/6.3 extra/ 10.5 urban), incalzirea in scaune - ok. Ce nu prea imi place la ea: intr-adevar e puturoasa, pentru depasiri la viteze mai mari trebuie sa ma asigur bine si sa anticipez, altfel e foarte stresanta depasirea, in general merg linistit, nu sunt grabit, dar sunt momente cand ai nevoie de putere in plus la motor, cand am fost pe la munte, cu doua persoane se cam chinuia sa urce pantele de pe DN, trebuia sa schimb in viteze inferioare si sa o forjez; la viteze de peste 80km/h incep sa se auda cauciucurile (hankook - standard) in habitaclu, ma asteptam sa fie mai silentioasa, dar, na, nu e ML...; cand am pilotul automat activat si ii dau din buton revenire(res/+) de la o viteza mai mica la viteza setata mai mare pe pilot se accelereaza mai bine decat daca as accelera cu pedala. Acum, am o intrebare, pentru cei care au acest motor: daca si la voi in treapta intai, dupa plecarea de pe loc, in timpul demarajului, accelerand pentru a doua, are loc o intrerupere scurta in uniformitatea accelerarii, ca si cum ar pierde din puterea motorului pt putin timp? Vreau sa stiu daca e o problema generala sau doar la mine. In celelate trepte nu se intampla problema asta. Quote Share this post Link to post
vicmag 0 Posted May 6, 2020 Salut, Fitacu! Am exact acest model si eu, din februarie 2020, si am 3300 km. Da, la demarajul pe treapta 1, inainte de a schimba a doua, imi da un pic in nas, zici ca are un gol de benzina. Cred ca asa fac toate.... eu m-am obisnuit sa nu turez pe treapta 1, ca sa evit fenomenul. Quote Share this post Link to post
Cristi008 1 Posted May 9, 2020 (edited) Si la mine se manifesta acel fenomen la pornire treapta 1 si am t-gdi. Daca accelerezi mai tare si o duci peste 2000 nu mai face. Edited May 9, 2020 by Cristi008 Quote Share this post Link to post
vicmag 0 Posted May 11, 2020 (edited) Colegi, am si eu o intrebare. Mentionez din nou: style 2020 1.6 gdi, 3300km. In bord, in consola centrala, am un greieras. Eu l-am localizat la imbinarea dintre suportul din zona conectivitatii (suportul care asigura incarcarea wireless la modelele care au, adica acea tavita dreptunghiulara) si lateralele consolei care o incadreaza (cea pe care sprijini, sa zic, piciorul). Suna ca un scartait plastic-plastic, se aude cand vibreaza masina - gropi marunte, rezonatoare inainte de treceri pietoni, etc. De regula se aude dimineata/ seara. Daca e soare si cald nu se aude (deci e ceva care tine de dilatatii...). Aveti idee ce e si cum sa remediez? Mai sunt cazuri similare? (bine, fara varianta "da muzica mai tare.... ). Ms. Edited May 11, 2020 by vicmag Quote Share this post Link to post
Kole 0 Posted June 20, 2020 Doresc sa cumpăr 1. 6 gdi. M am uitat pe site-ul auto data și din ce am văzut accelerația 0-100 nu e chiar asa dramatica. As dori sa facă cineva o comparație de accelerație între acest model și altele mai comune (loga 1.5 dci, Octavia 1.6). De exemplu eu sunt mulțumit de accelerația 1.6 Octavia iar pe auto data cele doua sunt similare cu un mic plus ptr tucson. Quote Share this post Link to post
Marius1974 2 Posted June 30, 2020 Buna ziua.aveti idee cum se activeaza urcarea/coborarea geamurilor din telecomanda.?multumesc anticipat.hyundai tucson 2019.1.6.t-gdi. Quote Share this post Link to post
Moise 62 Posted June 30, 2020 37 minutes ago, Marius1974 said: Buna ziua.aveti idee cum se activeaza urcarea/coborarea geamurilor din telecomanda.?multumesc anticipat.hyundai tucson 2019.1.6.t-gdi. Doar daca ai modul confort pe ea, desi ma indoiesc. Poti lasa geamurile deschise, incui masina cu cheia si tii cheia in pozitia de incuiat cateva secunde. Daca ai modul confort se vor ridica. Daca nu...welll pui after marker Quote Share this post Link to post
Marius1974 2 Posted July 2, 2020 Salutare.va las un site de tunning auto super.eu mi am luat de la ei deflectoare cu banda crom superbe.https://dd-tuning.ro/sper sa va fie de folos.sau poate stiati de ei.zi faina si ms de raspuns.nu se ririca deloc.la 25.ca euro puteau sai puna un amarat de modul confort.pacat de masina prea putine optiuni dar macar minimele erau ok.zi faina Quote Share this post Link to post
Larrry2019 0 Posted July 3, 2020 am fost cu ea la o verificare la reprezentanta dupa ce uitandu-ma intr-o zi sub ea am observat ca scutul e crapat si are si un "soricel" care prinde scutul in bara sarit asta dupa ce cu cateva zile in urma am auzit un zgomot cand am parcat-o. cei de la reprezentanta mi-au zis ca masina din fabrica nu vine cu scut metalic ci doar un scut dintr-un material care nu e nici plastic nici metal, e ceva altceva, ca un fel de burete mai tare sa zic. eu am crezut ca sub acest material e scutul metalic. asa sa fie? Quote Share this post Link to post
Marius1974 2 Posted July 3, 2020 (edited) Asa este.ala este scutul.daca vrei metalic comanzi dupa net.cel.mai bine schimbal.daca masina nu mai este in garantie cumpara dupa.net iesi mai ieftin si este identic.la cati bani costa merita un scut metalic mai ales ca vbm de suv.este un plastic cu un burete in interior pentru amortizare sunet Edited July 3, 2020 by Marius1974 Quote Share this post Link to post
Larrry2019 0 Posted July 3, 2020 ok mersi. e in garantie masina, are doar un an "anisor". ma gandeam si eu la varianta scut metalic. daca o trosnesc stiu ca metalul macar se indoaie mai greu si nu plang daca se zgarie sau ceva. Quote Share this post Link to post
Marius1974 2 Posted July 3, 2020 Mergi la reprezentanta vezi cat costa si punel.dar atentie daca nu mergi ma rog mult spre zone de.munte deal etc preferabil scut normal.acum vezi si diferenta de pret.daca e de 1 mil dif se merita.altfel nu parerea mea.succes Quote Share this post Link to post
Marius1974 2 Posted July 15, 2020 Salutare colegi.ajutati-ma.cu o problema.ideea este urmatoarea.am.cumparat deflectoare care se monteaza pe exterior.foarte bun acel dublu adeziv.insa una am.montato stramb si a trebuit sa o desfac.am montato cu o banda dublu adeziv insa la soare sa dezlipit.celelalte sunt tanc.acolo au ramas.intrebarea este.cu ce pot ce autoadeziv sa folosesc ptr a rezista si la schimbarile de temperatura.stiu de banda 3 m dar este si asta pe categorii probabil nu stiu.poate stie cineva in a ma ajuta.multumesc frumos. Quote Share this post Link to post
Reactor2015 68 Posted July 15, 2020 Banda dublu adezivă pentru auto este bună. Dar de departe, cea mai rezistentă mi s-a părut cea destinată lipirii oglinzii în baie. Găsești inclusiv de firmă, în Dedeman și nici nu rupe portofelul. Doar că nu am găsit decât albă, nu și neagră, cum e cea auto. Quote Share this post Link to post
Marius1974 2 Posted July 16, 2020 Ok.multumesc frumos de raspuns.o sa incerc. Quote Share this post Link to post
sad 0 Posted July 17, 2020 Sunt interesat de 1.6 gdi style,nu am posibilitatea momentan de drivetest neavand reptezentanta in apropriere si nici timp.Nu sunt prea pretentios la demaraj dar totusi e vorba de siguranta.Acum am o octavia 1.6 care are un demaraj multumitor pentru mine.Pe site-urile de specialitate octavia mea are 0-100 kmh in 11.9s ,sar tucsonul in 11.5s,daca ar fi la fel ca skoda as fi satisfacut,acum va cer parerea este comparabil demarajul sau este mai jos ca octavia? Quote Share this post Link to post
Marius1974 2 Posted July 18, 2020 Seara buna baieti.aveti idee de unde pot cumpara acel suport de inox care se pune pe suportul de picior in stanga pedalierului(calmare picior sa spunem asa)tot caut si nu gasesc.poate vreunul din voi a gasit a si montat.arata super cu acel inox.am gasit dsr de santa fe.si nu cred ca se va potrivii.multam baieti.PS.APROPO SENZORII NU S.AU ACTIVAT IDEEA ESTE CA PE ZI MERG PANA LA MUNCA SI ACASA CU CE MAI ALER 7 KM AMESTECAT CRED CA LA DRUM DREPT FARA OPRIRE DUPA N KM SE VOR ACTIVA.SEARA BUNA TUTUROR Quote Share this post Link to post
Marius1974 2 Posted July 19, 2020 Sau mai bine zis.trebuie sa merg 30 min 1h/2h cu masina fara sa ma ooresc ca sa se activeze acei senzori din roti? Quote Share this post Link to post