Grigro 0 Posted September 4, 2019 AC in general adauga 1% la consum, nu e nimic spectaculos aici. Ceea ce este intr-adevar spectaculos vei resimti dupa maxim 10.000 km cand directia nu va mai fi asa precisa, amortizoarele vor incepe sa te lase, bieletele antiruliu vor fi mai mult de decor, tu vei avea prea multa incredere in masina, etc. Atunci da, asteptam cu mare interes o noua relatare de pe piscurile montale ale oricarei tarisoare vrei tu - iti recomand insa sa nu fie prea indepartata de zona unde locuiesti.Draga Marius,AC 1l/100 km este de fapt 10% spre 15%, vorbim de AC On permanent (nu... mai apăs pe buton 2 min să se mai răcorească, din când in când) iar la 35C afara "trage" din greu. Un alt exemplu, la relanti consumă cca 0,6 l/h ... studiu de pe afară.Cât despre suspensie, aștept să se mai lase și ea un pic, este nouă și destul de rigidă. Nu am auzit până acum multe persoane vorbind negativ de amortizoare, bielete, etc. De când am cumpărat-o am luat în considerație să o țin 5 ani, adică cât este garanția. Dacă chiar are probleme la 10000 km mă voi adresa dealerului pentru că nu ar fi normal (În ritmul de acum 10k îl ating bine sub un an). Quote Share this post Link to post
cipelantra 120 Posted September 4, 2019 (edited) Suspensia nu cred sa se inmoaie. Masinile mici sunt mai rigide, pentru ca au nevoie ca de aer de stabilitate. La viteze mici nu e problema dar ia sa ne gandim cum ar fi sa faca precum barca la 130 la ora? Siguranta inainte de toate. Edited September 4, 2019 by cipelantra Quote Share this post Link to post
marius.zadara 144 Posted September 5, 2019 Un mic pont: elementele de suspensie sunt considerate consumabile, iar ele au o garantie limitata. Foarte limitata. Luati in calcul inainte de a raspunde ca pentru baterie, un element foarte important al masinii si care trebuie sa reziste ceva mai mult, acorda o garantie de 6 luni, cel putin asa era pe vremea mea. 6 luni pentru baterie ... Ok, sigur pentru suspensie da mai mult, mai ales ca avem drumuri ca in palma. O masina cu suspensie moale niciodata nu se va comporta bine in curbe. Intrebati pilotii de curse, mecanicii, etc. E doar o problema de timp, niciuna nu ramane ca in fabrica, iar faptul ca sunt mici nu compenseaza in niciun fel acest aspect - toate au tendinta sa iasa in decor, unele mai mult, altele mai putin, depinde de cata incredere are soferul in frane/acceleratie/anvelope/etc. Aveti rabdare, mai vorbim pe la 10.000 km, nu plec nicaieri M-as incumeta chiar sa spun 7.500 km, dar na, sa nu va stric avantul ...Bafta oricum, sa va tina mult si bine, dar practica difera de teorie. Sunt 50% sanse sa ma insel, dar tot atatea sa am dreptate Quote Share this post Link to post
james kilowatt 566 Posted September 5, 2019 Si masinile de F1 mai ies in decor.Toate masinile au limite, indiferent ca e Ariel Atom sau Ford T. Elementul care le tine pe sosea e cel dintre scaun si volan, nu pe undeva pe sub masina, si raspunde pentru respectarea limitelor respective. Acum 130km/h pe autostrada e OK cam pentru orice masina. Eu sunt convins ca daca merge C1 fara probleme merge si I20. Quote Share this post Link to post
cipelantra 120 Posted September 5, 2019 (edited) Suspensia masinii are garantie 5 ani fara limita de km la Hyundai. Eu am 50.000 de km cu masina si nu simt ca s.ar fi modificat ceva in rau. In afara de ambreiaj, care, atunci cand se incinge in trafic trepideaza la plecarea de pe loc, pot sa spun ca, pentru cei 9300e pe care i.am dat pe masina sunt destul de multumit. Si sunt destul de pretentios... Edited September 5, 2019 by cipelantra 1 Quote Share this post Link to post
MihaiFlorescu 12 Posted September 5, 2019 (edited) Am trecut de 15k. Merge la 160 ca la 100. Drumuri să avem. E drept că uneori am impresia că îmi bat amortizoarele pe spate sau flanșele când e rece/stata mașina peste noapte, doar câteva sute de metri. Ceea ce am știut de la început că este o posibilitate citind că înălțarea lui i20 active este doar din arcuri, având aceleași amortizoare ca varianta normala. La ultima revizie au zis că e totul ok. Dar asta e boala tuturor mașinilor mici. Amortizoare pe spate. In rest o pot lăsa la 100 singura și merge drept, nu trage in nici o parte, nu vibrează volanul, nu nimic. Edited September 5, 2019 by MihaiFlorescu Quote Share this post Link to post
zundapp 0 Posted December 3, 2019 (edited) Am cumparat acum o luna un i20 led line cu 7 dct. Acum are 1500km si in general ma declar multumit, nu aveam cine stie ce asteptari. Ce nu imi place: - suspensia troncane, dar cica asa "trebuie"... - am un greieras in portiera soferului care la bass se activeaza - consum pe bune in traficul naspa de Bucuresti... intre 12 si 14l/100km, in afara orasului 5-7l/100km - nu am posibilitatea de a anula plierea/deplierea oglinzilor la incuierea/descuierea masinii - ma gandesc cand e inghetata masina si o descui dimineata, daca oglinzile sunt inghetate vor fi suprasolicitate motorasele Edited December 3, 2019 by zundapp Quote Share this post Link to post
M1953 1 Posted January 27, 2020 I20 turbo / iulie 2016. Masina se comporta ca la inceput : consum 5- - 6,4 ( atentie , consumurile sunt date la 90Km/h dar, cine mai merge cu 90 ), plec cu ea din fata masinii germane si trec pe banda 1 ( toti semnalizeaza sa le iesi din fata, masina germana ma depaseste cam dupa 250 - 300 m si vorbesc de cele de fite ), sta ffbine pe viraje, NU troncane, de regula greierasul din dreapta este o frunza uscata pe filtru de polen sau chiar acesta nu sta in locasul lui, iarna , pentru evitarea problemelor cu oglinda se poate pune in locas o bucata de hartie igienica care va sari afara la deplierea oglinzii, este o masina fff reusita la banii care-i dai. Quote Share this post Link to post
cristynick 0 Posted January 24 Salutari! Dețin i20 Dct, Tgdi din 2019. La 8000 km, suspensia sau altceva, bate pe față. Verificat în service și încă nerezolvat. Benzină în baia de ulei, încă nerezolvat . Deja foarte,, mulțumit" de mașină. Ați avut probleme cu nivelul crescut la ulei? Verificați! Quote Share this post Link to post
cipelantra 120 Posted January 24 (edited) Bănuiesc că și eu am probleme cu oil dilution la Honda Civic X, 1.5 Turbo Vtec. Știu, e altă mașină, alt motor, dar e tot injecție directă ca la i20 și, din câte mi s-a spus la service, dacă faci drumuri scurte de 2-3 km, in oraș, e posibil să nu apuce să ardă benzina complet, în plus dacă ai și filtru de particule, mai injectează și de acolo ceva combustibil pentru regenerare. Soluția la Honda e că, în regim de mers preponderent urban, ai un senzor de calitate (zic ei, eu personal cred că e un counter care îți analizează cât timp rulezi în treptele I- II- III și cât in IV- V- VI) al uleiului și te cheamă la revizie la 5000 de km. Dacă mergi extraurban, ajungi la maximum 12.000 de km, dar niciodată la 20.000 cât e intervalul de revizii anual. Uleiul meu e 0w20, adică un pic mai vâscos decât apa de ploaie. Edited January 24 by cipelantra Quote Share this post Link to post
cristynick 0 Posted February 12 Bun, și dacă avem de mers în oraș, luăm taxi? Asta înseamnă un motor modern? Cu ulei contaminat și schimbat la fiecare 1000km pe banii proprietarului în timpul garanției? Quote Share this post Link to post
dvoncu 377 Posted February 12 Daca drumurile in oras sunt dese si scurte, da. Quote Share this post Link to post
cristynick 0 Posted February 28 Salutări! A mai avut cineva problema cu ulei contaminat cu benzină la motorul 1l Tgdi? Quote Share this post Link to post