Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
Andrei Hosu

New Hyundai i20 1.0 T-GDI 100CP 7DCT

Recommended Posts

 

AC in general adauga 1% la consum, nu e nimic spectaculos aici. Ceea ce este intr-adevar spectaculos vei resimti dupa maxim 10.000 km cand directia nu va mai fi asa precisa, amortizoarele vor incepe sa te lase, bieletele antiruliu vor fi mai mult de decor, tu vei avea prea multa incredere in masina, etc. Atunci da, asteptam cu mare interes o noua relatare de pe piscurile montale ale oricarei tarisoare vrei tu - iti recomand insa sa nu fie prea indepartata de zona unde locuiesti.

Draga Marius,

AC 1l/100 km este de fapt 10% spre 15%, vorbim de AC On permanent (nu... mai apăs pe buton 2 min să se mai răcorească, din când in când) iar la 35C afara "trage" din greu. Un alt exemplu, la relanti consumă cca 0,6 l/h ... studiu de pe afară.

Cât despre suspensie, aștept să se mai lase și ea un pic, este nouă și destul de rigidă. Nu am auzit până acum multe persoane vorbind negativ de amortizoare, bielete, etc. De când am cumpărat-o am luat în considerație să o țin 5 ani, adică cât este garanția. Dacă chiar are probleme la 10000 km mă voi adresa dealerului pentru că nu ar fi normal (În ritmul de acum 10k îl ating bine sub un an).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suspensia nu cred sa se inmoaie. Masinile mici sunt mai rigide, pentru ca au nevoie ca de aer de stabilitate. La viteze mici nu e problema dar ia sa ne gandim cum ar fi sa faca precum barca la 130 la ora? Siguranta inainte de toate.

Edited by cipelantra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un mic pont: elementele de suspensie sunt considerate consumabile, iar ele au o garantie limitata. Foarte limitata. Luati in calcul inainte de a raspunde ca pentru baterie, un element foarte important al masinii si care trebuie sa reziste ceva mai mult, acorda o garantie de 6 luni, cel putin asa era pe vremea mea. 6 luni pentru baterie ... Ok, sigur pentru suspensie da mai mult, mai ales ca avem drumuri ca in palma.

 

O masina cu suspensie moale niciodata nu se va comporta bine in curbe. Intrebati pilotii de curse, mecanicii, etc. E doar o problema de timp, niciuna nu ramane ca in fabrica, iar faptul ca sunt mici nu compenseaza in niciun fel acest aspect - toate au tendinta sa iasa in decor, unele mai mult, altele mai putin, depinde de cata incredere are soferul in frane/acceleratie/anvelope/etc.

 

Aveti rabdare, mai vorbim pe la 10.000 km, nu plec nicaieri ;) M-as incumeta chiar sa spun 7.500 km, dar na, sa nu va stric avantul ...

Bafta oricum, sa va tina mult si bine, dar practica difera de teorie. Sunt 50% sanse sa ma insel, dar tot atatea sa am dreptate :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si masinile de F1 mai ies in decor.

Toate masinile au limite, indiferent ca e Ariel Atom sau Ford T. Elementul care le tine pe sosea e cel dintre scaun si volan, nu pe undeva pe sub masina, si raspunde pentru respectarea limitelor respective.

 

Acum 130km/h pe autostrada e OK cam pentru orice masina. Eu sunt convins ca daca merge C1 fara probleme merge si I20.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suspensia masinii are garantie 5 ani fara limita de km la Hyundai. Eu am 50.000 de km cu masina si nu simt ca s.ar fi modificat ceva in rau. In afara de ambreiaj, care, atunci cand se incinge in trafic trepideaza la plecarea de pe loc, pot sa spun ca, pentru cei 9300e pe care i.am dat pe masina sunt destul de multumit. Si sunt destul de pretentios...

Edited by cipelantra
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am trecut de 15k. Merge la 160 ca la 100. Drumuri să avem.

 

E drept că uneori am impresia că îmi bat amortizoarele pe spate sau flanșele când e rece/stata mașina peste noapte, doar câteva sute de metri. Ceea ce am știut de la început că este o posibilitate citind că înălțarea lui i20 active este doar din arcuri, având aceleași amortizoare ca varianta normala. La ultima revizie au zis că e totul ok. Dar asta e boala tuturor mașinilor mici. Amortizoare pe spate.

 

In rest o pot lăsa la 100 singura și merge drept, nu trage in nici o parte, nu vibrează volanul, nu nimic.

Edited by MihaiFlorescu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am cumparat acum o luna un i20 led line cu 7 dct.

Acum are 1500km si in general ma declar multumit, nu aveam cine stie ce asteptari.

Ce nu imi place:

- suspensia troncane, dar cica asa "trebuie"...

- am un greieras in portiera soferului care la bass se activeaza

- consum pe bune in traficul naspa de Bucuresti... intre 12 si 14l/100km, in afara orasului 5-7l/100km

- nu am posibilitatea de a anula plierea/deplierea oglinzilor la incuierea/descuierea masinii - ma gandesc cand e inghetata masina si o descui dimineata, daca oglinzile sunt inghetate vor fi suprasolicitate motorasele

Edited by zundapp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca ai postat gresit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...