Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
Sign in to follow this  
Reactor2015

HTRAC de la Hyundai pe Kona - chiar atat de slab?

Recommended Posts

Pentru ca situatia respectiva este creata artificial si nu se va intalni cu ea niciunde in exploatarea normala. Blocarea din frine nu e o solutie dificila dar vine cu niste neajunsuri, printre care uzura mai accelerata si inegala la placute si discuri. Vezi ca exista filmari si cu Q5 cu Torsen care pica testul incrucisarii de punti din acelasi motiv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La BMW cu X-drive am schimbat pe la 50k primul set de placute...

Franarea de genul asta se produce doar la viteze foarte mici, in rest, sistemul de franare actioneaza doar pentru ESP si o face extrem de brutal contrazicand total afirmatiile pe care le-ai facut :)

Am sa incerc sa reproduc aceeasi situatie si sa vedem daca o pacalesc apasand usor pedala de frana in timp ce accelerez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nus de ce dar ma indoi foarte tare ca Xdrive foloseste frinele ... mai degraba diferentiale autoblocante. La VAG XDS ul este reglabil tocmai din motivele de mai sus, setarea mai agresiva face masina mai placuta in curbe dar distruge placutele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu exista pe x-drive asa ceva. Din frane o face. "BMW's typical xDrive system without Dynamic Performance Control, relies on brakes to reduce the speed of the faster-moving wheel (which is the one with less traction) and reduce engine power to limit slip at that wheel."

 

Pe modelele ultra avansate are distributia cuplului pe puntea spate in functie de necesitate. Torque Vectoring ii spune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite un quattro cu awd permanent cum se chinuie.

https://youtu.be/mkQ5yBnS4SU

Inca o data, e o chestie de cum e setata masina. Sunt sute de astfel de clipuri pe internet.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

....sper ca realizati totusi ca vorbiti despre un crossover mic, de oras. Nu va asteptati sa aiba tot feluri de brizbrizuri ce sa il ajute mult in teren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu vroiam sa spun altceva: necunoscind cum se testeaza sitemul (cu sau fara ESP, cu sau fara lock), e nerelevant rezultatul. E plin internetul de filmari care arata ca ba unul, ba celalalt sistem e mai bun. Testul cu puntile incrucisate este complet nerelevant intrucit este o pozitie in care niciun sofer intreg la cap nu va ajunge cu acea masina. Ca sa nu mai vorbim ca nu e inteligent sa faci stop in acea pozitie ... nu ai cum profita de inertia masinii.

Pentru punti incrucisate exista diferentiale blocabile manual. Cu care daca nu stii sa te dai, rupi planetarele ...

Edited by dvoncu
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...