Lgionutz 2 Posted March 28 On 2/1/2022 at 8:41 AM, akon said: Pai atunci informatia nu e reala, la nici o masina moderna nu apare nimic in bord cand face regenerare. La benzina filtrul functioneaza diferit fata de diesel, face regenerare practic 'continuu' , la fiecare acceleratie. Sa ma corecteze cineva daca gresesc. Am verificat cu diagnoza lauch la un tucson 2019 1.6 TGDI si am vazut ca scria ultima regenrare acum 2000 km. Deci isi face regenerarea dar mult mai rar ca la un diesel.........tipul merge mult in oras.... Quote Share this post Link to post
Lgionutz 2 Posted March 28 On 1/28/2022 at 11:18 PM, Lgionutz said: Nou la reprezentanta Hyundai Ro 3500-5000 euro, comanda din Coreea 2000 USD plus taxe, king auto București 12800 Ron și SH cu 29000km 1150 euro cu garanție 24 luni. Nu mai cumpăr in viața mea diesel ori mașină cu filtru de particule care face regenerări la 200-300km in oraș. La benzina 1.6 după 2018 au pus GPF care face regenerări între 2000-3000km ....mașină diesel este doar pentru drum lung și atât. Am montat filtrul acum 4 luni. Masina merge inca perfect. Teava de esapament este perfect curata. Daca vedeti esapamentul afumat clar este un semn ca filtrul de particule este defect.... nu va mai amagiti cu spalatul filtrelor .... Quote Share this post Link to post