__Sly__ 29 Posted July 1, 2019 Cred ca mai bine ne auzim. Iti las un numar de telefon in privat. Solutia e ceva mai complicata de atat. Iti trebuie aplicatia pe telefon, un Bluetooth ODBC si instalarea pe unitatea masinii. Suna-ma si iti explic. Quote Share this post Link to post
Lgionutz 2 Posted August 21, 2020 Salutare. De cateva zile am eroarea p2003 particulate trap efficiency below threshold bank2 (pending fault). Mașina funcționează ok, am avut la drum lung de doua ori aprins becul de DPF ( cu mesajul Check Exhaust system) dar a disparut singur. Ce parere aveti? Quote Share this post Link to post
marius.zadara 171 Posted August 22, 2020 Conform https://www.yourmechanic.com/article/p2003-obd-ii-trouble-code-diesel-particulate-filter-efficiency-below-threshold-bank-2-by-spencer-clayton cred ca eroarea o sa o mai ai pana cand se rezolva situatia. Si situatia eu o vad rezolvata prin (1) iesind oleaca pe Ax si curatand DPF-ul, urmat de (2) sters acel cod de eroare (pt ca nu se va sterge singur, ba chiar daca e lasat prea mult ar putea activa "limp mode", orice ar inseamna asta), dupa care (3) monitorizata situatia. Daca apare trebuie mers si in service si ...investigata mai amanuntit situatia. Quote Share this post Link to post
Lgionutz 2 Posted September 22, 2020 (edited) Salutare. Am instalat aplicația Tucsy sa vad cand își face regenerarea. Din ce am observat regenerarile le face din 200km in 200 km. Cand ies pe autostrada imediat dupa 2000 rpm incepe o regenerare (EGT >500 de grade celsius). Cu aplicația vezi doar cand își face regenerarea dar nu vezi diferenta de presiune din DPF și cât de încărcat este filtrul de particule. Am cumparat de ceva timp THINK DIAG mini (https://www.aliexpress.com/item/4001264110376.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.4bc14c4d6O4YmZ). Cu acest device pot vedea exact absolut toate datele de care am nevoie. După un drum Constanta - Fetesti la întoarcere becul DPF s-a aprins împreuna cu mesajul Check Exhaust system ( nu se mai aprinsese de 3 saptamani) , pe autostrada am avut cateva accelerari mai puternice (cred ca de asta becul DPF s-a aprins din cauza diferentei de presiune din DPF). Cand am ajuns acasă am verificat cu aplicația cat de în carcat era filtrul de particule și am descoperit ca avea 11.65 g cu toate ca își făcuse o regenerare in urma cu 120-140 km verificata pe Tucsy. După regenerarea făcută pe loc aveam încărcarea de 0 g și diferenta de presiune la DPF -9 Hpa. Aplicația Tucsy este buna dar este bine sa avem și un Think Diag. Edited September 22, 2020 by Lgionutz Quote Share this post Link to post
Lgionutz 2 Posted September 22, 2020 După 9 km in oraș masa funinginei este 0.39g. Quote Share this post Link to post
Val 5 Posted March 17, 2021 (edited) Salutare, si eu am probleme cu regenerari dese si am cumparat ThinkDriver. Am o intrebare, pentru a vedea informatii despre DPF trebuie sa cumpar DPF Regeneration function in aplicatie? Edited March 17, 2021 by Val Quote Share this post Link to post
Val 5 Posted March 17, 2021 M-am lamurit, pentru Thinkdriver sau Thinkdiag trebuie luata functia de regenerare DPF si ulterior scaneaza si arata parametrii DPF sau poti porni regenerarea. La mine regenerarea se face la aproximativ 200 km dar e adevarat ca merg foarte mult in oras. Quote Share this post Link to post
Lgionutz 2 Posted July 31, 2021 Aditiv Liqui Moly Diesel, DPF-Protector, 250 ml Înainte de utilizarea acestui produs am observat ca se acumula undeva la 16g de cenușa in DPF in 150-170km (am utilizat Think diag mini ) in oras cu motorina de la Petrom, cu motorina de la OMV si cu acest aditiv am 400 km cu 8,8g de cenușa acumulata. Este un produs foarte bun, becul DPF (Check exhaust system) nu se mai aprinde deloc. Masina merge impecabil, accelereaza mai bine (cred ca de la motorina aditivata OMV) dar cert este ca filtru de particule nu se mai incarca atat de repede. Deci un produs foarte bun, sper sa nu dauneze in timp sistemului de injecție etc. Il voi folosi mai rar un flacon la 2500 km-3000 km. Momentan sunt mulțumit de produs. PS : NU FAC RECLAMA DOAR INCERC SA AJUT LUMEA CARE CIRCULA MULT CU MASINA IN ORAS! Quote Share this post Link to post
Lgionutz 2 Posted July 31, 2021 (edited) On 11/9/2018 at 11:55 AM, Lgionutz said: Am gresit. Masina isi face regenerari foarte dese gen la 180-200 km in oras dar noi nu ne dam seama. Iti poti da seama doar cand face frana de motor si consumul este 1-2 L nu 0. Atunci isi face regenrare iar ea dureaza undeva la 5-10-15 min. Salutare Gabi, Eu detin un autoturism identic cu al tau, cumpărat la 68000 km si acum are 72500 km. Nu isi face regenerare deloc, cutia schimba exact ca a ta. Cand am adus masina din tara a fost singura dată când a mers in afara orașului. Edited July 31, 2021 by Lgionutz Quote Share this post Link to post
Lgionutz 2 Posted July 31, 2021 (edited) On 11/9/2018 at 11:55 AM, Lgionutz said: Salutare Gabi, Eu detin un autoturism identic cu al tau, cumpărat la 68000 km si acum are 72500 km. Nu isi face regenerare deloc, cutia schimba exact ca a ta. Cand am adus masina din tara a fost singura dată când a mers in afara orașului. Am gresit. Masina isi face regenerari foarte dese gen la 180-200 km in oras dar noi nu ne dam seama. Iti poti da seama doar cand face frana de motor si consumul este 1-2 L nu 0. Atunci isi face regenrare iar ea dureaza undeva la 5-10-15 min. Edited July 31, 2021 by Lgionutz Quote Share this post Link to post
akon 28 Posted August 3, 2021 Eu la toate tractoarele ce le-am avut băgăm din când în când benzina cu naftalină in motorină. Coincidență sau nu , n am avut niciodată probleme pe parte de turbo,egr, injectoare , DPF iar ultima am vandut-o la peste 300k km cu filtrul activ și valori optime. Quote Share this post Link to post
Lgionutz 2 Posted September 14, 2021 (edited) In ultimul timp îmi aparea eroarea P2003 OBD-II Trouble Code: Diesel Particulate Filter Efficiency Below Threshold imediat după regenerarea filtrului de particule ( pe autostrada ori prin oraș). Am folosit si folosesc in continuare Aditiv Liqui Moly Diesel, DPF-Protector pentru ca am reușit sa evit regenerările dese prin oraș de la 80-120km acum la 350-550km mers in oraș. DPF se încarcă mult mai încet de la 0.1g de cenușa pe km la 0.01-0.02g pe km. Presiunea pe dpf differential pressure după regenerare la 780rpm este de -3hpa rezulta ca filtrul este curat dar dacă trec de 2800-3500 rpm apare mesajul galben " Check exhaust system". Am desfăcut dpf differential pressure, am verificat sa nu fie înfundat, curatat senzorul MAP (era înfundat complet nu cred ca funcționa deloc aveți poze in atașament), curățat senzorul de particule care măsoară cantitatea de cenușa din DPF ( era înfundat complet nu știu cum mai măsura cenușa va atașez poze) și la final am regenerat DPF cu Solutie spray curățare filtru de particule, catalizator, valva EGR, DPF/Catalyst Spray, Pro-Tec, 400 ml introdusa cu un furtun subțire in DPF prin îndepărtarea Particulate Matter Sensor. In timpul regenarii a iesit fum negru alb pe o perioada de 10 min apoi nu a mai iesit nimic. De doua zile eroarea nu a mai apărut iar mesajul Check exhaust system a dispărut. Spre ca totul sa fie ok. Am schimbat uleiu cu Shell helix 0w 30 in urma cu 120 km. https://www.hindawi.com/journals/js/2016/5380646/ https://www.emag.ro/solutie-spray-curatare-filtru-de-particule-catalizator-valva-egr-dpf-catalyst-spray-pro-tec-400-ml-pro2985/pd/DMJV22MBM/?ref=hdr-favorite_products https://www.emag.ro/aditiv-liqui-moly-diesel-dpf-protector-250-ml-21270liquimoly/pd/DH9J3YMBM/?ref=hdr-favorite_products Folosesc motorina Rompetrol Efix 55 momentan si totul este ok. 6b2eac36-957e-469b-bb2b-80d2509b5745.jfif 797500fc-0d8f-41a3-93e8-d05a45c69eed.jfif b01ede21-178a-483c-b9da-f5894af96f88.jfif senzorul PM (4).jfif OBD P2003.jfif Locatie senzor PM.jfif instructiuni gasite pe internet pentru codul P2003 (4).jfif Senzor PM.jfif instructiuni gasite pe internet pentru codul P2003 (2).jfif instructiuni gasite pe internet pentru codul P2003 (3).jfif instructiuni gasite pe internet pentru codul P2003.jfif Senzorul PM (2).jfif Senzorul PM (3).jfif Senzorul PM.jfif ULEI.jfif Edited September 14, 2021 by Lgionutz Quote Share this post Link to post
Lgionutz 2 Posted September 20, 2021 (edited) On 9/14/2021 at 8:34 PM, Lgionutz said: In ultimul timp îmi aparea eroarea P2003 OBD-II Trouble Code: Diesel Particulate Filter Efficiency Below Threshold imediat după regenerarea filtrului de particule ( pe autostrada ori prin oraș). Am folosit si folosesc in continuare Aditiv Liqui Moly Diesel, DPF-Protector pentru ca am reușit sa evit regenerările dese prin oraș de la 80-120km acum la 350-550km mers in oraș. DPF se încarcă mult mai încet de la 0.1g de cenușa pe km la 0.01-0.02g pe km. Presiunea pe dpf differential pressure după regenerare la 780rpm este de -3hpa rezulta ca filtrul este curat dar dacă trec de 2800-3500 rpm apare mesajul galben " Check exhaust system". Am desfăcut dpf differential pressure, am verificat sa nu fie înfundat, curatat senzorul MAP (era înfundat complet nu cred ca funcționa deloc aveți poze in atașament), curățat senzorul de particule care măsoară cantitatea de cenușa din DPF ( era înfundat complet nu știu cum mai măsura cenușa va atașez poze) și la final am regenerat DPF cu Solutie spray curățare filtru de particule, catalizator, valva EGR, DPF/Catalyst Spray, Pro-Tec, 400 ml introdusa cu un furtun subțire in DPF prin îndepărtarea Particulate Matter Sensor. In timpul regenarii a iesit fum negru alb pe o perioada de 10 min apoi nu a mai iesit nimic. De doua zile eroarea nu a mai apărut iar mesajul Check exhaust system a dispărut. Spre ca totul sa fie ok. Am schimbat uleiu cu Shell helix 0w 30 in urma cu 120 km. https://www.hindawi.com/journals/js/2016/5380646/ https://www.emag.ro/solutie-spray-curatare-filtru-de-particule-catalizator-valva-egr-dpf-catalyst-spray-pro-tec-400-ml-pro2985/pd/DMJV22MBM/?ref=hdr-favorite_products https://www.emag.ro/aditiv-liqui-moly-diesel-dpf-protector-250-ml-21270liquimoly/pd/DH9J3YMBM/?ref=hdr-favorite_products Folosesc motorina Rompetrol Efix 55 momentan si totul este ok. 6b2eac36-957e-469b-bb2b-80d2509b5745.jfif 62.47 kB · 4 downloads 797500fc-0d8f-41a3-93e8-d05a45c69eed.jfif 64.13 kB · 4 downloads b01ede21-178a-483c-b9da-f5894af96f88.jfif 62.96 kB · 3 downloads senzorul PM (4).jfif 83.21 kB · 5 downloads OBD P2003.jfif 112.17 kB · 2 downloads Locatie senzor PM.jfif 143.71 kB · 4 downloads instructiuni gasite pe internet pentru codul P2003 (4).jfif 196.92 kB · 2 downloads Senzor PM.jfif 63.08 kB · 3 downloads instructiuni gasite pe internet pentru codul P2003 (2).jfif 217 kB · 3 downloads instructiuni gasite pe internet pentru codul P2003 (3).jfif 121.99 kB · 4 downloads instructiuni gasite pe internet pentru codul P2003.jfif 205.11 kB · 1 download Senzorul PM (2).jfif 131.66 kB · 2 downloads Senzorul PM (3).jfif 155.94 kB · 4 downloads Senzorul PM.jfif 144.11 kB · 4 downloads ULEI.jfif 57.41 kB · 3 downloads Eroarea P2003 check exhaust system a reapărut la 4g de cenușă, 200 km făcuți doar in oraș exact când am turat motorul in sarcina undeva la 3000-3500 rpm. Cu motorul la 750rpm am presiunea dpf -0.75 hPa. Edited September 20, 2021 by Lgionutz Quote Share this post Link to post
Lgionutz 2 Posted September 21, 2021 18 hours ago, Lgionutz said: Eroarea P2003 check exhaust system a reapărut la 4g de cenușă, 200 km făcuți doar in oraș exact când am turat motorul in sarcina undeva la 3000-3500 rpm. Cu motorul la 750rpm am presiunea dpf -0.75 hPa. M-am consultat cu un coleg si de inceput senzorul acesta trebuie curatat / schinbat. Quote Share this post Link to post
Lgionutz 2 Posted November 8, 2021 On 8/3/2021 at 7:33 PM, akon said: Eu la toate tractoarele ce le-am avut băgăm din când în când benzina cu naftalină in motorină. Coincidență sau nu , n am avut niciodată probleme pe parte de turbo,egr, injectoare , DPF iar ultima am vandut-o la peste 300k km cu filtrul activ și valori optime. Ce legătură are naftalina cu motorina? Quote Share this post Link to post
akon 28 Posted November 8, 2021 Naftalina are obiceiul de a curata funinginea ca de-aia bagau in sobe pt curatarea cosului de fum. Motorina are obiceiul de a produce funingine. Legatura o faci tu. Quote Share this post Link to post
Lgionutz 2 Posted January 20 (edited) Update. In decembrie 2021 am schimbat filtrul de particule. Am făcut 2000km și totul este in regula deci... nu mai spălați filtre degeaba ca nu rezolvați nimic. https://www.autoparts-24.com/item/D_0076_2470581/?pos=4 https://www.autoparts-24.com/item/D_0076_2490244/?pos=2 De aici am comandat. Edited January 20 by Lgionutz Quote Share this post Link to post
akon 28 Posted January 20 Asa scump este un DPF second hand ? Cat costa nou? Quote Share this post Link to post
mosbabacu 2 Posted January 25 Dupa aprox 300km doar in oras, mi s-a aprins si mie martorul de la GPF. Am iesit o tura pe autostrada si s-a stins. Intrebarea este: aveti o recomandare de diagnoza/scaner cu care sa pot vedea datele despre GPF? Masina este 2019. Quote Share this post Link to post
Lgionutz 2 Posted January 28 On 1/20/2022 at 9:12 PM, akon said: Asa scump este un DPF second hand ? Cat costa nou? Nou la reprezentanta Hyundai Ro 3500-5000 euro, comanda din Coreea 2000 USD plus taxe, king auto București 12800 Ron și SH cu 29000km 1150 euro cu garanție 24 luni. Nu mai cumpăr in viața mea diesel ori mașină cu filtru de particule care face regenerări la 200-300km in oraș. La benzina 1.6 după 2018 au pus GPF care face regenerări între 2000-3000km ....mașină diesel este doar pentru drum lung și atât. 1 Quote Share this post Link to post
Cristist50 190 Posted January 29 Stai linistit ca nu esti singurul care plange. Si eu am picat in plasa marketingului, cu consumuri mici si motoare superbe fara probleme. Da' de unde ... Quote Share this post Link to post
LIVIU VL 6 Posted January 29 Buna ziua.Mie la Tucson 2020 1.6 GDI -cu GPF si 22000 de km nu si-a facut regenerare niciodata pina acum. Quote Share this post Link to post
mosbabacu 2 Posted January 31 @LIVIU VL: cum iti dai seama daca si-a facut sau nu regenerare? Ai diagnoza? Daca da, spune-mi te rog ce model (sau link de unde ai luat-o). Mersi. Quote Share this post Link to post
LIVIU VL 6 Posted January 31 Nu am diagnoza,dar pina acum nu mia aparut nimic care sa imi sugereze ca trebuie sa fac regenerare. Am modelul Tucson 2020 ,motor 1.6 gdi { fara turbo } cu gdf. Am cumparat masina de noua de la reprezentanta Hyundai. Quote Share this post Link to post
akon 28 Posted February 1 Pai atunci informatia nu e reala, la nici o masina moderna nu apare nimic in bord cand face regenerare. La benzina filtrul functioneaza diferit fata de diesel, face regenerare practic 'continuu' , la fiecare acceleratie. Sa ma corecteze cineva daca gresesc. Quote Share this post Link to post