Gabi C 26 Posted September 10, 2018 Iarna care vine este prima iarna cu " noul " meu Tucson. Luna asta as vrea sa imi cumpar cauciucurile de iarna si m-am gindit sa imi iau un model ce are si optiunea "runflat". Jentile masinii sint pe 19 , am senzori de presiune in roti ( nu stiu daca asta conteaza sau nu in alegerea pneurilor}. M-am gindit sa aleg modelul acesta : https://www.reifendiscount.de/de/reifenprofile/pirelli/winter-sottozero-3-xl-rft-/7-60-re6305.html?itemnumber=6026680&sat=false&ffs=false Multumesc anticipat pentru sugestii si recomandari . Quote Share this post Link to post
Gabi C 26 Posted September 11, 2018 Vad ca nu mai functioneaza linkul din primul post .Atasez un nou link . https://www.reifendirekt.de/cgi-bin/rshop.pl?dsco=100&cart_id=i0NCJ884ZXti3sXp.100.849810295&Cookie=sea_rd_de_Google_Search&sowigan=Wi&Breite=245&Quer=45&Felge=19&Speed=&Load=&kategorie=6&Marke=Pirelli&S_Z=&tyre_for=&x_tyre_for=&Herst=Pirelli&RunFlat=1&m_s=3&rsmFahrzeugart=ALL&filter_preis_bis=&filter_preis_von=&homologation=&Label=C-B-72-2&details=Ordern&typ=R-281082 Quote Share this post Link to post
Reactor2015 68 Posted September 11, 2018 Eu am renuntat la runflat la doua masini care vin din fabrica cu runflat si tu vrei sa-ti pui fara sa te oblige nimeni runflat?Sunt grele, rigide, zgomotoase, la diametre mari ale jantei greu de montat si demontat. Nu se pot repara cu snur sau petic. Ai facut pana, schimbi anvelopa.Da, au avantajul ca daca ai facut pana, poti merge cu el pe pana. In ultimii 20 de ani nu am facut nicio pana ca sa trebuiasca sa schimb roata. Am kit de pana, compresor, spuma, snur (9lei setul in Dedeman) si m-am descurcat totdeauna si nici macar nu vorbesc de experiente onroad ci offroad.Asa ca in locul tau m-as mai gandi. Eu am luat jante pe 17 si anvelope 225/60 R17 GoodYear de iarna, de SUV. Quote Share this post Link to post
Gabi C 26 Posted September 11, 2018 Multumesc mult de informatie.Sincer nu am avut niciodata runflat si asta e si motivul principal pentru care va cer sfatul.Este si asta o solutie sa iau jante si anvelope pe 17 . Quote Share this post Link to post
vladk2k 65 Posted September 11, 2018 Ai grija unde schimbi anvelopele de pe jante daca optezi sa cumperi doar anvelopele, fara jante, si sa mentionezi intotdeauna ca ai jante cu senzori. Altfel, te poti trezi ca iti rupe senzorii cand dejanteaza anvelopa si e cam neplacut. Uite un ghid cu ce ar trebui sa faca: Eu personal am optat pentru roti complete (jante, anvelope senzori) pe 17" (16" nu se poate pune pe masinile cu frana de mana electica):Dezent TX 17x7, ET51Senzori OEM (100$/4 buc de pe Ebay din Korea)Nokian WR SUV Quote Share this post Link to post
Gabi C 26 Posted September 11, 2018 Multumesc de informatii.Clar renunt la ideea de runflat.Am loc pentru roata de rezerva si mai mult ca sigur in timp voi cumpara una. Adevarul este ca inainte de Tucson am avut megane si in 200k km nu am facut nici o pana. Doar anul trecut cind am fost in Romania am luat o groapa ( era noapte si nu se vedea ) si am indoit janta . Dar in rest nu am avut evenimente . O sa vorbesc cu baietii de la servicele unde schimbam cauciucurile la renault de faptu ca masina asta are senzori de presiune.Vorbeati intr-un comentariu mai sus ca trebuie sa fie pneuri de SUV ... E vreo diferenta fata de cele normale ?Multumesc . Quote Share this post Link to post
Reactor2015 68 Posted September 11, 2018 La dimensiunile si masa Tucsonului nu trebuie sa respecti decat indicele de sarcina.Chiar daca pe anvelopa nu scrie SUV (unii constructori nu scriu asa ceva) este ok.La runflat senzorii sunt obligatorii pentru ca altfel risti sa nu descoperi penele in timp real. ...Vizual, nu dar cand mergi cu masina, garantat simti ca ai pana chiar si daca nu ai senzori. Face anvelopa ca toate alea.Diferenta fata de o anvelopa clasica este ca rezista mai mult sa mergi cu ea pe pana dar de lasat si de facut zgomotul specific tot il face si asta runflat. Am distrus eu una in totalitate 1 Quote Share this post Link to post
Gabi C 26 Posted September 11, 2018 (edited) Multumesc de raspuns. Mi-ar face cu ochiul modelul acesta : https://www.reifendiscount.de/de/reifenprofile/pirelli/winter-sottozero-3-xl-m-s-ao/7-60-re6305.html?itemnumber=6454700&sat=false&ffs=false Nu stiu ce inseamna : optimizate pentru Audi ..... Edited September 11, 2018 by Gabi C Quote Share this post Link to post
Reactor2015 68 Posted September 12, 2018 Pirelli face anvelope bune, in mod special modelele de varf dar nu te-as sfatui sa iei in calcul anvelopele lor de iarna. Mergi pe Continental, Dunlop sau GoodYear ca au scoruri mult mai bune si mai constante in teste. Diferiti producatori de autovehicule au diverse anvelope ca prima echipare din fabrica pentru modelele produse de ei. Porsche, BMW, Mercedes, Audi, au anumite simboluri specifice in sensul asta. De exemplu BMW are o steluta... Probabil la asta se refera cu optimizarea aia pentru Audi dar... sa nu-ti imaginezi ca este o anvelopa mai buna decat altele ci trebuie inteles ca este anvelopa aleasa de acel producator si atat. Cam cum e cu uleiul de motor si pe capacul de la motor la ulei scrie Castrol, Elf sau Mobil1. Quote Share this post Link to post
Gabi C 26 Posted September 12, 2018 Multam tare de informatii. Atunci am sa merg pe asa ceva : https://www.reifen.com/de/Cart/CartDisplay Quote Share this post Link to post
Reactor2015 68 Posted September 12, 2018 Vezi ca nu merge linkul. Nu arata ce produs ai in cos. Quote Share this post Link to post
Reactor2015 68 Posted September 12, 2018 Nu am uitat dar sunt prea scumpe pentru ce ofera comparativ cu ceilalti. Quote Share this post Link to post
Gabi C 26 Posted September 12, 2018 Le-a luat cineva . Probabil ca aveau doar citeva in stoc. Erau Good Year 245x45x19 , clasa B de consum , clasa B de frinare , 68 DB la zgomot iar pretul era de 188 euro pe bucata . Quote Share this post Link to post
Reactor2015 68 Posted September 12, 2018 Astea le-am luat eu. Sunt in top in majoritatea testelor. Pretul tot cam asa.https://www.goodyear.eu/ro_ro/consumer/tires/ultragrip_performancesuvgen-1.UGPERFSUG1.htmlLa fel de bune sunt si astea: https://www.dunlop.eu/ro_ro/consumer/tires/winter_sport_5.WINSPT5.html#Continental (vezi ca sunt si TS860) https://www.continental-reifen.de/autoreifen/reifen/wintercontact-ts-850-p Am pus linkurile direct pentru ca nu sunt spre magazine. Quote Share this post Link to post
marius mihalte 2 Posted September 12, 2018 Salut!Va puteti uita si la anvelopele Nexen. Au performante foarte bune si pret mult mai OK decat marcile mentionate in posturile anterioare. Si nu...nu sunt chinezarii. Mai nou, echipeaza din fabrica marci ca BMW, Skoda.Eu folosesc aceasta marca atat pentru rotile de iarna cat si pentru cele de vara si nu am avut nici cea mai mica problema cu ele. Quote Share this post Link to post
james kilowatt 584 Posted September 12, 2018 (edited) Ca remarca generala (nu ma refer la Nexen, zic asa in general) in unele cazuri diferenta dintre un pneu premium si o chinezarie ieftina nu e evidenta atunci cand se testeaza pneurile noi, ci dupa vre-un an doi. Alea premium facute din materiale de calitate imbatranesc (uneori) altfel decat alea facute cu materiale ieftine. Unii din presa auto testat teoria asta pe pneuri uhp acum vreo 5-6 ani si tin minte ca o marca obscura (federal parca, insa posibil sa ma lase memoria) se batea de la egal la egal cu alea premium cand erau noi insa performantele se degradau mult mai tare odata ce imbatraneau. Acum nu bag mana in foc ca nu era "advertorial", insa teoria e plauzibila.... si poate o mai testeaza cineva Edited September 12, 2018 by james kilowatt Quote Share this post Link to post
Reactor2015 68 Posted September 12, 2018 Federal ... o marca obscura (federal parca,...Obscura zici? Federal Corporation was founded in Taiwan, Jhongli in 1954 as a rubber company, producing its first tire in 1958. Initial tire exports commenced in 1965.Technical cooperation with Bridgestone Tire Co. Ltd. began in 1960 and lasted for almost 20 years. From 1981 to 2000, the company switched to technical cooperation with Sumitomo Rubber Industries, Ltd. (a.ca.a. Dunlop Tire Japan) which has given Federal the necessary technical capabilities and know-how to produce our own brand tires today.First passenger radial tire (PCR) production was commenced in 1978. And in 1979 company shares listed publicly (IPO) offering significant increases in operation capital.Federal Tires received Quality A Supplier Award in 1986, FORD Q1 Award in 1990 from Ford Motor Company, and GM/Opel Award for contribution in Opel Astra project from General Motors Corporation in 1990. Honda also issued a Quality award in 1993.Federal has established a strong network of overseas distributors with more than a hundred national/regional representatives throughout 70+ countries and is still expanding.Throughout its history, the company has never taken any loan and has always persisting on its own. One of the many great achievements with its prudent management is that the company has never suffered any loss in the past decade. In rest, da, este corect ce spui. Eu prefer sa nu fac economie la anvelope. Sunt singurul element de legatura dintre masina si mediul inconjurator. De acolo porneste siguranta. Si companiile coreene gen Kumnho sau Hankook fac anvelope bune la preturi umane. Quote Share this post Link to post
Gabi C 26 Posted September 12, 2018 Multam inca odata de linkuri . Ma gindesc sa merg pe firme mai de top sa zic asa . Deocamdata ca exemplu cele de vara sint cele originale (Hankook ) si mi se par destul de zgomotoase .....Nu stiu cit de realiste sint si indicatoarele sau clasele de consum si frinare afisate . As merge macar pe clasa C sau chiar B .Tin minte ca si la Megane primele cauciucuri de iarna care mi le am " permis " au fost Debica. Decente ca si anvelope .Apoi am trecut la Firestone . Alta poveste pe partea de zgomot , frinare .....mult mai bune. Quote Share this post Link to post
james kilowatt 584 Posted September 12, 2018 Obscura in termen de prezenta pe piata. Quote Share this post Link to post
Gabi C 26 Posted September 12, 2018 (edited) Am gasit Goodyear Ultragrip 8 Performance XL EMT.Ma gindesc sa le iau astea . PS Acu am vazut ca sint Run flat ..... Edited September 12, 2018 by Gabi C Quote Share this post Link to post
Reactor2015 68 Posted September 13, 2018 ... Ce vinde azi Dunlop si GY nu mai sunt de mult produse in vest si de aia sunt competitive la pret, dar calitatea nu e similara. Michelin sunt in general produse in DE iar la Pirelli si Conti sunt foarte multe sanse sa fie produse la Romanica.Bullshit pe banda rulanta, nu te supara. Dunlop, GY si Conti, numai Made in Germany am pe masini. Vrei sa-ti fac poze la anvelope sa-ti arat? Inclusiv un set complet Dunlop SP Sport RT2 cumparate luna trecuta si GY de iarna pentru Tucson la fel.Iar ceea ce sustii cu "calitatea omogena" e asa... O alta parere personala pe care o spui. Nu sunt fan Pirelli pentru ca desi fac anvelope foarte bune sunt sensibile la gropi si lovituri dar intereseaza-te ce profile de top fac in Romania care ajung pe Lamborghini si alte marci de gen. Sa nu mai spun ca tot in Romania se fac de peste 20 de ani componente de siguranta precum centuri, airbaguri sau interioare si alte cele de top pentru Mercedes, BMW, etc. Dar na, asa ne place noua unora sa credem ca in Germania totul e mai cu mot iar noi, romanii, suntem niste fraieri Quote Share this post Link to post
Gabi C 26 Posted September 13, 2018 Nu cred cred ca isi au rostul polemicile ..... am avut nevoie de niste recomandari petrnu care va multumesc si ... atita tot . Quote Share this post Link to post
Reactor2015 68 Posted September 13, 2018 @dvoncu, te rog sa-mi arati unde te-am jignit Stau si ma intreb ce-ai fi spus daca chiar te-as fi jignit cu ceva uitandu-ma cat de tare ai sarit in sus pentru ceva ce ti-ai imaginat doar tu.Cu tot respectul, ti-am aratat ca gresesti, dezinformezi si induci in eroare si... te-ai suparat. Asta e. Nu te-am obligat eu sa scrii sau sa postezi. Esti liber sa nu o faci dar daca o faci, fa-o responsabil pentru ca altfel, mai ales pe un topic unde au fost cerute niste sfaturi poti induce in eroare colegii facandu-i, involuntar ce-i drept, sa aleaga gresit luand de bune afirmatiile pe care le-ai facut. As vrea sa-mi dai si mie sursa ta de anvelope care costa doar 500 de lei si indicatii suplimentare cu privire la nea Gigi din colt despre care vorbesti. Si zi-mi mai multe si despre masina mea, ca vad ca stii. Cat despre nivelul discutiei, uite, citeste asta, sper sa nu te superi pe cel care a emis aceste afirmatii "Si de asemenea ce nu trebuie ignorat (din experienta proprie) este tara de provenienta a cauciucurilor, pentru ca acestea nu au calitate omogena. Ce vinde azi Dunlop si GY nu mai sunt de mult produse in vest si de aia sunt competitive la pret, dar calitatea nu e similara. Michelin sunt in general produse in DE iar la Pirelli si Conti sunt foarte multe sanse sa fie produse la Romanica. " Inclusiv anvelopele cu care vine Tucson sunt Conti si sunt fabricate in Germania. Si maine iti pun poze cu celelalte fabricate tot in Germania. Astept pozele tale cu anvelope care nu au "calitate omogena" pentru ca sunt produse in nu stiu ce tara. Ca si cum conteaza tara sau factorul uman tinand cont ca 90% din procesul tehnologic tine doar de roboti. Inca o data iti spun, in Romania, in industria subansamblelor auto se fabrica unele din cele mai importante componente de pe masini de top pe plan mondial. Suntem fara discutie la cel mai inalt nivel din toate punctele de vedere. Continental, Siemens, Bilstein, Pirelli si multi altii fabrica tot ce au mai bun la noi. A, da, sunt nevorbit... Quote Share this post Link to post
Gabi C 26 Posted September 13, 2018 (edited) O intrebare as mai avea. Voi tineti cont de acei indici sau clasa de consum si frinare? Adica ati simtit diferenta de ex intre clasa C si clase E la consum ?Se va simmti diferenta intre un Dunlop clasa C si un Dunlop clasa E?Multam anticipat. Edited September 13, 2018 by Gabi C Quote Share this post Link to post
Reactor2015 68 Posted September 13, 2018 In conditii normale de mers, desigur ca nu se va simti diferenta. La limita, da, este de preferat sa ai o anvelopa performanta.Uite, cateva informatii care sper sa te ajute. https://www.blackcircles.com/general/tyre-labelling/tyre-labelhttps://www.blackcircles.com/general/tyre-labelling/tyre-testing Eu aleg anvelope cat mai performante si nu mi-a parut rau niciodata de banii dati.Bine, sunt un caz mai special (a se citi mai nebun ), le uzez destul de repede pentru ca merg destul de tare pe viraje. Ultimul set de vara UHP m-au tinut 24.000 de km. Dunlop, fabricate in DE. Quote Share this post Link to post