Jump to content
aurelian_dragomir

Presiune recomandata elantra 2018 exclusive jante 17

Recommended Posts

Salut,

 

Azi, cand mergeam, mi-a aparut martor in bord ca as avea presiunea la un pneu 27. A stat un pic si a disparut. Apoi imi aratau 39/ 40. M-am uitat in carte si zice ca la umflare ar trebui presiunea de 4,2. Inteleg eu ca 42 ar fi recomandata? Pe cauciuc scrie ca presiunea maxima ar fi de 51. Voi cat bagati de obicei?

 

Merci,

Seara frumoasa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Psi. La 5 bari face poc. N.am mers mai mult de 2.2 Bari niciodata

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.3 trebuie . Scrie la usa din fata

 

Trimis de pe al meu SM-A605FN folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar fi ok sa-ti schimbi din PSI in Bari pentru ca la vulcanizare iti zice in bari si e mai ok in opinia mea sa urmaresti presiunea in bari decat psi, pare mai natural. La vulcanizare baga deobicei 2.2, totusi se poate intampla sa mai scada presiunea si o sa iti apara martor in bord apoi, eu recomand o presiune usor mai mare tocmai in ideea asta. Ce faci daca esti pe drum lung si iti scade presiunea in roti? Mergi cu ele asa?

 

Eu am acum la 2.6-2.7 uneori mai arata si 2.9. Mie asa imi place sa merg cu ele. La vulcanizare ii cer sa bage 2.5 si creste la 2.7 la senzori fiind la cald bagat.

 

Da, Hyundai recomanda 2.3, nu obliga. Cu presiune mai mare mi se pare mai sigur la gropi pentru roti, si se simt altfel denivelarile

Edited by rsm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu presiune mai mare economisesti combustibil, dar omori articulatiile. La franare, presiunea mai mare poate lungi distanta de franare. Nu mult, dar...

 

Presiunea recomandata pe usa este presiunea maxim admisa, in conditii de incarcare completa. Cred ca 2,2 sau 2,3 bari e ok!

 

Eu mi.am cumparat manometru si masor presiunea la rece, dimineata, inainte de plecare. Ca idee, un cauciuc bun nu trebuie sa piarda mai mult de 0,1 bar in 30 de zile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am fluctuatii mari in anvelope. 0.1 bari maxim intre dimineata devreme si dupa masa cand ma intorc acasa. Am bagat 2.3 bari la MOL si imi arata 2.2 dimineata si 2.4 dupa masa. Iarna nu am treaba pt ca setul de roti de iarna e "invatat" cu frigul si presiunea nu variaza asa mult incat sa se aprinda becul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va intretineti masinile conform unor zicale din floclor :(

 

Daca cresti presiunea peste ce recomanda producatorul masinii sau al anvelopelor, reduci suprafata de contact cu asfaltul. De aici apar probleme de control a directiei si la franare, reduci si confortul in timpul deplasarii si apare uzura neuniforma.

 

Intradevar, consumul scade. Nesemnificativ. Castigi 5 lei dar, la riscurile de mai sus, merita economia?

Edited by Chevy

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Presiune recomandata Elantra 2018 exclusive jante 17".............se putea foarte frumos ca acest aspect sa fie discutat in sectiunea" New Elantra 2016-2017 - jante si anvelope". Cred ca ar fi util pentru toata lumea ca cei care doresc sa creeze o tema, inainte sa verifice daca nu cumva exista deja una pe aceeasi problema. Elantra 2018 este la fel ca si cea din 2017 si 2016. Nu cred ca era cazul sa se creeze special o tema dedicata Elantrei 2018..........si Exclusive. Daca toti am crea o tema dedicata doar pentru problema personala, acest forum ar fi din ce in ce mai greu de utilizat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Presiune recomandata Elantra 2018 exclusive jante 17".............se putea foarte frumos ca acest aspect sa fie discutat in sectiunea" New Elantra 2016-2017 - jante si anvelope". Cred ca ar fi util pentru toata lumea ca cei care doresc sa creeze o tema, inainte sa verifice daca nu cumva exista deja una pe aceeasi problema. Elantra 2018 este la fel ca si cea din 2017 si 2016. Nu cred ca era cazul sa se creeze special o tema dedicata Elantrei 2018..........si Exclusive. Daca toti am crea o tema dedicata doar pentru problema personala, acest forum ar fi din ce in ce mai greu de utilizat.

Acum am vazut ca exista deja topic. Merci ca ai scos in evidenta, pe viitor o sa folosesc search cu incredere. Cat despre numele descriptiv si specific, ideea a fost de a arata ca jantele sunt de 17, gandindu-ma ca impacteaza cumva presiunea.

 

Seara frumoasa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va intretineti masinile conform unor zicale din floclor :(

 

Daca cresti presiunea peste ce recomanda producatorul masinii sau al anvelopelor, reduci suprafata de contact cu asfaltul. De aici apar probleme de control a directiei si la franare, reduci si confortul in timpul deplasarii si apare uzura neuniforma.

 

Intradevar, consumul scade. Nesemnificativ. Castigi 5 lei dar, la riscurile de mai sus, merita economia?

Nu stiu ce sa zic, am mers la inceput cu 2.2 pana cand la un moment dat imi dadeau senzorii ca am 1.9-2.0 si martor in bord. La vulcanizare imi ziceau ca ii ok, totusi nu imi placea martorul si de atunci m-am invatat si le umflu mai zdravan, daca scad, cel mult scad la 2.4.

 

Referitor la confort, n-am simtit nici cea mai mica diferenta, nici franare, nici directie, e totul smooth. Oricum cauciucurile le schimb sigur la 4 ani sau mai repede daca se uzeaza. Prefer linistea sa nu mai apara martor de senzor si sa merg cu ele mai umflate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...