Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
Reactor2015

Tucson 2019

Recommended Posts

I-a și tu de la OMV și alea au. Și așa refulează că naiba când pui daca nu îl torni lent

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

In ceea ce priveste senzorii TPMS :

reprezentantul de vanzari m-a sfatuit sa pastrez aceeasi ordine la roti cand fac schimburile (ca sa nu am probleme de recunoastere a senzorilor).

In cartea tehnica se recomanda, insa, o schema de inter-schimbare a rotilor (fata-spate, stanga-dreapta).

Asa ca, daca vreau sa-mi iau roti cu totul (janta+cauciucuri de iarna) ar trebui sa iau in calcul si 700-800-1000 lei 4buc. senzori TPMS (sau sa ma obisnuiesc cu martorul aprins in bord daca nu-i pun).

Cum o fi mai bine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gasesti senzori Alcar la cca 150 ron bucata care pot sa retina codul original al senzorului si ai scapat de o grija.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clar gasesti mai ieftin, incearca pe e-piesa, eu am gasit la #140/buc. Functioneaza fara pbm.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-am adus aminte anul asta de chestia cu rotile, le-am montat pe cele de vara in diagonala si nu am probleme cu recunoasterea senzorilor, merg toti 4 pana acum.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ET original nu este 51 ? la ale voastre e 50...nu că ar fi mare diferență

E neglijabila diferenta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-am adus aminte anul asta de chestia cu rotile, le-am montat pe cele de vara in diagonala si nu am probleme cu recunoasterea senzorilor, merg toti 4 pana acum.

Pai nu ar trebui sa fie nici o problema - ce iti arata senzorul din pozitia fata stanga iti arata acum spate dreapta. Si tot presiunea dintr-o roata, indiferent unde e pozitionata.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

In ceea ce priveste senzorii TPMS :

reprezentantul de vanzari m-a sfatuit sa pastrez aceeasi ordine la roti cand fac schimburile (ca sa nu am probleme de recunoastere a senzorilor).

In cartea tehnica se recomanda, insa, o schema de inter-schimbare a rotilor (fata-spate, stanga-dreapta).

Asa ca, daca vreau sa-mi iau roti cu totul (janta+cauciucuri de iarna) ar trebui sa iau in calcul si 700-800-1000 lei 4buc. senzori TPMS (sau sa ma obisnuiesc cu martorul aprins in bord daca nu-i pun).

Cum o fi mai bine?

Reprezentantul de vânzări mănâncă rahat. Mașina învață noii senzori, chiar dacă nu sunt în aceeași poziție, chiar dacă treci de la roțile de vară la cele de iarnă sau invers.

Găsești pe e-bay kit cu senzori originali Hyundai, din Coreea de Sud, la 100 dolari plus vama, în total sub 500 lei pentru toți 4. Au și hologramă :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa ne gandim astfel: acum am roata in spate dreapta si pe display imi arata presiunea din spate dreapta. O mut in fata stanga si imi arata presiunea din pozitia fata, stanga. Nu schimb cu nimic calibrarea, nu modific senzorii, nu schimb nimic. Se schimbat doar pozitia rotii atat in realitate - fizic - cat si pe display. Dar imi arata tot presiunea din roata, nu imi arata vremea.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

 

Pai e Premium si dupa Luxury+- asa am de la dealer.

 

Cat priveste pretul- toral minus cei 1500 minus discountul in cauza. Daca vrei iti dau pe privat datele celui de la Colina.

 

Extra- stie cineva sa adauge siglele posturilor radio la noul model?

 

Ms

Salut. Spune mi te rog cat ai dat pe ea. Multumesc:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

are cineva probleme cu DPF pe noul Tucson diesel 2.0 ? eu am schimbat catalizator si turbina pe masina cumparata un an in urma... echiparea de top. Pentru o perioada nu am mai avut probleme cu regenerarea insa de curand problema a revenit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A facut cineva revizia de 15K la modelul nou, bezin 1,6 tgdi? Daca da la cat au dus costurile?

multam

Share this post


Link to post
Share on other sites

A facut cineva revizia de 15K la modelul nou, bezin 1,6 tgdi? Daca da la cat au dus costurile?

multam

Vă salut !

Urmează să fac eu revizia cît de curînd ( dar atenție la 1.6 GDI) și mi-au spus la reprezentanță că ar fi aproximativ 800 lei. Ce este interesant, e faptul că o colegă a făcut revizia de 2 ani la o Elantra cu 150 lei mai ieftin la Kia decât la Hiunday. Iar eu am întrebat la Kia de un cîrlig de remorcare și mi-au spus... 1700 lei, față de Hiunday 2650. DECI...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

 

Dupa revizie revin cu ceva detalii:

- schimbat ulei (4,2 L), filtru ulei, filtru aer, filtru polen, licrid frana

- cost total - manopera plus piese - 730 ROn, Dab Auto

- Lichid de frana - recomandat de producator sa se schimbe la fiecare revizie

- franele si aerisite cu aceasta ocazie

 

La fel ca si pana acum baietii de la Dab sunt ok, te asculta chiar daca ai idei tembele, iti explica ce se intampla si de ce se intampla.

Tot la fel ca pana acum mai bine aduceti filtrele voastre (aer si polen) pentru ca ei le dau la pret mare; eu m-am ars, o sa am grija.

Nu au gasit up-date ptr softul masinii (atentie, nu e vb de unitatea multimedia).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astăzi am reușit să fac și eu revizia de aproape 14 mii km. Am fost la reprezentanța din Tulcea unde am plătit următoarele lucrări : 2 ore manoperă - care de fapt a fost una, și aia forțată rău de tot, 4 l ulei Shell Ultra 5-30, la 44.37 lei/l,filtru polen 128, filtru aer 89 lei filtru ulei 29 lei. Cu tva, totalul este de 774,97 lei. A, era să uit, la urmă mi-au suflat motorul de praf și l-au dat cu o soluție care a mai costat vreo 10 lei ( tot în cei 774 ). Aștept păreri, e mult, e puțin ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este aproape identic cu ce am facut la DAB , la 736 de lei - inclusiv suflat praf de pe motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La DAB nu verifica franele si amortizoarele in banii astia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La prima revizie nu e trecut ca verifica amortizoarele, cel putin asa mi-a spus nenea de acolo. Cat priveste franele au schimbat lichidul de frana, au aerisit franele, au facut testele, etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La tucson schimbatul lichidului de frâna se face la fiecare revizie.... De ce.... Habar nu am.

 

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta nu am inteles nici eu, si nu am insistat. Diferenta de pret nu e cine stie ce, ca sa merite discutiile.

La urmatoarea revizie ma voi duce sigur cu filtrele mele (aer si polen 100%) si foarte posibil si cu alt ulei. Dar mai va pana atunci, pentru ca sigur va fi anul viitor august sau septembrie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uleiul shell cel special pt Hyundai, e un ulei f bun. Cel puțin mult mai bun fata de Castrolul de la noi. Am văzut ceva teste și la ardere shell lasă cele mai puține reziduri, ceea ce e f bine pt motoarele gdi sau tgdi micșorând depunerile pe supape.

 

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie nu mi-a pomenit nimeni de schimbatul lichidului de frînă . Mi se pare puțin ciudat . Unele ,, case ,, fac acest schimb , la altele e opțional ? Oricum sincer mi se pare o prostie . Am avut Cielo peste 13 ani și i-am schimbat doar odată lichidul de frînă .

Vreau să-i dau mașinii mele ce-i mai bun , nu însă dacă nu e și necesar !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mie mi-au schimbat la fiecare revizie lichidul de frana. Din ce tin minte, si in manual este specificata chestia. La alta masina, dupa 5 ani am intrebat eu daca nu se schimba si lichidul de frana, iar cei de la service mi-au replicat ca, daca nu a scazut nivelul, il lasam in pace. Fiecare producator cu "obiceiurile" lui.

Mie mi se pare ciudat ca filtrul de aer se schimba la 2 ani, ceea ce e cam prea mult. Asa ca il schimb eu in fiecare an.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mie mi-au schimbat la fiecare revizie lichidul de frana. Din ce tin minte, si in manual este specificata chestia. La alta masina, dupa 5 ani am intrebat eu daca nu se schimba si lichidul de frana, iar cei de la service mi-au replicat ca, daca nu a scazut nivelul, il lasam in pace. Fiecare producator cu "obiceiurile" lui.

Mie mi se pare ciudat ca filtrul de aer se schimba la 2 ani, ceea ce e cam prea mult. Asa ca il schimb eu in fiecare an.

Mie mi-a schimbat filtrul de aer ( și e prima revizie - 1 an și 2 luni și 13700 km ) . nu arăta prea rău filtrul de aer , însă cel de polen era dezastru !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...