Jump to content
Reactor2015

Tucson 2019

Recommended Posts

Si daca face si aia, adica sa zicem ca fac toate sau foarte multe, ar trebui sa facem mai multi reclamatie la hyundai sa ne cheme pe toti si sa rezolve problemele. Din ce imi ziceau mie la dealer, ar fi tijele prea scurte la telescoape si ajunge telescopul la capatul cursei si face zgomot. Pai bun, daca e asa, de ce nu ne cheama sa puna altele adecvate. Nu pricep...eu am mers zilele trecute cu alta si facea si aia zgomot, dar nu asa ca a mea. Nici a mea nu a facut asa rau ca acum, se accentuează pe parcurs...e căruță..

Share this post


Link to post

Am gasit sursa zgomotului, dupa ce am scos tot din masina si am urcat pe cineva in spate sa asculte: TRAPA! La orice miscare de torsiune, balans sau cum sa ii mai zic, face un zgomot ca de plastic sugrumat. Mi se pare ca odata cu cresterea temperaturii si cu statul in soare, face mai tare. Dimineata la 6 grade abia se auzea. Acum la 20...zici ca apasa cineva pe geamul ala.

Oare ASA FAC TOATE?:))

Share this post


Link to post

Salut. Eu am reusit sa fac in 5 luni 24000km si nu mereu in conditii bune de rulare. Am mai si luat gauri, borduri. A mea e echipare nu de top, mijloc cred, dar va pot spune ca nu se aude nimic la articulații. Daca aveti jante pe 19 cu balon mic e posibil sa fie mai accentuate zgomotele de gauri în asfalt. La vechiul ix 35 asa era la mine.

Share this post


Link to post

Am gasit sursa zgomotului, dupa ce am scos tot din masina si am urcat pe cineva in spate sa asculte: TRAPA! La orice miscare de torsiune, balans sau cum sa ii mai zic, face un zgomot ca de plastic sugrumat. Mi se pare ca odata cu cresterea temperaturii si cu statul in soare, face mai tare. Dimineata la 6 grade abia se auzea. Acum la 20...zici ca apasa cineva pe geamul ala.

Oare ASA FAC TOATE? :))

 

Din păcate și la mine a prins ceva greierași trapa, dar la ce drumuri avem e cumva de așteptat...

Share this post


Link to post

intrebarea e daca cei cu probleme (zgomote, greierasi, ratuște etx) la trapa suntem regula sau exceptia?

🤔

Share this post


Link to post

A mea nu are greierasi, doar când a inghetat scârțâia dar în rest încă nu. 20k km 80% oraș și urcat și coborât borduri zilnic (parcare pe trotuar)

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Share this post


Link to post

intrebarea e daca cei cu probleme (zgomote, greierasi, ratuște etx) la trapa suntem regula sau exceptia?

 

Eu cred ca depinde de bafta - a mea nu scoate zgomote pana acum (6500km). Ce va fi mai departe.....nu stiu sa spun.

Share this post


Link to post

Buna ziua, detin un tucson 2019, 1.6 T-gdi cutie DCT, echipare style, detine cineva sau a cumparat, acest tip de jante https://www.ejante.ro/c/jante-otel/janta-otel-alcar-7x17-5x1143-et50/112594. Se potrivesc ? Am corespondat cu cei care le vind, din configuratorul lor nu ar fi pt. tucson, desi jentile au acelesi caracteristici tehnice diametru, latime, nr. prezoane, PCD=114.3, CB=67.1. As vrea sa le folosesc ca jenti iarna. Multumesc.

Share this post


Link to post

Buna ziua, detin un tucson 2019, 1.6 T-gdi cutie DCT, echipare style, detine cineva sau a cumparat, acest tip de jante https://www.ejante.ro/c/jante-otel/janta-otel-alcar-7x17-5x1143-et50/112594. Se potrivesc ? Am corespondat cu cei care le vind, din configuratorul lor nu ar fi pt. tucson, desi jentile au acelesi caracteristici tehnice diametru, latime, nr. prezoane, PCD=114.3, CB=67.1. As vrea sa le folosesc ca jenti iarna. Multumesc.

 

Tot de la ei am luat si eu si mi-au lasat impresia de baieti foarte capabili. As tinde sa cred ca daca zic nu, atunci s-ar putea sa aiba un motiv bun pt asta. Un exemplu ar putea fi gaurile de prindere (daca sunt cu prezoane sau piulite).

Share this post


Link to post

Ei au justificat ca nu se potrivesc datorita marimii etrierilor frinei electrohidraulice, dar modelul meu are frina de mina clasica. Nu m-au intrebat daca priderea jentilor e cu surub sau piulita. La vreo citeva sportage-uri am vazut modelul asta de jenti sau unul care semana foarte mult.

Share this post


Link to post

ET original nu este 51 ? la ale voastre e 50...nu că ar fi mare diferență

Share this post


Link to post

Au pus AdBlue pentru ca trebuie sa fie compatibile cu Euro6d temp si "vechiul" LNT era o teapa buna doar in testul de laborator, fara nicio speranta sa se apropie de realitate si pe strada (unde la unele masini au fost masurate emisii reale de noxe de 30 ori mai mare decat permite norma, adica o depaseau cu 3000%, desi erau omologate...).

Acum cam toate dieselele noi (compatibile Euro6d temp), chiar si alea mici au instalatii anti-NOx de tip SCR (selective catalytic reduction), cu adblue. La fel cum si benzinarele cu injectie directa au inceput sa aiba filtre de particule.

 

Salut!

Sunt proaspat posesor de Tucson 2019 motorina 1.6 CRDI 6MT 4WD, Style.

Din reprezentanta am luat masina cu foarte putina motorina (dar cu asigurari ca sigur voi ajunge la o statie de carburant) si cu 1/2 plin/gol rezervorul de uree (AdBlue/DEF).

Nu stia sa-mi spuna reprezentantul de vanzari si m-a asigurat ca nici in documentatiile tehnice nu este mentionat (confirm) care este capacitatea exacta a rezervorului de uree.

Deasemenea, nici despre consumul de uree nu exista specificat vreundeva.....

Prin urmare, am cumparat 2 bidoane de cate 10 litri AdBlue fiecare (apoi am descoperit ca-mi trebuie si o palnie) si am turnat pana s-a umplut rezervorul.

Au intrat aprox 9 litri.... deci, banuiesc, rezervorul de uree are aprox 18 litri.

O sa urmaresc, in timp, sa-mi dau seama si de consum....

Share this post


Link to post

Salut. Scrie in carte km parcurși cu un full și capacitate rezervor de uree. Toate vin cu el jumate.

 

PS. Daca țin minte bineare 14 l rezervorul și faci Aprox 6500 km faci cu un plin

PS2. Toate bidoanele de adblue vin cu pâlnie pe spate bidonului

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Edited by Francisc BTK

Share this post


Link to post

I-a și tu de la OMV și alea au. Și așa refulează că naiba când pui daca nu îl torni lent

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post

In ceea ce priveste senzorii TPMS :

reprezentantul de vanzari m-a sfatuit sa pastrez aceeasi ordine la roti cand fac schimburile (ca sa nu am probleme de recunoastere a senzorilor).

In cartea tehnica se recomanda, insa, o schema de inter-schimbare a rotilor (fata-spate, stanga-dreapta).

Asa ca, daca vreau sa-mi iau roti cu totul (janta+cauciucuri de iarna) ar trebui sa iau in calcul si 700-800-1000 lei 4buc. senzori TPMS (sau sa ma obisnuiesc cu martorul aprins in bord daca nu-i pun).

Cum o fi mai bine?

Share this post


Link to post

Gasesti senzori Alcar la cca 150 ron bucata care pot sa retina codul original al senzorului si ai scapat de o grija.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Clar gasesti mai ieftin, incearca pe e-piesa, eu am gasit la #140/buc. Functioneaza fara pbm.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Mi-am adus aminte anul asta de chestia cu rotile, le-am montat pe cele de vara in diagonala si nu am probleme cu recunoasterea senzorilor, merg toti 4 pana acum.

  • Like 1

Share this post


Link to post

ET original nu este 51 ? la ale voastre e 50...nu că ar fi mare diferență

E neglijabila diferenta :)

Share this post


Link to post

Mi-am adus aminte anul asta de chestia cu rotile, le-am montat pe cele de vara in diagonala si nu am probleme cu recunoasterea senzorilor, merg toti 4 pana acum.

Pai nu ar trebui sa fie nici o problema - ce iti arata senzorul din pozitia fata stanga iti arata acum spate dreapta. Si tot presiunea dintr-o roata, indiferent unde e pozitionata.

  • Like 1

Share this post


Link to post

In ceea ce priveste senzorii TPMS :

reprezentantul de vanzari m-a sfatuit sa pastrez aceeasi ordine la roti cand fac schimburile (ca sa nu am probleme de recunoastere a senzorilor).

In cartea tehnica se recomanda, insa, o schema de inter-schimbare a rotilor (fata-spate, stanga-dreapta).

Asa ca, daca vreau sa-mi iau roti cu totul (janta+cauciucuri de iarna) ar trebui sa iau in calcul si 700-800-1000 lei 4buc. senzori TPMS (sau sa ma obisnuiesc cu martorul aprins in bord daca nu-i pun).

Cum o fi mai bine?

Reprezentantul de vânzări mănâncă rahat. Mașina învață noii senzori, chiar dacă nu sunt în aceeași poziție, chiar dacă treci de la roțile de vară la cele de iarnă sau invers.

Găsești pe e-bay kit cu senzori originali Hyundai, din Coreea de Sud, la 100 dolari plus vama, în total sub 500 lei pentru toți 4. Au și hologramă :laugh:

Share this post


Link to post

Hai sa ne gandim astfel: acum am roata in spate dreapta si pe display imi arata presiunea din spate dreapta. O mut in fata stanga si imi arata presiunea din pozitia fata, stanga. Nu schimb cu nimic calibrarea, nu modific senzorii, nu schimb nimic. Se schimbat doar pozitia rotii atat in realitate - fizic - cat si pe display. Dar imi arata tot presiunea din roata, nu imi arata vremea.....

Share this post


Link to post

Salut

 

Pai e Premium si dupa Luxury+- asa am de la dealer.

 

Cat priveste pretul- toral minus cei 1500 minus discountul in cauza. Daca vrei iti dau pe privat datele celui de la Colina.

 

Extra- stie cineva sa adauge siglele posturilor radio la noul model?

 

Ms

Salut. Spune mi te rog cat ai dat pe ea. Multumesc:)

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...