nats 62 Posted March 17, 2020 Le-am pus eu week-end-ul trecut, dar nu am decat 200 km cu ele. Prima idee e ca masina nu mai "topaie" atat de mult la denivelari. Si, clar, e mai multa liniste. Dar inca nu se comporta bine cauciucul, doarece a fost cam frig. 1 Quote Share this post Link to post
nats 62 Posted April 26, 2020 Revin cu un feedback dupa 2000+ km: masina sta foarte bine pe sosea si, mai ales, pe viraje; directia se simte mult mai precisa si este mai stabila de fund. Zgomotul este unul acceptabil (totusi cam mare, dupa parerea mea, dar am mers si mai tare pe A1 si a batut vantul incontinuu), anvelopele nu fac balans si nu topaie la gropi, insa consumul a sarit cu aproape un litru. Nu stiu, o fi si faptul ca o alerg pe autostrada, ca este liber (150 - 160km / h), dar de la 6.3 l/100km, cu care eram deja invatat, am sarit chiar si la 7,5 l / 100km. Una peste alta, cred ca am facut o alegere buna cu Falken. Cand se va aglomera iar traseul si o sa merg cu 130-140 km/h, ca de obicei, o sa revin cu consumul. Am jante de 18''. 1 Quote Share this post Link to post
mihaimatei63 19 Posted December 13, 2020 La mine e ultima iarna cu Nokian (a 4a). Sa mai fie 5 mm in carne pe ele, nu sunt opinci Chiar s-au comportat super ok (215 50 17 WR3 XL). Pentru iarna viitoare ... studiem posibilitatile cat mai spre premium desigur. Anul asta in primavara am intrat pe noi la cele de vara Continental Premium Contact 2 (cele cu autovulcanizare cu strat de cauciuc natural pe interior 225 50 17) . Super multumit. Mi-am luat si unul de 6,5 mm in carne de pe OLX ca sa am si pentru roata de rezerva asa cum am si un Nokian pentru iarna. Quote Share this post Link to post
bumbul 24 Posted December 13, 2020 Eu am montat pentru iarna asta Falken Eurowinter HS01 225 50 17. Sunt multumit si incantat de ele, masina se simte bine cu ele. Quote Share this post Link to post