Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
Lornak

Tucson 1.6 T-GDi

Recommended Posts

Sa ne tii si pe noi la curent despre ce-ti raspunde Hyundai la reclamatie ... and let's grab the popcorn.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, dvoncu said:

Sa ne tii si pe noi la curent despre ce-ti raspunde Hyundai la reclamatie ... and let's grab the popcorn.

HAHAHAHAHAHA asta e gluma zilei !!! Chiar crezi ca am sa le scriu ?? inseamna ca am fost mai convingator decat ma asteptam :banana:

 

Relax, am altele de facut in viata, gen sa descopar o noua particula atomica =))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moise, tu ti-ai pus cauciucuri neconforme, indiferent de ce te-au indrumat cei din service. Marimile oficiale sunt astea:

https://www.wheel-size.com/size/hyundai/tucson/2019/

Roțile de iarnă au diametrul cam cu 20 mm mai mic decât cele de vară (45 vs 55 mm talonul). 

Viteza este calculata de mașină pe baza valorilor raportate de senzorul ABS (rotații/min ale rotilor). Logic, o roată de diametru mai mic se va invarti mai rapid decât una mai mare, pentru a merge cu  aceeasi viteză. Rezultă că viteza raportată va fi puțin mai mare cu roțile de diametru mai mic, adică cele de iarnă. Nu este rocket-science, este natural, n-ai ce reclamație să faci la Huyndai pentru asta, cel mult să te duci la cei de la service care ti le-au recomandat să le dai în cap cu ele. Dacă te deranjează așa rău...

După mine, problema nu ar fi asta, ci faptul că având talonul și mai mic decât cele de vară, ești predispus să le faci franjuri în vreo groapă sau bordură mai repede (mai ales iarna, prin zăpadă, zloată, noroi...). Nu mi-as lua niciodată, cel puțin in RO, așa talon îngust. Mai ales pe roată de iarnă.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/27/2019 at 2:34 AM, gabriel_stancu85 said:

Salutare.

 

Intamplare la prima revizie de 15000km la Tiriac Constanta. Ne putand eu sa ajung, a mers sotia. Total revizie 745lei piese + manopera. Faza cea mai interesanta a fost ca, la preluarea masinii, sotia a cerut uleiul ramas din bidonul de 5L. Raspunsul a fost " l-am aruncat doamna, nu il mai avem" :)))) Toata faza asta cu uleiul, facuta intentionat, pt ca ceva timp in urma trecand pe la ei pe la birourile lor, aud un domn "cum domne' e posibil sa aruncati uleiul ramas " si din cate intelesesem omul avea o masina cu o cantitate mai mica de ulei necesara. Ce parere aveti? Sau mai bine, cei din Constanta, unde faceti reviziile? Unde se pot evita astfel de tiganii... o injoseala atat de mare nu am putut crede ca isi pot asuma.

 

Iar pentru udate la navigatie, programat peste 3 sapt. Cica ar dura cateva ore pana face update la tot sistemul. Stie cineva despre asta? Intrebare : update la navigatie, face parte din garantia masinii, si nu trebuie platit nimic, corect?!

Salut.

Eu sunt din Bucuresti si prefer sa merg in Ploiesti la Proleasing sa fac reviziile. Cost mai mic, profesionalism si cel mai important: stau langa masina pe perioada reviziei. Eu unul prefer sa nu merg cu uleiul recomandat (Shell) si am propriul pachet de revizie: Ulei Liqui Moly, Aditiv Liqui Moly si lichid de frana Motul. Restul filtre si consumabile ii las pe cei de la service sa le ofere/schimbe. Placutele le achizitionez tot eu OEM (originale Hyundai).

Update-ul de navigatie dureaza 30min si mi-l fac singur (software + harti). E un forum din Spania unde pune cineva pachetele originale.

Spor!

Catalin

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/30/2019 at 3:22 PM, modream said:

Moise, tu ti-ai pus cauciucuri neconforme, indiferent de ce te-au indrumat cei din service. Marimile oficiale sunt astea:

https://www.wheel-size.com/size/hyundai/tucson/2019/

Roțile de iarnă au diametrul cam cu 20 mm mai mic decât cele de vară (45 vs 55 mm talonul). 

Viteza este calculata de mașină pe baza valorilor raportate de senzorul ABS (rotații/min ale rotilor). Logic, o roată de diametru mai mic se va invarti mai rapid decât una mai mare, pentru a merge cu  aceeasi viteză. Rezultă că viteza raportată va fi puțin mai mare cu roțile de diametru mai mic, adică cele de iarnă. Nu este rocket-science, este natural, n-ai ce reclamație să faci la Huyndai pentru asta, cel mult să te duci la cei de la service care ti le-au recomandat să le dai în cap cu ele. Dacă te deranjează așa rău...

După mine, problema nu ar fi asta, ci faptul că având talonul și mai mic decât cele de vară, ești predispus să le faci franjuri în vreo groapă sau bordură mai repede (mai ales iarna, prin zăpadă, zloată, noroi...). Nu mi-as lua niciodată, cel puțin in RO, așa talon îngust. Mai ales pe roată de iarnă.

Salut

 

 

ideea este ca atunci cand am gumele de vara, cele din talon/CI/care au venit cu masina , viteza aratata pe 3 GPS-uri este diferita de viteza din bord. Astfel masina imi aratat 90 (de exemplu) iar GPS-urile imi arata aproximativ 87. Cand am rotile de iarna (235/55/r19) care teoretic sunt neconforme - viteza aratata de bord coincide cu viteza aratata de GPS-uri. 

 

Mie unul mi se parea normal ca atunci cand am rotile de vara (doar gumele difera, jantele sunt aceleasi) sa am viteza identica si in bord si pe GPS-uri, deoarece acestea sunt cele conforme. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intotdeauna vitezometrul arata mai mult decat in realitate, iar asta este simplu de inteles de ce. Plus ca nu este de ieri, eu asa am prins si la masina anterioara productie '88. In plus, diferenta nu este uniforma ci in functie de intervalul de viteza in care te situezi - luand exemplul dat de Accentul meu, pana in 80 km/h am o diferenta de vreo 2 km/h, intre 80 km/h si 120 km/h cam de 3-4, iar peste 120 km/h nu am incercat, aripile ingerului pazitor incepand sa cedeze :) 

In momentul cand schimbi rotile si diferenta de viteza generata acopera aceasta diferenta, nu mai da cu virgula si totul revine la normal. Nu tine de anotimp, in sensul ca fara acest mic truc intotdeauna vitezometrul va arata cu +, fie iarna, fie vara. Sau ma rog, ce anotimpuri mai avem acum ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vitezometrul se poate calibra sa arate fix pe fix, suspensia/directia nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/13/2020 at 9:32 AM, Moise said:

Salut

 

 

ideea este ca atunci cand am gumele de vara, cele din talon/CI/care au venit cu masina , viteza aratata pe 3 GPS-uri este diferita de viteza din bord. Astfel masina imi aratat 90 (de exemplu) iar GPS-urile imi arata aproximativ 87. Cand am rotile de iarna (235/55/r19) care teoretic sunt neconforme - viteza aratata de bord coincide cu viteza aratata de GPS-uri. 

 

Mie unul mi se parea normal ca atunci cand am rotile de vara (doar gumele difera, jantele sunt aceleasi) sa am viteza identica si in bord si pe GPS-uri, deoarece acestea sunt cele conforme. 

 

 

Ti-am explicat care-i treaba cu viteza diferită...Tocmai gumele fac diferența.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primul drum cu adevarat de iarna de cand am modelul - incantat de comportament. Pentru ca nu am avut timpul necesar sa dau zapada complet am incercat sa ies direct - nici o problema. Poate nu o fi "4X4 adevarat" sa ma sui oe coclauri dar pentru ce am avut astazi nevoie a fost super ok. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am procedat la fel, dar tot așa făceam si cu vechea Sportage 3, si nici nu mă asteptam la ceva mai putin nici de la Tucson. Totusi, nu nu am ajuns cu el deocamdată undeva cu adevărat unde să testez capacitățile off-road, chiar si light. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...