Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
Aurel1988

Elantra AD (generatia a 6-a)

Recommended Posts

Eu in VIN am litera H, fabricata in 2017, desi am cumparat-o in noiembrie 2016 :wacko:

 

Din cate vad pe Wikipedia, litera a 10-a reprezinta anul modelului in SUA. Deci ar veni modelul 2017, nu fabricata in 2017.

Eu am cumparat-o in iulie 2016 si tot litera H este a 10-a litera.

 

Sent from my SM-G900T using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa tina. E in interior, unde de regula nu ploua si nu bate vantul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa o plimbare in nordul Moldovei cu peste 500km parcursi, m-am intors acasa odihnit si multumit de felul in care s-a comportat Elantra, mai

ales pe drumuri de munte, unde am schimbat la 4500-5000 ture/min. si unde nu am prea avut clienti care sa "stea in fundul meu".

Nu-i puturoasa si nici nu-i lipsesc niste caluti, cum spuneau unii, trebuie doar sa o folosesti corect. Stabila, confortabila, franele bune, nu am avut nici

un moment sentimentul ca nu o controlez. Daca ar trebui sa cumpar o masina acum, as alege fara ezitare tot Elantra, si nu o spun pentru ca sunt

posesor de Hyundai, ci pentru ca asta este adevarul. Aceasta masina isi merita toti banii !

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) eu sunt 1 care zice ca ii mai trebuie putere sau, trebuia reglata altfel. Banuiesc ca este reglata spre consum si nu in alta directie. Poate pentru ca este in 6 trepte am senzatia asta si poate daca era in 5, mergea altfel. Si poate ptr ca o compar cu vechea masina care era in 5 dar la aia, cand dadeam talpa la 100-110 cu a 5 a, simteam cand pleaca. Cu Elantra, zau daca simt in alt moment in afara de plecarea de pe loc pana la treapata 3 ca am 18 cp in + si 5Nmh fata de cea veche. Per total, este o masina corecta!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) eu sunt 1 care zice ca ii mai trebuie putere sau, trebuia reglata altfel. Banuiesc ca este reglata spre consum si nu in alta directie. Poate pentru ca este in 6 trepte am senzatia asta si poate daca era in 5, mergea altfel. Si poate ptr ca o compar cu vechea masina care era in 5 dar la aia, cand dadeam talpa la 100-110 cu a 5 a, simteam cand pleaca. Cu Elantra, zau daca simt in alt moment in afara de plecarea de pe loc pana la treapata 3 ca am 18 cp in + si 5Nmh fata de cea veche. Per total, este o masina corecta!!!

 

Puterea si consumul nu prea merg "brat la brat", iar la o masina ieftina, pentru posibilul client,. primul argument este consumul. Daca avea 5 trepte, multi

spuneau ca alte marci sunt superioare ca au 6. Nu inteleg care-i problema, nu poti "sa-i dai talpa" la 100-110km/h in treapta a 4, daca esti intr-o

depasire ? Plaja de turatii in care motorul se simte bine este 4000-5000 ture/min, de ce vrei sa-l obligi mearga la 2000-2500 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am scris de multe ori ca daca vrei ceva de la masina asta, trebuie sa pleci de la minim 3200-3500 rpm, cu cat o duci spre 4000 sau mai sus, cu atat mai bine. Nu ma refer la momentele in care fortezi o depasire si retrogradezi sa o duci in 3500-4500 rpm sau mai sus ci la o depasire sau accelerare cand ai deja o turatie cat de cat crescuta. Da-i talpa in a 5 a de la 100-110 si ai sa intelegi ce vreau sa zic.

Edited by Chevy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da-i talpa in a 5 a de la 100-110 si ai sa intelegi ce vreau sa zic.

Inteleg foarte bine, in perioada "rodajului" nu treceam de 3000 ture/min, dar acum sub 3500 in treptele 4-5 nu o las, asa ca la 100-110 folosesc

treapta a 4 a. Cine vrea sa o "loganeasca" poate folosi si a 6 a, dar nu putem vorbi de o problema a masinii, ci de a soferului. Cutia de viteze a

Elantrei este bine etajata, nu prezinta "goluri" daca intelegi ce vreau sa zic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am 26000 km in 14 luni, s-a dus si mama rodajului :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai merg cativa caluti in plus si mai ales o optimizare la turatii joase dar din pacate nu am gasit pe nimeni sa faca acest ECU. Numai promisiuni .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar merge. Dar nu as face experimente pe masina mea, cand am facut-o acum cativa ani, erau foarte multi care o facusera la firma respectiva! Nici eu nu am gasit nimic clar ptr Elantra!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am vorbit cu Doc - Alex (Dimsport) si initial mi-a spus ca exista soft pentru ECU (trimis poza cu ECU) . Mai stau pe capul lui poate pana la urma are ceva. Pana la urma se poate descarca harta originala si modificata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ati pus careva carlig? Trebuie un anumit carlig sau merge orice model? N-am mai pus pana acum si n-am habar nici ce fel de prindere e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello... o intrebare. Pt cei care au schimbat DIY filtrul de polen Elantra AD. E tot in torpedou, ca la Accent? Vreau sa-l schimb, a venit azi.

 

@rsm... nu stiu. In afara de cateva carlige de undita ramase pe la boxa dupa o mare partida de pescuit in care am prins vreo 3 hamsii (carasi) microscopice, alte experiente legate de carlige nu am.

Edited by Skynet91

Share this post


Link to post
Share on other sites

În torpedou în spatele capacului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ms basti. Asa m-am gandit si eu. Nu am avut timp azi, maine e sarbatoare... Ramane pe vineri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca de obicei, filtrul de polen comandat e mai mare cu vreo 2 cm... Si mai ingust - la grosime.

Am zis multe beep-uri. In fine, o sa-l duc inapoi la magazin. Am asteptat si 4 zile sa mi-l aduca.

Vreau sa fac comanda pe net. Dati-mi si mie un reper - de unde si cat. Cei care l-ati schimbat acasa.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca de obicei, filtrul de polen comandat e mai mare cu vreo 2 cm... Si mai ingust - la grosime.

Am zis multe beep-uri. In fine, o sa-l duc inapoi la magazin. Am asteptat si 4 zile sa mi-l aduca.

Vreau sa fac comanda pe net. Dati-mi si mie un reper - de unde si cat. Cei care l-ati schimbat acasa.

Eu am asteptat o luna+ si tu te plangi la 4 zile :laugh:

Am luat de pe aliexpress, n-am luat din magazinele din tara de teama sa nu se potriveasca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca de obicei, filtrul de polen comandat e mai mare cu vreo 2 cm... Si mai ingust - la grosime.

Am zis multe beep-uri. In fine, o sa-l duc inapoi la magazin. Am asteptat si 4 zile sa mi-l aduca.

Vreau sa fac comanda pe net. Dati-mi si mie un reper - de unde si cat. Cei care l-ati schimbat acasa.

50 lei aproximativ la e.piesa Edited by ulysse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ms mult ulysse.

 

Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut vineri a 2 a revizie la Tiriac in Expozitiei, nu stiu costul ptr ca am doar o fisa cu ce au schimbat, am 3 revizii gratis! Fix vineri, mi-a aparut un scartait fin cand apasam ambreiajul, la revizie 'nu s-a confirmat' dar a si disparut! Aveam insa un zgomot de parca freca ceva cand roteam volanul, am spus de asta, au notat apoi mi-au spus ca nu se confirma :D M-au apucat toti dracii, le-am explicat cat de civilizat am putut ca nu sunt 1 care sa accepte raspunsul asta, ca pot ajunge la after sales daca au si la Hyundai serviciul asta ca si la Rover si ca luni voi face asta impreuna cu o reclamatie la RAR! Un zgomot ca ala nu este unul normal al masinii! Probabil ca incearca si daca gasesc pe 1 care habar nu are si accepta, se bucura ptr ca ori castiga ceva, ori muncesc ei mai putin. Cand au vazut ca nu sunt tampit cum ma credeau ei si dupa ce i-am intrebat daca stiu cum trateaza RAR-ul refuzul de a face o reparatie in garantie, au schimbat foaia. A mers alt tip din receptie la masina si surpriza, a revenit si a spus ca da, se aude ceva! Futu-le mama lor de nesimtiti! Au modificat pe fisa din 'nu se confirma' in 'clientul revine pentru verificari amanuntite ' ptr ca am avut programare la ora 16, am ajuns pe la 16.20 si se facuse ora 19 ptr ca le-a luat o ora sa faca verificarea electrica iar acum, masina este lasata la ei de ieri dupa amiaza ptr a putea investiga astazi. Tipul care a spus ca se aude ceva, mi-a zis ca mai au 2 masini, uneia trebuie sa ii schimbe coloana de directie iar alteia motorasul care inverte coloana. Am toate discutiile cu ei inregistrate pe telefon. Ieri, tipul care a preluat masina a auzit si el zgomotul, a facut si un filmulet cu telefonul ptr a il trimite la Hyundai si mi-a spus ca dupa el , e partea superioara a coloanei! O sa aflu dupa amiaza exact! Cert ca ca daca ei cred ca scapa fara sa faca ceva , sunt tampiti la cap. Cunosc extrem de bine legea garantiei, lucrez in logistica si stiu si ce am de facut daca ei cred ca sunt smecheri iar eu prost. Revin cu update diseara!

Edited by Chevy
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte bine ai facut! Daca nu sunt in stare sa faca masini pentru drumurile noastre, sa nu le mai vanda in Romania! Vor doar bani si restul...prosteala pe fata! Din pacate, esti singurul care te.ai descurcat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are legatura drumul cu problema mea :) cunosc cazuri de masini cu un pret de 3-4 ori mai mare ca al Elantrei dar cu probleme mult mai mari!

Share this post


Link to post
Share on other sites

La ora 14 constatarea era facuta si era trimisa si cererea de garantie catre Hyundai, acum asteptam sa vina coloana de directie si dupa ce vine, se inlocuieste pe garantie!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! A cumparat pana acum cineva jante de tabla pentru iarna si senzorii de presiune aferenti (cu valve de cauciuc) in pneuri pentru Elantra 2019? Sau macar pentru varianta pre facelift ca banuiesc ca ar trebui sa se potriveasca. Daca da, de unde si cu ce pret?

 

Sent from my SM-G950U1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ms mult ulysse.

 

Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk

Intre timp, am fost la revizie, service autorizat. Cu durere in suflet am aflat cat este filtrul de polen "original" : 129,60 lei fara t.v.a. Mai avem si scapari.

Cu stima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...