Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
Dyonissos

i30 Fastback 2018

Recommended Posts

AAA..stie cineva cum poti sterge o postare? :offtopic::oops:

 
Edited by spinuionut85

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/18/2019 at 5:07 PM, giovani20x said:

 

Salutari din nou! De parca nu era de ajuns cati nervi imi face masina asta, hai sa va mai spun cate ceva. Am fost sa predau masina la Tiriac si...sa iau fastback-ul meu iubit. Cel avariat si lasat la ei pentru remedierea daunelor post accident. Ce credeti fratilor? Masina, la un control rapid avea urmatoarele:

- eroare check engine aprinsa(eroare cu care nu am ajuns la ei dupa accident..wtf??)

- temperatura din exterior zero..nimic; in bc apareau niste liniute care palpaiau si atat;

-carenajul unde a avut loc impactul, nu a fost schimbat; l-au pus pe acelasi, cu urechile rupte pe care l-au prins in cleme, atentie, doar pe partea din spate, nu si din fata, unde se intalneste cu bara; 

- carenajul din stanga, care nu a avut de suferit la impact, juca intr-o veselie; probabil cand au pus bara l-au strans asa de forma;

- bara oameni buni, bara din fata, daca puneai mana pe ea si o miscai sus, jos, se clatina de riscam sa o pierd la prima zapada.

Le-am spus ca devizul nu il semnez, sa intre cu masina in hala si sa il aduca pe priceputul care a lucrat la ea. Nu e posibil asa ceva. A ramas la ei si au zis ca ma suna cand e gata: fara erori si cu elementele de caroserie puse cum trebuie. Nici nu am ridicat capota, dar am un sentiment ca nici rezervorul pentru lichidul de parbriz nu l-au schimbat, asa cum au facut si cu acel carenaj pe fata dreapta pe care l-au pus desi are urechile rupte. La prima zapada, ala va ceda de la greutate. Imi vine sa mor cu ei de gat, va jur!!! Tiriac Auto oameni buni, Tiriac Auto si un deviz de peste 10.000lei!!! La ce nervi am avut am uitat sa cer o copie dupa deviz dar le voi scrie pe mail in seara asta ca vreau devizul pe mail!

Las mai jos o poza si filmuletul cu minunea marca Tiriac Auto!

 

:drive:UPDATE: tocmai ce am ridicat masina din service si din fericire pentru toata lumea pot spune ca acum este in regula. Cu aceasta ocazie va transmit cu bucurie faptul ca acest forum/sau cel de pe facebook (nu imi dau seama care din ele) este urmarit de ei dar raman dezamagit ca doar aceasta postare facuta de mine au luat-o in serios!

Edited by spinuionut85
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce iti pot spune sigur este ca primii urmariti am fost noi. De fapt pe vremuri era un singur club, acesta. Ulterior lucrurile s-au mai schimbat, din pacate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, spinuionut85 said:

:drive:UPDATE: tocmai ce am ridicat masina din service si din fericire pentru toata lumea pot spune ca acum este in regula. Cu aceasta ocazie va transmit cu bucurie faptul ca acest forum/sau cel de pe facebook (nu imi dau seama care din ele) este urmarit de ei dar raman dezamagit ca doar aceasta postare facuta de mine au luat-o in serios!

Ma bucur ca s-a rezolvat.

Nu știu dacă forumul e urmărit sau nu de ei, dar știu și de la un Inspector RAR ca de obicei Țiriac dacă are reclamații, nu o dau cotita și repara corespunzător după. Dar în eventualitatea ca nu ar fi vrut, nu uita, plângerea la RAR e mereu o opțiune. 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, spinuionut85 said:

 Cu aceasta ocazie va transmit cu bucurie faptul ca acest forum/sau cel de pe facebook (nu imi dau seama care din ele) este urmarit de ei 

Toate forumurile la toate marcile sunt urmarite de ei toti, asa mai afla rezolvari la anumite probleme, de la adevarati mecanici, mai afla nemultumiri, noutati, etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si gata. Am luat masina reparata. Este in regula din toate punctele de vedere. Cred ca postarea mea de pe facebook, identica cu cea de aici, a tras atentia. Ieri am fost sa le duc si alte documente pentru inchiderea dosarului de reparatie si am fost convocat la o discutie cu managerul after sales si seful de service pentru caroserie. De aici si afirmatia ca postarea le-a atras atentia deoarece m-au sunat cu privire la postare - sa verifice daca totul este ok acum. Evident ca acea postare era ca o nuca in perete si am incercat sa ii intreb cum de aceasta postare a atras atentia dar restul postarilor pe care le fac, de mai bine de un an de zile, cu problema legata de taiatul acceleratiei, nu e luata in seama. 

Anyway, discutia a fost mai profunda de aceasta data si o sa ma rezum la faptul ca am incercat sa le spun ca nu au facut niciodata un test cu masina asa cum ar fi trebuit. Adica pe o distanta mai lunga, prin aglomeratie si cu un tester conectat la masina pentru a urmari parametrii masinii. Ultima proba a fost de 2km, pentru constatarea turbinei defecte si atat. Le-am spus ca le pot demonstra cu filmarea de pe camera de bord. :drive:Am convenit cu ei ca luni sa revin si sa iau o masina la schimb, iar masina mea sa ramana la cineva care va merge cu ea zi de zi conectata la un tester.

Azi, am avut si prima intalnire cu avocatul, moment in care am decis sa asteptam sa vedem ce rezultat obtinem acum cand masina va intra in adevaratele teste. El nu e la prima situatie de genul asta, schimbandu-si pe garantie chiar si masina personala - o skoda octavia 2015 cu un zgomot la ambreiaj ce nu au reusit sa il rezolve nici prin schimbarea ambreiajului si nici prin schimbarea CV. Cei de la Porsche Bucuresti i-au spus ca nu exista in istoria lor masina schimbata pentru asa ceva, dar acest om a zis ca el va crea un precedent si iata ca de 4 ani conduce o masina schimbata.

Va voi tine la curent. Salutari. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum a dat frigul pistoanele de la hayon nu m-ai ridica, trebuie ajutate cu mana. As vrea sa stiu daca cineva a incercat sa le greseze/WD40 sau ar trebui sa merg la garantie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este oarecum normal si tine de dinamica gazelor, cam devreme totusi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt la prima masina cu hayon. Stiu ca presiunea scade odata in pistonase, dar eu as spune ca nu sint calibrate pe greutatea hayonului. Sunt curios daca sunt sigurul cu aceasta problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/23/2019 at 12:36 PM, aditzact said:

Nu sunt la prima masina cu hayon. Stiu ca presiunea scade odata in pistonase, dar eu as spune ca nu sint calibrate pe greutatea hayonului. Sunt curios daca sunt sigurul cu aceasta problema.

Si eu am observat ca odata cu frigul hayonul a obosit.

Eu mai am o problema de cand a venit frigul, cateodata dar doar cateodata prima cheie dimineata trebuie sa tin mai mult la automat ca altfel nu porneste. S-a mai intamplat si sa porneasca si sa se opreasca imediat

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, silviu_biju said:

Si eu am observat ca odata cu frigul hayonul a obosit.

Eu mai am o problema de cand a venit frigul, cateodata dar doar cateodata prima cheie dimineata trebuie sa tin mai mult la automat ca altfel nu porneste. S-a mai intamplat si sa porneasca si sa se opreasca imediat

Si io am zis la fel. Ezact la fel. Cica e mai bine asa. O ia pe ulei... Alta explicatie n-am primit...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/6/2019 at 2:19 PM, De-MaRcOnE said:

Un update si de la mine:

- Dupa cum am spus ultima data, acel zgomot/tacanit metalic inca persista si dupa schimbarea rulmentului de presiune.

- La urmatoarea vizita la DAB, pentru a vedea ce facem mai departe, Catalin a reusit sa reproduca zgomotul si intr-un alt mod: cu pedala de ambreiaj usor calcata, pe la 20% sa zic, si accelerata foarte foarte putin, cu 20-30 rpm peste relanti, se auzea destul de tare tacanitul. Atunci ramasese sa vedem daca imi pot oferi o masina de schimb 1-2 zile, ca sa le-o las pe a mea acolo sa desfaca cutia sa verifice mai departe.

- Pana la urma am renuntat la ideea sa stau dupa masina de schimb, ca oricum nu se putea, iar la urmatoarea programare peste 2 saptamani le-am lasat masina peste noapte. A 2-a zi au desfacut cutia; rezultatul: trebuie schimbate cateva sincroane. Nu am inteles exact cauza... ori defect de fabricatie, ori o garnitura sau un mecanism dintre acele sincroane s-ar fi deplasat, facandu-le se loveasca/bata/calce aiurea intre ele.

- S-a facut comanda pentru acele sincroane, iar acum acum astept livrarea lor (2-3 sapt), urmand sa fac o noua programare pentru a le schimba.

 

Va tin la curent daca dispare sau nu zgomotul dupa aceea.

New Update:

- Lasat masina la ei aseara pentru ca astazi sa schimbe sincroanele cu probleme.

- Tocmai ce m-au sunat sa-mi spuna ca Hyundai au trimis azi o notificare cum ca aceasta problema a mai fost intalnita si pe alte masini, nu din Romania, si ca intr-adevar este o problema cu acele sincroane. Drept urmare au scos o versiune revizuita a lor.

- Asa ca ma duc sa iau masina si sa facem o noua programare :) N-are rost sa-mi schimbe sincroanele defecte cu altele noi fix acelasi model, si sa am iar probleme dupa X km. Asteptam sa vina cele revizuite si le schimbam atunci.

Cutia afectata este model M6CF3-1 (nu mai stiu exact ce componente din schema).

Edit: sincroane, nu pinioane. Nu stiu la ce ma gandeam de am scris asta...

Edited by De-MaRcOnE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba de ce sa nu aiba rost sa le schimbe? Eu zic ca are. Nu refuza oferta, caci s-ar putea sa nu te mai intalnesti ea data viitoare. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-are rost sa le schimb acum, cu acelasi model, ca peste o saptamana si jumatate sa ma duc iar sa punem versiunea lor revizuita. Masina merge ok, nu mai mor 10 zile cu astea asa :) 

Au facut retur la astea, au trimis comanda noua pentru sincroanele revizuite, si deja am programarea pe 11 Dec sa le schimb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincroanele astea sunt la cutia manuala? Eu cum aflu ce model de cutie am?

Eu azi am fost sa iau masina de la Tiriac Auto. Dupa faza cu reparatia post accident am hotarat sa o las iar la ei pentru teste cu diagnoza in mers. A stat la ei cateva zile si dupa 43km de mers cu ea, au spus ca "defectul reclamat nu se constata". Fac o colectie de hartii cu aceasta mentiune. Nu mai pot de nervi fratilor. Jur ca nu sunt nebun. Dupa intalniri cu sefi de service, manager after sales si avocat am ajuns in acelasi punct. Maine m-am programat la buy back si decid daca merg mai departe cu avocatul sau nu. Cine naiba si-o mai cumpara Hyundai in viata asta!!!! 

Edited by spinuionut85

Share this post


Link to post
Share on other sites

A venit vremea pt gume de iarna - Dunlop SP Wintersport - 205/55/16 & jante de Tucson/206. Jantele au fist sablate si vipsite electrostatic.

EAF3F21B-7D91-4E85-A1B9-91D1A10DDF2C.jpeg

1A8C1F03-0BA9-467E-9619-EA494B47BCDD.jpeg

Edited by aditzact
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am cumparat jantele in primavara cu 550lei. Vopsitul m-a costat 650lei(doua jante au necesitat indreptare). Acum pretul  jantelor sh e un pic mai mare. Senzorii de presiune au costat 200lei provenienta China/Aliexpress. Merg bine senzorii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare tuturor,

Acum ceva vreme am vazut intrebari despre montarea unui portbagaj suplimentar pe plafon si cum ar arata.

Recent am vazut un coleg in trafic cu barele montate, si din cate vad eu nu ar fi nici o inclinatie si e destul de ok sa poti monta cutia peste.

Cat eram blocat bara la bara am reusit sa fac o poza.

 

https://imgur.com/a/wvTzwxC

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am inlocuit o anvelopa de vara deteriorata de un piron(una din cele cu care mi-a fost livrata masina Michelin Primavy3) si am constatat ca jantele nu au senzori de presiune. Presiunea este citita de senzorii ABS banuiesc. Am cumparat degeaba senzori pt jantele de iarna. :mad:

Daca eram atent as finpbservat ca valva e una normala de cauciuc. Neatentia se plateste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Daca nu arata presiunea pe fiecare roata 99% sanse sa nu ai senzori de presiune dedicati, iar "senzorii" sunt cei de ABS care pot zice ca fac treaba destul de buna.

 

Pune senzorii la vanzare mai recuperezi ceva :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vand senzorii cu cat  ma costa dejantarea/re-echilibrarea. Ce varianta de Fastback indica preiunea in bord?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/8/2019 at 12:46 PM, Ionut.Mihai12 said:

salutare tuturor,

Acum ceva vreme am vazut intrebari despre montarea unui portbagaj suplimentar pe plafon si cum ar arata.

Recent am vazut un coleg in trafic cu barele montate, si din cate vad eu nu ar fi nici o inclinatie si e destul de ok sa poti monta cutia peste.

Cat eram blocat bara la bara am reusit sa fac o poza.

 

https://imgur.com/a/wvTzwxC

Salutare Ionut.Mihai. Dacă te interesează un portbagaj suplimentar te pot ajuta cu acest link https://portbagajeauto.ro/  De aici am cumpărat un kit cu prindere în puncte fixe pentru un Hyundai i20 din 2018. Se montează foarte ușor, dar dacă îl ridici dintr-un magazin al lor ai și montarea gratuită. Eu îl folosesc mai mult iarna pentru transportul schiurilor. Sper că am putut să îți fiu de ajutor. Îți doresc o seară plăcută.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin si eu cu un scurt update... Dupa schimbarea ambreiajelor, aproximativ 2000 km adaugati la lista, masina merge foarte bine. Intr-o intersectie, la un moment dat, cand am vrut sa intru mai tare, mi-am adus aminte de Ionut... A dat in nas. Dar a fost o ezitare scurta si de atunci nu s-a mai intamplat. Se pare ca s-a resoftat (nu stiu daca asa este, dau cu presupusul doar) si cutia pentru ca imi place cum schimba acum... Ceva mai tarziu ca de obicei, in modul normal, tine mai mult treapta, ceea ce imi e util in oras. Iar la drum intins aproape nu mai schimb in sport pentru depasiri multiple, se descurca excelent in modul normal. Anterior era o pauza, destul de lunga, de la apasarea pedalei pana cand incepeau sa se invarta rotitele prin cutie, acum e liniar. Oricum, daca incepe sa faca asa cum face a lui Ionut, va spun dinainte ca o vand...

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, Berlusconi said:

Revin si eu cu un scurt update... Dupa schimbarea ambreiajelor, aproximativ 2000 km adaugati la lista, masina merge foarte bine. Intr-o intersectie, la un moment dat, cand am vrut sa intru mai tare, mi-am adus aminte de Ionut... A dat in nas. Dar a fost o ezitare scurta si de atunci nu s-a mai intamplat. Se pare ca s-a resoftat (nu stiu daca asa este, dau cu presupusul doar) si cutia pentru ca imi place cum schimba acum... Ceva mai tarziu ca de obicei, in modul normal, tine mai mult treapta, ceea ce imi e util in oras. Iar la drum intins aproape nu mai schimb in sport pentru depasiri multiple, se descurca excelent in modul normal. Anterior era o pauza, destul de lunga, de la apasarea pedalei pana cand incepeau sa se invarta rotitele prin cutie, acum e liniar. Oricum, daca incepe sa faca asa cum face a lui Ionut, va spun dinainte ca o vand...

Sa va zic si eu noutatile?? Sa se duca naibii toti, cu toata fabrica, cu service-urile si cu pregatirea lor. Luni am avut iar incident cu masina, asa ca dauna seama izbitor cu cea de pe 1 noiembrie. In incercarea de a evita o toanta cu casti in urechi care levita prin parcarea de la Mega Image, am lovit unicul stalp din parcarea lor. Rezultatul il vedeti in poza atasata(necesita bara fata schimbata, proiector, far dreapta, spoiler si capota putina reparatie). Ce nu v-am spus, eate ca am decis sa o dau la buyback si din considerente cardiologice nu va spun ce oferte am primit de la Tiriac! Am decis sa imi iau civicul 5d, varianta sport plus(atasez poza). Cel mai grav, este ca luni, cand am avut incidentul, abia plecasem de acasa spre cei de la Honda in vederea stabilirii unui pret de buyback. Daca imi spune cineva ca nu am ghinion cu masina aia eu fac crima cu mainile goale. Daca e cineva dispus sa o cumpere, asa cum e si are de gand sa se ocupe mai departe de ea, eu o vand. Am renuntat sa ma mai zbat desi avocatul mi-a spus ca vom avea castig de cauza. Am lasat masina pentru teste, imediat dupa accident, timp de cateva zile la Tiriac. Acelasi raspuns ca de fiecare data: defectul reclamat nu se identifica(proba de drum cu tester - 43km rulati, naiba stie cand, unde, cum). In vara mi-au schimbat turbina, acum urmeaza coloana de directie si Dumnezeu mai stie ce. Chiar am obosit asa ca renunt si schimb liga. Pacat ca m-am atasat de masina asta.  Astept sa vina piesele pentru ea si merg sa o fac. Dupa, o vand. Am doi dealeri care o vor dar nu la pretul oferit de ei. Daca e cineva interesat, este in leasing, poate fi preluat leasingul sau vanduta cu factura. Inchid leasingul si colaborarea cu Hyundai in viata asta!

Va salut!

SmartSelect_20191214-114014_Gallery.jpg

Screenshot_20191214-113852_Gallery.jpg

inCollage_20191214_114706223_compress36.jpg

SmartSelect_20191214-114001_Gallery.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...