Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
Dyonissos

i30 Fastback 2018

Recommended Posts

Incearca, la 1.5 tsi problema se numeste kangaroo jump deci imi inchipui ca e asemanatoare si vine de la faptul ca softul motor nu pupa controlul curbei de cuplu cu eliberarea ambreiajului si se face un soi de balans - adica una reactioneza dupa cealalta si nu se misca instantaneu si simultan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Zilele astea am plecat si eu in concediu in Germania.

Pe ruta Bucuresti - Arad am avut consumul 7.3, apoi din Arad in Germania, 1100 km, am scos 6.5. Mi se pare foarte bun consumul, mai ales ca in DE am mers cam tot drumul pe pilot la 179 km/h :)

Apropo, pe pilot la 200 am consumul instant undeva intre 12-13L, iar pe accelerare la 216 km/h imi arata instantul 20L. N-am avut loc s-o las sa se "aseze" ca era aglomerat.

 

Dupa drumul asta mi-am dat seama ca noua ne lipseste viteza medie din trip counter. De asemenea confirm si eu vajaitul oglinzilor de la 180 km/h in sus. De aceea si aveam pilotul pus pe 179 :))

Faza lunga automata se comporta si ea perfect. Ultimii 100 km i-am facut noaptea, pe ceata si ploaie, pe drumuri laturalnice, si s-a activat/dezactivat cand a trebuit.

Edited by De-MaRcOnE
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum activati faza lunga automata?

Cu luminile pe auto impingi o data de maneta de lumini, ca atunci cand activezi normal faza lunga, iar in bord iti apare textul "auto" pe iconita de faza lunga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa luni de abstinenta si citit in umbra, revin si accentuez ideea... La dct e problema din soft, in 'murica au fost fortati sa o rezolve. Cat despre rezokvare, eu "am invatat-o". Ideea e ca intra in balarii daca pleci intr-un anume mod cu ea de pe loc. Din ce am obervat, daca iei piciorul de pe frana incetisor si vrei sa pleci oarecum accelerat, da in nas. Nu inteleg de ce blocheaza turele si sta in a doua, dar mai am de cautat. In lunile ce urmeaza o sa fac rost de softul lor si o s aincerc sa caut ceva update de firmware pentru cutie.

 

Hyundai is recalling about 41,000 small SUVs in the U.S. because a software glitch can stop the vehicles from accelerating.

 

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce am obervat, daca iei piciorul de pe frana incetisor si vrei sa pleci oarecum accelerat, da in nas. Nu inteleg de ce blocheaza turele si sta in a doua, dar mai am de cautat. In lunile ce urmeaza o sa fac rost de softul lor si o s aincerc sa caut ceva update de firmware pentru cutie.

 

Hyundai is recalling about 41,000 small SUVs in the U.S. because a software glitch can stop the vehicles from accelerating.

 

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk

 

Nu. Nu conteaza daca o las singura sa plece, daca iau piciorul usor sau daca accelerez tare. Tot asa face. Diferenta e in "violenta" saltului si iarasi (la mine) nici aici nu conteaza cum plec. Devine extrem de violenta daca o las si dupa 3 metri de târâit si smucit o calc un pic, un impuls dar si daca apas jumate de pedala. Si nu blocheaza turele, se tureaza (posibil ca explicatia ta sa nu o fi inteles eu cum trebuie) iar treapta NU o schimba nici manual, sta in treapta I pana isi "revine" apoi schimba corect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Nu. Nu conteaza daca o las singura sa plece, daca iau piciorul usor sau daca accelerez tare. Tot asa face. Diferenta e in "violenta" saltului si iarasi (la mine) nici aici nu conteaza cum plec. Devine extrem de violenta daca o las si dupa 3 metri de târâit si smucit o calc un pic, un impuls dar si daca apas jumate de pedala. Si nu blocheaza turele, se tureaza (posibil ca explicatia ta sa nu o fi inteles eu cum trebuie) iar treapta NU o schimba nici manual, sta in treapta I pana isi "revine" apoi schimba corect.

Sa ne spui si noua cand te programezi pentru calibrarea CV si eventual daca se schimba ceva. Eu am masina de 1an si 2 luni. Nu ar fi trebuit sa primesc pana acum un update macar?

Ma gandesc la faptul ca eu ma plang la Bucuresti, altul la Brasov, unul la mama naibii..daca facem o plangere pe pagina lor oficiala venita din partea tuturor oare avem vreo sansa? Ne baga si pe noi cineva in seama?

Legat de trosnitul ambreiajului pot confirma ca si la mine face. Treapta 1, a doua, la parcare cand dau cu spatele..zici ca bate un chinez in fiare acolo jos!

 

Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk

Edited by spinuionut85

Share this post


Link to post
Share on other sites

...dupa ce am scris la adresa de mai jos despre faptul ca masina mea are un soft din 2016, si dealerul Hy local spune ca nu exista alt soft, am primit raspuns -"scuze pt neplaceri " la scrisoarea mea, de la personaj, cum este si normal - si apoi, am avut surpriza sa fiu chemat la telefon (!!?) pt resoftare de catre dealer-ul din Bc, care de data asta era numai "lapte si miere", mai precis, asa cum trebuie sa fie un dealer fata de clientii sai, adica amabil si dornic sa rezolve probleme !.

 

Poate ca nu ar fi rau sa incerce si cei care au probleme de sistem grave , i.e. comportament CV, etc. Ca sa fie eficient, cred ca ar fi bine ca problema sa fie raportata de un grup de posesori Hyundai, care sa aibe coordonate f precise, adica nume , prenume, tip auto, data cumpararii, VIN, descriere defect, interactiuni cu dealerul local impotent, etc.

 

va doresc succes, si sa ma tineti la curent !

Günter Rosskopp

Aftermarket

Customer Relations
Customer Relations Manager

T +49 69 271 472 - 515 M +49 (0) 151 4022 5688

grosskopp@hyundai-europe.com www.hyundai.com/eu

Hyundai Motor Europe GmbH

Kaiserleipromenade 5, 63067 Offenbach, Germany

Registration court Amtsgericht Offenbach, Business registration HRB 42351, Tax ID DE 812 979 250, President & CEO Dong Woo Choi

PS: sper ca nu veti scrie in romana !! :))

Edited by ida01ro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am patit o chestie cel putin bizara. Rulam cu vreo 30-40 km/ora, drum drept, fara masini, fara pietoni, soare, frumos, cand dintr-o data intra avertizarea sonora si franarea de urgenta fara absolut niciun motiv. In prima faza am crezut ca am lovit ceva si am apasat frana brusc.

 

A franat foarte violent si zgomotos. Am iesit sa vad ce am lovit dar nu era absolut nimic nici pe drum si nici pe langa masina.

 

Sunt curios, a mai patit cineva asa ceva? Trebuie sa imi fac griji? Daca aveam viteza mai mare?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am patit o chestie cel putin bizara. Rulam cu vreo 30-40 km/ora, drum drept, fara masini, fara pietoni, soare, frumos, cand dintr-o data intra avertizarea sonora si franarea de urgenta fara absolut niciun motiv. In prima faza am crezut ca am lovit ceva si am apasat frana brusc.

 

A franat foarte violent si zgomotos. Am iesit sa vad ce am lovit dar nu era absolut nimic nici pe drum si nici pe langa masina.

 

Sunt curios, a mai patit cineva asa ceva? Trebuie sa imi fac griji? Daca aveam viteza mai mare?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ale noastre nu franeaza deloc si a ta din nimic. Asta da tehnologie.

 

Eu am setarile de avertizare toate pe early si a tipat o singura data la 80 cand ieseam pe autostrada si aveam 10 m pana la masina din fata. Ce i drept i dividul din fata piscase frana si avea lampile aprinse.

 

E de urmarit ce zici tu.

 

Sent from space using solar flairs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica sa nu ai vreo ganganie in locasul unde este camera. Serios o spun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...dupa ce am scris la adresa de mai jos despre faptul ca masina mea are un soft din 2016, si dealerul Hy local spune ca nu exista alt soft, am primit raspuns -"scuze pt neplaceri " la scrisoarea mea, de la personaj, cum este si normal - si apoi, am avut surpriza sa fiu chemat la telefon (!!?) pt resoftare de catre dealer-ul din Bc, care de data asta era numai "lapte si miere", mai precis, asa cum trebuie sa fie un dealer fata de clientii sai, adica amabil si dornic sa rezolve probleme !.

 

Poate ca nu ar fi rau sa incerce si cei care au probleme de sistem grave , i.e. comportament CV, etc. Ca sa fie eficient, cred ca ar fi bine ca problema sa fie raportata de un grup de posesori Hyundai, care sa aibe coordonate f precise, adica nume , prenume, tip auto, data cumpararii, VIN, descriere defect, interactiuni cu dealerul local impotent, etc.

 

va doresc succes, si sa ma tineti la curent !

 

Günter Rosskopp

Aftermarket

Customer Relations

Customer Relations Manager

T +49 69 271 472 - 515 M +49 (0) 151 4022 5688

grosskopp@hyundai-europe.com www.hyundai.com/eu

Hyundai Motor Europe GmbH

Kaiserleipromenade 5, 63067 Offenbach, Germany

Registration court Amtsgericht Offenbach, Business registration HRB 42351, Tax ID DE 812 979 250, President & CEO Dong Woo Choi

PS: sper ca nu veti scrie in romana !! :))

ida01ro la asta am trudit eu in ultima perioada. Am creat un grup de whatsap si i-am pus pe cei care au problema mea sa imi trimita o scurta descriere in care sa imi dea si detaliile masinii(vin, data achizitii, dealer auto si intrari in service, eventual poze cu fisa de intrare/iesire din service). Am incercat la Tiriac cu ele dar nici nu s-au deranjat sa le ia in seama. Prima mea plangere a fost facuta pe pagina Hyundai Europe, mail direct la sectiunea contact. Acolo le-am dat si link cu forumul german unde plang de aceleasi probleme. De acolo am fost preluat de Tiriac. Voi verifica si eu seria softului si eventual voi face aceeasi sesizare ca tine plus restul problemelor. Saptamana viitoare ma intorc la birou si voi sta de vorba si cu avocatul companiei sa vad ce ma sfatuieste legat de asta.

 

Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk

Edited by spinuionut85

Share this post


Link to post
Share on other sites

@username

Poate nu stiai, dar la Hyundai romanica "early" se traduce cu "dimineata pe racoare" , nimic altceva!

 

@spinuionut

Pe la jumatatea lunii Iulie versiunea de soft instalata de Tiriac Auto Bc pe masina mea este in poza atasata. NU stiu daca este ultima versiune a Hy sau daca este ultima versiune a lor (special pt Romanica :D ).

 

Bafta

post-12816-0-13887800-1566326768_thumb.jpg

Edited by ida01ro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luni las masina la service... ca nu o mai suport. Saptamana asta care a trecut am crezut ca o las pe marginea drumului, in halul ala a facut la plecare de pe loc/oprire. Marti plec la bucuresti, ziceau ca trebuie o zi ca sa se faca "reparatia" asa ca sper sa fie gata pana marti. O sa va spun despre rezultate atunci cand o sa le am.

 

Pana una alta, pentru care se intreba, se poate face o "chinezarie" pentru wireless AA:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luni las masina la service... ca nu o mai suport. Saptamana asta care a trecut am crezut ca o las pe marginea drumului, in halul ala a facut la plecare de pe loc/oprire. Marti plec la bucuresti, ziceau ca trebuie o zi ca sa se faca "reparatia" asa ca sper sa fie gata pana marti. O sa va spun despre rezultate atunci cand o sa le am.

 

Pana una alta, pentru care se intreba, se poate face o "chinezarie" pentru wireless AA:

 

Bafta cu reparatia.

 

Eu am luat un router de la vodafone si l am conectat pe priza din portbagaj. De o luna merge fara probleme. Se conecteaza si AA si masina si toti pasagerii.

 

Sent from space using solar flairs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata si concediul :/ La intoarcere vad ca am scos chiar mai bine decat la dus, fara sa o menajez.

 

Ieri, spre Arad:

H5C5VPJ.jpg

 

Azi, spre Buc:

qWpVVcd.jpg

 

Nu pot cere mai multe de la un benzinar turbo de 1.4. Poate, doar poate, ceva mai mult zvac pe accelerare, ca la top speed sta bine. De exemplu un Kadjar NFL de 1.2 accelereaza mai bine, cu un motor mai mic si 300 kg in plus. In fine, nu pot spune ca-s nemultumit :)

 

In alta ordine de idei, voi aveti probleme dupa ultimul update la Android Auto? Saptamana trecuta mi-a cerut update cand am conectat telefonul la masina - zis si facut - am bagat v4.5.592854. Era ultima atunci, iar intre timp n-am mai verificat, poate a iesit vreun hotfix.

Ideea este ca de cele mai multe ori nu-mi gaseste / imi pierde locatia din 3 in 3 secunde. Il conectez, setez un traseu, pare totul ok, dar cand ma pun in miscare face figura cu locatia (pe Waze, n-am testat pe Google Maps). Trebuie sa trag iar pe dreapta, apoi sa-l deconectez/conectez pana isi revine; dar normal ca de fiecare data trebuie sa trag pe dreapta pentru asta, ca doar in mers face figuri,

 

Plus o chestie dubioasa de care mi-am amintit acum, am prins pe o autostrada un blocaj unde ba se statea, ba se mergea cu 10-15 km/h. La un moment dat eram in treapta a 2-a, pe la 14 km/h, urmand sa opresc; am calcat pedala de ambreiaj, iar pana sa apuc sa scot din viteza (deja incetinisem pe la 9-10 la ora) a inceput toata masina sa vibreze de parca as fi oprit fara sa o scot pe liber / fara sa am pedala de ambreiaj apasata. In acel moment inca eram cu ea apasata, ca nu stiam ce se intampla si ma tot uitam poate se aprinde vreun martor ceva :)) Pana la urma si-a revenit, dupa vreo 10 secunde in care m-a scuturat bine. Nu s-a aprins nimic, nu a mai facut figuri. Ciudat rau.

 

Si ultimul lucru, tot am vazut atat in Germania cat si in Cehia destule Fastback-uri, precum si cateva N line (atat hatch cat si fast). Asa ca de curiozitate am facut o configurare pe Hyundai.cz:

- Pe langa ce avem noi, pot pune in plus gura ventilatie spate, senzori parcare fata, blind spot warning, LED peste tot, keyless entry + start button, jante pe 18", piele, trapa panoramica. Iar pe automata poti pune si cruise control adaptiv. Totul pentru un total de 553180 CZK, adica ~212100 EUR.

Doar cu 2k si putin mai scump decat cel mai dotat model de pe piata din Romania :( Ca fapt divers, echiparea full din Germania sare de 26-27k EUR.

Chiar imi zicea cineva la misto ca o pot vinde pe a mea acum, in Germania, cu 20k, peste care mai pun 1 mie si o iau noua din Cehia :))

 

Eh, noi sa fim sanatosi. Poate candva vor baga si pe piata noastra echiparile de pe alte meleaguri.

 

Edit: Apropo, oare la N suiera oglinzile la peste 180 km/h?

Edited by De-MaRcOnE
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mie imi mai face asa, dar mai rar. Am penultima versiune, cred, de AA, cu interfata cea noua. Am dat restart la telefon de cateva ori ca sa isi revina ca altfel nu voia. Ori se plimba un pic pana gaseste locatia ori arata harta aiurea, pe diagonala (in raport de pozitia normala) si nu imi arata pozitia corecta. Am observat ca daca ma opresc un pic (semafor) apoi isi revine...

 

Si... la chestia cu tremuratul masinii, imi vine asa brusc sa zic: "Ba esti prost?!?!?" (iarta-ma, e o exclamatie de surprindere, nu vreau sa te jignesc), dar si la manuala face la fel??? Eu pentru asta o duc maine la service, fix pentru asta. Face atat de des si atat de enervant ca era s-o las in Filiasi joi.. Si in Craiova... Si pe la Strehaia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

..posibil ca manifestarea exterioara sa fie similara, dar cauzele sunt diferite. La automata e o neintelegere intre cutie si motor ( am scris asta mai pe la inceputuri) iar la manuala e o problema cu ISG, care nu mai stie cum sa satisfaca diverse conditii care trebuie sa se intruneasca pt a functiona, si intra intr-un fel de oscilatie, care numa' bine nu face motorului. Mi-am format reflexul de a opri ISG, cumparat degeaba cu banii mei :D ,imediat ce dau la cheie.

 

Bafta

Edited by ida01ro
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai dreptate cu ISG-ul, e enervant rau. Imi pare rau ca nu il pot configura putin, as fi preferat sa aiba o setare pentru timpul in care motorul sa se opreasca dupa ce s-a oprit masina. Incerc sa anticipez cat o sa stau si daca estimez ca stau macar 10 secunde (din ce am inteles asta ar fi intervalul de timp incare chiar influentezi pozitiv consumul si poluarea) il tin activ, daca nu, apas butonul si il dezactivez - dar asta e o porcarie si nu e deloc placut.

..posibil ca manifestarea exterioara sa fie similara, dar cauzele sunt diferite. La automata e o neintelegere intre cutie si motor ( am scris asta mai pe la inceputuri) iar la manuala e o problema cu ISG, care nu mai stie cum sa satisfaca diverse conditii care trebuie sa se intruneasca pt a functiona, si intra intr-un fel de oscilatie, care numa' bine nu face motorului. Mi-am format reflexul de a opri ISG, cumparat degeaba cu banii mei :D ,imediat ce dau la cheie.

 

Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ida01ro și eu am acel mers în șuturi și am bănuit isgul. Nu se poate scoate din softul masinii cumva? Adică eu îl avut din buton dat chiar și asa se manifesta problema, și de fiecare data la plecare de pe loc când este motorul /ambreiajul rece.

 

Am întrebat la service Hyundai și au zis ca nu se poate, dar ma gândesc ca nici garanția nu este pe viata... Dupa 5ani, yuhuu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ida01ro și eu am acel mers în șuturi și am bănuit isgul. Nu se poate scoate din softul masinii cumva? Adică eu îl avut din buton dat chiar și asa se manifesta problema, și de fiecare data la plecare de pe loc când este motorul /ambreiajul rece.

 

Am întrebat la service Hyundai și au zis ca nu se poate, dar ma gândesc ca nici garanția nu este pe viata... Dupa 5ani, yuhuu.

 

vezi aici la vecinii unguri ca au un modul pentru ISG. Pe lista apare i30 dar daca le scrii poate iti configureaza si pe i20

Edited by Username

Share this post


Link to post
Share on other sites

..am scris despre modulul ala la vremea respectiva , si functioneaza asa, pe scurt: memoreaza si pastreaza ultima stare in care ai lasat ISG-ul, adica daca ai oprit motorul cu ISG-ul oprit, ramane asa la urmatoarea pornire a motorului, etc.

 

o sa radeti, dar am comandat modulul respectiv, a sosit la mine si......dupa o deliberare scurta, l-am trimis inapoi pt ca mi-a fost lene sa desfac masina, etc. Deliberarea a fost ca xcum m-am obisnuit sa il opresc (pe ISG) iar daca il uit, asta dureaza cel mult pana la prima oprire/functionare a acestuia ! :))

 

modulul ala chiar functioneaza, un coleg mai harnic l-a montat pe al sau ecosport si merge bine mersi; nu are treaba cu garantia, pt ca se poate opri/dezactiva functionarea lui chiar din butonul ISG, deci teoretic macar nu poate fi detectat.

 

@SwatGuard - chestia ca ISG influenteaza pozitiv ce vrei tu, este foarte foarte discutabila !

 

bafta

Edited by ida01ro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...