Jump to content
faga_nelu

Probleme diferential SF 1

Recommended Posts

Salutare tuturor!

De cand am cumparat masina,un SF din 2004 4wd,At,se auzea un huruit in spate care a devenit tot mai deranjant.Am suspectat rulmentii de la roti.Buni.Invartind de cardan se auzea grupul cum huruie.Am dat jos uleiul.Pus altul,huruia la fel.4 mecanici au raspuns sec-diferentialul!Am cautat pe net si am vazut ca sunt 2 tipuri de dif pe santa fe.Grup simplu si grup cu electrocupla.Al meu e cu electrocupla(idem Tucson sau sportage).Ei,vinovat de galagie era un rulment de la electrocupla(seria 6008).Schimbat ulei,simering,rulment.Nu se mai aude gram de zgomot de la grup!!!Costuri-rulment Skf-28 lei,simering 15 lei(universal),ulei 22 lei/l.Un diferential se vonde second la peste 1000 lei.Manopera in regim propriu.Poate ajuta pe careva!Exista si tutorial pe youtube,care a fost de folos!

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista si tutorial pe youtube,care a fost de folos!

 

Pai poti pune si linkul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://youtu.be/ZOIJNC42QwI

Aceeasi poveste la Tucson si Santa fe cu electrocupla(unele modele de sf au diferential simplu).Scuze pt intarziere.Am scris mai sus seria rulmentului buclucas.Problema la el e faptul ca e Z(protectie de tabla).Am pus Rs(rubber sealing).Vom vedea cat tine.Sper ca mult si bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Am mai discutat despre problema asta a mea pe un alt topic, dar cred ca abordarea problemei era greșită.

Am niște smucituri puternice în mers, la accelerare, și acum le simt ca vin din partea grupului de pe spate. Poate sa fie o rezolvare doar schimbarea uleiului, sau rulmentul "buclucaș" , sau e compromis diferențialul spate? Mașina poate sa circule dacă demontez cardanul?

Mașina e SF1 cu cutie automată și diferențial spate cu electrocupla

Mulțumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema nu e din grup.Rulmentul huruie cand e problema.Uleiul il poti verifica la nivel(piulita din capac) eventual completa daca e nevoie.Scoate mufa de la grup si vezi ce zice,dupa care dai o tura.daca de acolo e baiu' te-ai scos...poti sa dai cardanul jos si sa vezi cum face.Dar incepe cu mufa.esti sigur ca nu e cutia de viteze care smuceste?

Edited by faga_nelu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aproape complet convins că e de acolo. Am încercat să scot mufa de la cupla, dar nu am avut vizibilitate buna și nu am vrut să o distrug. Mai încerc, am sa fac și un schimb de,ulei, și mai revin .

post-20639-0-39578800-1554038402_thumb.jpg

Ăsta e uleiul pe care vreau sa îl pun

Edited by malex75

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună dimineața! Revin cu oarecare noutăți, și anume ca după ce am făcut schimburile de ulei la toate cutiile, încă mai am smucituri în mers, mai ales la tracțiune.

Am dedus ca ar fi cutia de transfer. Nu am service de încredere în Reșița. .

As avea o rugăminte :cei care au schimbat acel pinion de la cutia de transfer, sa spună ce cod are și eventual o poză.

Mulțumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigur n-a ramas pe undeva nu trebuia niscaia ulei / grasime? Nu miroase nimic a incins? :dontknow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...