Jump to content
Sign in to follow this  
Prigus

Problema pornire - Santa Fe 2003

Recommended Posts

Salut,

 

Detin un Hyundai din 2003, 2.0 CRDI. Nu a creat nicio problema in 15 ani de cand se afla in familie, doar ca acum m-a dezamagit un pic. Are momente cand nu vrea sa porneasca. Pun contactul, astept sa se stinga ledurile si incerc sa o pornesc, dar nu face nimic, nu invarte, nu scoate niciun sunet nimic.

 

Acum cateva zile, am incercat sa o pornesc de vreo 6-7 ori timp in care intoarceam cheia in contact degeaba. La un moment dat, a invartit pe jumatate si atat. Ulterior am mai incercat o data si a pornit. Mentionez ca in momentul cand invarte pare ok, iar bateria nu da semne ca ar fi dusa (voi verifica)

 

Masina cam sta destul de mult (fac pana in 100 KM lunar cu ea, daca nu ies din Bucuresti) dar sta in garaj subteran, iar temperaturile nu cred ca au afectat bateria in vreun fel.

 

Nu am martori aprinsi in bord .

 

Am sunat la DAB auto pentru o diagnoza, care se considera a fi service autorizat, dar mi-au zis ca nu au cum sa imi verifice injectoarele si nici pompa de inalte (daca am retinut bine). Urmeaza sa ajung la ei intr-o saptamana si jumatate.

 

Vreun sfat? Imi puteti recomanda si un alt service competent sau pe cineva, care ar putea sa verifice si cele mentionate de baietii de la DAB?

 

Multumesc,

Vlad.

Edited by Prigus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Detin un Hyundai din 2003, 2.0 CRDI. Nu a creat nicio problema in 15 ani de cand se afla in familie, doar ca acum m-a dezamagit un pic. Are momente cand nu vrea sa porneasca. Pun contactul, astept sa se stinga ledurile si incerc sa o pornesc, dar nu face nimic, nu invarte, nu scoate niciun sunet nimic.

 

Acum cateva zile, am incercat sa o pornesc de vreo 6-7 ori timp in care intoarceam cheia in contact degeaba. La un moment dat, a invartit pe jumatate si atat. Ulterior am mai incercat o data si a pornit. Mentionez ca in momentul cand invarte pare ok, iar bateria nu da semne ca ar fi dusa (voi verifica)

 

Masina cam sta destul de mult (fac pana in 100 KM lunar cu ea, daca nu ies din Bucuresti) dar sta in garaj subteran, iar temperaturile cred ca au afectat bateria in vreun fel.

 

Nu am martori aprinsi in bord .

 

Am sunat la DAB auto pentru o diagnoza, care se considera a fi service autorizat, dar mi-au zis ca nu au cum sa imi verifice injectoarele si nici pompa de inalte (daca am retinut bine). Urmeaza sa ajung la ei intr-o saptamana si jumatate.

 

Vreun sfat? Imi puteti recomanda si un alt service competent sau pe cineva, care ar putea sa verifice si cele mentionate de baietii de la DAB?

 

Multumesc,

Vlad.

 

Dupa descriere ar parea sa fie din zona contactului de la cheie sau o problema la electromotor. Bateria nu prea cred.

 

Trimis de pe al meu SM-G900FD folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aveam si eu problema asta si era cheia de vina, incearca cu cheia de rezerva.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Contactul,electromotorul(perii uzate sau bobina start),cablaj sau borna oxidata(sau fara contact).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru pareri! Voi incerca in prima faza cu cheia de rezerva . Borna nu este oxidata, dar voi verifica sa fiu sigur ca face contact . Revin cu o concluzie de indata ce am una. Numai bine! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Salutare !

Am o problemă pe care nu pot sa o mai inteleg... Incerc sa pornesc motorul,si din 20 de porniri o face fara probleme de 19 ori.Dar are momente cand electromotorul se comporta ca si cum ar fi blocat.Am verificat bornele de la baterie,legăturile la bornele electromotorului,am schimbat rulmentii din electromotor si platoul cu carbuni/perii.

Face exact la fel.Merge impecabil  si apoi din senin se blocheaza.Daca incerc sa il pornesc atunci,după 5,6 incercari în care e tot blocat, în cele din urmă, porneste,si merge impecabil iar o bucata de timp.

Bateria e buna,am curățat și contactele din bobina electromotorului.

Nu stiu ce ar putea fi. Poate careva are vreo idee.

Mulțumesc 

Motor de 2.0 CRDI Cutie Automata

Edited by malex75
Autocorect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand dai la cheie si nu mișcă becurile din bord își pierd din intensitate?

Cand mai face figuri pune contactul si misca maneta schimbatorului.A mea nu face nici mac daca nu e in P sau N.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand e blocat are un comportament de baterie slabă. Face "clack" dar nu învârte, toate luminile scad ca si intensitate.Incerc sa pornesc de câteva ori,face la fel,ca si cum baterie e moartă, apoi pornește si învârte de dracii o gasesc.

Am sa incerc si cu maneta sa o misc..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...