Jump to content
Sign in to follow this  
pauncata2007

Zgomot si tremurat motor Santa FE 2.2 , an 2011

Recommended Posts

Salutare !

Catalin sunt din Galati, de doua saptamani am achizitionat un Santa FE 2011 , motor 2.2 de 197 cp cu cutie automata. Sunt multumit de masina .

Insa motorul la cateva zile dupa ce am am cumparat masina, are zgomot usor strident (parca de rola, rulment) in partea stanga (prin zona accesoriilor) si totodata cu aceast zgomot se produce si un tremurat discontinu usor care se simte in toata masina la ralanti si mai cu seama cand este rece, am senzatia ca motorul parca este usor frant cand sunt zgomotele astea. Cuidat este ca parca nu mereu face asa, sau poate face uneori mai usor si nu bag de seama, nu stiu. masina a fost pusa pe tester este super OK ,trage bine, nu scoate fum,etc ... Eu am crezut ca e de la motorina mai de proasta calitate (poate filtru infundat) , sau de la duralubele pe care l-am pus in ulei dar toti mecanici au spus ca nu are legatura.

 

Am fost la un specialist in Hyundai si dupa ce a ascultat si el motorul, suspecteaza ca problema fiind din pompa de apa, a ramas sa merg oricum saptamana viitoare cand are timp sa vedem ce si cum .

 

Voi ce spuneti, ati intalnit ceva similar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica mai intai fulia de la alternator sa nu fie blocata

Ma duce si pe mine cu gandul la alternator. Fiindca tot aud un tacanit ca si cum ar cupla/decupla aerul conditionat (desi eu il am oprit). Nu am ajuns inca la service fiindca am avut alte prioritati..

 

Trimis de pe al meu SM-G900FD folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zile trecute am mers fara probleme, astazi iar si schimbat mersul si sunetul motorul . Nu stiu ce sa mai cred.... am inceput sa il ignor, dar totusi :( . M-am saturat de pareri de meseriasi. Mecanicul specializat in hyundai, atunci cand l-am intrebat despre DPF , a spus ca isi face singur regenerare si ca nu sunt anuntat printr-un martor ceva (ceva gen ca isi face singura treaba). Asta ma duce cu gandul ,nu cumva ea isi face regenerarea in perioada asta cand spun eu ca se schimba mersul motorului?

De asta am si intrebat cand si cum se face reegenerarea intr-un post nou.

Edited by pauncata2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regenerare inseamna relanti marit, zgomot infundat si mai pregnant, masina mai lenesa, esapament fierbinte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regenerare inseamna relanti marit, zgomot infundat si mai pregnant, masina mai lenesa, esapament fierbinte.

Nu am verificat gazele,restul se cam potrivesc.

 

Trimis de pe al meu SM-G900FD folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca pana la urma totul este de la regenerare DPF. Am multe motive sa vred asta ,acum sper sa nu fie altceva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regenerare și și valva erg murdara

Tremurat de la valva EGR? , am facut ITP-ul acum si noxele au iesit la jumatate decat au maximul (asa a spus domnul respectiv), la mine nu scoate gram de fum. Acum ce sa spun , poate o fi posibil EGR. Ce ii drept nu am scapat de tremuratul ala, usor , cred ca este chair permanent, dar parca m-am obisnuit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In concediu de anul acesta, cand am plecat cu rulota de la Sibiu spre mare, dupa ce am iesit pe autostarda de la Pitesti spre mare am sesizat ca motorul suna un pic ciudat si are un zgomot usor diferit si ceva mai vibrant/rezonant intre 1800 si 3000 de ture , motorul trage nu am erori nu am fum si etc ,ulei Ok, temeperatura apa OK ,la consum nu-mi dau seama. E ceva asemanator cu zgomotele care le asociam regenerarii dpf, dar sunt permanente .Ieri am observat ca atunci cand am pornit la rece motorul (cu ac-ul si radioul oprit) functioneaza normal ceva timp si pe urma se aude ceva ca si cum ar cupla ac-ul si se schimba si mersu motorului. Astept saptamana asta sa merg la un service.

Sa se fi "blocat" motorul pe regenerare permanenta dpf,ori este altceva ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am bagat testerul si nu sunt erori, nici la motor si nici la cutie, totul lucreaza in parametrei normali. I-am dat o regenerare "fortata" din tester , desi dpf-ul nu ridica deloc suspiciuni, grad de acumulare calamina 15 G , dupa regenerare 0 G. Cine stie poate o fi pe duca vre-un tampon la motor si poate de acolo este si cu vibratia/rezonanta.Ori poate chiar din cutie desi cutia schimba bine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tragi frecvent dupa tine rulota, verifica ambreiajul si volanta. Astea se duc primele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tragi frecvent dupa tine rulota, verifica ambreiajul si volanta. Astea se duc primele.

Are cutie automata. Da stiu ca la manuala se duce rapid kitul de ambreiaj cu sarcina mare in "spate" . Dar asta nu inseamna ca, cutiile automate nu sunt supuse probleme din cauza "greutatilor" tractate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am bagat un aditiv ptr ulei in motor si acum cand am condus masina dupa aprx o luna , masina functioneaza bine (masina o conduce sotia). Poate ma stresez eu prea mult , 😀. Vad cum se va comporta si in vreme rece..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...